رستاخیز سیمرغ
16.2K subscribers
62.7K photos
95.1K videos
596 files
5.71K links
هدف رستاخیزسیمرغ نابودی ضحاک در #ایران،برقراری پادشاهی مشروطه خواه و احترام به عقیده جمهوری خواهان وچپ های وطن پرست میباشد
#سیاوش_امانیه

تاریخ تاسیس 13 می 2017

#کانال_رسمی #شاهزاده_رضاپهلوی 👇

@OfficialRezaPahlavi

ارتباط بامدیر @siavash_amanieh
Download Telegram
دورد آقای آمانیه عزیزم قدمت روی چشم بی صبرانه منتظر اومدنتیم خیلی خوشحال شدم بلاخره انتظار به پایان رسید شکر خدای مهربان را ❤️❤️تاابد جاوید شاه پاینده ایران
26👍4😨1
داداش سیاوش عزیزم ، تو بهترینی قربونت برم . میدانم قطعا باز هم دنبال هدف نهایی هستی و مطمئنم که بزودی و همین روزها خبر آزادی کشورم را میشنویم . هرجا هستی قلبم روحم جسمم باهات هست داداش با معرفتم و مهربونم . دستای پر مهرت را میبوسم . روی زیبایت را میبوسم . پاینده باد ایران شاهنشاهی
به پادشاهی اعلیحضرت سیروس رضا شاه دوم پهلوی سوم ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
شاه من خدای من ♥️♥️♥️♥️♥️♥️
👍282👏1
درود بر جناب آقای سیاوش امانیه عزیز
از این که شما ب ای این ملت و مملکت زحمت میکشید بی نهایت سپاس گذار هستیم یه چیزی هست که بانو هایده خدا بیامروز ترانه ای دارن که میکوید اگر تو را داشته باشم هم چیز دارم الان پادشاه ایران را ما ملت ایران داشته باشیم تنها ما ملت نیستیم که همه چیز داریم بلکه دنیا صاحب هم چیز میشود
با دورد به شاهنشاه ایران سیروس رضاشاه دوم
👍271🔥1👏1💯1
ما منتظر خبرهای خوش و سوپرایزتون بودیم میخواهی بروی سیاووش جان 😭😭😭
👍231🔥1😁1
من پرچم دست ساز خودم را هنوز دارم و برای روز آزادی ایران و ایرانیان نگهداشتم. پیش بسوی ایرانی آباد و آزاد .
👍251🔥1💯1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
درود جناب امانیه عزیز، داداش بزرگ خودم
تروخدا این ترانه استاد ستار رو تو کانال بزارید که خیلی به حال و هوای این کانال و شخص حضرتعالی داره میاد
😢366👍3😱2👏1🙏1
درود جناب امانیه شب زیباتون به خوبی وشادی،همین جا،جاداره از زحمات شبانه روزی شما برای نجات وبیداری ملت از صمیم قلبم تشکر و قدردانی کنم زبانم قاصره از اینکه در طول این مدت کمک های بزرگی که در تمام زمینه ها به ما کردین اسم ببرم چون آنقدر زیاده که ممکنه در حق شما کم لطفی باشه ولی در یک کلام شما زندگی ما رو نجات دادین،برداشت من این هست که بهترین راه جبران ، اینه که ما میهن پرست ،شاه دوست وانسان باشیم شاید بتونیم گوشه ای از زحمات شما وجناب احمدی رو جبران کنیم ومیدونم شما هم مثل همه انسان ها حق زندگی دارین که چندین سال تمام وقتتون رو صرف مبارزه کردین.و امید وار به برگشتن شما نیستم بلکه مطمئن هستم بر میگردید ولی با ماموریت جدید البته شما که استاد وفرمانده ما هستین وشکست نفسی میکنین ولی از این بابت مطمئن هستم چون ماموریت یک سرباز رو میدونم که پست وسنگر رو ترک نمیکنه مگر اینکه ماموریت جدید تری دردست داشته باشین ازتون خیلی سپاسگزارم (وبزودی شما رو میبینم مطمینم) سپاس،سپاس،سپاس(جاوید شاه)❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
👍271🔥1👏1😨1
درود همشهری خوبم وولک خوبی خسته نباشید نباشی ،همشهری خوبم خیلی ناراحتم از اینکه میخوای ما را ترک کنی بری ،همشهری خوبم اگه شما از کانال بری پس چطور میخوای آزادی ایران و بازگشت پادشاهمون را بهمون اطلاع بدی وولک ای کاش نری بمونی.جانم فدای شاهم جاویدشاه
👍291💯1
درودسیاوش جانم امیدم فرشته نجاتم کلیپ رودیدم مث همیشه عالی هستی فداتشم به پیروزی نزدیک ونزدیکترشدیم به کمک خداوشمااماعزیزم کجامیخای بری برای چی میری بدون شماچکارکنم چکارکنیم چراتنهامون میذاری تواین لحظه حساس امیددلهای بی قرارمون هستی😢هرچه هست خیرباشه سالم وتندرست باشی ودرامان پروردگارجاویدشاه تاابدجاویدشاه بمونی برامون روزآزادی ایران نزدیکترازهمیشه باشدکه درجشن باشکوه درمیدان شهیادببینمتون درکنارشاهنشاه عزیزمون دوست دارم بی نهایت🩵👑🩵👑🩵👑🩵👑🩵👑🩵👑❤️❤️❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘😘😘😘😘بابت تمام زحماتت تواین چن ساله سپاس سپاس سپاس😘😘😘😘😘😘😘😘🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
👏21👍51🔥1😨1
Audio
موزیک پهلوی از اریوش
23👍2💯1
بادرود فراوان خدمت سرباز دیدبان جناب اقای سیاوش امانیه ...
خدای را سپاسگذارم که ،من عضو بسیار کوچکی از رستاخیز سیمرغ هستم .خدای را سپاسگذارم که نور ،امید ،راه انسانیت توسط سرباز دیدبان به زندگانیم را نشان داد ...
سرباز دیدبان ،قطب مثبت انرژیست ،که انرژی های هم نوع خودش را جذب میکند ،،،،هرکسی که از خود بپرسد من چرا اینجا هستم ،بداند که انرژی درونش ،روح و روانش همسو با سرباز دیدبان بوده است ،،،،پس عزیز نگران نباشد ،،،هر کجا سرباز دیدبان برود ،باشد ،انرژی های همسو آن در کنارش می باشد ...قطب مثبت همان آلفا خاندان پهلویست ،و ملتی که همسو با خاندان پهلوی باشد ،در کنارش خواهد ماند ،تا ابد
پاینده ایران
جاویدشاه
👍27👏32👌1
🚨اسرائیل تایمز:

اقدام ما در ایران منجر به فروپاشی جمهوری اسلامی خواهد شد ساعت صفر نزدیک است

داریم به لحظه موعود نزدیک میشیم
👏13310😍4👍3💯3🔥2🤗1
سیاوش جان درود حرف رفتن زدی قلبن ناراحت شدم چرا تو این موقعیت که همه امیدمون به کانال و اطلاع رسانی خوبت بود ولی می دونم هر رفتنی یه اومدنی داره به امید دیدار شاه ایران و شما این دفعه در کانال ماهواره ای سیمرغ رستاخیز❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
28👍7😁1
Sattar- Sarsepordeh ستار- سر سپرده
⬇️تقدیم قدمهای شاه رضا پهلوی چشم براه هستیم بیا شاهنشاه❤️❤️❤️❤️
👍324💯3
سلام سیاوش جان گتمه ها بیلیرم گلیرسن ایرانا لاکن سنین سسیوی ایشیدمسخ سوست اولاریغ سن وسسین مرحمدی بیزلرأ جانیمسان سیاوش جان



منیش اینه که من آذری ملکانی بخاطراستادم آقا سیاوش خیلی کتک خوردم بخاطر اعتبارت شرط بستم سرزندگانیم که ایران داره آزادمیشه شاهزاده ی عزیزمان داره میاد ایران شمادست آزما بکشین صداتون محبت‌های بی انتهاتون خواموش شه ما مردیم کارداشیم
29👍5👏1🙏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سازده نسل شیک پاسارگادی را یاران #رستاخیز_سیمرغ بودن


سیاوش #سیاوش_امانیه
83👍12💯3