رستاخیز سیمرغ
16.2K subscribers
62.7K photos
95.1K videos
596 files
5.71K links
هدف رستاخیزسیمرغ نابودی ضحاک در #ایران،برقراری پادشاهی مشروطه خواه و احترام به عقیده جمهوری خواهان وچپ های وطن پرست میباشد
#سیاوش_امانیه

تاریخ تاسیس 13 می 2017

#کانال_رسمی #شاهزاده_رضاپهلوی 👇

@OfficialRezaPahlavi

ارتباط بامدیر @siavash_amanieh
Download Telegram
درود بر شما سیاوش عزیز مرسی از زحمات شما لذت بردم از سخنرانی شاهزاده پهلوی ایشون ابرو و اعتبار ایران است درود بر شاهزاده دلها👑👑👑👑👑❤️❤️❤️❤️
78
156🫡9👌4💯1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شاهزاده رضا پهلوی گفت: «دموکراسی‌خواهان، جمهوری‌خواهان یا پادشاهی‌خواهان وظیفه دارند زمینه آزادی و انتخابات آزاد را فراهم کنند. حق رای برای همه محفوظ است، اما در زمان مناسب. نخست ایران را آزاد می‌کنیم، سپس ملت آزادانه درباره آینده‌اش تصمیم خواهند گرفت.»
163🫡13👍11
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تقدیم به بهترین.صادقترین.اصیلترین.مبارزترین .میهن پرست ترین وپرتلاشترین سیاوش زمان💞🌺💞🌺💞
79👍6💯3👌2
با درود بر جناب امانیه گرامی
برنامه همایش را با دقت تماشا کردم و اشک شوق ریختم و به صحبتهاو بیانات اعلی حضرت شهریار ایران زمین با افتخار گوش فرا دادم خیلی عالی و با شکوه بود واقعا مایه فخر و مباهات همه ما ایرانیان هستند واقعا امشب شب تاریخی بود.
جاوید و پاینده باد شاه بزرگمان
جاوید شاه و پاینده باد ایران عزیزمان
✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🫡🫡🫡🫡🫡🫡🫡🫡🫡🫡🫡🫡🫡🫡🫡🫡🫡
81🫡4😱1
درود اقای امانیه عزیز

دیده بودیم که انها چگونه به اعلیحضرت حمله میکردند و اکنون هم دیدیم چگونه سر تنظیم برای پادشاه ایران خم کرده اند
انهم کجا در خارج از کشور ...
زمانیکه پادشاه به ایران امدم
می بینم که چگونه به دست پا اعلیحضرت خواهند افتاد ...
خوشا به حال همه ی میهن پرستانی که عمریست در رکاب اعلیحضرت بودند برای نجات ایران و ایرانی ...
سربلند تر از همیشه در وجدان انسانی خواهند بود ...

خداوند ایران نگهبان پادشاه ایران زمین اعلیحضرت سیروس رضا شاه دوم پهلوی سوم بنیانگذار صلح خاورمیانه و جهان
101🥰4💯2👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در پایان همایش «همکاری برای ایران» در مونیخ، جمعی از آسیب‌دیدگان و خانواده‌های دادخواه با حضور بر روی صحنه در کنار شاهزاده رضا پهلوی، سرود «ای ایران» را هم‌خوانی کردند.
152🫡5
درود جناب امانیه. من امروز اول همایش فقط اشک ریختم. والان فقط با تمام سلول سلول وجودم میگم رای من شاه رضا . جاوید شاه. زنده با ایران❤️❤️❤️❤️جاوید شاه. جاوید شاه
👍8111🥰2💯1
درود هم میهن از کردسنان هستم تقدیر و سپاس بنده را به دوستان گرامی که در کنفرانس منیخ حضور داشتند برسان که واقعا افتخار آفرینی کردند همین که شرافت و غیرتشان را ثابت کردند کافیست
88🫡8👌1💯1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
رستاخیز سیمرغ تقدیم میکند

یاران !
نمی دانم چرا گوگوش یک بار زیر خمینی میخوابه
یک بار زیر موسوی میخوابه
یک بار زیر جمهوری خواهان میخوابه

حالا که بعد از این همه سال زیر همه خوابیده و لاشی شده و گشاد شده و پیر. شده میخواهد زیر مردم بخوابد!



سیاوش #سیاوش_امانیه
👏117💯267👌5👍4😱4🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی کاوه یغمایی گرامی خواننده و نوازنده و فرزند کوروش یغمایی فریاد #جاویدشاه را در سالن همایش #همکاری_ملی طنین انداز کرد
👍12231👏11🔥2🥰1
درود ومهربه شما سیاوش مهربونم.تنها کسی که به ذات واقعی گوگوش سالهاست پی بردین شما هستین والبته آقای احمدی هم همیشه به مزدوربودنش با سندومدرک ثابت کردین.ومن همیشه بشما باور وایمان داشتم ودارم.اصطلاح خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو درمورد این آدمها صدق میکنه که هرطرف بادمجان همون طرف میرن.همیشه دستبوسی روشنگریهای شما هستم.خدای ایران نگاهبان شماباد وعمرتون درازباشه.تاابد ویک روز جاویدشاه وجاویدسیاوش.پاینده ایران پادشاهی💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞
70👍3💯2
درود اقای امانیه من که امشب با دیدن فیلمهای شاه عزیزمان و شاهدخت زیبا فقط اشک شوق ریختم ،به ایران قسم از بعد حمله اسرائیل که میدونیم کار تمام است از هیجان خاب درست ندارم و هر لحظه منتظرم که اماده شیم و به خیابون بریم به جان دخترم کفشهای دختر سه سالم رو هم برای اومدن اماده کردم🥰
اقای امانیه میخاستم از حضور گوگوش و بعضی ارازلی بگم که هم بیانیه موسوی رو امضا کردن هم امروز توو نشست همکاری ملی حضور داشتن بگم اما شما گفتید،مثل همیشه گل گفتید یک ایران سپاس مانا و برقرار باشید
جاوید رضا شاه دوم جاوید ولایتعهد شاهدخت نور پهلوی💙👑💙
76👍7👏1
درود برشما ابر مرد.امید ما ملت. ودرود بر خاندان ایرانساز پهلوی ...سیاوش جان امروز که به کنفرانس مونیخ واینهمه وطن پرست واقعی نگاه میکردم فقط اشک می‌ریختم وبه ایرانی بودنم افتخار میکردم داداش عزیزم ممنون از زحماتتون دمت گرم بهترینهارو براتون آرزومندم ماملت به شما مدیونیم به امید آزادی 😘😘😘👍👍👍❤️❤️❤️
69👍4💯1
سیاوش جان

🔴عارضم خدمتتون

در خصوص گوگوش و امثال هنرگندان ورزشڪاران و سیاستمداران و تحلیلگران حزب باد ، باید گفت ڪسے ڪہ فقط قدرت و پول را می‌پرستد و با آن ارضا شدہ است ، نہ تنها شرف ندارد ، بلڪہ عین مگس دور شیرینے نیز همیشہ براے خودمطرحے وز وز می‌ڪند و ما ملت باید حواسمان باشد تا ڪارے نڪنیم ڪہ اینها مارا گوش دراز و بلانسبت خر فرض ڪنند
ڪساني ڪہ در روزهاے سخت ما مردم در داخل ایران ، تخمشان هم نبود ڪہ بہ ما چہ می‌گذرد، دیگر حق ندارند بعد از این همہ سختے ، از خارج و داخل بیایند و براے ما ملت لیدرے و آقایے ڪنند و همچنان پول ما زجر ڪشیدہ ها را بدزدند و بہ ریش ما زجر ڪشیدہ ها بخندند
خوانندہ نوازندہ شاعر فوتبالیست هنرپیشہ وووووووو بے غیرت نمی‌خواهیم

((مایڪل اسڪافیلد))
81👍13💯3👌1
درود ها ،استاد عزیز، روزگار به کام مان😍❤️
امروز چندین پله صعود کردیم،چند مرحله را که خیلی خیلی سخت بود و منتظر آن بودیم پشت سر گذاشتیم،
عاشقی کردیم،با ایران بانو،با آخرین پر سیمرغ،با نور ،وای چه روزی بود،البته که هنوز اول جشن و پایکوبی ماست،نمی‌شود عاشق این جشن و این دلدادگی ها نشد ،زمان برای ما از امروز شروع دوباره بود،تاریخ دوباره مینوسد،از ایران ،از سیمرغ ،از نور،
دل در گرو عشق داشتن خیلی هیجان انگیز هست،من عاشق این عشق ابدی هستم،پاینده ایران،نور بر تاریکی پیروز است❤️😍👑🌻
81👍4💯2
ایران را با رهبری شاهزاده رضا پهلوی پس می‌گیریم و با پادشاهی رضا شاه دوم دوباره می‌سازیم

#همکاری_ملی
#جاوید_شاه
178🫡23💯7👍2🔥1
تو ورامین مثل اینکه اداره گاز اتک زده و اتیش سوزی راه انداخته
128👏26💯8😍5👍2😱2
ما سربازان پهلویسم، دستے یا زبانے را ڪہ بخواهد اعلیحضرت و خاندان پهلوے را تهدید ڪند را قلم ڪردہ و خواهیم برید
👍80🫡108💯3