درودسیاوش بزرگ مردبیداری فرشته نجان تبریک عرض میکنم 😍😍😍🥰🥰🥰🥰ماراعوض کردی دنیاهم عوض شدتبریک تبریک تبریک بزودی زوددرایران بزودی زودرژیم اهریمنی رابه خاک میزنیم درودوسپاس ❤️❤️❤️🤝🤝🤝🤝🤝😍😍😍😍😍😍🙏🙏🙏🙏😘😘😘😘😘✌️✌️✌️✌️✌️✌️
👍38🥰1🤬1💯1
آقای امانیه چند ساله دارم با دوست وآشنا میجنگم که سپاه داره از درون میپاشه قبول نمیکردن ولی الان با چشم خودم میبینم که به جون هم افتادن آخ دلم خنک میشه اینا میبینم قربون اون دهانت که چقدر قشنگ فرمودین که از سپاه و عرزشی هاچیزی نمونده نگاه به عر عر کردنشان نکنید فداتون بشم شما چقدر روشن فکر بودین
حتی بعضی وقتا منو مسخره میکردن میگفتن تو چقدر ساده هستی که دلت خوشه به جواب دادن پیامهای اقای امانیه حتی میگفتن ساده نباش ببین چقدر سرش خلوت هست که زودی جواب میده ولی در جوابشان گفتم اقای امانیه قلب بزرگی دارن و یه انسان بافرهنگ هستش مثل این عرزشی ها و ارباب های شما نیستش واقعیتش وقتی امروز با خبر خوشی که دادین از خوشحالی نمیدونم چیکار کنم تنها کاری که میتونم برا شما انجام بدم اینه که بگم خاک زیر پاتم ممنونم که هر وقت از شما چیزی پرسیدم یا کلیپی که فرستادم جوابمو دادی
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️خییییلی خییییلی مردی بزرگوار
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
حتی بعضی وقتا منو مسخره میکردن میگفتن تو چقدر ساده هستی که دلت خوشه به جواب دادن پیامهای اقای امانیه حتی میگفتن ساده نباش ببین چقدر سرش خلوت هست که زودی جواب میده ولی در جوابشان گفتم اقای امانیه قلب بزرگی دارن و یه انسان بافرهنگ هستش مثل این عرزشی ها و ارباب های شما نیستش واقعیتش وقتی امروز با خبر خوشی که دادین از خوشحالی نمیدونم چیکار کنم تنها کاری که میتونم برا شما انجام بدم اینه که بگم خاک زیر پاتم ممنونم که هر وقت از شما چیزی پرسیدم یا کلیپی که فرستادم جوابمو دادی
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️خییییلی خییییلی مردی بزرگوار
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
👍35❤4👏1🤬1
سرباز دیده بان ایران...من هم مثل شما از مردم ناامید میشدم سر و کله میزدم آگاهی میدادم ولی عده ای می آمدن میگفتن چیشده...چرا نمیشه...چرا الکی میگی...ولی چون شما رو داشتم محکم ایستادم ...چون روحیه و عشق و امیدی بود که از جانب شما دریافت کرده بودم...بزودی خستگی های شما عزیز ایران با آزادی وطن رفع خواهد شد
👍48💯4🔥2🤬1
سیاوش جاااان به ایرانم قسم منهم تازه میفهمم که رضا شاه کبیر واریامهر فقید چه کشیدند از دست این مردم کاملا با شما موافقم
👍54❤8🤬2👌2💯2
سیاوش جاااان به ایرانم قسم رضا شاه کبیر و آریامهر عزیز خدای ایران و جهان بودند وهستند
👍53❤14💩1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴زندانیان آزاد شده از زندان «فرع فلسطین» که یکی از بدنامترین و ترسناکترین بخشهای امنیتی در رژیم سوریه بود هنوز باورشان نشده دقیقا چه اتفاقی افتاده است
در ثانیه ۱۲ یکی از زندانیان آزاد شده میپرسه چی شده؟
بهش میگن نظام ساقط شده! جیغ میزنه و میره!
در ثانیه ۱۲ یکی از زندانیان آزاد شده میپرسه چی شده؟
بهش میگن نظام ساقط شده! جیغ میزنه و میره!
😍94👍18👏1😁1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
باورشون کنید باور.دوتا گوهرنایاب دارید باورشون کنید❤️❤️
❤91💯10👍5
خدایا به عزت وجلالت ایران وایرانیان هم بزودی آزاد کن خدایا کاش مردم بلند شن تا زودتر به پیروزی برسیم وشاه وشهبانو وهمه مهین پرستان برگردند به خونه اجدادی خودشون وهمگی با آرامش زندگی کنند باور کنید با اشک چشمم دارم این متن و مینویسم سیاوش جان خیلی خوشحالیم بخاطر سرنگونی اسد خدا حافظ ونگهدار ایران وایرانیان باد 🙏
👍72🙏10❤6😁2👏1🤬1😐1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تصاویری از خودروهای لوکس بشار اسد که با پول مردم جمهوری اسلامی خریداری شده بودند، اکنون در اختیار مردم خشمگین سوریه قرار گرفته است. این خودروها، که نماد فساد و وابستگی خاندان اسد به جمهوری اسلامی هستند، از ۳۰ میلیارد دلار کمک مالی تأمین شدهاند که طی سالها از جیب مردم ایران برای حمایت از دیکتاتوری سوریه پرداخت شده است.
این اتفاق پیامی روشن برای حاکمان جمهوری اسلامی دارد: همانطور که مردم سوریه کاخها و اموال اسد را به تصرف خود درآوردند، روزی فرا خواهد رسید که مردم ایران نیز حاکمان خود را به چالش بکشند. این لحظه نمادی است از سقوط دیکتاتورها و قدرتگیری مردم. پایان نزدیک است، نه تنها برای بشار اسد، بلکه برای تمامی حامیان او در تهران.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🙏58👍26💯3🤔1