Forwarded from Reza Pahlavi | رضا پهلوی
فارغ از پیشینه و خاستگاه،
فارغ از گرایش سیاسی،
ما در تعهد خود به ایران، آزادی و دموکراسی، متحدیم.
متن کامل بیانیهای که در همایش ملی مونیخ امضا کردیم به شرح زیر است:
«ما، شرکتکنندگان در «همایش همکاری ملی برای نجات ایران» -که به دعوت شاهزاده رضا پهلوی در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۵ (۴ مرداد ۱۴۰۴/۲۵۸۴) در شهر مونیخ آلمان برگزار شد- بدینوسیله پایبندی جمعی و تزلزلناپذیر خود را به اصول بنیادین زیر اعلام میداریم:
- حفظ تمامیت ارضی ایران؛
- پاسداری از آزادیهای فردی و برابری تمامی شهروندان؛
- جدایی دین از حکومت؛ و
- حق ملت ایران برای تعیین شکل حکومت دموکراتیک آینده خود.
با تکیه بر چشماندازی مشترک و احساس عمیق مسئولیت، ما متعهد میشویم که برای گذار از نظام کنونی همکاری کنیم. هدف ما فراهمکردن مقدمات مورد نیاز برای رسیدن به یک ایران دموکراتیک، آزاد، نیرومند و آباد است؛ ایرانی که بازتابدهندهی اراده و کرامت ملت ایران باشد و بتواند جایگاه شایستهاش را در جامعه جهانی باز یابد.»
Regardless of background.
Regardless of political orientation.
We are united in our commitment to a democratic Iran.
Here is the statement we signed yesterday.
“We, the participants in the Convention of National Cooperation to Save Iran, convened by Crown Prince Reza Pahlavi in Munich, Germany on July 26, 2025, hereby affirm our collective and unwavering commitment to the following foundational principles:
- Iran’s territorial Integrity;
- Protection of individual liberties and equality of all citizens;
- Separation of religion and state; and
- Iranian people’s right to determine the future democratic form of their government.
Bound by a shared vision and a deep sense of responsibility, we pledge to collaborate in support of transition away from the current regime. Our aim is to help lay the groundwork for a democratic, free, strong, and prosperous Iran—one that reflects the will and dignity of its people and reclaims its rightful place in the global community.”
@OfficialRezaPahlavi
فارغ از گرایش سیاسی،
ما در تعهد خود به ایران، آزادی و دموکراسی، متحدیم.
متن کامل بیانیهای که در همایش ملی مونیخ امضا کردیم به شرح زیر است:
«ما، شرکتکنندگان در «همایش همکاری ملی برای نجات ایران» -که به دعوت شاهزاده رضا پهلوی در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۵ (۴ مرداد ۱۴۰۴/۲۵۸۴) در شهر مونیخ آلمان برگزار شد- بدینوسیله پایبندی جمعی و تزلزلناپذیر خود را به اصول بنیادین زیر اعلام میداریم:
- حفظ تمامیت ارضی ایران؛
- پاسداری از آزادیهای فردی و برابری تمامی شهروندان؛
- جدایی دین از حکومت؛ و
- حق ملت ایران برای تعیین شکل حکومت دموکراتیک آینده خود.
با تکیه بر چشماندازی مشترک و احساس عمیق مسئولیت، ما متعهد میشویم که برای گذار از نظام کنونی همکاری کنیم. هدف ما فراهمکردن مقدمات مورد نیاز برای رسیدن به یک ایران دموکراتیک، آزاد، نیرومند و آباد است؛ ایرانی که بازتابدهندهی اراده و کرامت ملت ایران باشد و بتواند جایگاه شایستهاش را در جامعه جهانی باز یابد.»
Regardless of background.
Regardless of political orientation.
We are united in our commitment to a democratic Iran.
Here is the statement we signed yesterday.
“We, the participants in the Convention of National Cooperation to Save Iran, convened by Crown Prince Reza Pahlavi in Munich, Germany on July 26, 2025, hereby affirm our collective and unwavering commitment to the following foundational principles:
- Iran’s territorial Integrity;
- Protection of individual liberties and equality of all citizens;
- Separation of religion and state; and
- Iranian people’s right to determine the future democratic form of their government.
Bound by a shared vision and a deep sense of responsibility, we pledge to collaborate in support of transition away from the current regime. Our aim is to help lay the groundwork for a democratic, free, strong, and prosperous Iran—one that reflects the will and dignity of its people and reclaims its rightful place in the global community.”
@OfficialRezaPahlavi
🫡86❤45👍11🙏2👌1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
درود یاران
معجزه ای دیگر در راه است و شما نیز در این معجزه سهیم هستید
برای انجام این معجزه هر شب تکرار میکنم هر شب طبق این دستور العمل پیش میرویم
اول سوت را تهیه کنید
رنگش مهم نیست
دوم اینکه
جایی که قرار میگیرید درفضای آزاد باشد
مثلا بالای پشت بام
یا پارک
یا دور میدان
فقط باید در فضای آزاد باشد
اما
بهترین مکان برای این معجزه، بالای کوه است
هر چه بلند باشد بهتر است
سوم اینکه
قبل ازسوت زدن
باید از ته دل، و با تمرکز بگویند:
این سوت پایانی جمهوری اسلامی هست
چهارم،نوع زدن سوت است
باید و حتما،سوت بلند بزنید و یک نواخت
پنجم اینکه
بعد سوت زدن باید بگویید از کدام شهر،یا استان هستید
ساعت هم
مشخص شده ساعت 11:11 شب هست
دست آخر کلیپ ها را لطفاً برایم ارسال کنید
این معجزه سوت پایان جمهوری اسلامی
و
آغاز،ایرانی نوین در سایه ی پادشاهی است
سرباز دیده بان
سیاوش #سیاوش_امانیه
معجزه ای دیگر در راه است و شما نیز در این معجزه سهیم هستید
برای انجام این معجزه هر شب تکرار میکنم هر شب طبق این دستور العمل پیش میرویم
اول سوت را تهیه کنید
رنگش مهم نیست
دوم اینکه
جایی که قرار میگیرید درفضای آزاد باشد
مثلا بالای پشت بام
یا پارک
یا دور میدان
فقط باید در فضای آزاد باشد
اما
بهترین مکان برای این معجزه، بالای کوه است
هر چه بلند باشد بهتر است
سوم اینکه
قبل ازسوت زدن
باید از ته دل، و با تمرکز بگویند:
این سوت پایانی جمهوری اسلامی هست
چهارم،نوع زدن سوت است
باید و حتما،سوت بلند بزنید و یک نواخت
پنجم اینکه
بعد سوت زدن باید بگویید از کدام شهر،یا استان هستید
ساعت هم
مشخص شده ساعت 11:11 شب هست
دست آخر کلیپ ها را لطفاً برایم ارسال کنید
این معجزه سوت پایان جمهوری اسلامی
و
آغاز،ایرانی نوین در سایه ی پادشاهی است
سرباز دیده بان
سیاوش #سیاوش_امانیه
❤148🫡12👍10💯5👌4
Lullaby for Iran :: MyTeh-Song.Biz ::
ex0self
موزیک نترس جونم ، من پیشتم ای هموطن
نام خواننده : رعنا
نام خواننده : رعنا
❤49👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🥰70🔥14👏9👌3👍2❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تجمع اعتراضی صنعتگران چهاردانگه برای قطعی مکرر برق که باعث نابودی کسب و کار آنها شده است.
👍88🔥7❤4😍3
درود بر سیاوش امانیه داداش بزرگتر و تاج سرم 🫀❤️🫀
بزودی زود همونطور که پادشاهمون بر میگردونیم به وطن و پیکر پاک و نجیب شاهنشاه با احترام بسیار به وطن بر میگردونیم این وطن نسل به نسل به دست شاهزادمون میسپاریم و ملکه آینده عزیزمون
کم کم دارم به آرزوم میرسم که پادشاهمون به ایرانمان برمیگرده
آب میزنیم راه راه
اینکه نگار میرسد
❤️❤️❤️❤️🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
تقدیم از اعماق وجود به شما سیاوش داداش بزرگترم ❤️🫀❤️
بزودی زود همونطور که پادشاهمون بر میگردونیم به وطن و پیکر پاک و نجیب شاهنشاه با احترام بسیار به وطن بر میگردونیم این وطن نسل به نسل به دست شاهزادمون میسپاریم و ملکه آینده عزیزمون
کم کم دارم به آرزوم میرسم که پادشاهمون به ایرانمان برمیگرده
آب میزنیم راه راه
اینکه نگار میرسد
❤️❤️❤️❤️🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
تقدیم از اعماق وجود به شما سیاوش داداش بزرگترم ❤️🫀❤️
❤108🫡9💯3
سردار آزادی و فرمانده آگاهی سرباز ديده بان سیاوش امانیه
تقدیم شما و رستاخیز سیمرغ
این سالها که با آگاهی و خرد جمعی این کانال و سربازان شاه و میهن رو راهنمایی و آگاهی دادی ممنونیم از اینکه هستی کنارمان فرمانده و ما به داشتن فرماندهی وفا دار به شاه و میهن افتخار میکنیم در ایران همیشه از شما تا لحظه آخر عمر و حیاتمان پاسداری و فرمانبرداری خواهیم کرد
سرباز ديده بان از گارد جاویدان 👮♂
تقدیم شما و رستاخیز سیمرغ
این سالها که با آگاهی و خرد جمعی این کانال و سربازان شاه و میهن رو راهنمایی و آگاهی دادی ممنونیم از اینکه هستی کنارمان فرمانده و ما به داشتن فرماندهی وفا دار به شاه و میهن افتخار میکنیم در ایران همیشه از شما تا لحظه آخر عمر و حیاتمان پاسداری و فرمانبرداری خواهیم کرد
سرباز ديده بان از گارد جاویدان 👮♂
❤85👏7👍3💯1
درودبرروح دوابرمردتاریخ سازپهلوی رضاشاه کبیروشاهنشاه اریامهرعزیزمان روحشان شادبادتسلیت به مادرتاج دارورضاشاه دوم پهلوی سوم وشماسیاوش امانیه وملت شریف ایرانم باشدکه ادامه داررهشان باشیم این دوابرمردتاریخ تاابددرروح وذهن مازنده هستن امیدکه مثل این دوابرمرددربرابراهریمنان خاندان پهلوی بایستیم مواظب قانون اساسی وپرچم سه رنگ شیرخورشیدنشان ووارث تاج وتخت رضاشاه دوم باشیم تابددردلمان زنده خواهندبوددرسرزمین شاهان شاه هرگزنمیمیرد👑👑👑🩵🩵🩵❤️❤️❤️❤️🫡🫡🫡
❤72
جناب امانیه درود بر شما ۴و۵ امرداد ماه مصاف با درگذشت دوابر مرد تاریخ رضا شاه بزرگ و محمد رضا شاه پهلوی را به پادشاه قانونی ایران رضا شاه دوم پهلوی سوم و مادر ایران زمین علیا حضرت شهربانو فرح پهلوی و خاندان جلیل سلطنت وشخص شما و ارتشیان ونظامیان ریزشی با کد همکاری ملی qrشاهنشاهی وملت شریف ایران تسلیت عرض میکنم پاینده ایران جاوید شاه
❤74😱1🙏1
درود بر سیاوش امانیه سرباز دیده
سالروز عروج ملکوتی پادشاه ، یک مهین پرست ، پدری دلسوز و مردی تکرار نشدنی بعد از کورش کبیر که جز ایران به چیزی نیایشید و سربلندی ایران برایش آرزو بود و ایرانیان با ناسپاسی پاسخش را دادند.
روحش شاد و یادش گرامی باد.
پنجم مرداد دو هزار و پانصد و هشتاد چهار شاهنشاهی
سالروز درگذشت پدر ایران زمین گرامی باد
سرباز ديده بان از گارد جاویدان 👮♂
سالروز عروج ملکوتی پادشاه ، یک مهین پرست ، پدری دلسوز و مردی تکرار نشدنی بعد از کورش کبیر که جز ایران به چیزی نیایشید و سربلندی ایران برایش آرزو بود و ایرانیان با ناسپاسی پاسخش را دادند.
روحش شاد و یادش گرامی باد.
پنجم مرداد دو هزار و پانصد و هشتاد چهار شاهنشاهی
سالروز درگذشت پدر ایران زمین گرامی باد
سرباز ديده بان از گارد جاویدان 👮♂
❤155👍5🙏3