This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚨🚨ترامپ - هیچ کس حق ندارد اسرائیل را به خاطر پاسخ سخت به ایران سرزنش کند
👏200👍8💯2🤮1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🛎تا حالا هر چی فیلم هالیوودی و هندی با هزاران ترفند سینمایی دیدید فراموش کنید و فیلمهای واقعی حملات سربازان اسرائیلی را تماشا کنید
اکشن , جذاب , حقیقی و هیجان انگیز
اکشن , جذاب , حقیقی و هیجان انگیز
👏155👍8🔥3❤2👎1🤬1💩1🤪1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔫🇮🇷تهمت محسن سازگارا بنیانگذار اطلاعات و ضد اطلاعات سپاه تروریستی پاسداران و مامور حرفه ای اطلاعاتی فرقه تبهکاران در خارج از کشور به رستاخیز ملی ایرانیان
🇮🇷ننگتان باد نوکران جیره خوار اجنبی
📚تاریخ هرگز فراموش نخواهد کرد
🇮🇷ننگتان باد نوکران جیره خوار اجنبی
📚تاریخ هرگز فراموش نخواهد کرد
💩203👍9👎8🤮6🖕4🔥2🤬2😡2🤪1
Forwarded from پادشاهی
🙏33👍3❤1👾1
درود و وقت بخیر
خطاب به محسن سازگارا و امثالهم :
1 - شما نماینده مردم ایران نیستید بنابراین لال بشین و گوه اضافه تر از دهنتون نخورید
2- هر کسی بخشی از مشکل بوده حق نداره خودش رو جزء اپوزوسیون معرفی کنه و در نهایتش می تونه با اعلام پشیمونی بیاد پشت سر شاهزاده رضا پهلوی حرکت کنه
3- آقای سازگارا لال بشین و گوه اضافه تر از دهنتون نخورید با اون قیافه شخمی تون حرامزاده بی اصل و نصب تو در مورد شاه ایران چه گوهی خوردی؟ گفتی عروسک نتانیاهو؟ خود تو عروسک خامنه ای هستی و صادرات شدی به اپوزوسیون. فکر نکن مخاطبینت خر هستن و نمی فهمن. فقط تریبون نداریم چون دوره دوره حرامزادگان است و اگر شاهزاده رضا پهلوی نبود امثال شما ایران و مردم ایران رو قورت داده بودید و تا الان اثری از ایران باقی نمانده بود
پاینده ایران جاوید شاه و نابود باد افکار چپ و ضد مردمی و ضد میهنی و نابود باد هرکسی به قبله ما یعنی ایران و پهلوی توهین کند
خطاب به محسن سازگارا و امثالهم :
1 - شما نماینده مردم ایران نیستید بنابراین لال بشین و گوه اضافه تر از دهنتون نخورید
2- هر کسی بخشی از مشکل بوده حق نداره خودش رو جزء اپوزوسیون معرفی کنه و در نهایتش می تونه با اعلام پشیمونی بیاد پشت سر شاهزاده رضا پهلوی حرکت کنه
3- آقای سازگارا لال بشین و گوه اضافه تر از دهنتون نخورید با اون قیافه شخمی تون حرامزاده بی اصل و نصب تو در مورد شاه ایران چه گوهی خوردی؟ گفتی عروسک نتانیاهو؟ خود تو عروسک خامنه ای هستی و صادرات شدی به اپوزوسیون. فکر نکن مخاطبینت خر هستن و نمی فهمن. فقط تریبون نداریم چون دوره دوره حرامزادگان است و اگر شاهزاده رضا پهلوی نبود امثال شما ایران و مردم ایران رو قورت داده بودید و تا الان اثری از ایران باقی نمانده بود
پاینده ایران جاوید شاه و نابود باد افکار چپ و ضد مردمی و ضد میهنی و نابود باد هرکسی به قبله ما یعنی ایران و پهلوی توهین کند
💯109👍30❤6🥰2👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇮🇱🇸🇾 #خبرفوری گزارش ها از ترور هدفمند در نزدیکی سفارت ایران در دمشق صورت گرفته است
🇮🇷منابعی در سوریه گفتن: یک خودرو در نزدیکی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق مورد حمله قرار گرفت..
🇮🇷منابعی در سوریه گفتن: یک خودرو در نزدیکی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق مورد حمله قرار گرفت..
🤣97👍22👏9
🔴تهران؛ تجمع اعتراضی مدیران مراکز مثبت زندگی بهزیستی و کمپین معلولان
مدیران مراکز مثبت زندگی و فعالان کمپین معلولان، امروز دوشنبه سیام مهرماه، در اعتراض به عدم تحقق وعدههای مسئولان بهزیستی نسبت به عدم پرداخت بودجه تا تاریخ بیستوپنجم اسفندماه، مقابل ساختمان برنامه و بودجه تجمع اعتراضی برگزار کردند.
۳۰ مهر
مدیران مراکز مثبت زندگی و فعالان کمپین معلولان، امروز دوشنبه سیام مهرماه، در اعتراض به عدم تحقق وعدههای مسئولان بهزیستی نسبت به عدم پرداخت بودجه تا تاریخ بیستوپنجم اسفندماه، مقابل ساختمان برنامه و بودجه تجمع اعتراضی برگزار کردند.
۳۰ مهر
👍76🤝4🤣1