This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عکس دسته جمعی ترامپ و زلنسکی و رهبران اروپایی
9 نفر
9 نفر
👍117👏9❤6👌4😍3
درود برسیاوش امانیه عزیز
درود به میلیون ها سرباز ایرانی و به دیگر جانبازان این سرزمین که در طول قرن های دراز جان خویش را فدا کرده اند تا ایران را زنده نگاه دارند(بخشی از جملات گوهربار علیحضرت محمد رضا شاه پهلوی آریامهر شاهنشاه ایران در جشن ۲۵۰۰ امین سال شاهنشاهی ایران❤️🫡).
جناب امانیه من به نوبه ی خود من این دفترچه بسیج مردم ایران که توسط یه مشت تروریست و تروریست پرور و ملا و چپی و مجاهد و کثافتایی مثل قاسمی نژاد انگل و امیرحسین توله نوشته شده از پایه و اساس مخالفم. این ها مثل همون دلقکهای قبلی حامد استالینیون و دریا صفایی و گلشیفته و قومی کلا و مریم رجوی و سد ممد حسینی دماغ دراز و علی جوانمردی کثافت حرامزاده و شهرام شارلاتان هستن.همممممشون یه گوهن.
من فقط حکومت خاندان ایران ساز پهلوی را بر هفت اقلیم میخواهم.
این ویران را فقط پهلوی میتواند دوباره ایران کند .
پاینده ایران #جاوید_شاه
#kingrezapahlavi
#ایران_شده_آماده_فرمان_بده_شاهزاده
#ایران_شده_آماده_تشریف_بیار_شاهزاده
#ایران_بدون_پهلوی_یعنی_سرای_اجنبی
#من_ساواکی_هستم
درود به میلیون ها سرباز ایرانی و به دیگر جانبازان این سرزمین که در طول قرن های دراز جان خویش را فدا کرده اند تا ایران را زنده نگاه دارند(بخشی از جملات گوهربار علیحضرت محمد رضا شاه پهلوی آریامهر شاهنشاه ایران در جشن ۲۵۰۰ امین سال شاهنشاهی ایران❤️🫡).
جناب امانیه من به نوبه ی خود من این دفترچه بسیج مردم ایران که توسط یه مشت تروریست و تروریست پرور و ملا و چپی و مجاهد و کثافتایی مثل قاسمی نژاد انگل و امیرحسین توله نوشته شده از پایه و اساس مخالفم. این ها مثل همون دلقکهای قبلی حامد استالینیون و دریا صفایی و گلشیفته و قومی کلا و مریم رجوی و سد ممد حسینی دماغ دراز و علی جوانمردی کثافت حرامزاده و شهرام شارلاتان هستن.همممممشون یه گوهن.
من فقط حکومت خاندان ایران ساز پهلوی را بر هفت اقلیم میخواهم.
این ویران را فقط پهلوی میتواند دوباره ایران کند .
پاینده ایران #جاوید_شاه
#kingrezapahlavi
#ایران_شده_آماده_فرمان_بده_شاهزاده
#ایران_شده_آماده_تشریف_بیار_شاهزاده
#ایران_بدون_پهلوی_یعنی_سرای_اجنبی
#من_ساواکی_هستم
🫡45👍20👌6❤4💯1
سلام وخسته نباشید ما این چیزی که اینا میگن اصلن دربارش فکر نمیکنیم که بخواییم قبولش داشته باشیم ما این احمقهارو قبول نداریم چه برسه به این که برای ما نسخه بپیچن 💯در💯ما فقط به حرف پادشاه بر حق ایران اطمینان داریم تا ابد یک روز درودبر سیاوش فرمانده عزیز ❤❤💞💞وجاوید شاه پاینده وهمیشه سلامت💝💝❤❤💞💞💞💕💕💕ما اماده استقبال هستیم💞💞💞👍👍👏👏👏❤❤❤❤
❤53👍12💯2
درود و عرض ادب و خسته نباشی خدمت جناب امانیه عزیز
سردار خسته نباشی
من هم به نوبه خودم درمورد دفترچه بسیج این جوجه بسیجیها خواستم اعلام کنم که اینها درحد ودرجه ای نیستن که بخوان واسه ما نسخه بپیچن
ما نسل 57 نیستیم که نخوانیم و آگاه نباشیم
من و خانواده و بیشتر نزدیکهای من همگی فقط گوش بفرمان شاه و پشتیبان مشروطه هستیم و تا آخرین نفس پای شاهمون میمونیم
جناب امانیه به لطف شما و کارتون جهت آگاهی ملت ایران الان به جرات میتونم بگم اینها هیچ جایگاهی ندارن
با تمام وجود میگم جاوید شاه تا ابد
مرگ برسه فاسد ملا چپی مجاهد
سرت سلامت و پایدار سیاوش عزیز ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
من از تهران پیام میدم
سردار خسته نباشی
من هم به نوبه خودم درمورد دفترچه بسیج این جوجه بسیجیها خواستم اعلام کنم که اینها درحد ودرجه ای نیستن که بخوان واسه ما نسخه بپیچن
ما نسل 57 نیستیم که نخوانیم و آگاه نباشیم
من و خانواده و بیشتر نزدیکهای من همگی فقط گوش بفرمان شاه و پشتیبان مشروطه هستیم و تا آخرین نفس پای شاهمون میمونیم
جناب امانیه به لطف شما و کارتون جهت آگاهی ملت ایران الان به جرات میتونم بگم اینها هیچ جایگاهی ندارن
با تمام وجود میگم جاوید شاه تا ابد
مرگ برسه فاسد ملا چپی مجاهد
سرت سلامت و پایدار سیاوش عزیز ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
من از تهران پیام میدم
❤55👍15😍1
درودبرشمااستادبزرگوار.
ملت ایران درهمه ضمینهانشون دادن.
راه نجات ایران ازپادشاهی پهلوی به سرنجام میرسد.
به هیچ نوع دیگری باورندارن.
این دفترچه موردتعیدمانیست.
ماشاه مان میخواهیم .
نه چپی نه مجاهد نه ملا نه جمهوری.
فقط پهلوی یگانه پدرایران.
تاابدجاویدشاه
ملت ایران درهمه ضمینهانشون دادن.
راه نجات ایران ازپادشاهی پهلوی به سرنجام میرسد.
به هیچ نوع دیگری باورندارن.
این دفترچه موردتعیدمانیست.
ماشاه مان میخواهیم .
نه چپی نه مجاهد نه ملا نه جمهوری.
فقط پهلوی یگانه پدرایران.
تاابدجاویدشاه
👍71💯2🫡2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴مراسم فارغ التحصیلی حوزه علمیه😏💩
مردم دیگه همه میدونن وقتی وارد حوزه میشن از همون ابتدا باید کون بدن ، بنابر این اینان فارغ التحصیلان کونی هستند
#سیاوش_امانیه
مردم دیگه همه میدونن وقتی وارد حوزه میشن از همون ابتدا باید کون بدن ، بنابر این اینان فارغ التحصیلان کونی هستند
#سیاوش_امانیه
👍115👌14🔥7❤5😍5💯5😱1
جناب امانیه با درود
هر کسی چه از نام شش ما استفاده کند یا شبیه به ان را خلاصه و مخلص کلام حتی به گرد پای شما هم نمی رسند و قادر نیستند کلمات و معجزات و ذره ای از تفکرات و اندیشه شما را داشته باشند .🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺
هر کسی چه از نام شش ما استفاده کند یا شبیه به ان را خلاصه و مخلص کلام حتی به گرد پای شما هم نمی رسند و قادر نیستند کلمات و معجزات و ذره ای از تفکرات و اندیشه شما را داشته باشند .🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺
👍54💯5❤4
من به شما ایمان دارم🤚🤚
خداییش کاره هرکسی نبود که برای همچین مردمانی قدم بردارد درود به شرفت ✌️👑🩵🩵
خداییش کاره هرکسی نبود که برای همچین مردمانی قدم بردارد درود به شرفت ✌️👑🩵🩵
👍57❤4😍3
درود بر شما سردار عزیز خوش خبر هستی همیشه پیروز ی با شما است ما به امید شما زندیم برای شما سلامتی آرزومندم وشادی سپاسگزارم از لطف و زحمات شب روز شما خوش بگذرد به شما امشب افتخار ایران سر فراز باشی جاوید شاه ایران
👍47💯6❤3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
با درود ومهر بیکران تقدیم به میهن پرست ترین.باصداقت ترین.فداکارترین.باسیاست ترین سربازدیده بان وطن سیاوش مهربونم 🍃🌺🍃🌸🍃🌼🍃💐🍃
❤49👏5😍2
درود به یار باوفا دوست داشتنی همه ما ایرانیان سیاوش جان گفته بودید هر شب از ۱۲مرداد تا ۲۱مرداد ساعت ۸با کائنات حرف بزنید من همیشه و هر شب انجام میدم برای ایرانم و مردمش برای آزادی کشورم انجام میدم سیاوش جان من ۲۴سال پیش من همراه شوهرم میخواستیم از ایران بریم اما به خاطر دو مادر گرامی مادر شوهرم و مادر خودم موندم سیاوش جان گاهی خیلی پشیمون میشم چرا نرفتم وقتی این آشوب و ویرانی که تو کشورم بهوجود آمده نگاه میکنم میگم کاش میرفتم همیشه سرزنش بچه هام قرار میگیرم چرا مامان مارو تو ایران به دنیا آوردی چرا نرفتی بابا که آنجا زندگی میکرد .میخوام با شما دردودل کنم آیا اشتباه کردم موندم باید میرفتم ازت میخوام بهم امید بدید آیا اشتباه کردم موندم یا نه حرف شما برام خیلی با ارزشه همیشه از شما راهنمایی خواستم و راه رو بهم نشون دادید سیاوش جان خیلی دلم گرفته چرا این بلا بر سر ما ملت ایران ناظر شد .از پدر ایران شاه بزرگ میخوام ملتی که باعث آزار اذیتش شدن رو ببخشه ازشون بگذره تا این بلا از سر ما رد بشه دعا کنه به آزادی برسیم
👍45❤6💯3
درودبرقلب پرمهرشمامردقهرمان .
شماتک مبارزقرن هستی .
ایمان مابه شماتاابدماندگارمیماند.
تنهاکانال تک تازنجات ایران .
خبرنجات جنگ جهانی به تمام مردان وزنان راستین شادباش میگویم.
سال ساله پاکی نشاط وزیبایهاست.
ازوجودمردانی مثل شماوشاه شاهان پهلوی .
جاویدشاه
شماتک مبارزقرن هستی .
ایمان مابه شماتاابدماندگارمیماند.
تنهاکانال تک تازنجات ایران .
خبرنجات جنگ جهانی به تمام مردان وزنان راستین شادباش میگویم.
سال ساله پاکی نشاط وزیبایهاست.
ازوجودمردانی مثل شماوشاه شاهان پهلوی .
جاویدشاه
👍47❤7
درود سیاوش جان سالارمرد خوبی شیرمرد خسته نباشی سیاوش جان این رژیم هر چیزی رو که بنام رستاخیز سیمرغ بذارن فقط و فقط رستاخیز سیمرغ ما و امانیه ما شما هستی ما فقط یه رستاخیز سیمرغ و یه امانیه داریم که شما و کانال شما هست.جانم فدای شاهم جاویدشاه
👍52😍2
درود جناب سیاوش. خدا هم بیاد مارو نمیتونه منحرف کنه . ما فقط شاه میخوایم و جز شما به حرف هیچ کس توجه نمیکنیم چون شما واسه ما ثابت شده ای . ما فراموش نکرده و نمیکنیم که چه پیشبینیهایی کردین و به وقوع پیوست.
👍45💯5❤1👏1
درود سیاوش جاااان شما فرشته نجات ما شدید شما زنگ بیداری و هوشیاری ملت ایران شدید شما سیاوش زمان شدید شما لیاقت سیاوش بودن را داشتید که کائنات اینجور حمایتتون کنه شما در یک کلام یگانه پرچمدار آزادی ایرانمان هستی وتا ابد خواهید ماند...
👍46❤3💯3👏1