Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
این صدای خشم مردم ایران است!!
درود یاران !
اجازه بدهید کلاهمان را با یکدیگر قاضی کنیم.
وقتی کلیپ مالباختهها را میگذاریم و میگوییم همراه شوید، جوابتان این است: «به جهنم، پولشان را نمیگذاشتند.»
بعد همان شما صوتی میفرستید که «چرا مردم خوابند؟»
خب، این «مردم» که میگویید چه کسانیاند؟ من و تو؟ یا مردمی خیالی در جایی دیگر؟
وقتی بازنشستهها میآیند، میگویید «۵۷ای هستند، حقشان است.»
وقتی بازاریها به خاطر بورس یا گرانی اعتراض میکنند، میگویید «آخیش، حقشان است .»
کارگر نفت، پارکبان، کشاورز یا پرستار هم که باشد، باز میگویید: «اینها فقط برای حقوقشان آمدهاند.»
اما باز برمیگردید و مینویسید: «چرا مردم بلند نمیشوند؟»
خودتان متوجه تناقض هستید؟
برای خودتان جالب نیست وقتی از این دیدگاه به قضیه نگاه کنید ؟
برای منکه خیلی جالب است .
من صدایم به رسانهها نمیرسد، رسانهها هم برایتان فقط لالایی میخوانند.
شما در خیال خود مدام شعار میدهید، اما در عمل خواب ماندهاید.
اگر خانوادههای دادخواه بیایند، صبر میکنید تا فرزندانشان اعدام شوند و بعد مردهپرستی راه بیندازید.
اگر کشاورز فریاد بزند، میگویید مشکل خودش است.
اگر پرستار یا کارگر خیابان را پر کند، مینشینید تا خسته شوند.
و باز همان پرسش تکراری: «چرا مردم خوابند؟»
کامیونداران وقتی اعتصاب کردند شما چه کردید ؟!
نشستید و تماشا کردید
در تجمعهای شبانه، حتی فیلمبردار هم فقط دوربین به دست دارد و شعار نمیدهد.
در قطعیها، وقتی همه جمع میشوند، شما حاضر نیستید همراه شوید.
وقتی تعطیلید و کاری ندارید، باز هم نمیآیید.
پس بیدار چه کسیست؟ مردم یا همان کسی که شعار میدهد و عمل نمیکند؟
درست میگویم یا نه؟
مردم بیدارند، آنکه میگوید «چرا خوابید» خودش خواب است.
حتی وقتی اسرائیل حمله کرد و سران رژیم غافلگیر شدند و گفتند «پاشیده شدیم»، باز شما نشستید و گفتید «اگر چند روز دیگر ادامه پیدا میکرد، کار رژیم تمام بود .»
شما از موقعیت استفاده نکردید
انگار بیداری برای شما فقط در آیندهای مبهم است.
مینویسید: «اگر گرانی بشود، مردم بیدار میشوند.»
اما نان هم گران شد، چه کردید؟ هیچ.
مینویسید: «اگر بنزین گران شود، مردم برمیخیزند.»
باز هم هیچ.
پس واقعیت چیست؟
فرصتطلبی میکنید تا فردا اگر پادشاه آمد و کشور عوض شد، بگویید: «من هم پابهپای مبارزان بودم، خیلی زحمت کشیدم.»
در حالی که جز نشستن پای مجازی و نوشتن شعار، کاری نکردید.
این است حقیقت.
من یک پرسش از شما دارم
کسانی که برای قطعی آب و برق تجمع کردند مانند کلیپی که پخش کردم آیا فراخوان دادند ؟ خیر
خود جوش رفتند
شما هم از امروز ،از همین ساعت ،از همین لحظه به جمع معترضان بپیوندید.
برای قطعی های مکرر دیگر مال باخته
بازاری ، باز نشسته و فرهنگی ،پرستار ،کامیون دار، کشاورز و اعدامی نیست که بهونه بیاورید
آنقدر حلقه اعتراض را گسترش دهید که وقتی به پشت سرتان نگاه انداختید یک جمعیت میلیونی ببینید .
لطفا بیایید کلاهتان را قاضی کنید؛
مردم همان من و تو هستیم همه بیدارند، فقط آن کس که خواب است مدام میگوید «چرا مردم خواب هستند؟!»
سیاوش #سیاوش_امانیه
درود یاران !
اجازه بدهید کلاهمان را با یکدیگر قاضی کنیم.
وقتی کلیپ مالباختهها را میگذاریم و میگوییم همراه شوید، جوابتان این است: «به جهنم، پولشان را نمیگذاشتند.»
بعد همان شما صوتی میفرستید که «چرا مردم خوابند؟»
خب، این «مردم» که میگویید چه کسانیاند؟ من و تو؟ یا مردمی خیالی در جایی دیگر؟
وقتی بازنشستهها میآیند، میگویید «۵۷ای هستند، حقشان است.»
وقتی بازاریها به خاطر بورس یا گرانی اعتراض میکنند، میگویید «آخیش، حقشان است .»
کارگر نفت، پارکبان، کشاورز یا پرستار هم که باشد، باز میگویید: «اینها فقط برای حقوقشان آمدهاند.»
اما باز برمیگردید و مینویسید: «چرا مردم بلند نمیشوند؟»
خودتان متوجه تناقض هستید؟
برای خودتان جالب نیست وقتی از این دیدگاه به قضیه نگاه کنید ؟
برای منکه خیلی جالب است .
من صدایم به رسانهها نمیرسد، رسانهها هم برایتان فقط لالایی میخوانند.
شما در خیال خود مدام شعار میدهید، اما در عمل خواب ماندهاید.
اگر خانوادههای دادخواه بیایند، صبر میکنید تا فرزندانشان اعدام شوند و بعد مردهپرستی راه بیندازید.
اگر کشاورز فریاد بزند، میگویید مشکل خودش است.
اگر پرستار یا کارگر خیابان را پر کند، مینشینید تا خسته شوند.
و باز همان پرسش تکراری: «چرا مردم خوابند؟»
کامیونداران وقتی اعتصاب کردند شما چه کردید ؟!
نشستید و تماشا کردید
در تجمعهای شبانه، حتی فیلمبردار هم فقط دوربین به دست دارد و شعار نمیدهد.
در قطعیها، وقتی همه جمع میشوند، شما حاضر نیستید همراه شوید.
وقتی تعطیلید و کاری ندارید، باز هم نمیآیید.
پس بیدار چه کسیست؟ مردم یا همان کسی که شعار میدهد و عمل نمیکند؟
درست میگویم یا نه؟
مردم بیدارند، آنکه میگوید «چرا خوابید» خودش خواب است.
حتی وقتی اسرائیل حمله کرد و سران رژیم غافلگیر شدند و گفتند «پاشیده شدیم»، باز شما نشستید و گفتید «اگر چند روز دیگر ادامه پیدا میکرد، کار رژیم تمام بود .»
شما از موقعیت استفاده نکردید
انگار بیداری برای شما فقط در آیندهای مبهم است.
مینویسید: «اگر گرانی بشود، مردم بیدار میشوند.»
اما نان هم گران شد، چه کردید؟ هیچ.
مینویسید: «اگر بنزین گران شود، مردم برمیخیزند.»
باز هم هیچ.
پس واقعیت چیست؟
فرصتطلبی میکنید تا فردا اگر پادشاه آمد و کشور عوض شد، بگویید: «من هم پابهپای مبارزان بودم، خیلی زحمت کشیدم.»
در حالی که جز نشستن پای مجازی و نوشتن شعار، کاری نکردید.
این است حقیقت.
من یک پرسش از شما دارم
کسانی که برای قطعی آب و برق تجمع کردند مانند کلیپی که پخش کردم آیا فراخوان دادند ؟ خیر
خود جوش رفتند
شما هم از امروز ،از همین ساعت ،از همین لحظه به جمع معترضان بپیوندید.
برای قطعی های مکرر دیگر مال باخته
بازاری ، باز نشسته و فرهنگی ،پرستار ،کامیون دار، کشاورز و اعدامی نیست که بهونه بیاورید
آنقدر حلقه اعتراض را گسترش دهید که وقتی به پشت سرتان نگاه انداختید یک جمعیت میلیونی ببینید .
لطفا بیایید کلاهتان را قاضی کنید؛
مردم همان من و تو هستیم همه بیدارند، فقط آن کس که خواب است مدام میگوید «چرا مردم خواب هستند؟!»
سیاوش #سیاوش_امانیه
👍112❤25💯7🔥2👌2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
من این کلیپ را با افتخار پخش میکنم
چون ایشون یار رستاخیز سیمرغ است که در تمام این سال ها هر روز شعار نویسی میکند
هر روز در خیابان
در اتوبوس
در مترو
در نانوایی
با مردم صحبت میکند ؛
و همه کلیپ هایش را هم پخش کردم .
تا الان هم
نه تهدید شده
نه گرفتار شده
پس شما هم ترسی نداشته باشید.
سیاوش #سیاوش_امانیه
چون ایشون یار رستاخیز سیمرغ است که در تمام این سال ها هر روز شعار نویسی میکند
هر روز در خیابان
در اتوبوس
در مترو
در نانوایی
با مردم صحبت میکند ؛
و همه کلیپ هایش را هم پخش کردم .
تا الان هم
نه تهدید شده
نه گرفتار شده
پس شما هم ترسی نداشته باشید.
سیاوش #سیاوش_امانیه
👍109❤23🫡12😱2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یاران !
نگاه کنید این مردم با شجاعت تابلو به دست کف خیابان هستند .
به نظر خود شما
اینان خوابند یا شما خوابید؟
سیاوش #سیاوش_امانیه
نگاه کنید این مردم با شجاعت تابلو به دست کف خیابان هستند .
به نظر خود شما
اینان خوابند یا شما خوابید؟
سیاوش #سیاوش_امانیه
👌97💯15❤9👍4🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چند روز پیش ازتون کلیپ خواستم
ولی شما متوجه نشدید که باید همراه شوید و شما هم بفرستید
نشستید و هی پرسش کردید مردم چرا خوابن!
پس از همین لحظه کلیپ هاتون بفرستید
و مثل این ویدئو خواست تون رو فریاد بزنید.
سیاوش #سیاوش_امانیه
ولی شما متوجه نشدید که باید همراه شوید و شما هم بفرستید
نشستید و هی پرسش کردید مردم چرا خوابن!
پس از همین لحظه کلیپ هاتون بفرستید
و مثل این ویدئو خواست تون رو فریاد بزنید.
سیاوش #سیاوش_امانیه
❤112🫡12👏4👍1🔥1
بیا بیرون
بیا بیرون
لازم نیست با پرچم و شعار بیایی بیرون
ولی بیا بیرون
مگر کشور تعطیل نیست
مگه مجلس تعطیل نیست
بیا بیرون
هر کجا هستی
هر چی قطع میشه بیا بیرون
وقتی جمعیت زیاد شد
تو همون جرقه باش
سیاوش #سیاوش_امانیه
بیا بیرون
لازم نیست با پرچم و شعار بیایی بیرون
ولی بیا بیرون
مگر کشور تعطیل نیست
مگه مجلس تعطیل نیست
بیا بیرون
هر کجا هستی
هر چی قطع میشه بیا بیرون
وقتی جمعیت زیاد شد
تو همون جرقه باش
سیاوش #سیاوش_امانیه
👍99💯14❤5😱1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بیا بیرون
بیا بیرون
لازم نیست با پرچم و شعار بیایی بیرون
ولی بیا بیرون
مگر کشور تعطیل نیست
مگه مجلس تعطیل نیست
بیا بیرون
هر کجا هستی
هر چی قطع میشه بیا بیرون
وقتی جمعیت زیاد شد
تو همون جرقه باش
سیاوش #سیاوش_امانیه
بیا بیرون
لازم نیست با پرچم و شعار بیایی بیرون
ولی بیا بیرون
مگر کشور تعطیل نیست
مگه مجلس تعطیل نیست
بیا بیرون
هر کجا هستی
هر چی قطع میشه بیا بیرون
وقتی جمعیت زیاد شد
تو همون جرقه باش
سیاوش #سیاوش_امانیه
❤131💯12🫡8👏3👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اعتراض مردم اسلامشهر علیه قطعی گسترده برق
چهارشنبه ۲۹ امرداد ۱۴۰۴، اسلامشهر شاهد تجمع اعتراضی مردم مقابل اداره برق بود.
قطعیهای مکرر و طولانیمدت برق، زندگی روزمره آنان را مختل کرده و حتی سلامت و جان مردم را در این گرمای تابستان به خطر انداخته است.
چهارشنبه ۲۹ امرداد ۱۴۰۴، اسلامشهر شاهد تجمع اعتراضی مردم مقابل اداره برق بود.
قطعیهای مکرر و طولانیمدت برق، زندگی روزمره آنان را مختل کرده و حتی سلامت و جان مردم را در این گرمای تابستان به خطر انداخته است.
❤89👏19👍7🔥2🫡2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
«مرگ بر دیکتاتور!»
«مرگ بر جمهوری اعدامی!»
رشت: در پی گردهمایی امروز مردم در "سبزه میدان"، در اعتراض به نبود آب و برق و شرایط ناگوار زندگی، فیلم هایی از شعارهای تُند ضدحکومتی از سوی مردم در گردش اند.
۱۴۰۴.۵.۱۵
«مرگ بر جمهوری اعدامی!»
رشت: در پی گردهمایی امروز مردم در "سبزه میدان"، در اعتراض به نبود آب و برق و شرایط ناگوار زندگی، فیلم هایی از شعارهای تُند ضدحکومتی از سوی مردم در گردش اند.
۱۴۰۴.۵.۱۵
👍115👏26❤7🔥4👌1🫡1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ده عاملی که منجر به تسلیم شدن شما در مسیر موفقیت میشود:
۱. بهانه ها
۲. عدم اعتماد بنفس
۳. ترس از شکست
۴. پشت گوش انداختن کارها
۵. تمرکز بر راضی نگه داشتن همه
٦. ترس از موفقیت
۷. افکار منفی
٨. گفتگوی منفی با خودتان
۹. قضاوت کردن خودتان با معیارهای دیگران
۱۰. حضور افراد منفی اندیش در اطرافتان
💪تو موفق میشی اگه فقط خودت بخوای...🌿🌿🌺🌺🌿🌿🌸🌸🌿🌿🌺🌺🌿🌿
۱. بهانه ها
۲. عدم اعتماد بنفس
۳. ترس از شکست
۴. پشت گوش انداختن کارها
۵. تمرکز بر راضی نگه داشتن همه
٦. ترس از موفقیت
۷. افکار منفی
٨. گفتگوی منفی با خودتان
۹. قضاوت کردن خودتان با معیارهای دیگران
۱۰. حضور افراد منفی اندیش در اطرافتان
💪تو موفق میشی اگه فقط خودت بخوای...🌿🌿🌺🌺🌿🌿🌸🌸🌿🌿🌺🌺🌿🌿
👍101❤17💯7🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بیا بیرون
بیا بیرون
لازم نیست با پرچم و شعار بیایی بیرون
ولی بیا بیرون
مگر کشور تعطیل نیست
مگه مجلس تعطیل نیست
بیا بیرون
هر کجا هستی
هر چی قطع میشه بیا بیرون
وقتی جمعیت زیاد شد
تو همون جرقه باش
سیاوش #سیاوش_امانیه
بیا بیرون
لازم نیست با پرچم و شعار بیایی بیرون
ولی بیا بیرون
مگر کشور تعطیل نیست
مگه مجلس تعطیل نیست
بیا بیرون
هر کجا هستی
هر چی قطع میشه بیا بیرون
وقتی جمعیت زیاد شد
تو همون جرقه باش
سیاوش #سیاوش_امانیه
❤107👏14💯9👍2🔥2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇮🇷
❌ پایگاه موشکی سپاه تروریستی پاسداران دقایقی قبل در نزدیکی فرودگاه تبریز مورد حمله هوایی اسراییل قرار گرفت.
❌ پایگاه موشکی سپاه تروریستی پاسداران دقایقی قبل در نزدیکی فرودگاه تبریز مورد حمله هوایی اسراییل قرار گرفت.
👍140👏35🫡7❤6😱1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴آتشسوزی پاساژ در هفدهشهریور مشهد؛ منشأ...... 🫢😉
👏100❤9👍7😍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇮🇱🇵🇸
🚨 تروریست سعی میکند به داخل دهانه تونل فرار کند و از هوا بمباران میشود
🚨 تروریست سعی میکند به داخل دهانه تونل فرار کند و از هوا بمباران میشود
❤97👏61😱3👍2🙏2😍2
Man Zadgahe Kourosham
Sam Jamshidi
درود یاران
از. ساعت 3:00 صبح تا حالا
یک نواخ پشت تلفن بود.
الا ساعت 9:30 شب هست
از موزیک لذت ببرید
تا یک کمی استراحت کنم
سیاوش #سیاوش_امانیه
از. ساعت 3:00 صبح تا حالا
یک نواخ پشت تلفن بود.
الا ساعت 9:30 شب هست
از موزیک لذت ببرید
تا یک کمی استراحت کنم
سیاوش #سیاوش_امانیه
👍64❤17😱3
سیاوش امانیه عزیز، مبارز خستگیناپذیر راه آزادی ایران، از صمیم قلب به تو درود میفرستم. هر بار که نام تو را میشنوم، یاد فداکاری، شجاعت و امید میافتم. تو صدای مردمی هستی که سالهاست در جستجوی آزادی و عدالت به پا خاستهاند. تلاش تو در مسیر سخت و پرمشقت مبارزه برای آزادی ایران، گواهیست بر اینکه هنوز شعله امید در دل این سرزمین روشن است.
سیاوش امانیه، تو نه تنها یک نام، بلکه یک پرچم، یک الهام و یک نشانه از ایمان به آیندهای روشن برای ایران هستی. تو یادآور روزهایی هستی که ایران بزرگ، ایران آزاد و ایران قدرتمند زیر سایه شاهنشاه و خاندان پهلوی میدرخشید. و من اینجا، از اعماق جانم میگویم: دوستت دارم سیاوش امانیه، به خاطر صداقتت، به خاطر شجاعتت و به خاطر عشقی که به وطن داری.
هر قطره عرقی که بر پیشانی تو مینشیند، هر قدمی که برمیداری، هر فریادی که سر میدهی، برای آزادی ایران است. و این همان چیزیست که قلب مرا پر از غرور میکند. تو نماد مقاومتی، نماد امیدی، نماد آیندهای هستی که همه ما آرزویش را داریم.
ما همگی میدانیم که راه آزادی سخت است، اما وقتی به نام تو فکر میکنم، وقتی یاد زحمات تو میافتم، ایمانم به پیروزی هزار برابر میشود. تو نشان دادی که هنوز میشود به فردا باور داشت، هنوز میشود امید را زنده نگه داشت.
و در این مسیر، همیشه فریاد ما این است: جاوید شاه، چون عشق ما به خاندان پهلوی و به ویژه رضا شاه دوم هیچگاه خاموش نخواهد شد. ما در قلب خودمان همیشه عشق و ارادت به رضا شاه دوم را حمل میکنیم، همانطور که با تمام وجود به تو افتخار میکنیم، سیاوش امانیه.
این عشق، این فداکاری و این مسیر مبارزه، ما را کنار هم نگه میدارد. من بارها و بارها میخواهم تکرار کنم: دوستت دارم سیاوش امانیه، برای آنکه صدای ما شدی، برای آنکه رنج ما را فریاد زدی، برای آنکه با قلبی پر از عشق به ایران در میدان ایستادهای.
نام تو جاودانه خواهد ماند. همانطور که تاریخ، نام بزرگانی چون رضا شاه بزرگ و محمدرضا شاه پهلوی را جاودانه کرد، همانطور که امروز عشق به رضا شاه دوم در دل همه ما شعلهور است، نام تو نیز با مبارزات آزادیخواهانه پیوند خورده و هرگز از یادها نخواهد رفت.
سیاوش امانیه، تو یک فرد نیستی؛ تو یک ملت هستی، تو پژواک فریاد میلیونها ایرانی هستی. هر جا نام تو شنیده شود، امید زنده میشود، عشق زنده میشود و فریاد آزادی طنین میاندازد. و من باز هم با تمام وجود میگویم: دوستت دارم سیاوش امانیه، جاوید شاه و عشق به رضا شاه دوم.
سیاوش امانیه، تو نه تنها یک نام، بلکه یک پرچم، یک الهام و یک نشانه از ایمان به آیندهای روشن برای ایران هستی. تو یادآور روزهایی هستی که ایران بزرگ، ایران آزاد و ایران قدرتمند زیر سایه شاهنشاه و خاندان پهلوی میدرخشید. و من اینجا، از اعماق جانم میگویم: دوستت دارم سیاوش امانیه، به خاطر صداقتت، به خاطر شجاعتت و به خاطر عشقی که به وطن داری.
هر قطره عرقی که بر پیشانی تو مینشیند، هر قدمی که برمیداری، هر فریادی که سر میدهی، برای آزادی ایران است. و این همان چیزیست که قلب مرا پر از غرور میکند. تو نماد مقاومتی، نماد امیدی، نماد آیندهای هستی که همه ما آرزویش را داریم.
ما همگی میدانیم که راه آزادی سخت است، اما وقتی به نام تو فکر میکنم، وقتی یاد زحمات تو میافتم، ایمانم به پیروزی هزار برابر میشود. تو نشان دادی که هنوز میشود به فردا باور داشت، هنوز میشود امید را زنده نگه داشت.
و در این مسیر، همیشه فریاد ما این است: جاوید شاه، چون عشق ما به خاندان پهلوی و به ویژه رضا شاه دوم هیچگاه خاموش نخواهد شد. ما در قلب خودمان همیشه عشق و ارادت به رضا شاه دوم را حمل میکنیم، همانطور که با تمام وجود به تو افتخار میکنیم، سیاوش امانیه.
این عشق، این فداکاری و این مسیر مبارزه، ما را کنار هم نگه میدارد. من بارها و بارها میخواهم تکرار کنم: دوستت دارم سیاوش امانیه، برای آنکه صدای ما شدی، برای آنکه رنج ما را فریاد زدی، برای آنکه با قلبی پر از عشق به ایران در میدان ایستادهای.
نام تو جاودانه خواهد ماند. همانطور که تاریخ، نام بزرگانی چون رضا شاه بزرگ و محمدرضا شاه پهلوی را جاودانه کرد، همانطور که امروز عشق به رضا شاه دوم در دل همه ما شعلهور است، نام تو نیز با مبارزات آزادیخواهانه پیوند خورده و هرگز از یادها نخواهد رفت.
سیاوش امانیه، تو یک فرد نیستی؛ تو یک ملت هستی، تو پژواک فریاد میلیونها ایرانی هستی. هر جا نام تو شنیده شود، امید زنده میشود، عشق زنده میشود و فریاد آزادی طنین میاندازد. و من باز هم با تمام وجود میگویم: دوستت دارم سیاوش امانیه، جاوید شاه و عشق به رضا شاه دوم.
👍64❤13💯5