رستاخیز سیمرغ
16.2K subscribers
62.6K photos
95K videos
596 files
5.7K links
هدف رستاخیزسیمرغ نابودی ضحاک در #ایران،برقراری پادشاهی مشروطه خواه و احترام به عقیده جمهوری خواهان وچپ های وطن پرست میباشد
#سیاوش_امانیه

تاریخ تاسیس 13 می 2017

#کانال_رسمی #شاهزاده_رضاپهلوی 👇

@OfficialRezaPahlavi

ارتباط بامدیر @siavash_amanieh
Download Telegram
حذف کارت سوخت و افزایش قیمت بنزین کلید خورد؟

طرح گرانی بنزین رسما شروع شد

امروز در تعدادی از جایگاه های سوخت تهران گزارشاتی مبنی بر جمع آوری کارت های سوخت اعلام شده که این طرح آرام آرام نوید بنزین 7500 را می‌دهد
🔥116👏11👌3😍32👍2😱1🙏1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
یاران
هر. کسی و به شکلی از اسلام بیرون میاید.

فقط مغزهای ضیعف و. نخودی و مریض روانی زمان میبره تا متوجه شود که اسلام دین شیطان پرسی هست

#سیاوش_امانیه
👍117👏167💯6👌3🥰2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رژیم ورشکسته شده
💯93🔥213👏3😱2👌2👍1
درود آقای امانیه.
کسی در این 47 سال جرات نداشته از مریم رجوی سوال کند که اگر مردم رئیس جمهوری نخواستند چی. ولی از رضا شاه دوم صد میلیون کلیپ و مصاحبه این سوال رو پرسیدن (که اگر مردم پادشاه نخوان چی). تمام دانشمندان چپ اعم از فرج سرکوهی و حسن داعی و هوشنگ امیر احمدی و تقی رحمانی و نرگس محمدی و نمیدونم بقیه آشغالهای چپ که اسم آشغالشون رو هم نمیدونم اگر همین یک سوال رو جواب بدن من از فردا رضا پهلوی رو ول میکنم میرم طرفدار مجاهدین میشم.
من عین روز برام روشنه که جوابی ندارند و فقط گوه مفت از دموکراسی می خورند ولی شاهزاده اینقدر جرات داشته بگه اگر مردم رای دادند که جمهوری میخوان ، منم بعد از دوران گذار ول میکنم میرم و مردم جمهوری رو ادامه بدن. پس این نشون میده که چقدر این مرد از خودش مطمئنه و چقدر مجاهدین ، مصدقی ها ، چپی ها و تجزیه طلبها و فمنیستها و بقیه شاخه های چپ از رای مردم می ترسند.
مورد بعدی ک ما 50 تا پادشاهی خواه زیر 30 و زیر 20 سال و حتی یکی دو تا 15 ساله اومدن پشت تریبون همایش مونیخ و اشخاص کاملا حقیقی با اسم و مشخصات حقیقی.
(مثلا عرشیا برادر ابوالفضل از کشته شده های 1401 با 17 یا 15 سال سن اومد گفت من پادشاهی خواه هستم)
ما 17 یا 20 ساله نخواستیم! شما 5 تا مجاهد زیر 50 سال در ایران به من معرفی کنید که همه بشناسنشون 🤣
95👌20👍3🔥1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
درود بر یاران

این فقط یک نمونه از ثروت ایران است که تازه امروز زبان به اعتراف گشودند

این ثروت در کشورهایی مثل

آلمان
فرانسه
روسیه
قطر
آمریکا و
سوئیس

نیز هست که قانونا باید پس بدن ،خودشون هم میدونن .


به غیر از این ها همین مزدور های حکومتی و حرامزده هاشون حتی اگر ثروتی از مردم ایران را به نام اقوام کرده باشن همه اش مصادره خواهد شد و به خزانه ملت برخواهد گشت .

فقط فکر کنید وقتی تمام این پول ها برگرده شما‌ملت به چه ثروت هنگفتی دست خواهید یافت


حتی خود ضحاک هم گفته بود وقتی ما دیگر نیستیم وضع ملت ایران از همه مردم جهان بهتر خواهد شد



سیاوش #سیاوش_امانیه
👍14716🔥5👌5🥰2👏2💯2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
توضیح شیر و خورشید پهلوی
بر روی کالسکه ناصری که تا دوره پهلوی دوم مورد استفاده قرار گرفت و در زمان تاجگذاری اعلیحضرت همایون شاهنشاه آریامهر ، ولیعهد سوار بر آن در جشن شرکت کردند.
131🥰8👍3
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
در زمان پهلوی دوم به علت اینکه محمدرضاشاه سهام کارخانه مرسدس بنز را خریداری کرده بود ، کمپانی مرسدس بنز اتوموبیل های سفارش ایران هم تولید میکرد
در این ویدئو شما لیموزین محمدرضاشاه پهلوی ، لیموزین اداره نخست وزیری و دو خودروی دیگر که متعلق به دربار پادشاهی بودند را تماشا میکنید
🥰9427👍5👏3👌2😍2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
پنتر j72 که توسط خاندان سلطنتی ایران خریداری شده و تنها یک نمونه از آن در جهان وجود دارد
105👌6😍4👏2
پست عرزشی سوز
از الان برینیم بهشون
یا هنوز زوده 😉😎

عرزشی ها از الان پاره شدن ولی هنوز ادب نشدن
👏125👌138👍4😍4😱1
👍292💯1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زنده‌باد آزادی.
ایشالا همه مردم آزاد بشیم. شاه بیاد تا شاهانه زندگی کنیم.
#جاویدشاه
👍12716👏12💯6😱1🫡1
🔴قیمت نهایی نان در تهران اعلام شد:
نان سنگک سنتی با وزن ۶۰۰ گرم ۷ هزار و ۶۰۰ تومان

بربری با وزن ۵۵۰ گرم ۵ هزار و ۳۵۰ تومان

لواش با وزن ۱۳۰ گرم ۱۴۰۰ تومان

تافتون ماشینی با وزن ۲۰۰ گرم ۲۰۰۰ تومان

تافتون تنوری با وزن ۳۲۰ گرم ۲,۳۰۰ تومان

و نان خراسانی تنوری با وزن ۲۷۰ گرم ۳ هزار و ۷۵۰ تومان مشخص شد..
😱605🫡3👍2🥰2😍2👏1👌1
نماینده آمریکا در ناتو:

ترامپ در تاریخ ۸ اوت، تحریم‌های ویرانگر علیه روسیه اعمال خواهد کرد.

«روسیه هیچ دوستی نخواهد داشت، هیچ شریک تجاری‌ای برایش باقی نمی‌ماند.»

🕊🕊🕊🕊🕊
👏189🫡147🔥2👍1🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
درود . این آشغال رو ببینید ....
از تقی رحمانی (مجاهد خلق) پرسیدن اگر مردم جمهوری نخوان باید چکار کرد؟

میدونید چی میگه؟ میگه در این صورت ما جمهوری رو تشکیل میدیم و روی مردم کار تبلیغاتی (از طریق صدا و سیما) میکنیم تا به جمهوری علاقه مند بشن 🤣
خر تر و نفهم تر از اینا خودشونن. با گاو مسابقه هوش بدن ، گاو صد به صفر برنده میشه 🤣🤣🤣
👍135🔥166😱6💯6👌3