Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍74👏10🔥2❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۴
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍83👏12❤4🔥1
***
ڪایا ڪالاس، مسئول سیاست خارجے اتحادیہ اروپا با اشارہ بہ تصاویر منتشر شدہ از گروگانهاے اسرائیلے در غزہ، در شبڪہ ایڪس نوشت: «تصاویر گروگانهاے اسرائیلے وحشتناڪ است و وحشیگرے حماس را آشڪار میڪند.»
او ادامہ داد: «همہ گروگانها باید فورا و بدون قید و شرط آزاد شوند. حماس باید خلع سلاح شود و بہ حڪومت خود در غزہ پایان دهد. در عین حال، باید اجازہ دادہ شود ڪمڪهاے بشردوستانہ در مقیاس بزرگ بہ نیازمندان برسد.»
ڪایا ڪالاس، مسئول سیاست خارجے اتحادیہ اروپا با اشارہ بہ تصاویر منتشر شدہ از گروگانهاے اسرائیلے در غزہ، در شبڪہ ایڪس نوشت: «تصاویر گروگانهاے اسرائیلے وحشتناڪ است و وحشیگرے حماس را آشڪار میڪند.»
او ادامہ داد: «همہ گروگانها باید فورا و بدون قید و شرط آزاد شوند. حماس باید خلع سلاح شود و بہ حڪومت خود در غزہ پایان دهد. در عین حال، باید اجازہ دادہ شود ڪمڪهاے بشردوستانہ در مقیاس بزرگ بہ نیازمندان برسد.»
👍125❤8👌4
Forwarded from Reza Pahlavi | رضا پهلوی
هممیهنان،
سپاسگزار حمایت گسترده شما از همایش «همکاری ملی برای نجات ایران» در مونیخ و همچنین از «کتابچه دوران اضطرارِ پروژه شکوفایی ایران» هستم. در همین بازه کوتاه، من و تیم همراهم پیامهای فراوانی حاوی حمایت، همفکری و پیشنهادهای سازنده دریافت کردهایم که در برنامهریزی گامهای بعدی ما بسیار راهگشا خواهد بود.
همانگونه که همواره تأکید کردهام، نقد منصفانه و گفتگوی سازنده، امری ضروری است و به بهبود مسیر ما کمک میکند. اما در مقابل، تخریب سازمانیافته، اتهامزنی و تهمتزنی، و القای بیاعتمادی علیه برنامه و تیم من، آن هم از سوی افرادی که خود را «حامی» میدانند، اقدامی ناپذیرفتنی، غیرمنصفانه و غیراخلاقی است که به انسجام و همکاری ملی ما آسیب میزند.
این رفتارها و تلاش برای ترسیم چهرهای بیاختیار، ناتوان و تحت نفوذ از من، توهینی آشکار به شخصیت من، و به شعور سیاسی هممیهنانم است. من چنین افرادی را حامی خود نمیدانم و حملات زشت، افتراآمیز، سازمانیافته و هدفمندشان را که با هدف کمرنگ کردن موفقیت بزرگ همایش همکاری ملی انجام میشود، قاطعانه محکوم میکنم.
همچنان در کنار همه کسانی که به رهبری، اصول و چشمانداز من باور دارند و از آن حمایت میکنند، ایستادهام. به کسانی که چنین باوری ندارند نیز توصیه میکنم فردی را بیابند که دیدگاههایشان را نمایندگی میکند و از او حمایت کنند.
ما با برگزاری همایش همکاری ملی و ارائه پیشنویس برنامه اداره کشور در دوران اضطرار، گام بزرگی برداشتهایم. به شما ملت بزرگ ایران اطمینان میدهم که این راه را با باور و اراده، همراه هم تا سرنگونی جمهوری اسلامی، باز پس گرفتن ایران و دوباره ساختنش ادامه خواهیم داد و پیروز خواهیم شد.
پاینده ایران،
رضا پهلوی
@OfficialRezaPahlavi
سپاسگزار حمایت گسترده شما از همایش «همکاری ملی برای نجات ایران» در مونیخ و همچنین از «کتابچه دوران اضطرارِ پروژه شکوفایی ایران» هستم. در همین بازه کوتاه، من و تیم همراهم پیامهای فراوانی حاوی حمایت، همفکری و پیشنهادهای سازنده دریافت کردهایم که در برنامهریزی گامهای بعدی ما بسیار راهگشا خواهد بود.
همانگونه که همواره تأکید کردهام، نقد منصفانه و گفتگوی سازنده، امری ضروری است و به بهبود مسیر ما کمک میکند. اما در مقابل، تخریب سازمانیافته، اتهامزنی و تهمتزنی، و القای بیاعتمادی علیه برنامه و تیم من، آن هم از سوی افرادی که خود را «حامی» میدانند، اقدامی ناپذیرفتنی، غیرمنصفانه و غیراخلاقی است که به انسجام و همکاری ملی ما آسیب میزند.
این رفتارها و تلاش برای ترسیم چهرهای بیاختیار، ناتوان و تحت نفوذ از من، توهینی آشکار به شخصیت من، و به شعور سیاسی هممیهنانم است. من چنین افرادی را حامی خود نمیدانم و حملات زشت، افتراآمیز، سازمانیافته و هدفمندشان را که با هدف کمرنگ کردن موفقیت بزرگ همایش همکاری ملی انجام میشود، قاطعانه محکوم میکنم.
همچنان در کنار همه کسانی که به رهبری، اصول و چشمانداز من باور دارند و از آن حمایت میکنند، ایستادهام. به کسانی که چنین باوری ندارند نیز توصیه میکنم فردی را بیابند که دیدگاههایشان را نمایندگی میکند و از او حمایت کنند.
ما با برگزاری همایش همکاری ملی و ارائه پیشنویس برنامه اداره کشور در دوران اضطرار، گام بزرگی برداشتهایم. به شما ملت بزرگ ایران اطمینان میدهم که این راه را با باور و اراده، همراه هم تا سرنگونی جمهوری اسلامی، باز پس گرفتن ایران و دوباره ساختنش ادامه خواهیم داد و پیروز خواهیم شد.
پاینده ایران،
رضا پهلوی
@OfficialRezaPahlavi
❤161🫡20👍3😱1
درود یاران
این عکس هارو یادتون هست!
حشمت تریاکی
نوری زاد دلقک
جوانمردی کله پوک
این ها شما رو چندین سال با حرف ها و کلیپ هاشون سرگرم کردند
از شما میپرسم الان کجا هستند ؟
نیستند.
فقط وقت تان را تلف کردند .
سال ها گفتیم اینان کون شان باد میدهد
الان کجا هستند ؟!
تقصیر شما بود که ۶ سال پای چرت و پرت هایشان نشستید.
تقصیر شما بود که ۶ سال ناکسان را کس شمردید و آزادی تون به عقب انداختید و بیشتر خسته شدید .
حتی ماموری مثل باوند را من در عرض یک سال ردش کردم رفت .
حالا کلاشی ها و اعتمادی ها و یا کیانی ها یا بقیه ، چند سال باید طول بکشد بفهمید که اینان هم جزوی از ما نیستند و هیچ قلبی ندارند که برای ایران بتپد ؛
چند سال دیگر باید بگذرد چهره واقعی پشت ماسک های شان را بشناسید؟
خواهشا به بازی شهریار ایران دخالت نکنیدکه چه افرادی دورشان هستند.
شهریار ایران کار خودشان را میکنند و ما هم کار خودمان را .
مگر در انقلاب مهسا ندید که شهریار ایران از پشت میز تجزیه طلبان بلند شد و همه شان را کیش و مات کرد ؟!
همه چیز به وقتش اتفاق می افتد .
سیاوش #سیاوش_امانیه
این عکس هارو یادتون هست!
حشمت تریاکی
نوری زاد دلقک
جوانمردی کله پوک
این ها شما رو چندین سال با حرف ها و کلیپ هاشون سرگرم کردند
از شما میپرسم الان کجا هستند ؟
نیستند.
فقط وقت تان را تلف کردند .
سال ها گفتیم اینان کون شان باد میدهد
الان کجا هستند ؟!
تقصیر شما بود که ۶ سال پای چرت و پرت هایشان نشستید.
تقصیر شما بود که ۶ سال ناکسان را کس شمردید و آزادی تون به عقب انداختید و بیشتر خسته شدید .
حتی ماموری مثل باوند را من در عرض یک سال ردش کردم رفت .
حالا کلاشی ها و اعتمادی ها و یا کیانی ها یا بقیه ، چند سال باید طول بکشد بفهمید که اینان هم جزوی از ما نیستند و هیچ قلبی ندارند که برای ایران بتپد ؛
چند سال دیگر باید بگذرد چهره واقعی پشت ماسک های شان را بشناسید؟
خواهشا به بازی شهریار ایران دخالت نکنیدکه چه افرادی دورشان هستند.
شهریار ایران کار خودشان را میکنند و ما هم کار خودمان را .
مگر در انقلاب مهسا ندید که شهریار ایران از پشت میز تجزیه طلبان بلند شد و همه شان را کیش و مات کرد ؟!
همه چیز به وقتش اتفاق می افتد .
سیاوش #سیاوش_امانیه
👍147❤24🔥6👌4💯3👏1😱1🫡1
#خبرفوری
نیروهای نظامی ایران به طور فزایندهای از طریق کانالهای محرمانه به شاهنشاه رضا پهلوی اعلام وفاداری میکنند.
نیروهای ارتش دیگر خود را متعهد به رژیم اسلامی نمیدانند.
#جــــاویــــــــدشـــــــــاه🩵
#همکاری_ملی
نیروهای نظامی ایران به طور فزایندهای از طریق کانالهای محرمانه به شاهنشاه رضا پهلوی اعلام وفاداری میکنند.
نیروهای ارتش دیگر خود را متعهد به رژیم اسلامی نمیدانند.
#جــــاویــــــــدشـــــــــاه🩵
#همکاری_ملی
❤228👏39🫡8💯5👍2🔥1
خبر کوتاه بود
ولی جانسوز و جانگداز:
🔹موسسه خیریه در تهران، قاچاقچی اعضای بدن بود
اعضای این گروه تاکنون به فریب بیش از ۲۰ نفر و فروش اعضای بدن آنها مثل کلیه، قرنیه و... که خارج کردن آن مرگبار نبود، اعتراف کردهاند./عصرایران
ای تف به شرفت خامنه ای
ببینیم !! به کجا کشیدن کار یه ملت و مملکت را و باز گم نمیشن کنار!؟
مردم بیدارشید🔥
ولی جانسوز و جانگداز:
🔹موسسه خیریه در تهران، قاچاقچی اعضای بدن بود
اعضای این گروه تاکنون به فریب بیش از ۲۰ نفر و فروش اعضای بدن آنها مثل کلیه، قرنیه و... که خارج کردن آن مرگبار نبود، اعتراف کردهاند./عصرایران
ای تف به شرفت خامنه ای
ببینیم !! به کجا کشیدن کار یه ملت و مملکت را و باز گم نمیشن کنار!؟
مردم بیدارشید🔥
👍143😱41🔥8❤3👌3💯1