درود جناب امانیه،سپاس بابت این همه دلسوزی شما امیدوارم این سری بابت کشیده تاریخی ۴۰ساله ای که خوردیم قدر میهن پرستانی چون شما وقدر اعلیحضرت عزیزمان رابدونیم وسعی کنیم این عنصر ناسپاسی که تو وجود ما ایرانی ها هست را از خود دور کنیم واگر الان تمام این موفقیت ها بدست آمده ومردم به این درجه از آگاهی رسیدند روشنگری فقط شما میهن پرستان بوده ومردم دیگه اجازه نمیدهند آخوند شعور فکر کردن را از آنها بگیرد وبه جای آنها فکر کند وتصمیم بگیرد، که این امر باعث شد مردم تصمیم گرفتند خوب فکر کنند وخودشان را از بند مضخرفات رها کنند وطیف زیادی الان میهن پرست وپادشاهی خواه شدند ومن در فاصله زمانی که از۳۰نفر آمار گرفتم ۲۰ نفر آنان همین الان اصلا دین ندارند وممکن است برای چند سال دیگه کلا مردم بی دین شوند برای حداقل ۱۰۰یا۲۰۰سال دیگر ، وتاریخ دوباره تکرار شود ،چه شود.ممنون وسپاس فراوان جناب امانیه دوست داریم❤️❤️ [❤️زنده وجاوید باد سلسله پهلوی❤️
👍27❤🔥1
دروددروددرودسیاوش عزیزم مهربان سربازدیدبان تبریک بخاطرتمام کارهای که کردی اگاهی های که دادی تبریک خسته نباشی تبریک به ملت شریف ملت شریف ایران من به عنوان یک هموطن خیلی خوشحالم شماهاهم خوشحال باشیدچون پادشاهی داریم که تمام دنیابه خودندیده خوش بختم که چنین شخصیتی پادشاه قانونی ایران می باشدرضاشاه دوم پهلوی سوم پسراریامهرعزیزمان نوه رضاشاه بزرگ خوشحال باشیدبزودی جشن بزرگ وتاریخی راهمه باهم درمیدان شهیادباهم برگزارمیکنیم خوشحالم خیلی خوشحال باشیددرودمیفرستم به خاندان پاک پهلوی درودمیفرستم به سیاوش امانیه که تواین مسیرمارویاری کردن بیدارمون کرددرودبرتمام ملت بزرگ وشریف ایران درودبروطن پرستان سیاوش جان جان ودلی دوست دارم به امیددیدارت همراباپادشاه دستت رومیبوسم خاک قدمهای شاه هم وشمام تاابدجاویدشاه پاینده ایران جانم فدای شاه شاهان🩵👑🩵👑🩵👑🩵👑🩵👑🩵👑🩵👑🩵👑🩵👑🩵👑❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
❤25👍2💯1
جناب امانیه درود بر شما توی ویستون گفتید سرما خوردم بیشتر مواظب سلامت خودتون باشد یک ایران با تمام مردم خوبش منتظر وچشم به راه شما هستن پاینده ایران شاهنشاهی جاوید شاه 👑👑👑😘😘😘
👍16💯1
جناب امانیه خسته نباشی.واقعا چقد آدم با حرفات با جوابهای که همه تواین روزا درگیر این سياست هستیم که چی میشه. همیشه با این صوتی هایی که میزاری. مثبت آدم فکر میکنه با شنیدن حرفات.
کسایی که عشق به وطن دارن.همیشه با این خبرها انرژیی میگیرن.چیزی که منو بيشتر خوشحال میکنه اونایی تو کانال شما هستن مثل جوانمردی بچه بسیجی که با این صوتی ها چقد آتیش میگیرن.چقد بهت حسودی میکنن.یعنی حرفات نکته به نکته اش مهمه و درست هست.
کسایی که عشق به وطن دارن.همیشه با این خبرها انرژیی میگیرن.چیزی که منو بيشتر خوشحال میکنه اونایی تو کانال شما هستن مثل جوانمردی بچه بسیجی که با این صوتی ها چقد آتیش میگیرن.چقد بهت حسودی میکنن.یعنی حرفات نکته به نکته اش مهمه و درست هست.
👍19💯1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دراوردن گنج بدون دستگاه بدون دردسر
تنها از طریق جهل و نادانی مردم!😔
تنها از طریق جهل و نادانی مردم!😔
💩70👍17😢3🤣1
❤️❤️❤️درود سیاوش جان سالارمرد خوبی خسته نباشی.سیاوش جان من صوتی گوش دادم واقعا تمام صحبتهات تا الان به واقعیت پیوسته آخه شما سیاوشی عزیزی ماهی یدونه ای سیاوش زمان هستی سیاوش یعنی صداقت یعنی مثبت درود به شرفت سیاوش جانم.❤️❤️❤️جانم فدای شاهم جاویدشاه
👍12❤🔥2
حسین رستمی • رفیق ❣
✍ رفیقم داغتو نبینم غصه خوردنتو نبینم دسته…
✍ رفیقم داغتو نبینم غصه خوردنتو نبینم دسته…
@ARCHIVES1
تقدیم به سیاوش عزیز و عزیزان کانال
❤️❤️
❤️❤️
🥰19❤3👍1
❤️درود برشما استاد سیاوش شما عشقی❤️
فرمایشات اعلاحضرت رضا شاه دوم مثل بمب صدا کرده تو ایران یعنی دوس دارم جونمو فداش کنم، استاد سیاوش جان فقط عشق برات میفرستم 😘 خیلی اقایی، خیلی معرفتی🙏 بدرود.
تا ابد جاوید شاه💙💙💙💙💙💙💙💙💙
فرمایشات اعلاحضرت رضا شاه دوم مثل بمب صدا کرده تو ایران یعنی دوس دارم جونمو فداش کنم، استاد سیاوش جان فقط عشق برات میفرستم 😘 خیلی اقایی، خیلی معرفتی🙏 بدرود.
تا ابد جاوید شاه💙💙💙💙💙💙💙💙💙
👍16😍2
درود بر شما آقای امانیه ببخشین من با پیام شما را خسته میکنم دلم نمیاد نگم شما سیاست مدار بسیار خوبی هستی خیلی زیبا بیان کردی به فکر کسی نمیاد خدا به شما سلامتی بده
👍15❤🔥2
درودخدمت سیاوش عزیزمثل همیشه تمام صحبت دلنشین شماروگوش کردم عالی بود وب نتیجه رسیدم که زندگی دقیقن مثل پازلی هست که بافکرودرایت درست درکناره هم چیدمان میشه واین خیلی برای من جالب واموزنده وجذاب بودب امیدآزادی هر چه زودترایرانمون ازچنگال خونین وتنفر انگیزازبزرگترین دشمن تاریخ همان خامنه آیی ظحاک وب رسیدن هرچ زودترورود قدوم مبارک وتاجگذاری شاه ایرانمان رضا شاه دوم پهلوی سوم✌️جاویدشاه تاابد پاینده ایران✌️💙👑👏🌟🫶👑👑
👍23💯1
درود بر پیشگاه شاهنشاه عزیز رضا شاه دوم ودرود بر سیاوش عزیز فرمانده گرانمایه این پیروزی بزرگ وطنپرستان واتحاد میان سه کشور ودیکر وطنپرستان جهان را به پیشگاه شاهنشاه ومردم ایران شاد باش میگویم وامیدوارم با اگاهی بیشتر وتلاش وهوشیاری دقیقتر به پیروزی نهایی واقتدار دوباره برسیم وجشن شادی را با حضور شاهنشاه وشما وهمه وطنپرستان در میدان ازادی بر پا کنیم ..تا ابد ویک روز جاوید شاه وپاینده ایران عزیز ..افشار
❤22🙏2
درود بر سیاوش قهرمان .. روز پیروزی نزدیک است و حکومت آخوندی را قطعا به مستراح تاریخ خواهیم فرستاد .... چاه مستراح تاریخ
👍27💯2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به این ترانه مجوز پخش داده نشده!!! و گروه ضبط و پخش این ترانه فعلا ممنوع الکار شدند؟؟ پس ما هم با فرستادنش به دوستانمون *هم پخش کنیم هم در لذت شنیدنش با دوستانمان سهیم باشیم* بشنویم ترانه "روزهای بیقراری" را، با صدای دلنشین "استاد علیرضا قربانی"
❤32👏6👍4👎1
درود بر سیاوش امانیه مهربان و دلسوز مردم ایران و میهن پرست ب امید پروردگار امیدوارم شما و شاه رضا پهلوی در ایران ببینیم و جشن بزرگ آزادی بگیریم آقای امانیه مهربان حاضرم دستتو ببوسم ک مردم ایران از خواب 1400 ساله بیدار کردید دیگه کسی جهل و خرافات قبول نداره روزی شما رو میبینم ک کنار شاه ایران باشید مثل هویدا خدابیامرز شما میتونید چون شایسته دارید جدی میگم واقعا میهن پرست هستید ب امید آزادی ایران 💙✌️👑💙👑💙👑💙🌟💙👑🌟👑💙✌️👑💙👑💙✌️
❤22👍3💯1
درود سیاوش..امانیه جان جانم در مقابل شان وبزرگی شما تمام موزیکها درمقابل شما کم میآورند هرچی تعریف کنند شما را باز هم ناچیز است
👍15😨2
منابع عبری از کشته شدن یحیی سنوار رهبر حماس در حمله هوایی اسرائیل خبر می دهند.
🌹🌷احتمال استعفای ایت الله خامنهای !
خبری که باورش خیلی سخت است
آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر ایت الله خامنه ای : رهبر انقلاب تمایلی به ادامه رهبری ندارند و در جلسات شخصی بارها اعلام کردند بخاطر وضعیت جسمانی احتمالا تا چند ماه آینده استعفاء دهند/جماران
🔴آیا بوی سرنگونی به مشام مجتبی خامنه ای رسیده؟!
🧐👆در اقدامی شتابزده مجتبی خامنهای، پسر علی خامنهای، رهبر جمهوری اسلامی، روز یکشنبه اول مهرماه در درس خارج فقه و اصول خود که به صورت مجازی برگزار شد، اعلام کرد: «از این پس کلاس درس او برگزار نخواهد شد و نمیداند که همیشگی است یا موقت.»
او افزود: «پدر من هم از تعطیلی این کلاسها و هم کون دادنم خبر ندارد.»
🌹🌷احتمال استعفای ایت الله خامنهای !
خبری که باورش خیلی سخت است
آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر ایت الله خامنه ای : رهبر انقلاب تمایلی به ادامه رهبری ندارند و در جلسات شخصی بارها اعلام کردند بخاطر وضعیت جسمانی احتمالا تا چند ماه آینده استعفاء دهند/جماران
🔴آیا بوی سرنگونی به مشام مجتبی خامنه ای رسیده؟!
🧐👆در اقدامی شتابزده مجتبی خامنهای، پسر علی خامنهای، رهبر جمهوری اسلامی، روز یکشنبه اول مهرماه در درس خارج فقه و اصول خود که به صورت مجازی برگزار شد، اعلام کرد: «از این پس کلاس درس او برگزار نخواهد شد و نمیداند که همیشگی است یا موقت.»
او افزود: «پدر من هم از تعطیلی این کلاسها و هم کون دادنم خبر ندارد.»
👍77😁32👏9🍾2🔥1