رستاخیز سیمرغ
16.2K subscribers
62.7K photos
95.1K videos
596 files
5.71K links
هدف رستاخیزسیمرغ نابودی ضحاک در #ایران،برقراری پادشاهی مشروطه خواه و احترام به عقیده جمهوری خواهان وچپ های وطن پرست میباشد
#سیاوش_امانیه

تاریخ تاسیس 13 می 2017

#کانال_رسمی #شاهزاده_رضاپهلوی 👇

@OfficialRezaPahlavi

ارتباط بامدیر @siavash_amanieh
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یاران
همه متوجه شدن که مشکل بشریت اسلام هست و. مسلمانها

عربستان سعودی به سرعت درحال تغییر هست

در ایران مردم از اسلام عبور. کردن فقط یک تعدادی الاغ بدون مغز و احمق باقی مانده

دلیلش را با کلیپ پایبن ثابت میکنم #سیاوش_امانیه

👇👇👇👇👇👇👇👇👇
👍111💯2012
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
👍68😱17🔥106
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
👍58😱23🔥104💯4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
👍73😱15🔥84
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
یاران حتی افغانی ها متوجه شدن و مردم را به صورت موزیک بیدار میکند


کتاب قران را اتش بزن تا ازاد شوی


سیاوش #سیاوش_امانیه
101👏29💯7👍6🔥1😱1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 بیزارم از دین شما | نفرین به آیین شما


یاران !

یادتان باشد که مرکز علم و دانش از ایران شروع شد و. بدبختانه ۱۴۰۰ سال پیش اسلام هم به همه جا دنیا گسترش پیدا کرد

و خوشبختانه نابودی اسلام هم از ایران شروع شد و مطمئن باشید به همه جای دنیا گسترش پیدا میکند

یاران!

ما بودیم که شیطان را از بین بردیم
ما بودیم که دیو را بار دیگر در شیشه حبس کردیم

یاران!

چقدر افتخار هست در این زمان که ورقه تاریخ را عوض کردیم بدنیا امدید و شاهد و همراه این زمان تاریخی هستید ؛

شما بدنیا آمدید که دنیای تاریک را به نور تبدیل کنید.


سیاوش #سیاوش_امانیه
💯11328👌18👍3👏1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
یک موسیقی زیبا و جدید بنام شیطان رجیم حتما ببینید
113👏26💯5🥰2😍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یاران این ایران واقعی و زندگی واقعی هست


#سیاوش_امانیه
👍12027💯4🥰1
کمک کردن به یک انسان ممکن است
تمام دنیا را تغییر ندهد،
اما میتواند دنیا را برای یک انسان
تغییر بدهد ..💞💞
👍11714💯7
درود ارادت. جناب سیاوش گرانقدر..سپاس که شما هستید روشنگری ؛ و انرژی شما همواره با شدت در حال تاثیر گذار است سپاس✌️❤️  نابود باد عسلام که باعث گرفتاری قتل جنایت و بردگی و و و...لعنت به مصدق لعنت بر خمینی هندیزاده عامل عنگلیس بیشرف نابود باد فرقه شیطانی ( ج ا ) ودر جهان..لعنت محمد بچه باز شاش شتر خور...لعنت بر علی سگ کش تا مهدی کثافت ته چاه....از دین کثافت رها شدم..وانسانیت را پیشه کردم حتی تکلیف خدا هم برایم روشن نیست. تاکنون این همه جنایت وقتل قارت کجا بود بکمک بشر بیاید) خدا ما رضا شاه کبیر بود❤️ ..شاهنشاه آریامهر بود.❤️ جاوید شاه✌️❤️ زنده جاوید باد سلسله پهلوی❤️❤️❤️ خدا من شاه من....بکوری چشم حسودان
75👍7💯3👏1
درود ومهرسیاوش مهربونم کلیپهای فوق العاده ای در مورد روشنگری دین اسلام گذاشتین.بزودی دین در ‌دنیا از بین خواهدرفت وگرایش مردم بسوی وطن پرستی ودین انسانیت خواهد بود.دین سراسر کلک وحقه بازی وکشت وکشتار عرب ملخ خور ریشه کن شده وخرد وانسانیت جایگزین خواهدشد.ملت ایران سپاسگزارهمیشگی شما خواهدبود که واقعیتهاروبهشون نشون دادین وبیدارشون کردین ‌شما برای ما هدیه ای بودین که کاینات شماروبهمون دادتااز صفرتاصددین رو بما بشناسونین.سیاوش عزیزم.مرسی که درکنارمون هستین تاابدجاویدشاه .پاینده ایران پادشاهی💞🌺💞🌺💞🌺💞🌺💞🌺💞🌺💞
57💯3👏1
👏34👍3😍1
درود بزرگ مرد
الهی همیشه تنت سلامت و وجودت از عشق لبریز باشه شما نمونه ای از استقامت و. دلیری و ایرانی و اصل بودن یک میهن پرست هستی ..وطن آماده است تا خاک پاکش رو فرش قدمهای شما و شاهزاده عزیزان کند خاک پایتان سرمه چشماست .پایدار باشید
جاوید شاه
56👍4💯1
درود برشما سیاووش جان لطفاً این متن رو در کانال رستاخیز سیمرغ منتشر کن🙏🫡

درتاریخ خواهند نوشت ملتی نگون بخت شده توسط اسلام و رژیمی اسلامی، آب و نون نداشتند بخورن، وسر سطل آشغال همدیگه رو بخاطر یه لقمه غذا کتک میزدن، ولی دنبال گلوی تشنه لب حسین و حبیب ابن مظاهر میگشتند، و اعزا دار تازیان بودن در حالی که خودشون تشنه و گشنه ث استعمار زده اسلام بودن😞😓
53👍11👌4💯1
درود جناب امانیه عزیز،اگه یک نفربشه اسمش رو گذاشت فرمانده آن یک نفر شما هستین بدون اغراق وتملق میگم بقیه اداتون رو در میارن،شما همه خصوصیات یک فرمانده رودارین،نه مثل این فرمانده ومسیولین بی کفایت ما که حرفاشون مثل خودشون بی اعتباره،ما گوش به فرمان شما واعلیحضرت هستیم،پند ورهنمود های شما طوری شده که هر روز ترس ما کمتر شده خواسته های ما بیشتر بی کفابتی مسئولین مان با افشاگری های ما عیان تر،،چون من به نوبه خودم زندگی شرافتمندانه رو به همه چیز ترجیح دادم، مثل خیلی از انسان های نیک ، سر سفره پدر ومادرم بزرگ شدم ونه دزد بودم نه خانم باز،نه بیناموس نه بی پدر ومادر،نه آدمکش ،نه بیشرف که گذر زمان وتاریخ همه چیز رو باید اثبات کنه ،برای همین این بی پدر ومادرایی که اسمشون رو گذاشتن مسئول وفرمانده هر روز رسوا میکنم وترسی ندارم از این کار واین راه مبارزه رو از جنابعالی یاد گرفتم که جلوی ظلم بایستم ،من فقط مسیر رو اشتباه انتخاب کردم که شما نجات بخش شدین،سوگند میخورم که تا آحرین لحظه زندگی جانم را فقط نثار وطن واعلیحضرت عزیز کنم ،نه برای بقای هر بی وجود دیگری،گوش به فرمانیم فرمانده ،سپاس از شما. (زنده وجاوید باد سلسله پهلوی)🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
48👍5👏1😱1💯1
درود جناب امانیه عزیز،امروز تو شهر داشتم رانندگی میکردم یه خودرو پراید کنارم پشت چراغ قرمز توقف کردیم این ماشین تصادف کرده بود اینقدر داغون بود بعد دیدم از این آیه های مضخرفی که برا چشم زخم مینویسند وان یکاد نوشته بود وفرصت عکس گرفتن نبود که براتون بفرستم یاد شما افتادم که شما یکی از آن دو بزرگواری هستین که من را از بند این مضخرفاث تو این چند سال آشنایی با شما نجاتم دادین امیدوارم زودتر هموطنانمون زودتر نجات پیدا کنند از دست این مضخرفات یک دنیا سپاس وبهترین ها رو براتون آرزو میکنم ،پایدار وسلامت باشید❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
54👍7👏1😱1😍1
دوست خوب یعنی تکیه‌گاه دل، رفیقی که حضورش گرما دارد و حرف‌هایش امید می‌آورد. او کسی‌ست که در روزهای سرد زندگی، با محبتش روشنی می‌بخشد و در دو راهی‌ها، چراغ راهت می‌شود. دلسوز است، بی‌ادعا فداکاری می‌کند و شادی‌ات را شادی خودش می‌داند. چنین رفیقی نعمت کمیاب زندگی‌ست، که باید قدرش را با دل دانست، نه فقط با زبان.

تقدیم با مهر
سياوش بهترین یار و بهترین دوست در طول این سال‌ها بهت افتخار میکنم مرد واقعی و یکی یدونه 💎💎💎💎💙💎💎💎💎
53💯1