This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
والاحضرت #یاسمین_پهلوی با بازنشر ویدئوی سقوط موشک جمهوری اسلامی در یکی از روستاهای #زنجان در استوری اینستاگرامشان نوشتند: یک موشک جمهوری اسلامی در استان خودش زنجان فرود میآید، این اتفاقی است که وقتی روحانیون ارتش را فرماندهی میکنند.
❤165👍24😁7💋4🖕3👏2🥰1
درود. یاران
یک تلفنی مهمی داشتم و صحبتهای زیادی شد
ولی یک قسمت صحبت ها را با شما شر میکنم
سوال کردم چطور اجازه دادید که این موشک ها به زمین برسد ؟ و چرا این موشکها باخاری هم نداشت ؟
جواب دوست یهودی من خیلی جالب بود.
گفت همه موشکها را ما درست کردیم و میدانستیم چی براشون درست میکنیم که فقط ترقه باشند نه موشک
سیاوش #سیاوش_امانیه
یک تلفنی مهمی داشتم و صحبتهای زیادی شد
ولی یک قسمت صحبت ها را با شما شر میکنم
سوال کردم چطور اجازه دادید که این موشک ها به زمین برسد ؟ و چرا این موشکها باخاری هم نداشت ؟
جواب دوست یهودی من خیلی جالب بود.
گفت همه موشکها را ما درست کردیم و میدانستیم چی براشون درست میکنیم که فقط ترقه باشند نه موشک
سیاوش #سیاوش_امانیه
👏117😁20🤣9👍5❤2👌2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 #آتش زدن بنر تروریست #حسن_نصرالله توسط مردم مبارز و میهندوست در ایران
👍121👏28💩7❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.فقط قیافه اون سه نفر نگاه کنید انگار یک چیزی رفته توی !!!!!!!!خودتان حدس بزنی کجا رفته
#مئیر_جاودانفر یهودی ایرانیتبار شهروند اسرائیل:
«همه ما یهودیان شاهپرستیم و میخواهیم دوباره به روزهایی برگردیم که بین مردم ایران و اسرائیل، دوستی برقرار باشد.»
🔸
#مئیر_جاودانفر یهودی ایرانیتبار شهروند اسرائیل:
«همه ما یهودیان شاهپرستیم و میخواهیم دوباره به روزهایی برگردیم که بین مردم ایران و اسرائیل، دوستی برقرار باشد.»
🔸
❤133👍17🥰4👏3💯3❤🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کاخ سفید بعد از جلسه سران گروه ۷ در بیانیهای اعلام کرد که همه اعضا، حمله ایران به اسرائیل را محکوم میکنند و در حال هماهنگی با یکدیگر برای بررسی چگونگی پاسخ اسرائیل به ایران هستند
بایدن گفت مخالف حمله اسرائیل به تاسیسات هستهای ایران است
بایدن گفت مخالف حمله اسرائیل به تاسیسات هستهای ایران است
🤬103👍15❤2🤮2🙏2😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این جنگ مردم #ایران نیست
این جنگ خامنه ای و رژیم خبیث و کثیف اش است که کمر بر نابودی ایران بسته .
و خدای ایران نگهدار ایران، مردم اش و پادشاه اش باد!
#جاویدشاه
#رضاشاه_دوم
👑👑👑
این جنگ خامنه ای و رژیم خبیث و کثیف اش است که کمر بر نابودی ایران بسته .
و خدای ایران نگهدار ایران، مردم اش و پادشاه اش باد!
#جاویدشاه
#رضاشاه_دوم
👑👑👑
👍142❤27🫡5👏3🙏2🤮1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فرمانده سابق اطلاعات و عملیات ارتش اسرائیل: امیدوارم حمله اسرائیل، با همراهی مردم ایران به براندازی حکومت منجر شود.
این نکته بسیار مهم هست : همراهی مردم
همگی باید آماده باشیم و پس از اینکه اسرائیل حمله کرد از خانه ها بیرون بیاییم و به سمت پایگاهها ، اداره های کل ، صدا و سیما و ... حرکت کنیم . اگر باز هم ساکت منفعل تماشاچی بمانیم این فرصت طلایی را از دست خواهیم داد و ضحاکعلی و مزدورانش کشورمان را ویرانه کامل و تک تک ما ایرانیان را بیچاره تر از امروز و قتل عام خواهند کرد .
برای نجات خودمان فرزندان خانواده.... هموطنانمان باید پس از ضربه اسرائیل همگی بر علیه رژيم به خیابانها بیاییم
این نکته بسیار مهم هست : همراهی مردم
همگی باید آماده باشیم و پس از اینکه اسرائیل حمله کرد از خانه ها بیرون بیاییم و به سمت پایگاهها ، اداره های کل ، صدا و سیما و ... حرکت کنیم . اگر باز هم ساکت منفعل تماشاچی بمانیم این فرصت طلایی را از دست خواهیم داد و ضحاکعلی و مزدورانش کشورمان را ویرانه کامل و تک تک ما ایرانیان را بیچاره تر از امروز و قتل عام خواهند کرد .
برای نجات خودمان فرزندان خانواده.... هموطنانمان باید پس از ضربه اسرائیل همگی بر علیه رژيم به خیابانها بیاییم
👍142💯17👏9❤2