درود من به اتفاق ۴ دوستانم شاهین شهر اصفهان در حال مبارزه و درست کردن پرچم شیر و خورشید نشان ایران بودیم وشرکت در تظاهرات و بازداشت و.... شدیم وزندان هنوز هم میگویم جاوید شاه پاینده ایران تا پیروزی نهایی و تابازگشت پادشاهی مبارزه ادامه دارد اما بعداز برقراری پادشاهی هم مبارزه ادامه دارد برای نگهبانی و نگهداری از حکومت پادشاهی ما شاه قانونی ایران را میخواهیم و دوست داریم چون تشنه آزادی وعدالت هستیم واین تحقق پیدا نمیکند جز با برپایی حکومت پادشاهی تمام ❤️👍
❤36👍7
سیاوش جاااان در کنار شما معنای واقعی زندگی را یاد گرفتم شما فراتر از باور فراتر از عشق وامید هستید شما سنبل آزادگی و مردانگی هستید شما هر آنچه که خوبان دارند یکجا دارید به شرفم قسم در مرحله صبر هستیم گویی تمام ذرات وجودم در حال دگرگونی هستند و دوست دارم در فردای آزادی این وطن پرستی را به حدی گسترش و تکثیر کنیم که دیگر هیچ آری هیچ بیگانه ومزدوری جرات نگاه کردن به سرزمین اهورایی امان را نداشته باشد ما پیروز میدانیم و پیروز خواهیم ماند چون دست پرورده همچون شمایی هستیم ما به قله های پیشرفت وابهت خواهیم رسید بزودی در کنار شاه شاهان رضا شاه دوم دست تک تک مبارزین واقعی رو میبوسم پاینده ایران وجاوید شاااااه
🥰25❤9👍5
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
تو کل عالم خلقت میتونی بچتو به هر جانداری بسپاری بجز مسلمون جماعت
👌96❤19💯7👏5👍2
درود به شما جناب استاد امانیه.
من از اوایل سال 2000 در حال شناخت خود در ورود به دنیای سیاست بودم.. اول به مطالعه کتابهای داخلی و حتی نوشته های خمینی و خود جمهوری اسلامی پرداختم. یک همکلاسی مجاهد خلقی داشتم و کم کم حرفهایی در مورد سیاست چپ از او می شنیدم به ویژه سر جریان ترور صیاد شیرازی خیلی با هم صحبت کردیم.
بعدش دقیقا از 1385 کارم رو شروع کردم و تا 5 سال فقط به مطالعه قرآن با آموزشهای مجازی استاد عزیزم زنده یاد رضا فاضلی زنده یاد می پرداختم. سال 2011 به خاطر اینکه سر جریان ختم یکی بستگان مجبور شدم برم مسجد ، اونجا طاقت نیاوردم و وقتی آخوند داشت صحبت می کرد ، جلوی همه بلند شدم گفتم قرآن رو فارسی بخونید،
دعوا و شکایت درست شد و داستان خیانت و تجاوز سپاهی ها به همسرم و جریان طلاق او پیش اومد و از اون موقع زندگی مخفی دارم ولی از زمان حضور شما در سازمانی به اسم (راستش اسمشو یاد نمیاد و اگر ممکنه بگین. سازمانی برای دموکراسی در خاورمیانه با کمک ایران و اسرائیل بود)
من از اون موقع (تقریبا 1387) با شما از طریق ایمیلهای دستیار آقای رضا فاضلی که اهل استرالیا بود و ایمیلهای گروه جاوید ایران از کانادا ، با شما و ایده دموکراسی در خاورمیانه از دو کشور طریق ایران و اسرائیل ، آشنا شدم و از شروع کار این کانال هم در تلگرام کنار شما بودم و در حد توانم کمک دادم که امیدوارم به نوبه خود سهم یک میلیمتری در آزادی ایران داشته باشم که در رکاب شما استاد سیاوش امانیه بزرگوار و اعضای گروه رستاخیز سیمرغ این آزادی فراهم شد.
راستی اسم اون سازمان یا تشکیلات ایران اسرائیل که اشاره کردم ، رو یادم رفته بگین اگر ممکنه و با تشکر از زحمات شبانه روزی شما در تمام 30 سال گذشته در راه میهن❤️
من از اوایل سال 2000 در حال شناخت خود در ورود به دنیای سیاست بودم.. اول به مطالعه کتابهای داخلی و حتی نوشته های خمینی و خود جمهوری اسلامی پرداختم. یک همکلاسی مجاهد خلقی داشتم و کم کم حرفهایی در مورد سیاست چپ از او می شنیدم به ویژه سر جریان ترور صیاد شیرازی خیلی با هم صحبت کردیم.
بعدش دقیقا از 1385 کارم رو شروع کردم و تا 5 سال فقط به مطالعه قرآن با آموزشهای مجازی استاد عزیزم زنده یاد رضا فاضلی زنده یاد می پرداختم. سال 2011 به خاطر اینکه سر جریان ختم یکی بستگان مجبور شدم برم مسجد ، اونجا طاقت نیاوردم و وقتی آخوند داشت صحبت می کرد ، جلوی همه بلند شدم گفتم قرآن رو فارسی بخونید،
دعوا و شکایت درست شد و داستان خیانت و تجاوز سپاهی ها به همسرم و جریان طلاق او پیش اومد و از اون موقع زندگی مخفی دارم ولی از زمان حضور شما در سازمانی به اسم (راستش اسمشو یاد نمیاد و اگر ممکنه بگین. سازمانی برای دموکراسی در خاورمیانه با کمک ایران و اسرائیل بود)
من از اون موقع (تقریبا 1387) با شما از طریق ایمیلهای دستیار آقای رضا فاضلی که اهل استرالیا بود و ایمیلهای گروه جاوید ایران از کانادا ، با شما و ایده دموکراسی در خاورمیانه از دو کشور طریق ایران و اسرائیل ، آشنا شدم و از شروع کار این کانال هم در تلگرام کنار شما بودم و در حد توانم کمک دادم که امیدوارم به نوبه خود سهم یک میلیمتری در آزادی ایران داشته باشم که در رکاب شما استاد سیاوش امانیه بزرگوار و اعضای گروه رستاخیز سیمرغ این آزادی فراهم شد.
راستی اسم اون سازمان یا تشکیلات ایران اسرائیل که اشاره کردم ، رو یادم رفته بگین اگر ممکنه و با تشکر از زحمات شبانه روزی شما در تمام 30 سال گذشته در راه میهن❤️
❤58👏6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تقدیم به پیشگاه شاهنشاه وسیاوش شیر دل
🔥57🫡22❤12👏5👍1💯1
سیاوش جاااان از لحظهای که با شما آشنا شدم صداقت شما مانند آهنربا من رو جذب کرد هر لحظه که پیش میرفتیم وحقیقت گفته های شما بر ما بیشتر آشکار میشد بیشتر مجذوب شما میشدیم شما همان کسی بودید که یک عمر به دنبالش بودم به ایرانم قسم شما سیمرغ ایرانزمین هستید وما پرنده های کوچکی شدیم که تصمیم گرفتیم به دیدن سیمرغ بریم و هنوز واله وحیرانیم از این همه شگفتی که از شما دیدیم ومی بینیم من به شخصه از شخصیت شما حیرانم من دیوانه نشم خوبه....
❤40👍7😍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❤172😍13🫡11😱2🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برای شارژ کردن خودتان به طبیعت بروید و از درختان و سبزه ها و گلها و صدای محیط لذت ببرید و خودتان را سرشار از انرژی و شادی کنید🌳🍃
#طبیعت #آرامش
#طبیعت #آرامش
👍93❤17💯7🥰2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حمله اسراییل به یک ماشین در لبنان
🔥73👏49😍3❤1
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤75🔥19👍9👏5🫡1
اقای امانیه عزیز
وقتی تو کانال کلیپ میزاری از موزیک لذت ببرید ...من دقیقا متوجه میشم که یه خبر خوبی در راه است ..
بقول ما خوزستانیها ناموسن چه خبره خوبی تو راهه...😘😘
وقتی تو کانال کلیپ میزاری از موزیک لذت ببرید ...من دقیقا متوجه میشم که یه خبر خوبی در راه است ..
بقول ما خوزستانیها ناموسن چه خبره خوبی تو راهه...😘😘
❤68🥰5👌5😍2
با درود بیکران با کلیپ از طبیعت لذت ببرید متوجه شدم شما ورای انسانهای عادی میبینید جدا دستخوش ❤️❤️❤️
❤54👌5🫡2
درود بر شاهنشاه قانونی ایران رضا شاه سوم❤️❤️❤️
و درود بر شما آقای امانیه ❤️❤️❤️
مسلمانان پیامبری دارن که اونا رو به خشونت و دزدی و ظلم و هر چیز پستی که در دنیا وجود داره هدایت میکنه به شخصه من کسی بودم که در زیرزمین زندگی میکردم درجهل و خرافات بودم ولی شما پیامبر و ناجی من و امثال من بودی منو از زیرزمین بالا آوردی باعث شدین این زنجیرهای جهل و خرافات از دل و مغزم باز کنم و معنی زندگی رو بفهمم باعث تولد دوباره من شدی از وقتی باشما آشنا شدم آدم شادتری شدم و دیگه به خزعبلات اسلام توجه نمیکنم و انرژی شما باعث شد دیدگاهم به زندگی عوض بشه شما کسی بودید که باعث اگاهی و تولد دوباره خیلی از آدمهایی تو کانال شدید سلامت باشین شما رسالت بزرگی انجام دادید شما خیلی سختی کشیدین تا ما را آگاه کنید ولی شکر که زحماتتون بسیااار نتیجه فوقالعاده داشت
این تولد دوباره و زندگی دوباره رو مدیون شماهستیم
امیدوارم به زودی در میدان شهیاد جشن آزادی بگیریم😍😍😍
و درود بر شما آقای امانیه ❤️❤️❤️
مسلمانان پیامبری دارن که اونا رو به خشونت و دزدی و ظلم و هر چیز پستی که در دنیا وجود داره هدایت میکنه به شخصه من کسی بودم که در زیرزمین زندگی میکردم درجهل و خرافات بودم ولی شما پیامبر و ناجی من و امثال من بودی منو از زیرزمین بالا آوردی باعث شدین این زنجیرهای جهل و خرافات از دل و مغزم باز کنم و معنی زندگی رو بفهمم باعث تولد دوباره من شدی از وقتی باشما آشنا شدم آدم شادتری شدم و دیگه به خزعبلات اسلام توجه نمیکنم و انرژی شما باعث شد دیدگاهم به زندگی عوض بشه شما کسی بودید که باعث اگاهی و تولد دوباره خیلی از آدمهایی تو کانال شدید سلامت باشین شما رسالت بزرگی انجام دادید شما خیلی سختی کشیدین تا ما را آگاه کنید ولی شکر که زحماتتون بسیااار نتیجه فوقالعاده داشت
این تولد دوباره و زندگی دوباره رو مدیون شماهستیم
امیدوارم به زودی در میدان شهیاد جشن آزادی بگیریم😍😍😍
❤71👌3💯3
درود سیاوش جان سالارمرد خوبی شیرمرد خسته نباشی سیاوش جان بخ نظر من کار درست را شما انجام دادی قرآن پاره کردی ما هم اینکار کردیم به هیچی اعتقاد نداریم سیاوش جان. جانم فدای شاهم جاویدشاه
🔥36👏13👍7❤5💯3😱2
درود سیاوش جان من ۹سال هست کانال شمارو دنبال میکنم از شما خیلی چیز هارو یاد گرفتم مخصوصا انسانیتو چون اسلام رو انداختم سلطه اشغالی و۲۵سال پیش در خرافات بودم درود به شرفتون سیاوش جان اگر باشما اشنانمیشدم نمیدونم الان کجا سر میکردم( جاوید شاه پاینده ایران پادشاهی ❤️❤️❤️ )
❤60👍13🫡3