سیاوش جاااان تبریک میگم از صمیم قلبم کاملا با نظرتان موافقم سه نیروی برتر ومثبت دنیا به هم گره خوردند تا تمام پلیدیها وزشتیها را از بین ببرند نیروی مثبت به حداکثر خودش ونیروی منفی به حداقل رسیده وبه زودی زود نور بر تاریکی پیروز میشود شک نکنید مردم اسراییل ومردم آمریکا در کنار ملت بزرگ واصیل ایران به پادشاهی شاه شاهان رضا شاه دوم پهلوی سوم به اوج میرسند ودنیا رو از لوث بدیها پاک خواهند کرد خیلی خیلی خوشحالم سیاوش عزیز دوست داریم..
❤31👍3💯2🥰1
عاااالی بود , صوتی عالی بود پراز انرژی مثبت تک تک جمله ها جواب سوال های اینروزهامون بود ، اشاره به پرچم بزرگ ایران داشتین و علامت پیروزی شهریار عزیز روی این پرچم به قلب تاریخ❤️ نشست ، واقعا لذت بردم،براووووو🌸🌹🌹🌹
❤33
سیاوش جانم به ایرانم قسم همونی بودی که یک عمر منتظر اومدنش بودم وهستم.
❤31
درود بر شما و یک ایران سپاس از شما و تلاشها و راهنمایی هایتان منم با نظر شما موافقم زنده باشید و سلامت و بزودی زود جشن آزادی ایران و اسراییل و آمریکا در سراسر دنیا و نابودی اهریمنان و شیطان پرستان که آنان همان دشمنان بشریت و همه آفریده های جهان هستند تا ابد جاوید شاه و برقرار باد پرچم سه رنگ شیر و خورشید نشان زیبا و ملی و تاریخی و باستانی ما زنده باد خاندان پرافتخار و ایرانساز و پاک پهلوی بدرود
❤29👎1
درود جناب امانیه من از همراهان قدیمیتونم
دیشب سخنرانی رضا شاه دوم رو با زیرنویس با دقت گوش کردم و بنظرم هزاران نکته داشت
یکی از نکات خطاب کردن شاهزاده با لقب شاه رضا پهلوی دوم توسط نماینده اسراییل بود که این ینی جهان اماده پذیرش حکومت پهلویه
دوم اینکه من کم دیده بودم شاهزاده انقدر قرص و مصمم اعلام کنه باید جمهوری اسلامی به زباله دان تاریخ بره
سوم اینکه علنی خودش رو وکیل و نماینده ملت ایران برای همکاری با امریکا و اسراییل اعلام کرد تا دهن لچک فنا رو ببنده
بنظرم این سخنرانی سند مرگ خامنه ای و دارو دستش بود و به زودی پرچم شیرو خورشید در کنار پرچم امریکا و اسراییل میدرخشه❤️
دیشب سخنرانی رضا شاه دوم رو با زیرنویس با دقت گوش کردم و بنظرم هزاران نکته داشت
یکی از نکات خطاب کردن شاهزاده با لقب شاه رضا پهلوی دوم توسط نماینده اسراییل بود که این ینی جهان اماده پذیرش حکومت پهلویه
دوم اینکه من کم دیده بودم شاهزاده انقدر قرص و مصمم اعلام کنه باید جمهوری اسلامی به زباله دان تاریخ بره
سوم اینکه علنی خودش رو وکیل و نماینده ملت ایران برای همکاری با امریکا و اسراییل اعلام کرد تا دهن لچک فنا رو ببنده
بنظرم این سخنرانی سند مرگ خامنه ای و دارو دستش بود و به زودی پرچم شیرو خورشید در کنار پرچم امریکا و اسراییل میدرخشه
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤35🔥1
من سالها از خدا برای مادرمان ایران نادری طلب میکردم وهمش فکر میکردم پس نادر مورد تقاضای من کی می اید غافل از این بودم که ایران علاوه بر نادر فرزندانی مانند بابک وسیاوش و کاوه ورستم و....دارد خدای ایران ممنون به خاطر همه فرزندان شجاع ودلیر ونامور مادرم ایران
عمر بسیار بباید پدر پیر فلک را
تا در مادر گیتی چوتو فرزند بیارد
توتکی سیاوش جان برادرم
مادرم ایران به فرزندانش مینازد
عمر بسیار بباید پدر پیر فلک را
تا در مادر گیتی چوتو فرزند بیارد
توتکی سیاوش جان برادرم
مادرم ایران به فرزندانش مینازد
👍24❤6🔥1
دروداقاسیاوش 🫶🫶
بسیار اگاهانه نظر دادید و توضیح دادید خیلی استفاده کردیم ممنونم🙏🙏
فقط من یه چیزی بگم با اجازه اقا سیاوش عزیز🫶🫶
اقاسیاوش کشور ما ایران به طول ۲۵۰۰سال پادشاه تصمیم گیرنده کشور و ملتش بوده.چه نظامی چه فرهنگی چه اقتصادی.
این کشور فقط به حرف یک شخص گوش میده و حرکت میکه. مثل نقش یک پدر در یک خانواده . شاه پدر یک ملته .شاه امین و بزرگ ملته .شاه فرمانده کل قواست. پشتی بان مردمشه.
از موقعی بدبختی مردم شروع شدکه دین و دین ورزی وارد دربار شد؛ در اواخر دوره ساسانیان، ان زمان هم مثل زمان حال مردم از دین زده شده بودن به دلیل نفاق ها و حسادت های زیاد نسبت به هم برا جایگاهشان در دربار، که کم کم باعث جنگ بین دین داران شد و در ادامه باعث سست شدن پایه های سلسله ساسانیان و حمله تازیان به کشور.ان موقع بی شک مردم از حکومت پشتی بانی نکردن.
الان هم همینه مردم از دین بریدن
ایرانی ها اقا سیاوش بی دین ترین مردم جهان شدن .منه ایرانی الان هیچ دینی ندارم به ظاهر در شناسنامه ام نوشته اسلام.
نسل جدیدحتی بی دین تره . دین اسلام بعد۱۴۰۰سااال تمام شد.فااااتحه.
اقا سیاوش
مبارزه ما اگاهنه شده .بسیار بسیار هوشمندانه .که به پادشاه ما رضاشاه دوم این نیرو و قدرت رو میده که این چنین محکم و استوار زیر گوش جهانیان بزنه. به خصوص در دو سخن رانی اخیرشون.
منه ایرانی داخل کشور به حرف هیچ کسی گوش نمیدیم جزء پادشاهمون و افراد مورد تاییدشان. مثل شما سرباز دیده بان❤️🫶
ما ایرانی ها اقا سیاوش تنها نیستیم در مبارزه ،مردم جهان هم در حال مبارزه هستن . مبارزه ای که ارتجاع سرخ و سیاه ،چپ وابسته،کمونیست های بی وطن، توده ای های کثیف،مجاهدین بی شرف، ملاهای بیشرف، مصدقی های بی وطن در هر کشوری تخم نفاق و چپاول کاشتند.
مسیر و حرکت ما مبارزین به شاهمون قدرت داده حتی به نماینده های مردمی و واقعی جهان. انها هم دارن از ما در مبارزه الگو میگیرند. بزرگی این پیروزی و موفقیت اقاسیاوش به طول تاریخ در اینده خواهد بود.چرا که هویت و حس ملیتاریسم در توده مردم بیدار شده و همچنین در کشورهای دیگه مثل المان ارژانتین ونزوئلا ...
شاهنشاه ما رضا شاه دوم خیالش از اتحاد داخل کشور راحت شده که همه یک صدا فریاد رضاشاه روحت شاد میدهند.
خیالشون از حذف توده ای ها ،مجاهدین، مصدقی ها ،کمونیست ها ،مذهبی ها راحت شده و به منفوریت مردم تبدیل شده.
این ارتجاع هیچ جایگاهی دیگر بین مردم ندارند. رهبر سازی هاشون رو با خاک یکسان کرد .تمام کرد .تمام شدن.
حالا رضا شاه دوم به دنبال اتحاد جهانیست و دست دوستی از طرف ما مردم دراز کرده تا در برابر ارتجاع سرخ و سیاه به ایستیم.
اقا سیاوش
پرچم سرخ شیر و خورشید ایران دوباره صلح را به جهان هدیه خواهد داد .
فرهنگ یک جامعه کهن، مثل ایران ، قالب شده بر سیاست های زشت و کثیف ،در همه موارد. و این روند تا ابد ادامه خواهد داشت.
یه دنیا عشقی اقا سیاوش. حرف هاتون طلاست🫶🫶🫶🫶
ارادتمند شما و سلسله جلیل سلطنت به پادشاهی سیروس رضاشاه دوم پهلوی سوم❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
پیروز شرقی🙏🙏🙏🙏
تا ابد جاوید شاه🫶🫶🫶
🩵❤️🩵❤️🩵❤️🩵❤️🩵❤️🩵❤️🩵❤️🩵❤️🩵❤️🩵❤️🩵❤️🩵❤️
بسیار اگاهانه نظر دادید و توضیح دادید خیلی استفاده کردیم ممنونم🙏🙏
فقط من یه چیزی بگم با اجازه اقا سیاوش عزیز🫶🫶
اقاسیاوش کشور ما ایران به طول ۲۵۰۰سال پادشاه تصمیم گیرنده کشور و ملتش بوده.چه نظامی چه فرهنگی چه اقتصادی.
این کشور فقط به حرف یک شخص گوش میده و حرکت میکه. مثل نقش یک پدر در یک خانواده . شاه پدر یک ملته .شاه امین و بزرگ ملته .شاه فرمانده کل قواست. پشتی بان مردمشه.
از موقعی بدبختی مردم شروع شدکه دین و دین ورزی وارد دربار شد؛ در اواخر دوره ساسانیان، ان زمان هم مثل زمان حال مردم از دین زده شده بودن به دلیل نفاق ها و حسادت های زیاد نسبت به هم برا جایگاهشان در دربار، که کم کم باعث جنگ بین دین داران شد و در ادامه باعث سست شدن پایه های سلسله ساسانیان و حمله تازیان به کشور.ان موقع بی شک مردم از حکومت پشتی بانی نکردن.
الان هم همینه مردم از دین بریدن
ایرانی ها اقا سیاوش بی دین ترین مردم جهان شدن .منه ایرانی الان هیچ دینی ندارم به ظاهر در شناسنامه ام نوشته اسلام.
نسل جدیدحتی بی دین تره . دین اسلام بعد۱۴۰۰سااال تمام شد.فااااتحه.
اقا سیاوش
مبارزه ما اگاهنه شده .بسیار بسیار هوشمندانه .که به پادشاه ما رضاشاه دوم این نیرو و قدرت رو میده که این چنین محکم و استوار زیر گوش جهانیان بزنه. به خصوص در دو سخن رانی اخیرشون.
منه ایرانی داخل کشور به حرف هیچ کسی گوش نمیدیم جزء پادشاهمون و افراد مورد تاییدشان. مثل شما سرباز دیده بان❤️🫶
ما ایرانی ها اقا سیاوش تنها نیستیم در مبارزه ،مردم جهان هم در حال مبارزه هستن . مبارزه ای که ارتجاع سرخ و سیاه ،چپ وابسته،کمونیست های بی وطن، توده ای های کثیف،مجاهدین بی شرف، ملاهای بیشرف، مصدقی های بی وطن در هر کشوری تخم نفاق و چپاول کاشتند.
مسیر و حرکت ما مبارزین به شاهمون قدرت داده حتی به نماینده های مردمی و واقعی جهان. انها هم دارن از ما در مبارزه الگو میگیرند. بزرگی این پیروزی و موفقیت اقاسیاوش به طول تاریخ در اینده خواهد بود.چرا که هویت و حس ملیتاریسم در توده مردم بیدار شده و همچنین در کشورهای دیگه مثل المان ارژانتین ونزوئلا ...
شاهنشاه ما رضا شاه دوم خیالش از اتحاد داخل کشور راحت شده که همه یک صدا فریاد رضاشاه روحت شاد میدهند.
خیالشون از حذف توده ای ها ،مجاهدین، مصدقی ها ،کمونیست ها ،مذهبی ها راحت شده و به منفوریت مردم تبدیل شده.
این ارتجاع هیچ جایگاهی دیگر بین مردم ندارند. رهبر سازی هاشون رو با خاک یکسان کرد .تمام کرد .تمام شدن.
حالا رضا شاه دوم به دنبال اتحاد جهانیست و دست دوستی از طرف ما مردم دراز کرده تا در برابر ارتجاع سرخ و سیاه به ایستیم.
اقا سیاوش
پرچم سرخ شیر و خورشید ایران دوباره صلح را به جهان هدیه خواهد داد .
فرهنگ یک جامعه کهن، مثل ایران ، قالب شده بر سیاست های زشت و کثیف ،در همه موارد. و این روند تا ابد ادامه خواهد داشت.
یه دنیا عشقی اقا سیاوش. حرف هاتون طلاست🫶🫶🫶🫶
ارادتمند شما و سلسله جلیل سلطنت به پادشاهی سیروس رضاشاه دوم پهلوی سوم❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
پیروز شرقی🙏🙏🙏🙏
تا ابد جاوید شاه🫶🫶🫶
🩵❤️🩵❤️🩵❤️🩵❤️🩵❤️🩵❤️🩵❤️🩵❤️🩵❤️🩵❤️🩵❤️🩵❤️
👍37🥰3🔥1
جناب امانیه درود بر شما به خاطر پیروزی ما مردم ایران شاهنشاهی باید در لحظه حساس و باید تلاش خودمون در مورد شعار نویسی وتمام کارها که خودمردم میدونن باید قویتر انجام بدیم چه توی جامعه وحتی فضای مجازی پاینده ایران جاوید شاه
❤27👍4
درود بر شما آقای امانیه درود بر شما و حمایت شما زحمت شب روز شما درود ایستادگی شما درود شهامت شما خسته نباشید تو این چند سال همیشه کفتم ایران به دست شما آزاد میشه تمام فهرست زندگی خودت را برای ایران دادی
کسی نیست ک بتواند شما زحمت شب روز شما را فراموش کنند تا
این جا رسیدم با پایدار شما بود از همه جا با خبر شدیم این انسانیت شما بود کانال خوب شما بود سپاسگزارم از شما دنیای انسانیت همه چیز از شما داریم جاوید شاه ایران سرفراز آقای امانیه سردار ملت ایران
کسی نیست ک بتواند شما زحمت شب روز شما را فراموش کنند تا
این جا رسیدم با پایدار شما بود از همه جا با خبر شدیم این انسانیت شما بود کانال خوب شما بود سپاسگزارم از شما دنیای انسانیت همه چیز از شما داریم جاوید شاه ایران سرفراز آقای امانیه سردار ملت ایران
❤21👍4
درود درود بر شما آقا سیاوش عزیزم سیاوش جان توی صوتي دلنشن پراز انرژی مثبت👌گفتی مریض بودم امید سلامتی دارم براتون سیاوش معجزه گرم نفسم عشقم عزیزم ببخشید من بلد نیستم مثل یاران بنویسم یک ایران سپاس از زحمت شما برای آزادی ایران
👍26💋2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
📌.فوری! دوبله فارسی…
.مصاحبه ای که جدیدا در شبکه هفت اسرائیل پخش شده، که با والاجاه #رضا_شاه_دوم در کنفرانس IAC صورت گرفت:
.جنگ با ایران و واکنش شاه ایران!
.من پارتنر با قدرتهای جهانی از طرف ملت ایران هستم و… جاویدشاه
.مصاحبه ای که جدیدا در شبکه هفت اسرائیل پخش شده، که با والاجاه #رضا_شاه_دوم در کنفرانس IAC صورت گرفت:
.جنگ با ایران و واکنش شاه ایران!
.من پارتنر با قدرتهای جهانی از طرف ملت ایران هستم و… جاویدشاه
❤97👏12💋1🫡1
درود بر شما جناب آقای امانیه عزیز وخسته نباشید
بعداز انفجارهای پیجرها در لبنان رژیم منحوس خامنه به وحشت افتاده
در مشهد تمام کلانتریها بیسم هایشون فرستادن بازرسی E O D که بمپ نداشته باشد
بعداز انفجارهای پیجرها در لبنان رژیم منحوس خامنه به وحشت افتاده
در مشهد تمام کلانتریها بیسم هایشون فرستادن بازرسی E O D که بمپ نداشته باشد
😁32👍3🤣1
درودبر فرمانده دانا ودلیل داداش سیاوش گرامی
بلا به دور امیدوارم همیشه تندرست وسلامت باشی
صوتی شما عزیز را شنیدم احسنت برشما دلاور
مواظب خودت باش بعد از آزادی میهن به شما نیاز داریم بزرگ مهر ایران امیر کبیر ایران یک ایران چشم انتظار شما وشاهنشاه هستیم فدای شما❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️
بلا به دور امیدوارم همیشه تندرست وسلامت باشی
صوتی شما عزیز را شنیدم احسنت برشما دلاور
مواظب خودت باش بعد از آزادی میهن به شما نیاز داریم بزرگ مهر ایران امیر کبیر ایران یک ایران چشم انتظار شما وشاهنشاه هستیم فدای شما
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🥰26👍6💯1
درود برشما جناب امانیه عزیز سرباز میهن، از طرف خودم و مردم عزیزم به شما خسته نباشی میگم، تا پرچم شیر خورشید بر سر تمام سرزمین ما برافراشته نشه ،صلح جهانی بوجود نخواهد آمد ،همیشه نور بر تاریکی پیروز است ،به امید آزادی هرچه زودتر برای مردم ما ،جاوید شاه ،پاینده ایران 👌👌👌👍👍👍😘😘😘❤️❤️❤️❤️🌺🌺🌺🌹🌹🌹🥀🥀🥀🫡🫡🫡🫡🫡🫡🫡🫡
👍30💯2