وحشت رژیم از همراهی مردم غیور ایران با اسرائیل در جنگ
وزارت اطلاعات که بخوبی می داند مردم ایران در این جنگ که بر آنها توسط رژیم تحمیل شده در کنار اسرائیل هستند و در مقابل نظام شیطانی ولایت فقیه، اقدام به انتشار بیانیهای کرد که نشانگر وحشتی است که سراسر رژیم را فرا گرفته است.
بیانیه وزارت اطلاعات رژیم شیطانی ولایت فقیه به شرح زیر است:
«کشور وارد وضعیت جنگی شده و هر گونه مطلب به نفع دشمن و تضعیف کشور، دولت، سپاه و ارتش خیانت به وطن محسوب شده و اخطار داده می شود مدیران کانال ها و گروهها این مطلب را نشر دهند.»
نکته قابل توجه این است که مردم ایران بارها اعلام کرده اند در این جنگ کنار اسرائیل و در برابر این رژیم ارباب رعیتی قرار دارند.
وزارت اطلاعات که بخوبی می داند مردم ایران در این جنگ که بر آنها توسط رژیم تحمیل شده در کنار اسرائیل هستند و در مقابل نظام شیطانی ولایت فقیه، اقدام به انتشار بیانیهای کرد که نشانگر وحشتی است که سراسر رژیم را فرا گرفته است.
بیانیه وزارت اطلاعات رژیم شیطانی ولایت فقیه به شرح زیر است:
«کشور وارد وضعیت جنگی شده و هر گونه مطلب به نفع دشمن و تضعیف کشور، دولت، سپاه و ارتش خیانت به وطن محسوب شده و اخطار داده می شود مدیران کانال ها و گروهها این مطلب را نشر دهند.»
نکته قابل توجه این است که مردم ایران بارها اعلام کرده اند در این جنگ کنار اسرائیل و در برابر این رژیم ارباب رعیتی قرار دارند.
👍93🤣12🥰1👌1🤝1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تمامی پمپ بنزین ها در شهر های بزرگ به شدت شلوغ گزارش میشود.
سهشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳
الشمال
سهشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳
الشمال
👍53💩12😁3🤮3🥰1
درود بر شما سیاوش امانیه عزیز تو شیراز نیروگاه سیکل ترکیبی از ترس حمله کشور دوست ما اسرائیل تمام برق های نیروگاه رو قطع کردن
🤣48👍4💩2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شادی احمقانه مجری شبکه سه از موشک پرانی سپاه پاسداران به اسراییل
شما دلقکها صدا و سیما را ترک نکنید
تا جنازه ات را بیرون بکشیم #سیاوش_امانیه
شما دلقکها صدا و سیما را ترک نکنید
تا جنازه ات را بیرون بکشیم #سیاوش_امانیه
💩131🤬14🤣11👍6🤮2🔥1
این حمله نرمال نیست !
خامنهای زهر رو سر کشیده .
پیشنهادم به مردم ایران اینه که از اماکن نظامی فاصله بگیرید .
اسرائیل حتما پاسخ میده.
عمدا رهگيرى نمى كنن كه برای حمله تمام عيار به جمهورى اسلامى مشروعيت جهانى داشته باشن.
ولی وقیح تو تله استراتژيك خوبى افتاد.
خامنهای زهر رو سر کشیده .
پیشنهادم به مردم ایران اینه که از اماکن نظامی فاصله بگیرید .
اسرائیل حتما پاسخ میده.
عمدا رهگيرى نمى كنن كه برای حمله تمام عيار به جمهورى اسلامى مشروعيت جهانى داشته باشن.
ولی وقیح تو تله استراتژيك خوبى افتاد.
👍101💯21👏3👎1
🚨 #خبر_فوری؛
صد ها جنگنده ارتش اسرائیل به پرواز درآمدند.
ملت اماده باشید
نگاه نکنید عمل کنید
اخرین شانس ازادی شماست
صد ها جنگنده ارتش اسرائیل به پرواز درآمدند.
ملت اماده باشید
نگاه نکنید عمل کنید
اخرین شانس ازادی شماست
💯104👍19🔥3🌚2
👍118👏9👎2💯2🥰1😍1🌚1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ویدیوی منتشرشده در رسانههای اجتماعی سقوط یکی از موشکهای جمهوری اسلامی را در خاک کشور اردن نشان میدهد.
چهارشنبه سوری ایرانیا بهتر. از موشکهای اخوندها هست
چهارشنبه سوری ایرانیا بهتر. از موشکهای اخوندها هست
😁62🤣20👍5👎3❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 مرد اردنی سیگارش را با بدنه موشک ایرانی روشن میکند!
😁56🤣22👍4🤪4🔥3
🔴اخبار کوتاه !
📌جرد موسکوویتز، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در شبکه ایکس نوشت: «ایران اشتباه بزرگی کرده و تاسیسات هستهای خود را به عنوان هدف مشروع قرار داده است.»
او به عنوان یکی از نمایندگان میانهروی دموکرات و حامی اسرائیل شناخته میشود.
📌مارکو روبیو، سناتور جمهوریخواه آمریکا در شبکه ایکس نوشت: «رژیم ایران میخواهد اسرائیل را نابود کند تا به قدرت مسلط در خاورمیانه تبدیل شود. سیاست مماشات رفتار آنها را تغییر نخواهد داد.» او بر لزوم «تهدید بقای رژیم از طریق فشار حداکثری و اقدامهای مستقیم و نامتناسب» تاکید کرد.
📌برخی رسانههای فلسطینی گزارش دادند که در جریان حمله موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل، یک مرد در روستایی در کرانه باختری بهخاطر برخورد تکههای موشک کشته شده است. این رسانهها نوشتند فرد کشتهشده اصالتا اهل غزه و یک کارگر بوده است.
📌حمله موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل در حالی انجام شد که آسمان ایران برای پرواز هواپیماهای مسافربری باز بود.
📌دونالد ترامپ، رئیسجمهور پیشین آمریکا در بیانیهای در واکنش به حمله موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل گفت که "جهان در آتش است" اما رهبری آمریکا "غایب" است.
ترامپ با تکرار ادعای خود مبنی بر اینکه اگر او در کاخ سفید بود، حمله تروریستی ۷ اکتبر حماس علیه اسرائیل اتفاق نمیافتاد، افزود: «در زمان "پرزیدنت ترامپ"، ما هیچ جنگی در خاورمیانه نداشتیم.»
📌سپاه میگوید برای اولین بار از موشکهای هایپرسونیک و کروز در حمله به اسرائیل استفاده کرده است.
📌رسانه های اسرائیلی از اصابت مجموعا ۱۸۰ موشک به خاک اسرائیل ، با یک کشته فلسطینی گزارش کردند.
📌جرد موسکوویتز، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در شبکه ایکس نوشت: «ایران اشتباه بزرگی کرده و تاسیسات هستهای خود را به عنوان هدف مشروع قرار داده است.»
او به عنوان یکی از نمایندگان میانهروی دموکرات و حامی اسرائیل شناخته میشود.
📌مارکو روبیو، سناتور جمهوریخواه آمریکا در شبکه ایکس نوشت: «رژیم ایران میخواهد اسرائیل را نابود کند تا به قدرت مسلط در خاورمیانه تبدیل شود. سیاست مماشات رفتار آنها را تغییر نخواهد داد.» او بر لزوم «تهدید بقای رژیم از طریق فشار حداکثری و اقدامهای مستقیم و نامتناسب» تاکید کرد.
📌برخی رسانههای فلسطینی گزارش دادند که در جریان حمله موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل، یک مرد در روستایی در کرانه باختری بهخاطر برخورد تکههای موشک کشته شده است. این رسانهها نوشتند فرد کشتهشده اصالتا اهل غزه و یک کارگر بوده است.
📌حمله موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل در حالی انجام شد که آسمان ایران برای پرواز هواپیماهای مسافربری باز بود.
📌دونالد ترامپ، رئیسجمهور پیشین آمریکا در بیانیهای در واکنش به حمله موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل گفت که "جهان در آتش است" اما رهبری آمریکا "غایب" است.
ترامپ با تکرار ادعای خود مبنی بر اینکه اگر او در کاخ سفید بود، حمله تروریستی ۷ اکتبر حماس علیه اسرائیل اتفاق نمیافتاد، افزود: «در زمان "پرزیدنت ترامپ"، ما هیچ جنگی در خاورمیانه نداشتیم.»
📌سپاه میگوید برای اولین بار از موشکهای هایپرسونیک و کروز در حمله به اسرائیل استفاده کرده است.
📌رسانه های اسرائیلی از اصابت مجموعا ۱۸۰ موشک به خاک اسرائیل ، با یک کشته فلسطینی گزارش کردند.
👍44❤6🔥1
هم میهنان عزیز
آیاآماده ی خیزش میلیونی هستیم ؟؟؟؟؟؟؟؟
زمان بسرعت در حال سپری شدن هست
همه ی شما منتظر این بودید تا اسرائیل حمله کند و شما ملت به خیابانها بیایید تا کار را تمام کنید
این آخرین اشتباه رژیم منحوس آخوندی بود که باعث شد به زباله دان تاریخ برود
سالها پیش بارها و بارها به تمامی شما هشدار دادم که از سکوت و بی تفاوتی دست بکشید
ملت بزرگ ایران
در سقوط رژیم که شکی نیست
ضحاک با این حماقتش دست به خود کشی زد
اما از آنجا که برای نابودی و ویرانی ایران در طی این سالها تمام تلاشش را کرد
قبل از سقوط کشور را به جنگ کشاند تا ایران تبدیل به تپه ی از خاک شود
یاران من
🔴 مثل همیشه که درباره دلار و قحطی که به شماها گفتم در. 12 _سال قبل و پیشبینی #سیاوش_امانیه دربارهی وضعیت فعلی ایران که اگر خیلی زود دست بکارنشویم ایران بمبباران خواهد شد ...💣💣🧨
قبل از اینکه کشور ویران شود
به خیابانها بیایید و کار را تمام کنید
نگذاریم رژیم منحوس به هدفش برسد
کشور را با وارد کردن به جنگ به خاک و خون بکشدو مشتی خاک برجا بگذارد
جمهوری اسهالی آخوندی حریف اسرائیل نخواهد بود
به خیابانها بیابید و کلید قیام را بزنید
بهترین فرصت هست تا سر مار،زده شود
با اتحاد همه گیر به خیابان ها بیاید
قبل از آنکه داغدار عزیزانتان شوید
قبل از آنکه بوی باروت ویرانی در ایران بپیچد
کار را تمام کنید
سرباز دیده بان
سیاوش #سیاوش_امانیه
آیاآماده ی خیزش میلیونی هستیم ؟؟؟؟؟؟؟؟
زمان بسرعت در حال سپری شدن هست
همه ی شما منتظر این بودید تا اسرائیل حمله کند و شما ملت به خیابانها بیایید تا کار را تمام کنید
این آخرین اشتباه رژیم منحوس آخوندی بود که باعث شد به زباله دان تاریخ برود
سالها پیش بارها و بارها به تمامی شما هشدار دادم که از سکوت و بی تفاوتی دست بکشید
ملت بزرگ ایران
در سقوط رژیم که شکی نیست
ضحاک با این حماقتش دست به خود کشی زد
اما از آنجا که برای نابودی و ویرانی ایران در طی این سالها تمام تلاشش را کرد
قبل از سقوط کشور را به جنگ کشاند تا ایران تبدیل به تپه ی از خاک شود
یاران من
🔴 مثل همیشه که درباره دلار و قحطی که به شماها گفتم در. 12 _سال قبل و پیشبینی #سیاوش_امانیه دربارهی وضعیت فعلی ایران که اگر خیلی زود دست بکارنشویم ایران بمبباران خواهد شد ...💣💣🧨
قبل از اینکه کشور ویران شود
به خیابانها بیایید و کار را تمام کنید
نگذاریم رژیم منحوس به هدفش برسد
کشور را با وارد کردن به جنگ به خاک و خون بکشدو مشتی خاک برجا بگذارد
جمهوری اسهالی آخوندی حریف اسرائیل نخواهد بود
به خیابانها بیابید و کلید قیام را بزنید
بهترین فرصت هست تا سر مار،زده شود
با اتحاد همه گیر به خیابان ها بیاید
قبل از آنکه داغدار عزیزانتان شوید
قبل از آنکه بوی باروت ویرانی در ایران بپیچد
کار را تمام کنید
سرباز دیده بان
سیاوش #سیاوش_امانیه
❤79👍28🤣6🔥2💩1💯1🤝1