🔴ترامپ: ڪار را تمام ڪنید
ترامپ میگوید اسرائیل پس از شڪست مذاڪرات آتشبس باید از شر حماس خلاص شود.
تمام
ترامپ میگوید اسرائیل پس از شڪست مذاڪرات آتشبس باید از شر حماس خلاص شود.
تمام
❤221👍21👏20
وریا غفوری با حضور در بیمارستان کوثرِ سنه/سنندج، به دیدار خانوادههای فعالان محیطزیست آسیبدیده در جریان مهار آتشسوزی کوه آبیدر رفت.
روز پنجشنبه دوم مرداد #حمید_مرادی وکیل پایه یک دادگستری و فعال مدنی و محیط زیست به دلیل سوختگی شدید در جریان مهار این آتشسوزی جان باخت.
چند نفر از دوستانِ پزشک شاغل در بیمارستان کوثر اطلاع دادند که وضعیت هوشیاری خبات امینی و چیاکو یوسفنژاد به سطح پنج (از پانزده) در مقیاس گلاسکو کاهش یافته است. همچنین حال عمومی محسن حسینپناهی و مصطفی دژبری وخیم است.
روز پنجشنبه دوم مرداد #حمید_مرادی وکیل پایه یک دادگستری و فعال مدنی و محیط زیست به دلیل سوختگی شدید در جریان مهار این آتشسوزی جان باخت.
چند نفر از دوستانِ پزشک شاغل در بیمارستان کوثر اطلاع دادند که وضعیت هوشیاری خبات امینی و چیاکو یوسفنژاد به سطح پنج (از پانزده) در مقیاس گلاسکو کاهش یافته است. همچنین حال عمومی محسن حسینپناهی و مصطفی دژبری وخیم است.
1❤140👍16🫡7🔥2👌2
🔴 واشنگتن پست در گزارشے هشدار داد ڪہ رژیم تضعیف شدہ آخوندے، در پے شڪستها و ضربات پیدرپے، احتمالاً براے انتقام بہ ترور و اقدامات تروریستے در خارج از مرزهاے ایران متوسل خواهد شد.
متیو لویت، مدیر برنامہ ضدتروریسم در مؤسسہ واشنگتن براے سیاست خاور نزدیڪ، با تأڪید بر این موضوع اظهار داشت:
«غیرقابل تصور است ڪہ رژیم حاڪم بر ایران در مقطعے اقدام بہ انجام حملات تلافیجویانہ و نامتقارن نڪند». وے افزود ڪہ توانمندیهاے بازدارندہ و برنامہ هستهیے رژیم حاڪم بر ایران بهشدت آسیب دیدهاند و تنها ابزارے ڪہ براے این رژیم باقے ماندہ، توانایے اجراے طرحهاے تروریستے در خارج از ڪشور است.
این گزارش میافزاید، وزارت دادگسترے آمریڪا نیز پیشتر اعلام ڪردہ است ڪہ رژیم ملاها براے اجراے عملیات در خاڪ آمریڪا بہ شبڪههاے تبهڪارے متوسل شدہ است.
این اقدام نشاندهندہ عمق استیصال و تضعیف رژیم ملاها است ڪہ براے پیشبرد اهداف شوم خود، دست بہ دامان باندهاے تبهڪار میشود.
متیو لویت، مدیر برنامہ ضدتروریسم در مؤسسہ واشنگتن براے سیاست خاور نزدیڪ، با تأڪید بر این موضوع اظهار داشت:
«غیرقابل تصور است ڪہ رژیم حاڪم بر ایران در مقطعے اقدام بہ انجام حملات تلافیجویانہ و نامتقارن نڪند». وے افزود ڪہ توانمندیهاے بازدارندہ و برنامہ هستهیے رژیم حاڪم بر ایران بهشدت آسیب دیدهاند و تنها ابزارے ڪہ براے این رژیم باقے ماندہ، توانایے اجراے طرحهاے تروریستے در خارج از ڪشور است.
این گزارش میافزاید، وزارت دادگسترے آمریڪا نیز پیشتر اعلام ڪردہ است ڪہ رژیم ملاها براے اجراے عملیات در خاڪ آمریڪا بہ شبڪههاے تبهڪارے متوسل شدہ است.
این اقدام نشاندهندہ عمق استیصال و تضعیف رژیم ملاها است ڪہ براے پیشبرد اهداف شوم خود، دست بہ دامان باندهاے تبهڪار میشود.
🔥96❤13👍8😱6
❗️#המוסד
מחר, סוכני המוסד יתאמו עם מאבטח מינכן. אפילו נזהה ציפור מעל ההתקהלות. הקמנו משמר מיוחד כדי להגן על הנסיך רזה פהלווי. אל דאגה, אנחנו תמיד עם האומה האצילית, אוהבת החופש והמלוכנית של איראן, בכל מקום שאנחנו נמצאים.
ـــــــــــــــ☆☆☆ــــــــــــــ
ترجمه به پارسی
#مهم
❗️#موساد
فردا ماموران موساد با گارد امنیتی مونیخ هماهنگی لازم را انجام میدهند حتی یک پرنده در بالای تجمع را شناسایی میکنیم و گارد ویژه ای را برای حفاظت از #شاهزاده #رضاپهلوی مشخص کردیم نگران نباشید ما همیشه در هرکجا باملت شریف و آزادیخواه و پادشاهی خواه ایران هستیم.
מחר, סוכני המוסד יתאמו עם מאבטח מינכן. אפילו נזהה ציפור מעל ההתקהלות. הקמנו משמר מיוחד כדי להגן על הנסיך רזה פהלווי. אל דאגה, אנחנו תמיד עם האומה האצילית, אוהבת החופש והמלוכנית של איראן, בכל מקום שאנחנו נמצאים.
ـــــــــــــــ☆☆☆ــــــــــــــ
ترجمه به پارسی
#مهم
❗️#موساد
فردا ماموران موساد با گارد امنیتی مونیخ هماهنگی لازم را انجام میدهند حتی یک پرنده در بالای تجمع را شناسایی میکنیم و گارد ویژه ای را برای حفاظت از #شاهزاده #رضاپهلوی مشخص کردیم نگران نباشید ما همیشه در هرکجا باملت شریف و آزادیخواه و پادشاهی خواه ایران هستیم.
❤274🙏22👏12👌6👍5😱3🔥2
درود آقای امانیه مهربان و میهن پرست به یارو امیر بگو حرومزاده بی ناموس اجنبی خوارمادرت میذاری زیر پای آخوندها برات یه تیکه استخوان بندازن که سیر بشی اخراتونه تیکه پارتون میکنیم شغال تخم حرومزاده ریدم تو قرآن اسلام دینتون
👍85👏11❤3
درود فرمانده
در خصوص اون مسلمون خر و ابلهی که اهانت کرد، اینا همونقد بیشعور و حرومی هستن، توجه کردید گفت رفتم و اون آیه رو خوندم،. ینی تا حالا نخونده بودش و مسلمون بود،. تموم این تخم تازی ها یه چنین جونورایی هستن، بدون اینکه حتی یه خط از.ین تازی نامه رو بخونن مسلمونن و واس اسلام سینه چاک میکنن، البته که سودشون در مسلمون بودنه
پاینده ایران
جاوید شاه
برافراشته باد پرچم سه رنگ شیر خورشید نشان وطنم ایران
💚
🤍
❤️
در خصوص اون مسلمون خر و ابلهی که اهانت کرد، اینا همونقد بیشعور و حرومی هستن، توجه کردید گفت رفتم و اون آیه رو خوندم،. ینی تا حالا نخونده بودش و مسلمون بود،. تموم این تخم تازی ها یه چنین جونورایی هستن، بدون اینکه حتی یه خط از.ین تازی نامه رو بخونن مسلمونن و واس اسلام سینه چاک میکنن، البته که سودشون در مسلمون بودنه
پاینده ایران
جاوید شاه
برافراشته باد پرچم سه رنگ شیر خورشید نشان وطنم ایران
💚
🤍
❤️
👍91❤12🥰2
دروووودها پگاه به نیکی🌹🌹🌹
درود برشما و درود ، بر پندار و گفتار و کردار نیکتان
واقعا شگفت انگیزه🙏
هر جمله از صحبتهای ۳ سال پیش در این کلیپ رو که در زمان انقلاب مهسا بود ، را انگار همین دیشب ، همین الان و امروز فرمودین ، واقعاً ،این "صبر" هست که باید سر تعظیم در برابرتون،پایین بیاره، توصیه میکنم: این کلیپ رو، نه یک بار بلکه باید چندین بار و بارها ، دید و شنید.....، اکنون که دقیقا در خاکریز دشمن و بر سر جنازه متعفن و بد بوی رژیم ضحاکی، هستیم ، کوتاهی و پشت گوش انداختن توصیه های ناب و نجات دهنده سردار دلاور و دیده بان تیز بین ایران آریایی جناب سیاوش امانیه ، دست دشمنان را برای هر دسیسه ای باز می گذارد.
ایده سوت زدن در هنگام رفتن برق و آب که در مدت زمان کوتاهی،باعث جمع شدن عده ی کثیری از مردم میشود که همان جرقه و شروع اعتراض می باشد را بعضی ،سه سال دیگر درک خواهند کرد ،که دیگر سودی ندارد ،الان زمان عمل است ، با جمع شدن جماعت معترض در، چندین محله، و حضور در جلوی درب خانه هایمان، جرقه قیام نهایی زده و طومار رژیم منحوس در هم پیچیده می شود. نگذاریم انجام یک ایده کارساز و موثر سالها بعد آرزوی از دست رفته ما بشود و ای کاش و ای کاش کنیم که چرا در زمان حساس آن را درک نکردیم و در موقع مناسب خود انجام ندادیم ،زیرا پشیمانی دیگر سودی ندارد ، پس توصیه ام اول به خودم وسپس به دیگر یاران این است که این کلیپ را که سه سال پیش پخش شدرا دوباره ببینید، زیرا مسیر آزادی فقط یک راه روشن است آن هم فقط با چراغ "جاوید شاه " روشن است، فقط ، التماس تفکر 🙏
#جاوید_شاه
#پاینده_ایران
✌️✌️✌️
درود برشما و درود ، بر پندار و گفتار و کردار نیکتان
واقعا شگفت انگیزه🙏
هر جمله از صحبتهای ۳ سال پیش در این کلیپ رو که در زمان انقلاب مهسا بود ، را انگار همین دیشب ، همین الان و امروز فرمودین ، واقعاً ،این "صبر" هست که باید سر تعظیم در برابرتون،پایین بیاره، توصیه میکنم: این کلیپ رو، نه یک بار بلکه باید چندین بار و بارها ، دید و شنید.....، اکنون که دقیقا در خاکریز دشمن و بر سر جنازه متعفن و بد بوی رژیم ضحاکی، هستیم ، کوتاهی و پشت گوش انداختن توصیه های ناب و نجات دهنده سردار دلاور و دیده بان تیز بین ایران آریایی جناب سیاوش امانیه ، دست دشمنان را برای هر دسیسه ای باز می گذارد.
ایده سوت زدن در هنگام رفتن برق و آب که در مدت زمان کوتاهی،باعث جمع شدن عده ی کثیری از مردم میشود که همان جرقه و شروع اعتراض می باشد را بعضی ،سه سال دیگر درک خواهند کرد ،که دیگر سودی ندارد ،الان زمان عمل است ، با جمع شدن جماعت معترض در، چندین محله، و حضور در جلوی درب خانه هایمان، جرقه قیام نهایی زده و طومار رژیم منحوس در هم پیچیده می شود. نگذاریم انجام یک ایده کارساز و موثر سالها بعد آرزوی از دست رفته ما بشود و ای کاش و ای کاش کنیم که چرا در زمان حساس آن را درک نکردیم و در موقع مناسب خود انجام ندادیم ،زیرا پشیمانی دیگر سودی ندارد ، پس توصیه ام اول به خودم وسپس به دیگر یاران این است که این کلیپ را که سه سال پیش پخش شدرا دوباره ببینید، زیرا مسیر آزادی فقط یک راه روشن است آن هم فقط با چراغ "جاوید شاه " روشن است، فقط ، التماس تفکر 🙏
#جاوید_شاه
#پاینده_ایران
✌️✌️✌️
👍57❤6👏1😱1
بنام ایران آزادسکولار پادشاهی،
هموطنانم،
اگر به نقطه ای رسیدی که باید جمهوری اسلامی راسرنگون سازی،
بادقت بخوان و عمل کن
طی راهکارمبارزاتی. گاندی درهندوستان
فراخوان بوق زدن. اتومبیلها موجب پیروزی مردم هند وفرار نیروهای انگلیس. شد
حال طی راهکارمبارزاتی سیمرغ درایران
فراخوان سوت زدن. هرشبه
راس ساعت
11:11.
موجب فرار نوکران روس وانگلیس خواهیم شد
جمهوری اسلامی راسرنگون
وپادشاه مان رابازمیگردانیم..🎯
دربرنامه تلویزیون راه نجات امشب آدینه ودیشب پنجشنبه دراین رابطه بسیارسخن گفتم.
جاویدشاه❤️
⚔آرش ایرانی⚔🥷🥷🥷
هموطنانم،
اگر به نقطه ای رسیدی که باید جمهوری اسلامی راسرنگون سازی،
بادقت بخوان و عمل کن
طی راهکارمبارزاتی. گاندی درهندوستان
فراخوان بوق زدن. اتومبیلها موجب پیروزی مردم هند وفرار نیروهای انگلیس. شد
حال طی راهکارمبارزاتی سیمرغ درایران
فراخوان سوت زدن. هرشبه
راس ساعت
11:11.
موجب فرار نوکران روس وانگلیس خواهیم شد
جمهوری اسلامی راسرنگون
وپادشاه مان رابازمیگردانیم..🎯
دربرنامه تلویزیون راه نجات امشب آدینه ودیشب پنجشنبه دراین رابطه بسیارسخن گفتم.
جاویدشاه❤️
⚔آرش ایرانی⚔🥷🥷🥷
❤91👍8👏3🔥2💯1
♦️جزئیات جدید از حملۀ تروریستی به دادگستری زاهدان
🔹لحظاتی قبل صدای انفجار از محل حادثه شنیده شد. همزمان صدای تیراندازی نیز از اطراف ساختمان دادگستری به گوش میرسد.
🔹برخی گمانهزنیها از وجود عامل انتحاری در این حادثه خبر میدهد.
🔹با توجه به اینکه امکان حضور خبرنگاران در داخل ساختمان نیست دقیقا مشخص نشده صدای انفجار مربوط به چیست.
🔹لحظاتی قبل صدای انفجار از محل حادثه شنیده شد. همزمان صدای تیراندازی نیز از اطراف ساختمان دادگستری به گوش میرسد.
🔹برخی گمانهزنیها از وجود عامل انتحاری در این حادثه خبر میدهد.
🔹با توجه به اینکه امکان حضور خبرنگاران در داخل ساختمان نیست دقیقا مشخص نشده صدای انفجار مربوط به چیست.
👍81👏9❤5🔥2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
♦️جزئیات جدید از حملۀ تروریستی به دادگستری زاهدان
🔹لحظاتی قبل صدای انفجار از محل حادثه شنیده شد. همزمان صدای تیراندازی نیز از اطراف ساختمان دادگستری به گوش میرسد.
🔹برخی گمانهزنیها از وجود عامل انتحاری در این حادثه خبر میدهد.
🔹با توجه به اینکه امکان حضور خبرنگاران در داخل ساختمان نیست دقیقا مشخص نشده صدای انفجار مربوط به چیست.
🔹لحظاتی قبل صدای انفجار از محل حادثه شنیده شد. همزمان صدای تیراندازی نیز از اطراف ساختمان دادگستری به گوش میرسد.
🔹برخی گمانهزنیها از وجود عامل انتحاری در این حادثه خبر میدهد.
🔹با توجه به اینکه امکان حضور خبرنگاران در داخل ساختمان نیست دقیقا مشخص نشده صدای انفجار مربوط به چیست.
❤76👏21🔥2
سالروز تولد ملکه ایران
ملکه یی با تمام زیبایی
ملکه یی که #نور می آورد
ملکه یی ...
خار چشم ,سه فاسد
ملا چپی مجاهد
#جاوید_شاه
#پادشاهى_پهلوی
#ایران_جاویدان
#میدان_اصلی_شهر_منتظر_شماست!
۲۴جولای ۲۰۲۴
ملکه یی با تمام زیبایی
ملکه یی که #نور می آورد
ملکه یی ...
خار چشم ,سه فاسد
ملا چپی مجاهد
#جاوید_شاه
#پادشاهى_پهلوی
#ایران_جاویدان
#میدان_اصلی_شهر_منتظر_شماست!
۲۴جولای ۲۰۲۴
❤221🫡14👏7🔥2😍2💯2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
♦️تعدادی از شرکتکنندگان در «گردهمایی بزرگ مونیخ» در گفتگو با ایندیپندنت فارسی، دلیل حمایت ایرانیان از شاهزاده رضا پهلوی را «۴۶ سال استقامت و مبارزه برای مردم ایران» و «صداقت» او دانستند. حاضران در این مراسم، انگیزه حضورشان را «عشق به ایران» عنوان کردند.
#همکاری_ملی
#جاوید_شاه_زنده
#همکاری_ملی
#جاوید_شاه_زنده
👏152❤19🔥1
بادرود فراوان جناب امانیه عزیز...میدونین چرا مسلمون عاقل نداریم....؟؟؟؟ چون هیچ آدم عاقلی مسلمون نمیشه..😁
💯77👍19👌4😍4❤3👏3