رستاخیز سیمرغ
16.2K subscribers
62.7K photos
95.1K videos
596 files
5.71K links
هدف رستاخیزسیمرغ نابودی ضحاک در #ایران،برقراری پادشاهی مشروطه خواه و احترام به عقیده جمهوری خواهان وچپ های وطن پرست میباشد
#سیاوش_امانیه

تاریخ تاسیس 13 می 2017

#کانال_رسمی #شاهزاده_رضاپهلوی 👇

@OfficialRezaPahlavi

ارتباط بامدیر @siavash_amanieh
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
♦️تعدادی از شرکت‌کنندگان در «گردهمایی بزرگ مونیخ» در گفتگو با ایندیپندنت فارسی، دلیل حمایت ایرانیان از شاهزاده رضا پهلوی را «۴۶ سال استقامت و مبارزه برای مردم ایران» و «صداقت» او دانستند. حاضران در این مراسم، انگیزه حضورشان را «عشق به ایران» عنوان کردند.

#همکاری_ملی
#جاوید_شاه_زنده
👏15219🔥1
👍52😱1
بادرود فراوان جناب امانیه عزیز...میدونین چرا مسلمون عاقل نداریم....؟؟؟؟ چون هیچ آدم عاقلی مسلمون نمیشه..‌😁
💯77👍19👌4😍43👏3
درود ❤️❤️


در جواب اون امیر کثافت 💩



فیلسوف آلمانی شوپنهاور میگه :


«نادان‌ها با داد و فریاد استدلال می‌کنند، چون چیزی در سر ندارند جز صدا.»
بی مغز و پوچ هستند
💯97👍1610😱1👌1
درود آقا سیاوش. پیام توهین اون فرد به شما رو دیدم. اینها طبفه صفر هستند. باور کنید اینها یی که میان فحاشی میکنند سایبری هستند و از این خان اختلاس انقلاب حتی تیکه استخونی هم گیرشون نمیاد. ولی طبقه صفری هستند و نمی تونند رشد کنند اگر می تونستند از سال 1400 به بعد دیگه گوسفندا هم فهمیدن این رژیم به درد نمیخوره و کسی که تا الان نفهمیده واقعا خر به تمام معنیه. تنها راهش اینه که انقلاب که شد و ارباباشون که با هواپیما فرار کردند اینایی که موندند رو با کتک آدمشون کنیم. چون به مرور در خیابون خودشون رو نشون میدن در ماههای بعد از انقلاب و دقیقا میشه فهمید کی به کیه و اونجا اینا می مونند و مردم!
👍596
درود بر سیاوش زمان
ناجی ایران و جهان
به زیرکشنده ی دین شیطان

روی سخنم با آن مسلمان الاغ است
گفتم مسلمان

چرا که مسلمان خطاب کردن شخصی ،بدترین فحش و توهین است

وارد اسلام شوی باید اینگونه باشی
زیرا که دین اسلام و الله که همان شیطان است و مزخرفات محمد راهزن،از انسان بودن تو را به حیوان بودن میرساند

این دین انسان ستیز اسلام و الله ،فقط با سوراخ کار دارد،حال آن سوراخ برای باجناق که باشد چه بهتر

مریدان این دین با دیدن طفل دوساله هم تحریک می‌شنوند
و برای هر تجاوزی به انسان و حیوان یک آیه دارند تا تجاوز خود را دستوری از الله بنامند و گناه را با یک حدیث و آیه مقدس کنند

این دین علاوه بر اینکه بوی خون می‌دهد
وبه کشتار و حمله و تاراج در آن سفارش شده

باجناق بازی عباده بر بوی خون بوی کون می‌دهد
از تجاوز و دزدی و کودک همسری تا هر چیزی که شیطان را راضی و خشنود کند
و از مرید خود یک مسلمان با این مشخصات می سازد



چرا که مسلمان که باشی
الاغ میشوی
بیسواد پر مدعا میشوی
بی وطن میشوی
بی رنگ و ریشه میشوی

کونده پر رو میشوی
مفعول آخوندها میشوی
بمال میشوی
کون بده میشوی

مادر اجاره ی و خواهر اجاره ی می شوی


آهای عرررررزشی بزدل که با نام امیر به نور دیده ی ملت توهین میکنی

تازی نامه بارها هم بخوانی متوجه ی صدق سخنان سیاوش زمان نمی‌شوی
زیرا که تو هنوز سرت را از کون آخوندها و اسلام بیرون نیاورده ای
تا وقتی سرت در کون آخوندها است اکسیژن به مغز نداشته ات نخواهد رسید تا چشمهایت ببینند و گوشهای درازت بشنوند
خواهر و مادرت هم زیر خواب آخوندها شوند میبینی ولی باز نمی‌فهمی
تو از آن دسته از تخم حرامیانی هستی که
نه تاریخ را میدانی
نه کتاب را خوانده ای
نه آن تازی نامه را به خوبی خوانده ای

که اگر خوانده بودی
تا الان بیدار شده بودی و نمی‌گذاشتی صدای آه مادر و خواهر و زنت که زیر خواب آخوندها هست جمعه شب های ملاها را آباد کند

مادر جنده تو هستی امیر
یک مادر و هزار پدر

در آخر این سخن مرا به اربابان و بکن های دور و برت برسان🫵👇

ملت بزرگ ایران از اسلام ،الله،محمد و ایل و تبارش از تازی نامه ،از دین وحشت ،از دین شیطان عبور کردند

ما از دالان های تنگ و تاریک 1400ساله عبور کردیم
ما به نور رسیدیم
و شما در تاریکی ماندید
و در این تاریکی با ضحاک و ضحاکیان نابود و به زباله دان تاریخ خواهید پیوست

در ایران پادشاهی ،نه اسلام و نه تازی نامه هیچ جایی ندارد
این حرف دل ملت ایران است و بس
پاینده ایران
زنده باد سیاوش زمان

جاوید شاه 👑
سرباز شاه و میهن M
👍758👏7💯3
ما با هم پیروزیم ❤️
131👍19💯8🔥1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
قدرت در مونیخ...


درود به شرفتون ❤️
👏12524🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 #فوری

♦️ دقایقی‌پیش دادگستری زاهدان مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت که ظاهرا تعدادی از مقامات ارشد قضایی کشته شده‌اند
👍163👏329🔥4
هنوز شروع نشده. عرازشه زیر گپ یوتیوپ پادشاه دارن خودشون رو پاره میکنن
148👍24🔥4🥰2😍2
درود یاران

امروز ، روز بسیار مهمی برای ما ایرانیان است .
تمام نگاه ها چه در داخل چه در خارج به این کنفرانس است.

من دیگر اخبار مربوط به درگیری در زاهدان را پخش نخواهم کرد .

گور پدر تمام قاضی ها

از تمامی کانال ها میخواهم تمرکز خودشون رو روی خبر کنفرانس پادشاه بگذارند



سیاوش #سیاوش_امانیه
163👍16💯8🔥2
پادشاه وارد سالن شدند
188🔥4🫡4😍3
شاهنشاه رضا شاه دوم پهلوی سوم در حال خواندن سرود ای ایران
زنده جاوید باد سلسله پهلوی جاوید شاه ،❤️🤍💚جاوید شاه ،❤️🤍💚جاوید شاه ،❤️🤍💚
154🔥5🫡4👍3
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
بغض شاهزاده رضا پهلوی در جریان مصاحبه؛

ما افتخار می‌کنیم…

جوانان مردم تاوان سنگینی را برای آزادی پرداخته‌اند.
مردم به ستوه آمدند، و ما
هر آنچه که مقدور است و می‌توانیم انجام می‌دهیم.
امیدوارم که مردم موفق بشوند و مطمئنم که موفق می‌شوند.
عزیزان بیایید با هم اتحاد و همبستگی داشته باشیم، تا هر چه زودتر وطن آزاد و به وارث آن شاهزاده رضا پهلوی برگردد ،تا بسوی پیشرفت و ترقی حرکت کنیم،
زیرا او خون رضاشاه بزرگ و محمدرضا پهلوی را در رگ خویش دارد.

امروز اقدام کنید شاید فردا دیر باشد.
درود بر خاندان ایران ساز پهلوی✌️❤️

علی رضا جعفری(آزادی)
👍11934🫡9🥰4💯4
لحظه‌ی ورود اعلیحضرت #رضاشاه_دوم به محل همایش #همكارى_ملى

همایش همکاری ملی را لایو از صفحه یوتیوب اعلیحضرت می‌توانید ببینید.
159🫡6🔥3
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
عزیزان بیایید با هم اتحاد و همبستگی داشته باشیم، تا هر چه زودتر وطن آزاد و به وارث آن شاهزاده رضا پهلوی برگردد ،تا بسوی پیشرفت و ترقی حرکت کنیم،
زیرا او خون رضاشاه بزرگ و محمدرضا پهلوی را در رگ خویش دارد.

امروز اقدام کنید شاید فردا دیر باشد.
درود بر خاندان ایران ساز پهلوی✌️
——————————————

شهسوار قصه‌های دور می‌بینم تو را
با وجود رنج‌ها، مسرور می‌بینم تو را

ای نجیب آریایی! مرد ایرانی سرشت!
در هیاهوی زمان منصور می‌بینم تو را

با دلی از عشق میهن می‌درخشی بی‌گمان
چون ستاره در دل شب، نور می‌بینم تو را

می‌شناسی رنگ‌ها، نیرنگ‌ها را یک به یک
بر سر تاج کیان منشور می‌بینم تو را

سومین پر! ای امید باقی ایرانیان!
در دل هر مرد و زن مستور می‌بینم تو را

زادگاه غیرت و گهوارهٔ فرهنگ‌ها!
از برای دشمنانت، گور می‌بینم تو را

علی رضا جعفری(آزادی)
134🫡9👏3💯2