رستاخیز سیمرغ
16.2K subscribers
62.6K photos
95.1K videos
596 files
5.71K links
هدف رستاخیزسیمرغ نابودی ضحاک در #ایران،برقراری پادشاهی مشروطه خواه و احترام به عقیده جمهوری خواهان وچپ های وطن پرست میباشد
#سیاوش_امانیه

تاریخ تاسیس 13 می 2017

#کانال_رسمی #شاهزاده_رضاپهلوی 👇

@OfficialRezaPahlavi

ارتباط بامدیر @siavash_amanieh
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هیچ میدونستید شغلی وجود داره به نام تظاهرکننده حرفه‌ای؟

بله توی این دنیا کسانی وجود دارن که تظاهرات میکنن و بابتش پول میگیرن!

اگه گفتید از کدوم جناح سیاسی؟
حدس زدنش سخت نیست، همه‌شون چپگرا و مفتخور هستن.
👍11416🔥9👌7💯3👏2😱2
🔴بورس هفته را با ریزش تمام کرد

🔸شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با ریزش ۵۲ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۶۸۲ هزار واحد رسید.

فرو پاشی اقتصاد
👏103👍9💯92🔥1
🔴هوای تهران آلوده و در وضعیت نارنجی است

🔸شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد: در حال حاضر کیفیت هوای تهران با شاخص ۱۰۲ در وضعیت نارنجی و آلوده برای گروه‌های حساس قرار دارد.
😱91🔥11👍6😍2
81👍25💯4🔥1👌1
🔴فعالیت های مجدد در سایت اتمی اصفهان

بر اساس آخرین برآوردها و تصاویر ماهواره‌ای، جمهوری اسلامی فعالیت‌های خود را در سایت اتمی اصفهان از سر گرفته است.

آقای دیوید آلبرایت، کارشناس آمریکایی اعلام کرده است که بررسی‌هانشان می‌دهد جمهوری اسلامی در بخش تونل شمالی سایت اتمی اصفهان با آواربرداری، دسترسی به تأسیسات را باز کرده است.

به نظر می‌رسد جمهوری اسلامی با جدیت تمام در حال بازسازی توان آسیب‌دیده خود در برنامه اتمی‌اش است.👎
😱96👏1110🔥10👍5👌1
👏81💯9👌32
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
درود. یاران

منتظر. سوپرایز بزرگ باشید

#سیاوش_امانیه
👍152💯1712🥰5😍4🙏3👌1
🚨 فوری
نشت گاز در مخزن انبار نفت شهران در غرب تهران...

.
👍103😍9😱8👌2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
درود بر سیاوش امانیه سرباز دیده بان
درود بر شما مردم شریف و فهیم ایران آریایی

خدمت همه ایرانیان عرض کنم این هم بمب انرژی مردم ایران هستش مردم فهمیدن که شادی تنها راه باطل کردن افکار منفی و طلسم های حکومت هستش مردم ایران خوشحالند از اینکه ایران با بازگشت پدر تاجدارمان دوباره ایران به شکوه و عظمت گذشته خود خواهد برگشت

جاوید شاه
جاوید شاه
کدوم شاه
رضا شاه
رضا رضا پهلویی
این است شعار ملی

سرباز ديده بان از گارد جاویدان 👮‍♂
👍8915👏14😍7
مخالفای پهلوی نه خودشون باهم ائتلاف می‌کنن، نه تجمع خودشون رو برپا می‌کنن، نه راهکاری دارن، فقط کارشون‌ خوردنِ فضولاتِ پهلویه!

آرش عزیزی‌ که بعد از همایش #همکاری_ملی قاشق رو زمین گذاشته با بیل میخوره!
👌152💯125😱4👍3🔥3
🔴صفحه رسمی ارتش اسرائیل؛

شما ملت بزرگ ایران، سرزمین خود را از رژیم آیت‌الله‌ها پس‌ خواهید گرفت.

شما کشور خود را دوباره خواهید ساخت.

ما با شما هستیم.
236🫡27👏13👍11🔥1👌1
داداش ممنون از کلیپ بسیار بسیار زیباتون . سراسر انرژی و آمادگی روحی روانی و جسمیست . سپاس از مهرتان . سپاس از وجودتان . تا ابد جاوید شاه ✊️✊️✊️✊️♥️♥️♥️♥️
66😍2
درود بر سردار ملی داداش کلیپ پراز انرژی شما را دیدم واقعا مثل همیشه حساب شده ودقیق راهکار فرموديد سپاس بخاطر مهر بسیار شما به میهن
جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه چقدر ما خوش شانس هستیم که دلاوری چون شما در کنار ما هست به روح مادرم ازصمیم قلب می گوییم
به زودی زود در ایران ببینیم شما را❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️
65
درود ومهربرشهریارایران وسیاوش مهربونم.خسته نباشید.سپاس از کلیپ پرمحتواوپر راهکارشما که میدونم بازحمت زیادآماده اش کردین ووقت گذاشتین.عالیییی بود تجربه سالها مبارزه دراختیار ما گذاشتین تجربیاتی که طی سالها بدست آوردین وبرای ما هدیه زیبایی آوردین.صدای گرم وصوتی نویدبخش شما رو بگوش جان شنیدم ودر ذهن خود وبرای استفاده گذاشتم.بله بقول شما ترس عامل بدبختی ایرانیان هست.به هرکسی میگم چرا صداتون درنمیاد میگه میگیرن ومیکشن ومیبرن ناکجا آباد.کسی نمیگه اتحادکنیم بقول شما وقتی برق و اب میره بیایم بیرون وهمصدابشیم تاگامهایی جهت رسیدن به آزادی برداریم.شهریارنمونه بارزی از مقاومت واستقامت وراهکارهست که همه رو استفاده میکنن تا بالاخره به نتیجه رسیدن.ازایشون بیاموزیم.راهکارهای شما همه اجرایی هستن فقط یه جو همت و اراده میخواد واتحاد وهمبستگی.قران  ودین هم وسیله ای هست که دشمن ازش استفاده میکنه.خوشبختانه با برنامه ها وکلیپهای عالی شما خیلیها به آگاهی رسیدن وامیدوارم استفاده کنن.سپاس از تلاشهای شبانه روزی شما برای ملت ایران.فقط باید همبسته ومتحد راهکارهای شمارو گوش بدیم واجرا کنیم.همیشه مرهون زحمات شما هستم.یک انسان والا وبا اصالت.سپاس که همراهمون هستین.تفکرمثبت هم راهکارخوبی هست که شما همیشه گوشزد کردین.بزودی زود ایران را باهم‌آزاد میکنیم ودرشهیاداریامهرجشن گرفته وسرود پیروزی میخوانیم.مرسی که هستین.درکنلرشمابودن افتخارمن هست.شما درقلب من جادارین.نوربرتاریکی پیروزه.تاابدجاویدشاه وجاویدسیاوش.پاینده ایران پادشاهی🌷👑🌷👑🌷👑🌷👑🌷👑🌷👑🌷👑🌷👑🌷👑🌷👑🌷👑🌷👑🌷👑🌷👑🌷👑🌷👑🌷👑🌷👑🌷
63💯4
سیاوش جاااان درود و سپاس بابت تمام راهنمائیهای شما قهرمان ایران و جهان من همیشه دوستدار رضا شاه کبیر وپسر برومندشان آریامهر فقید بزرگ ارتش داران ونوه بسیار باهوش ایشان رضا شاه دوم پهلوی سوم هستم هر چند در زمان آن دو بزرگواران نبودم ولی مطمئن هستم به زودی زود نوه رضا شاه کبیر شاه شاهان بر تخت شاهی در تهران بزرگ جلوس خواهند کرد وبا دستان پر توانشان دوباره ایران آباد میشود مطمئنم
71💯7
180👍21💯8🫡6👌1
👍141👏31😍64🔥4👌1