رستاخیز سیمرغ
16.2K subscribers
62.6K photos
95K videos
596 files
5.7K links
هدف رستاخیزسیمرغ نابودی ضحاک در #ایران،برقراری پادشاهی مشروطه خواه و احترام به عقیده جمهوری خواهان وچپ های وطن پرست میباشد
#سیاوش_امانیه

تاریخ تاسیس 13 می 2017

#کانال_رسمی #شاهزاده_رضاپهلوی 👇

@OfficialRezaPahlavi

ارتباط بامدیر @siavash_amanieh
Download Telegram
درودجناب امانیه عزیزشبتون اهورایی🙏🙏🌺
من ۲۵سال پیش ترک تحصیل کردم چون تومدرسه ماروطاغوتی می‌دونستن دلیلشم این بودکه پدرمون دستگاه ویدویوداشت بیشترفیلمای زمان آریامهرعزیز وبرامون میذاشت ومابافرهنگ پهلوی بزرگ شدیم ازسالی که باکانال شماآشناشدم کلاخرافاتوریختم دورقرآنشونوچنددوربامعنی خوندم بعدبقول حضرت حافظ که میگه
زاهداررندی حافظ نبردفهم چه سود
دیوبگریزد ازآن قوم که قرآن خوانند
وفهمیدم که جزریاکاری وفریب مردم وخالی کردن جیب به نفع کاسبان دین هیچ چیزمفیدی نداره
پاینده ایران جاویدشاه رضاپهلوی👑👑👑🌹🌹🙏
36👍9👌1
درود بر سیاوش عزیز. ۲۵ سال پیش من هم پادشاهی خواه بودم و مخالف جمهوری اسلامی ولی فکر میکردم اسلام خوب است و محمد و علی رو قبول داشتم اما ۱۴ سال پیش فهمیدم ما ایرانیها هر چی میکشیم اول از اسلام و محمد و علی و حسین است بعد از جمهوری اسلامی بنابراین اول کاری که سال ۹۰ انجام دادم قران را از خانه بیرون بردم و سوزاندمش
30👍7👏2🥰1
درود استاد عزیز .۲۵سال پیش من دانشجو بودم که واقعا گیج در یک فضایی که اساتید به ما میگفتن جامعه و اقتصاد به مرور زمان داره به سمت نابودی و ویرانی میرود بیکاری شروع این فاجعه هست که همین اتفاق افتاد اما در پس این اتفاقات یک چیز نظرم رو جلب کرد که در قرآن چه نوشته شده که ما باید آن را از شیوخ وطلبه یاد بگیریم نه غیر. این بود که دوسه سالی رو به حفظ قرآن در خانه پرداختم ک به واقع هیچی از آن نفهمیدم چون برای سوالاتم ،جوابی نیافتم.وقتی با کانال شما آشنا شدم که دیدم شما با تفسیر قرآن استاد فولادوند رو مطرح کردید که مطالعه عمیق در مورد آن داشتید اینجا بود که من گمشده خودم رو در کانال شما یافتم بدون هیچگونه اغراق و از شما خیلی خیلی چیزها رو یاد گرفتم که این خود یک کلاس درس بود با استادی دقیق و ژرف بین خیلی خوشحالم که با کانال رستاخیز به موقع آشنا شدم وار تاریکی قلبی نجات یافتم خدارو شاکرم واز شما استاد عزیز و گرانقدر بینهایت سپاسگزارم مدیون روشنگری های شما در طول زندگی و تربیت فرزندانم هستم دوستت دارم استاد. در قلب ما ایرانیان جای داری همیشه پیروز و موفق باشی ،❤️❤️❤️❤️🙏🙏🙏🙏
👍385
درودبرمردبزرگ قهرمان بیداری .
درودبه شرفت مرداریایی.
سپاس گذاریم ازاینکه بودی وهستی.
مردبزرگ اریایی .بندازخانواده پهلوی پرست بدنیاامدم ازدوران بچگی عاشق پهلوی بودیم وهسیتم .
البته اززمانی که باشمااشناشدم بهترین معلم تاریخ .وطن پرستی .سربازوظیفه.
ازشمایادگرفتم.
بیش ازیک دهه میباشددرکانال رستاخیزسیمرغ حتی یکروزغیبت نداشتم .



از تلاش وزحمات شماقدردان هستم .
من سربازتاخون دررگهایم جاریست سربازشمامیمانم .
تاابدجاویدشاه
35👍6
درود و عرض ادب خدمت جناب سیاوش عزیز و سردار دلها
من ٢۵ سال پیش ١٠ سال داشتم اما با اینکه تو خانواده مذهبی بودم گوش به این چرندیات نمی‌دادم تا زمان خدمت
چون تو سپاه بودم درگیر شدم اما بعد از خدمت بکلی اسلام و دین گذاشتم کنار
ولی از چند سال پیش که اتفاقی با شما آشنا شدم زندگیم بکلی تغیر کرد و بکلی وطن پرست و میهن دوست تر شدم
الان شما بگی روزه من یکی میگم روزه
32👍7
بکلی همه چی برام تغیر کرد و با تمام وجود از شما سپاس گذارم
سیاوش شما روحی دیگر از جنسی وطن‌پرست درمن دمیدی
الان سرباز وطن و گوش بفرمان شما و شاه شاهان مون هستم
من پیشمرگه شاه هستم
من فقط شاهمو میخوام و تمام
33👍8
داداش منم وقتی کلیپ از موزیک لذت ببر رو میزاری جون تازه ای میگیرم انگار مستقیم به یه منبع انرژی و اعتماد و اطمینان وصل میشم
ازت بابت تمام افکار و صحبت‌ها و راهنمایی‌ها تشکر میکنم
جاوید شاه پاینده ایران
مرگ بر سه فاسد ملا چپی مجاهد
تا آخرین قطره خون در راه وطن ایستاده ام
👍327
درودبرشماجناب‌امانیه‌‌
بچه‌بودم‌شاهمون‌رودوست‌داشتم‌۷سالم‌که‌بود‌‌خمینی‌حرومزاده‌روفحش‌میدادم‌.تا۲۰سالگی‌هم‌از‌آخوندهابدم‌نیامد.
۲۵سال‌پیش‌مشروب‌میخوردم‌‌‌‌
بعدچندسال‌بلانصبت‌خر‌،‌ازخربدترشدم‌وهیئت‌میرفتم‌وسالی‌۲بارمیرفتم‌کربلا‌‌اونجاازاین‌هیئتی‌ها‌وکره‌آخوندها‌چیزهائی‌دیدم‌‌که‌توخرابات‌وزندان‌هم‌ندیده‌بودم‌لواطکاری‌کوچکترین‌کارشون‌بود‌حتی‌توکربلا‌.
ولی‌از۱۰سال‌پیش‌توکانال‌شما‌وتحقیق‌درکانالهای‌یوتیوب‌به‌‌‌درجه‌ای‌رسیدم‌‌که‌حتی‌خانواده‌ام‌‌تعجب‌کردند.دیگه‌دین‌اسلام‌روقبول‌ندارم‌که‌بماندمیدانم‌که‌تنهاعامل‌عقب‌ماندگی‌بشریت‌همین‌دینهای‌ساختگی‌هست‌.کلن‌دینها‌اختراع‌شدن‌برای‌استعمارانسانها‌وزندگی‌دینداران‌
سپاسگزارم‌ازلطف‌شما‌وروشنگریهای‌شما.
لحظه‌شماری‌میکنم‌‌که‌پادشاهمون‌رودرایران‌عزیزببینیم‌وتاجگذاری‌شاهنشاه‌رضاشاه‌دوم‌وپهلوی‌سوم‌راشاهدباشیم‌.👑👑👑👑🌹🌹🌹🌹🌹فرداروزخوبی‌درپیش‌داریم‌‌.
32👍11
🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵


درود بیکران بر شهریار دلها پادشاه سرزمین اهورائی

درود  بر وطن پرستان نیک پندار و نیک گفتار و نیک کردار

درود بر سیاوش زمان عقاب تیزبین ایران آریایی وشیر بیشه  ایرانزمین پگاهتان نیک روز و روزگار به کامتان 💐

مفتخرم در بهترین ساعت و دقایق امروز
آدینه
8/8/2025
درحضور بزرگواران صمیمی؛ یاران  رستاخیز سیمرغ بگویم که  همه ما  جویندگان راه حق و حقیقت  و متنفر از ظلم و بیداد ضحاک زمان به دنبال یافتن  راه روشن ، پا در مسیری گذاشتیم که از بی راهه های آن هیچ نمی دانستیم ، وچه بسا  ممکن بود که با سردرگمی در یافتن راه راست و درست که ما را به مقصد نهایی برساند  به دام فریبکاران و گرگ صفتان به ورطه تباهی و نابودی برویم ...
اما از آنجا که  قلبمان خالصانه در پی کشف  حقیقت  و  برای رهایی از بیداد زمانه می تپید ، کائنات
مشعل دار راه حقیقت راکه  یکی از پاک ترین  وصادق ترین مردان روزگارمی باشد  را برای هدایتمان برگزید
راه حق و حقیقت...  مسیری طولانی و پراز فراز و نشیب که خود سالیان سال قبل تر پادر آن گذاشته بود و یکه وتنها با  ددمنشان نقاب بر چهره به مبارزه  پرداخت وهمچنان این پیکار  تا پاک شدن این لکه ننگین تاریخ ادامه خواهد داشت ،برای  کسی که تولد دوباره خودمان را مدیونش هستیم ، برای یار وفادار و جان فدای اعلیحضرت سیروس رضا شاه دوم پهلوی سوم  سیاوش زمان  جناب سیاوش امانیه  بهترین ها را آرزومندم ، به امید دیدار در میدان شهیاد و برپایی جشن بزرگ و تاریخی🙏 پیروزی حق و حقیقت بر باطل واهریمن زمان


#تا_ابد_جاوید_شاه


🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵
53👏5
.درود بر استاد عزیز سیاوش گرامی بیست پنج سال پیش من در اوج گمراهی بودم البته اون موقع با شما نبودم فکر کنم شاید ده سال یا کمتر میشه با شما آشنا شدم از همون وقت سوالاتی در ذهنم در مورد اسلام بود ولی جرات بیانشو نداشتم نماز هم می‌خوندم از وقتی با شما آشنا شدم آگاه شدم دیگه نماز هم نخوندم قرآن که اصلا نخوندم ولی شما مارو با واقعیت دین اسلام آشنا کردین با تاریخ کشورمان با پادشاه عزیز اعلاحضرت رضا شاه دوم شما مارو از زیر زمین به طبقه خیلی بالاتر راهنمایی کردین میدانم شما چقدر خون جگر خوردیم تا امثال. ما بیدار بشویم کاری که کردین واقعا شاهکار بود شما به ما ثابت کردین اگر از ته دل چیزی و بخواهیم حتما دست یافتنیه با یک تشکر کاری که کردین با یک تشکر خشک خالی اصل مطلب و ادا نمیکنه همیشه دست بوس شما استاد گرامی هستم قدردان زحمات شما هستم همیشه سلامتی شما را از خدای کاعنات خواهانم زنده سربلند باشین جاوید شاه پاینده ایران به امید دیدار. در همین نزدیکی جاوید شاه
👍394👏2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
کلیپ اتصال
🫡6835🥰6👏1
درود بر استاد عزیزم هزاران آفرین بر شما فرمانده مهربون و دلسوز سیاوش جان من 25 سال پیش خیلی خیلی به علی حسین حسن محمد اعتقاد داشتم و خیلی تو مراسم مسخره شون شرکت میکردم چون پدر مادرم منو اینجوری بار آورده بودن اگه نماز نمی‌خواندم پدرم دعوام میکرد تو کافری مگه منم از ترس پدرم به اجبار می‌خوندم نه از علاقه هیچ دوست نداشتم صبح ها بیدار بشم برای نماز میگفتم یعنی چی بشه هر روز حرف های تکراری می‌زنیم به چه درد خدا میخوره هیچ وقت نشد من نماز خوندنی حواسم پرت نشه همیشه سر نماز به همه چی فکر میکردم جز نماز برام مسخره می اومد 😂 ولی شکر خدا الان 8 ساله که با شما آشنا شدم و از راهنمایی تون از شر نماز و قرآن و دین نجس مسلمان بودن رها شدم دارم آزادانه زندگی میکنم ولی بچه هام از اول اجبار نکردم نماز بخونید آزاد گذاشتم خودشون انتخاب کنن خدا یا شکرت که با آقا سیاوش گل آشنا شدم منو نجاتم داد از خرافات مسخره توی خونه ام نه جانماز هست نه قرآن از شر این دین کثیف نجس رها شدم زنده باد دین انسانیت زنده باد شاه ایرانم زنده باد سیاوش عشق منتظرت هستیم در میدان شیاد تا ابد جاوید شاه پاینده ایران 👑👑👑👑❤️❤️❤️❤️❤️👌👌👌👌✌️✌️✌️✌️✌️👑👑👑👑🙏🙏🙏🌺🌺🌺🌺🌺 هیچ وقت جمهوری اسهالی را قبول نداشتم الان 15 ساله کانال ایران نگاه نمیکنم مرگ بر خامنه ای کثیف لعنت بر خمینی حرامزاده😡😡😡🤮🤮🤮
👍404👏3
🔔هرفکری ...انرژی است.
هرفکری... مانند خودش را جذب می کند.
هرفکری...بر سلامتی شما تاثیر می گذارد.
هرفکری...دارای قدرت است.
هرفکری... مهم است.
هرفکری...مغناطیسی است.
هرفکری ..خلق می کند.
هرفکری... به شما باز خواهد گشت

پس درست فکر کردن را بیاموزیم.

❤️❤️وقتی تست کرذن به کسی سرطانی بگم این دعوا خوب میشوی و قرضی که فقط شکر بود دادن بهش و چون اعتقاد به این قرض کرده بود مغز خودش همان دعوا زا درست کرد و سرطان را خوب کرد بدنت و قورت مغز همه کار. انجام میدهد
👍498👏5
تنهایی انجام دادم
هیچ وقت عقب نشینی نکنید
دنیا اینده خودت را میسازی
بیداری مثبت
مبارزه تمام نشده
تسلیم شدن انتخاب نیست
جلوی طوفان ایستادن
انقدر عقب نشین
زمان سختی هست
بهترین انتقام ، انتقام نگرفتن هست
روزهای سخت مرد و زن را قوی بار میاره


سیاوش #سیاوش_امانیه
👍4814😱1
ظرف درونتان را خالی کنید

جایگزین کردن باورهای صحیح نیازمند تهی بودن است،
زمانیکه وجودتان پر از نفرت، کینه و رنجش است جایی برای افکار مثبت باقی نمی ماند و ذهن مقاومت زیادی در برابر این افکار نشان میدهد،
زمانیکه به خاطرات بد می اندیشید یعنی دارید افکار منفی تان را تقویت می کنید و ظرف وجودتان همچنان جایی برای افکار مثبت نخواهد داشت.
بنابراین وجودتان را از چیزهای منفی خالی کنید.
رنجش ها و کینه ها را رها کنید.
به معنای واقعی توکل کنید.
خاطرات بد را تکرار نکنید.
خودتان را ببخشید.
ناسپاسی نکنید.
هرگز گله و شکایت نکنید.
دست از کنترل دیگران بردارید.💞💞
👍6410😱1
بادرود ارادت. جناب سیاوش گرانقدر عزیز. شما واقعا شاهکار کردید    عسلام به توالت انداختند و سیفون هم حسابی کشیدید اولین باری پاره کردن  تازی نامه شمارو دیدم خیلی انرژی گرفتم  سعی کردم هرچی از این مسایل در خانه داشتم دور از چشم همسرم ( بچه مشهد بود و زیاد دینی بود)گاها یک کتاب بیرون می‌بردم و پاره یا آتش به سطل زباله می انداختم کلا من با مسائل دینی زیاد رابطه نداشتم ولی بی حرمتی هم نمی‌کردم نماز و روزه هم اهلش نبودم   ماهواره هم نداشتم تلگرام هم نبود گاهی منزل بستگان کانالی میدیدم   بعدا دیش تشکیلات وصل کردم و  تلگرام وصل شدم  برنامه پارس اسراییل با جناب پهلوان احمدی آشنا شدم و به تلگرامش وصل شدم وجنابعالی معرفی کردند و تاکنون بسیار. بسیار شما عزیزان یاد گرفتم   امیدم به پادشاهی خیلی  خیلی بیشتر شد چون اکثرا کانالها برانداز نیستن   دروغگو ونمایشگر هستند ...  امیدوارم شاگرد خوبی باشم و در جشن پیروزی ایران در میدان شهیاد آریامهر شاهنشاه رضا شاه و علیاحضرت شهبانو فرح پهلوی و خاندان عزیزپهلوی ❤️❤️❤️ را بهمراه شما نازنین ببینیم  و سپاسگزاری کنیم خیلی خیلی خدمت بزرگی به ایران ایرانی شما کردید ✌️❤️❤️❤️.
38👏5😱1
سیاوش جاااان درود یک ایران سپاس از اینکه جانانه هستید در کنار ما پر قدرت پر انرژی همچون کوه استوار ایستاده اید شما عشقید عشق امروز روز شادی و سرور است تمام اتفاقهای خوب مال ماست بزودی دنیا از لوث وجود ناپاکی ها پاک وصاف میشه بزودی ایران عزیزمان آزاد میشه و شاهنشاه ایران با قدرت بر تخت شاهی جلوس خواهند کرد واین به دست پر توان شما عزیز دل انجام گرفت مرحبااااااا دلاور.
👍41🥰42