This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یاران !
یادتان باشد من نیازی به اینکه
85 میلیون
75میلیون
65میلیون
55میلیون
ویا 45میلیون ندارم که این کلیپ هارا نگاه کنند ویا عضو کانال باشند .
همین گروه رستاخیز سیمرغ کافیه.
فقط اینکه جدی باشید .
چون همین چند روزه ،بیشتر از این وقت نداریم .
پس شروع کنیم :
کلیپ های بعدی ابتدا ، مشکل
و بعد راه حل .
پس بیشتر توجه کنید
#سیاوش_امانیه
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
یادتان باشد من نیازی به اینکه
85 میلیون
75میلیون
65میلیون
55میلیون
ویا 45میلیون ندارم که این کلیپ هارا نگاه کنند ویا عضو کانال باشند .
همین گروه رستاخیز سیمرغ کافیه.
فقط اینکه جدی باشید .
چون همین چند روزه ،بیشتر از این وقت نداریم .
پس شروع کنیم :
کلیپ های بعدی ابتدا ، مشکل
و بعد راه حل .
پس بیشتر توجه کنید
#سیاوش_امانیه
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
❤135👏16💯4🫡4👌3😱2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یاران برای شروع
با این کلیپ میخوام نشون بدم کجای جهان هستی هستید و انرژی چطور کار میکند
همه چیز. انرژی هست
سیاوش #سیاوش_امانیه
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
با این کلیپ میخوام نشون بدم کجای جهان هستی هستید و انرژی چطور کار میکند
همه چیز. انرژی هست
سیاوش #سیاوش_امانیه
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
❤109👏13👍3👌3🫡2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شماره ۱
یاران !
ریشه خستگی و نا امیدی و بی حوصلگی شما به نظرتان کجاست که شما را از حرکت باز داشته ؟
کلیپ به اندازه ای که ریشه مشکلات را دریابید تنظیم شده
اینجا کلمه جن استفاده شده تا راحتتر متوجه شوید
حتی در آمریکا و انگلستان برای شیطان از کلمه جن استفاده میکنند.
جن همان انرژی منفی است
این کلیپ هارا مانند مسلمان ها که سر نماز فقط دولا و راست میشوند و زیر لب خودشان هم نمیدانند که دارند چه میگویند نگاه نکنید ؛
عمیق نگاه کنید و به بهبودی خودتان کمک کنید.
سیاوش #سیاوش_امانیه
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
یاران !
ریشه خستگی و نا امیدی و بی حوصلگی شما به نظرتان کجاست که شما را از حرکت باز داشته ؟
کلیپ به اندازه ای که ریشه مشکلات را دریابید تنظیم شده
اینجا کلمه جن استفاده شده تا راحتتر متوجه شوید
حتی در آمریکا و انگلستان برای شیطان از کلمه جن استفاده میکنند.
جن همان انرژی منفی است
این کلیپ هارا مانند مسلمان ها که سر نماز فقط دولا و راست میشوند و زیر لب خودشان هم نمیدانند که دارند چه میگویند نگاه نکنید ؛
عمیق نگاه کنید و به بهبودی خودتان کمک کنید.
سیاوش #سیاوش_امانیه
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
❤87👍16👌5🫡2👏1😱1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یاران
میتوانید از این تکنیک برای ایران استفاده کنید
قبل از خواب از ته دل و با باور قوی بگویید :
پادشاه برگشته
ایران من آزاد شده
ایران من آباد شده
ایران من پرآب شده
ایران من زیبا شده
ایران من زنده شده
سیاوش #سیاوش_امانیه
میتوانید از این تکنیک برای ایران استفاده کنید
قبل از خواب از ته دل و با باور قوی بگویید :
پادشاه برگشته
ایران من آزاد شده
ایران من آباد شده
ایران من پرآب شده
ایران من زیبا شده
ایران من زنده شده
سیاوش #سیاوش_امانیه
❤130🙏10🫡9👍4👏4😱4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یاران
مشکل که فهمیدید ،راه حل را هم بهتون نشون دادم .
معجزه من و تو هستیم
از همین الان شروع کنید
وقت کمه
موفق باشید
#سیاوش_امانیه
مشکل که فهمیدید ،راه حل را هم بهتون نشون دادم .
معجزه من و تو هستیم
از همین الان شروع کنید
وقت کمه
موفق باشید
#سیاوش_امانیه
❤83👍15🫡3😱2👏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یاران
دلیل اینکه این همه سال تاکید کردم به چرت و پرت های آخوند گوش نکنید دلیلش این بود.
سیاوش #سیاوش_امانیه
دلیل اینکه این همه سال تاکید کردم به چرت و پرت های آخوند گوش نکنید دلیلش این بود.
سیاوش #سیاوش_امانیه
👍88❤4😱3🫡3👏1
درود بر شما و خاندان بزرگ پهلوی جناب امانیه تو گروه ذکر کنید که مردم میتوانند از طریق لمس و راه رفتن و حرف زدن و ارتباط گرفتن با طبیعت آب و باد کوه خصوصا تمام گیاهان و حیوانات به انرژی بالایی دست پیدا کنند
👍60❤9
آقای امانیه فقط شما تنهامون نزارید فداتون بشم ما باهم دیگر پیروزخواهیم شد فدات بشم خدا قوت
🙏50❤5👍3😱2
فرمانده سیاووش همین که از پشت ما مردم در بند ضحاک در امدی و حمایت بی دریغ فرمودین ما ممنون شما و خاندان شما هستیم باشد که در ایران ازاد میزبان شما و خانواده باشم درود و سپاس
👍49❤7
درود جناب امانیه میخوام حرف دلمو بزنم.
من دارم لحظه شماری میکنم برای ورود علیحضرت و خاندان ایرانساز و نجیب زادگان پهلوی و شما و آقای رضا احمدی و تمام اون افرادی که جانن و مالن همه چیزشونو برای بازگشت پادشاهی گذاشتن.
من به عنوان جوانی که در این کشور به این رژیم به اجباااااار خدمت سربازی کردم و کارت پایان خدمتم به هیییییچ دردم نخورد همین جا اعلام میکنم با افتخار تمام حاضرم در ارتش شاهنشاهی دوسال خدمت کنم اما این بار نه به اجبار بلکه به افتخار.من آرزوم به ارتش شاهنشاهی خدمت کنم .
تمام قد پشت پادشاه نجیب زاده خودمان هستیم.
#ایران_بدون_پهلوی_یعنی_سرای_اجنبی
#ایران_شده_آماده_تشریف_بیار_شاهزاده
#جاوید_شاه
#من_ساواکی_هستم
#kingrezapahlavi
من دارم لحظه شماری میکنم برای ورود علیحضرت و خاندان ایرانساز و نجیب زادگان پهلوی و شما و آقای رضا احمدی و تمام اون افرادی که جانن و مالن همه چیزشونو برای بازگشت پادشاهی گذاشتن.
من به عنوان جوانی که در این کشور به این رژیم به اجباااااار خدمت سربازی کردم و کارت پایان خدمتم به هیییییچ دردم نخورد همین جا اعلام میکنم با افتخار تمام حاضرم در ارتش شاهنشاهی دوسال خدمت کنم اما این بار نه به اجبار بلکه به افتخار.من آرزوم به ارتش شاهنشاهی خدمت کنم .
تمام قد پشت پادشاه نجیب زاده خودمان هستیم.
#ایران_بدون_پهلوی_یعنی_سرای_اجنبی
#ایران_شده_آماده_تشریف_بیار_شاهزاده
#جاوید_شاه
#من_ساواکی_هستم
#kingrezapahlavi
👍55❤14🫡3😱1