رستاخیز سیمرغ
16.2K subscribers
62.6K photos
95.1K videos
596 files
5.71K links
هدف رستاخیزسیمرغ نابودی ضحاک در #ایران،برقراری پادشاهی مشروطه خواه و احترام به عقیده جمهوری خواهان وچپ های وطن پرست میباشد
#سیاوش_امانیه

تاریخ تاسیس 13 می 2017

#کانال_رسمی #شاهزاده_رضاپهلوی 👇

@OfficialRezaPahlavi

ارتباط بامدیر @siavash_amanieh
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از اسلام این الاغها بیرون میاید
👍63😱72🔥2
درود بر شما و پر توان و پیروز باشید من از بچگیم تا ۳۰ سالگیم مسلمان تقلیدی بودم نه تحقیقی حتا کل خانواده اینجوری بودن ولی آدم مذهبی نبودیم به تبعیت از خانواده اهل هیئت و اینجور مزخرفات نبودم تا اینکه عنقلاب شد و این بیشرفا اومدن اون موقع من ۱۵ سالم شده بود توی ۳۰ سالگیم به کارهاییکه اینا میکردن فکر کردم و گفتم من اگه مسلمانم خدا بمن عقل و شعور داده و درسم خوندم سوادم از یه آخوند کونی مجتهد هم بیشتره پس شروع کردم قرآنو خوندم نه ۱ بار بلکه چند بار کتابای مذهبی مثل تورات و انجیل و اوستا وووو را خوندم دیدم واییییییی این خدای اسلام این الله پفیوز همون خوده شیطانه و تمام اعمال شیطانی و اهریمنی همه تو این کتاب نوشته شده و اگر زمان شاهنشاه فقید اسلامی بود انسانیت بود که اون خدا بیامرز برقرار کرده بود و بنام اسلام تموم میشد در حالیکه اسلام واقعی اینی هست که این بیشرفا نشون دادن اسلام اصیل و محمدی همینه که هست ذهنم که باز شد و حقیقت رو فهمیدم تمام مذاهب رو گذاشتم کنار و چسبیدم به انسانیت و انسان بودن و هنوز موبایل هوشمند نبود و کانالای مجازی نبود ولی من به دوست و آشنا و فامیل از این دین سراسر پلید میگفتم و روشنگری میکردم البته اکثرن قبول نمیکردن خیلی کم و میگفتن من بی دین شدم تا گوشیهای هوشمند در اومد و من با کانال شما بطور تصادفی آشنا شدم یه سال یا ۲ سال قبل از آمدن آریاسب باوند خائن با کانال شما آشنا شدم و تا امروز هستم و تا آخر خواهم بود همراه شما و سایر یاران رستاخیز سیمرغ ، آشنایی با شما و کانال خوبتون منو دلگرم کرد به اینکه من تنها نیستم و هستن انسانهای با شرف و میهن پرستی چون شما که مثل من میاندیشند و از من هم بیشتر میدونن و آگاهتر شدن اونایی هم که حرفای منو قبول نمیکردن الان دیگه هم خودشون اعمال پلید اینا رو دیدن و هم صفحات مجازی باعث بیداری و آگاهی همگان شد در هر حال از شما آقای امانیه عزیز بابت کاراتون و روشنگریهاتون و آگاهی بخشیهاتون و زحماتیکه طی این سالها کشیدین بی نهایت و یک ایران از شما سپاسگذارم سلامتی شما و موفقیت روزافزون شما را از خدای ایران زمین خواهانم .
پاینده ایران و ایرانی تا ابد جاوید شاه
44👏9
سیاوش جان سر تا پایت را بوسه باران خواهیم کرد وخاک زیر پایت را سرمه چشمانمان شما خود عشقی شما خود نور هستید شما خیلی خیلی برای ملت ایران عزیز هستید شما آزادی رو برا ایران بزرگ به ارمغان آوردید شما آزادوآزاده هستید..
53👌5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#پاینده ایران ‌. #پاینده آمریکا #پاینده اسراییل #باز خواهیم گشت به هویت خویش سلطنت مشروطه جدید پهلوی #جاوید شاه و شاه رضا پهلوی رمز پیروزیست
97🫡16👍8💯4
👑جنگ درست همون جنگ ۵۷ هست!

یا کنار شاه و ایران میمونیم یا بار دیگه فریب اهریمن هارو میخوریم!

تصمیم با ماست!
جاوید. شاه
👌13229👍9💯8
بزرگوار در دیدار عاشقانه ای در ارتفاعات بجنورد از همسر گرامی رونمایی کردند
آخ عرزشی ،آخ عرزشی
👍129😍21🔥5👏5
🔴 مهلت ترامپ به پوتین امروز، 8 آگوست، به پایان می‌رسد.

⭕️تحریم‌های جدید علیه روسیه به اقدامات کرملین بستگی دارد
👌1159💯5👍3👏3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
😭😭😭😭شاه خداست . جاوید شاه✊️✊️✊️✊️♥️♥️♥️♥️
104👏16🫡3👌2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
تمام کلمات و جمله های این کلیپ کامل و دقیقاً در باره خودتون هست ، برای همین اخر کلیپ دو تااز عکسهاتون رو گذاشتم👍
👌7420🔥2👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
"جاویدشاه".تقدیم به سیاوش مهربونم🌸🍃💞🍃🌹🍃👑🍃🌺🍃🐦‍🔥
97💯6👍3
درود جناب امانیه،
من دوسال داشتم که شاه عزیزمون از ایران رفتن، و خمینی ملعون اومد، از سالی که خودمو شناختم ،و به جرأت بگم تمام این سالها زندگیم با حسرت و نداشته های زیادی سپری شد ،،،باشد که با ورود شاهنشاه بزرگ ایران دوباره رنگ آزادی و آبادی به ایران بازگرده 👑

پاينده ایران جاوید شاه 👑

💚🤍❤️
56👍14
درود جناب امانیه ❤️🙏

یه سؤال دارم از مردم:
چرا از وقتی بشار اسد رفت،دیگه نگران فاحشه خونه زینب و مدافع فاحشه خونه نیستند؟!😏😏😏

شما هم متوجه شدین که دیگه سنگ اون فاحشه خونه رو به سینه نمیزنن...
این یه سوال تلخه!

چرا از وقتی حکومت آدمکش اسد سرنگون شد !
دیگه کسی نگران «فاحشه خانه » و «مدافعان فاحشه خانه» نیست؟
پس اون همه پول، اون همه خون، اون همه جوان...
برای چی رفت؟
برای دفاع از فاحشه خونه زینب ؟ یا برای حفظ تخت یک دیکتاتور به اسم قصاب اسد؟

ثروت مردم ایران خرج بقای حکومت اسد شد،
نه دفاع از اعتقادات و اون فاحشه خونه !
این کارناوال عرعرین هم مثل همونِ.عاقل باشید
👍669💯4👌2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴شیرهای ایران یادتون نره نظام دیکتاتوری آخوندی یک روزه نیومده که یک روزه هم بره . !!!
📌 پس نا‌ امید نشید و ادامه بدید چون پیروزی با ماست

#جاویدـشاه
#بگوـبرگردـشاه
#رضاـشاهـدوم
#ایرانوـپسـمیگیریم
#مرگـبرـ3فاسد
#ملاـچپیـمجاهد
👍11817💯13
😁دختر سلیمانی بچه کش یک فاحشه هست و بود مثل بچه های اخوندها
👏163💯13👍103🔥3
جناب امانیه این آگاهی و دید باز رو مدیون شما هستیم بزرگ مرد.اگر شما نبودین شاید هنوزم برای علی سگ کش و محمد بچه باز و حسن جنده باز و اون حسین خونخوار و قاتل مردم طبرستان داشتیم پای پیاده گز میکردیم و عرعر اخوندهارو گوش میدادیم.
ما آگاهی و زندگی عاقلانه رو مدیون شما هستیم سردار سیاوش امانیه عزیززززز❤️ .
🫡48👍97👌1
🌺شما چه خودتون رو باور داشته باشین چه نداشته باشین در وجودتون بمبی از انرژیه...
🌺شما سرشار از توانایی و استعداد هستید حتی اگه خودتون حسش نکرده باشید....
🌺شما بینظیر و منحصر به فرد هستین حتی اگه خودتون رو کوچیک بدونین...
🌺هر دیدگاه بدی که از خودتون دارین فقط از باورهای غلط و افکار منفی خودتون ساخته شده
🌺ولی واقعیت اینه که خداوند بزرگ در وجود ما منبع عظیمی از قدرت قرار داده
پس باورهای منفی و نادرست رو تموم کن
🌺بذار این انرژی و قدرت درونی وجودیت خودش رو نشون بده
🌺تنها راه فعالسازی این انرژی ایجاد باورهای مثبت نسبت به خودت هستش
🌺از همین لحظه شروع کن تا این قدرت عظیمت رو فعال کنی تا به خارق العاده بودن خودت پی ببري💞💞
👍6716💯3