درود جناب امانیه عزیز،اگه یک نفربشه اسمش رو گذاشت فرمانده آن یک نفر شما هستین بدون اغراق وتملق میگم بقیه اداتون رو در میارن،شما همه خصوصیات یک فرمانده رودارین،نه مثل این فرمانده ومسیولین بی کفایت ما که حرفاشون مثل خودشون بی اعتباره،ما گوش به فرمان شما واعلیحضرت هستیم،پند ورهنمود های شما طوری شده که هر روز ترس ما کمتر شده خواسته های ما بیشتر بی کفابتی مسئولین مان با افشاگری های ما عیان تر،،چون من به نوبه خودم زندگی شرافتمندانه رو به همه چیز ترجیح دادم، مثل خیلی از انسان های نیک ، سر سفره پدر ومادرم بزرگ شدم ونه دزد بودم نه خانم باز،نه بیناموس نه بی پدر ومادر،نه آدمکش ،نه بیشرف که گذر زمان وتاریخ همه چیز رو باید اثبات کنه ،برای همین این بی پدر ومادرایی که اسمشون رو گذاشتن مسئول وفرمانده هر روز رسوا میکنم وترسی ندارم از این کار واین راه مبارزه رو از جنابعالی یاد گرفتم که جلوی ظلم بایستم ،من فقط مسیر رو اشتباه انتخاب کردم که شما نجات بخش شدین،سوگند میخورم که تا آحرین لحظه زندگی جانم را فقط نثار وطن واعلیحضرت عزیز کنم ،نه برای بقای هر بی وجود دیگری،گوش به فرمانیم فرمانده ،سپاس از شما. (زنده وجاوید باد سلسله پهلوی)🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
❤48👍5👏1😱1💯1
درود جناب امانیه عزیز،امروز تو شهر داشتم رانندگی میکردم یه خودرو پراید کنارم پشت چراغ قرمز توقف کردیم این ماشین تصادف کرده بود اینقدر داغون بود بعد دیدم از این آیه های مضخرفی که برا چشم زخم مینویسند وان یکاد نوشته بود وفرصت عکس گرفتن نبود که براتون بفرستم یاد شما افتادم که شما یکی از آن دو بزرگواری هستین که من را از بند این مضخرفاث تو این چند سال آشنایی با شما نجاتم دادین امیدوارم زودتر هموطنانمون زودتر نجات پیدا کنند از دست این مضخرفات یک دنیا سپاس وبهترین ها رو براتون آرزو میکنم ،پایدار وسلامت باشید❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
❤54👍7👏1😱1😍1
دوست خوب یعنی تکیهگاه دل، رفیقی که حضورش گرما دارد و حرفهایش امید میآورد. او کسیست که در روزهای سرد زندگی، با محبتش روشنی میبخشد و در دو راهیها، چراغ راهت میشود. دلسوز است، بیادعا فداکاری میکند و شادیات را شادی خودش میداند. چنین رفیقی نعمت کمیاب زندگیست، که باید قدرش را با دل دانست، نه فقط با زبان.
تقدیم با مهر
سياوش بهترین یار و بهترین دوست در طول این سالها بهت افتخار میکنم مرد واقعی و یکی یدونه 💎💎💎💎💙💎💎💎💎
تقدیم با مهر
سياوش بهترین یار و بهترین دوست در طول این سالها بهت افتخار میکنم مرد واقعی و یکی یدونه 💎💎💎💎💙💎💎💎💎
❤53💯1
درودسیاوش عزیزم امیددارم که حالت خوب باشه سیاوش عزیزم به هرانچه که گفتی وانجام دادی وندادی ایمان قلبی دارم ومیدانم که چه کاربزرگی انجام دادی فقط من میدانم که چکارکردی حالاکسی زیادشایدمتوجه نباشه ولی بعداخواهندفهمیدکه چه کارعظیمی انجام دادی چه طوفانی به پاکردی چه سیلی روانه کردی که همه لجنات وکثافت های راتمیزکردی خواهندفهمیدکه هرچه شدبانیروی ایمان شماوقدرت انرژی پاکت روی دادواین چه زیباست چه باشکوه افتخارایران وایرانی وجهانی دوست دارم تاابدجاویدشاهنشاه ❤️❤️❤️👑👑👑🙏🙏🙏😘😘😘🌸🌺🌸🌺🌸🌺
❤49👍4💯1
Takin' Back My Love (Ft Ciara)
Enrique Iglesias
...🍃🌺🍂
🍂🌿
🌾
💖هزاران درود برحضرتعالی .🌺تقدیم به ناجی واستادبسیارعزیزوگرانقدر جناب سیاوش امانیه بزرگوار. 💖 🌺 ای جان دل.💚ای نفس.🤍ای جوانمرد.❤️ای عشق .🥰بزودی در ایران پادشاهی روی ماهتون رو میبینیم 💐👍 درود خدمت جناب شکارچی💝باز هم مثل همیشه ثابت کردید که پیش گویی شما همیشه درست است خوشا به حال ما که این چنین استادی داریم و به بودن در کنار شما افتخار میکنیم شاد و پر انرژی باشی سالار💝💝💝💝💝💝💝
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
#آماده_جشن_بزرگ_آزادی_ایران 💫انتهای ما ایرانه ، پرچم شیر و خورشیده ، فره[...]
🍂🌿
🌾
💖هزاران درود برحضرتعالی .🌺تقدیم به ناجی واستادبسیارعزیزوگرانقدر جناب سیاوش امانیه بزرگوار. 💖 🌺 ای جان دل.💚ای نفس.🤍ای جوانمرد.❤️ای عشق .🥰بزودی در ایران پادشاهی روی ماهتون رو میبینیم 💐👍 درود خدمت جناب شکارچی💝باز هم مثل همیشه ثابت کردید که پیش گویی شما همیشه درست است خوشا به حال ما که این چنین استادی داریم و به بودن در کنار شما افتخار میکنیم شاد و پر انرژی باشی سالار💝💝💝💝💝💝💝
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
#آماده_جشن_بزرگ_آزادی_ایران 💫انتهای ما ایرانه ، پرچم شیر و خورشیده ، فره[...]
❤54
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ساعاتی پیش، بخش وسیعی از ارتفاعات کوه آبیدر در سنندج، از جمله محدوده پشت پارک کودک، دچار آتشسوزی گسترده شد.
شعلههای آتش چنان بالا گرفتهاند که دود غلیظ آن از بیشتر نقاط شهر قابل مشاهده است و هر لحظه به وسعت حریق افزوده میشود.
شعلههای آتش چنان بالا گرفتهاند که دود غلیظ آن از بیشتر نقاط شهر قابل مشاهده است و هر لحظه به وسعت حریق افزوده میشود.
👏81😱18❤6👍3😍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تقدیم به معجزه زندگی من سیاوش💞💞
👏92👍11❤5👌2
درود بر جناب امانیه عزیز هر روز که با انرژی مثبت شروع کنیم اثراتش در زندگی کاملا مشخص است بسیار از شما سپاسگزارم که راه زندگی را به ما نشان دادید و تشکرات فراوان از این همه تلاش و کوشش برای وطن و مردمانش بدون چشم داشتی و حتی جان و مال خود رو هم نیز در این راه گذاشتید یک کلام جناب امانیه معجزه کردید عشقی عشق ❤️❤️❤️❤️
👍43❤5💯3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❌ فیلم دیوانه کننده از لحظه انفجار یک انبار اسلحه امروز در حومه ادلب در شمال غربی سوریه،چندین کشته و ده ها زخمی
👍96👏18❤4😱2😍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❌ تهران
♦️مردم ایران دیگر همسایگی بسیجی و سپاهی را پذیرا نیستند.
♦️مردم ایران دیگر همسایگی بسیجی و سپاهی را پذیرا نیستند.
👏168❤9👌8💯6😱2
💎گردهمایی بزرگ مونیخ
پادشاهی خواهان در روز شنبه
۲۶ جولای
در شهر مونیخ حماسه ای دیگر می آفرینند.
🔻اتوبوسهایی برای رفت و امد از کشور های هلند، بلژیک و المان
تدارک دیده شده است.
برای رزرو جا با شماره تلفنها هماهنگ شوید.
✌️👑✌️👑✌️#همکاری_ملی
#این_اخرین_نبرده_پهلوی_برمیگرده
#فقط_کف_خیابون_بدست_میاد_حقمون
#جاویدشاه_رمز_پیروزیست
#قیام_سراسری_ایران
#نابود_باد_حکومت_اسلامی
#KingRezaPahlavi
پادشاهی خواهان در روز شنبه
۲۶ جولای
در شهر مونیخ حماسه ای دیگر می آفرینند.
🔻اتوبوسهایی برای رفت و امد از کشور های هلند، بلژیک و المان
تدارک دیده شده است.
برای رزرو جا با شماره تلفنها هماهنگ شوید.
✌️👑✌️👑✌️#همکاری_ملی
#این_اخرین_نبرده_پهلوی_برمیگرده
#فقط_کف_خیابون_بدست_میاد_حقمون
#جاویدشاه_رمز_پیروزیست
#قیام_سراسری_ایران
#نابود_باد_حکومت_اسلامی
#KingRezaPahlavi
❤139👍13🥰3😱1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 تهران بزرگراه مدرس قبل تخت طاووس هدف گرفتن یک خودرو و محاصره محل توسط نیروهای امنیتی
هنوز مشخص نیست در این خودرو چه کسی یا کسانی حضور داشتند
به احتمال زیاد توسط ریز پرنده ها هدف گرفته شده
هنوز مشخص نیست در این خودرو چه کسی یا کسانی حضور داشتند
به احتمال زیاد توسط ریز پرنده ها هدف گرفته شده
👏156👍9❤7👌2😍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بجای خریدن دبه یک روز درکف
خیابون باشید وتمام😡
خیابون باشید وتمام😡
👍206💯19❤10😱5🔥4👌2😍2
درود بر آقای امانیه مهربان و میهن پرست آقای امانیه واقعا اینا قشر خاکستری هستن چندتا دبه میخوای آب کنی تا کی میخوای زجر تحمل کنی نه آب نه برق نه هوا نه اینترنت تورم بیداد میکنه آخه تا کی این مردم احمق نفهم کودن باید اینجوری رفتار کنن یک روز بیایم کف خیابان کار تمام کنیم این حرومزاده ها اینقدر ضعیف هستن که جوجه بسیجی ها رو آوردن برای ایست بازرسی بخدا نیرو ندارن بی بی هم هوامونو داره تا کی این مردم خفت و خاری تحمل میکنید
👍78💯11🔥1