🌹🌹سیاوش جان سالارمرد فدای اون تیپ قشنگت بشم که هیچکس چشم دیدنت نداره ،از دو تا چشم کور بشه هرکس که نمیتونه سیاوش مارو ببینه.جانم فدای شاهم جاویدشاه 🌹🌹
❤34🥰1
الهی قربونت برم نفس سیاوش جانم فوق العاده ای فدای اون استایل و تیپت برم نفس ❤️❤️❤️😘😘
❤34😁1
یاران
وقتی که پادشاه ماملت ایران با علامت پیروزی به شما نشان میدهد تا اخرش بخوانید منظورشان چیست #سیاوش_امانیه
وقتی که پادشاه ماملت ایران با علامت پیروزی به شما نشان میدهد تا اخرش بخوانید منظورشان چیست #سیاوش_امانیه
❤140👏7👍3🎉2🥰1💋1
سیاوش مهربونم درود اون کلیپشما نوید آمدن شما روبه ایران وپیروزی انقلاب مارونشون میده.منتظرورود پیروزمندانه شما وشهریارهستم ببصبرانه دقیقه شماری می کنم❤️❤️
❤35👍2💯1
امیدوارم امسال درروزتولدخودتون ایران باشین وجشنش رو با تولدشهریارایران بگیریم شما معجزه ماهستین❤️❤️
❤39💯1
واقعن دلم ب آینده روشن چون واقعن ب شما ایمان دارم واین روشنی رو شما ب ما بخشیدی 🙏🫶💙💙💙👑👑👑
❤34👍3
✨️✨️✨️تحلیلگر آمریکایی: با ایستادن در کنار خاندان پادشاهی ایران باید اشتباهات گذشته را جبران کرد
یودا وَکسل باوم، تحلیلگر آمریکایی در یادداشتی تحلیلی نوشته است: «در اوایل این ماه، ولیعهد در تبعید ایران از جهانی صحبت کرد که در آن اسرائیل و ایران در صحنه جهانی با هم کار خواهند کرد. درک ایرانی که به دنبال نابودی اسرائیل نیست سخت است، اما همیشه اینطور نبود[...] ایالات متحده پس از سال ها دوستی وفادارانه نتوانست در کنار خانواده پادشاه بایستد و رئیسجمهور کارتر در کنار کسانی ایستاد که شعار «مرگ بر آمریکا و اسرائیل» سر میدادند و خواهان سرنگونی و مخالفت با شاه، ایدئولوژی غربی و حقوق بشر بودند. اما امروز ما باید با ایستادن در کنار خانواده او و تشویق به کمک برای خروج ایران از چهار دهه آشفتگی، آن خطا و اشتباه را اصلاح کنیم.»
* برگردان فارسی از نشریه اورشلیم پست
#ایران_معبد_ماست
#پهلوی_امید_ملت
#خاندان_ایرانساز_پهلوی
یودا وَکسل باوم، تحلیلگر آمریکایی در یادداشتی تحلیلی نوشته است: «در اوایل این ماه، ولیعهد در تبعید ایران از جهانی صحبت کرد که در آن اسرائیل و ایران در صحنه جهانی با هم کار خواهند کرد. درک ایرانی که به دنبال نابودی اسرائیل نیست سخت است، اما همیشه اینطور نبود[...] ایالات متحده پس از سال ها دوستی وفادارانه نتوانست در کنار خانواده پادشاه بایستد و رئیسجمهور کارتر در کنار کسانی ایستاد که شعار «مرگ بر آمریکا و اسرائیل» سر میدادند و خواهان سرنگونی و مخالفت با شاه، ایدئولوژی غربی و حقوق بشر بودند. اما امروز ما باید با ایستادن در کنار خانواده او و تشویق به کمک برای خروج ایران از چهار دهه آشفتگی، آن خطا و اشتباه را اصلاح کنیم.»
* برگردان فارسی از نشریه اورشلیم پست
#ایران_معبد_ماست
#پهلوی_امید_ملت
#خاندان_ایرانساز_پهلوی
👏91❤10👍5💯2🍾1
زمزمه تعطیلی مساجد ایرانی در سوئد پس از اقدامات دولت آلمان علیه مراکز اسلامی
پس از آنکه دولت آلمان چند مسجد در شهرهای هامبورگ و برلین را به عنوان «مرکز تروریستی جمهوری اسلامی ایران در اروپا» تعطیل کرد، حالا زمزمههایی درباره تعطیلی مساجد ایرانی در سوئد به گوش میرسد. این تحولات در پی افزایش نگرانیها نسبت به فعالیتهای برخی مراکز اسلامی در اروپا و ارتباط آنها با حکومت ایران صورت میگیرد.
پس از آنکه دولت آلمان چند مسجد در شهرهای هامبورگ و برلین را به عنوان «مرکز تروریستی جمهوری اسلامی ایران در اروپا» تعطیل کرد، حالا زمزمههایی درباره تعطیلی مساجد ایرانی در سوئد به گوش میرسد. این تحولات در پی افزایش نگرانیها نسبت به فعالیتهای برخی مراکز اسلامی در اروپا و ارتباط آنها با حکومت ایران صورت میگیرد.
👍71👏26❤2
یعنی اگر شاهزاده وشما نبودید من الان مرده بودم سیاوش جان
حالا یک روز داستان زندگیم رو برات تعریف میکنم واقعا زحماتی که شما برای من کشیدید قابل وصف نیست سیاوش جان
سیاوش جان من در قعر جهل و نادانی و نفهمی بودم حافظ قران بودم مدرسه دینی رفته بودم چند سال ولی از سال فکرکنم۹۵که با گروه شما آشنا شدم نجات پیدا کردم
نجاتم دادید واقعا مدیون شما هستم🫡💙
حالا یک روز داستان زندگیم رو برات تعریف میکنم واقعا زحماتی که شما برای من کشیدید قابل وصف نیست سیاوش جان
سیاوش جان من در قعر جهل و نادانی و نفهمی بودم حافظ قران بودم مدرسه دینی رفته بودم چند سال ولی از سال فکرکنم۹۵که با گروه شما آشنا شدم نجات پیدا کردم
نجاتم دادید واقعا مدیون شما هستم🫡💙
❤45👏7😁1🤬1