Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
رستاخیز سیمرغ تقدیم میکند
یاران !
نمی دانم چرا گوگوش یک بار زیر خمینی میخوابه
یک بار زیر موسوی میخوابه
یک بار زیر جمهوری خواهان میخوابه
حالا که بعد از این همه سال زیر همه خوابیده و لاشی شده و گشاد شده و پیر. شده میخواهد زیر مردم بخوابد!
سیاوش #سیاوش_امانیه
یاران !
نمی دانم چرا گوگوش یک بار زیر خمینی میخوابه
یک بار زیر موسوی میخوابه
یک بار زیر جمهوری خواهان میخوابه
حالا که بعد از این همه سال زیر همه خوابیده و لاشی شده و گشاد شده و پیر. شده میخواهد زیر مردم بخوابد!
سیاوش #سیاوش_امانیه
👏117💯26❤7👌5👍4😱4🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی کاوه یغمایی گرامی خواننده و نوازنده و فرزند کوروش یغمایی فریاد #جاویدشاه را در سالن همایش #همکاری_ملی طنین انداز کرد
👍122❤31👏11🔥2🥰1
درود ومهربه شما سیاوش مهربونم.تنها کسی که به ذات واقعی گوگوش سالهاست پی بردین شما هستین والبته آقای احمدی هم همیشه به مزدوربودنش با سندومدرک ثابت کردین.ومن همیشه بشما باور وایمان داشتم ودارم.اصطلاح خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو درمورد این آدمها صدق میکنه که هرطرف بادمجان همون طرف میرن.همیشه دستبوسی روشنگریهای شما هستم.خدای ایران نگاهبان شماباد وعمرتون درازباشه.تاابد ویک روز جاویدشاه وجاویدسیاوش.پاینده ایران پادشاهی💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞
❤70👍3💯2
درود اقای امانیه من که امشب با دیدن فیلمهای شاه عزیزمان و شاهدخت زیبا فقط اشک شوق ریختم ،به ایران قسم از بعد حمله اسرائیل که میدونیم کار تمام است از هیجان خاب درست ندارم و هر لحظه منتظرم که اماده شیم و به خیابون بریم به جان دخترم کفشهای دختر سه سالم رو هم برای اومدن اماده کردم🥰
اقای امانیه میخاستم از حضور گوگوش و بعضی ارازلی بگم که هم بیانیه موسوی رو امضا کردن هم امروز توو نشست همکاری ملی حضور داشتن بگم اما شما گفتید،مثل همیشه گل گفتید یک ایران سپاس مانا و برقرار باشید❤
جاوید رضا شاه دوم جاوید ولایتعهد شاهدخت نور پهلوی💙👑💙
اقای امانیه میخاستم از حضور گوگوش و بعضی ارازلی بگم که هم بیانیه موسوی رو امضا کردن هم امروز توو نشست همکاری ملی حضور داشتن بگم اما شما گفتید،مثل همیشه گل گفتید یک ایران سپاس مانا و برقرار باشید❤
جاوید رضا شاه دوم جاوید ولایتعهد شاهدخت نور پهلوی💙👑💙
❤76👍7👏1
درود برشما ابر مرد.امید ما ملت. ودرود بر خاندان ایرانساز پهلوی ...سیاوش جان امروز که به کنفرانس مونیخ واینهمه وطن پرست واقعی نگاه میکردم فقط اشک میریختم وبه ایرانی بودنم افتخار میکردم داداش عزیزم ممنون از زحماتتون دمت گرم بهترینهارو براتون آرزومندم ماملت به شما مدیونیم به امید آزادی 😘😘😘👍👍👍❤️❤️❤️
❤69👍4💯1
سیاوش جان
🔴عارضم خدمتتون
در خصوص گوگوش و امثال هنرگندان ورزشڪاران و سیاستمداران و تحلیلگران حزب باد ، باید گفت ڪسے ڪہ فقط قدرت و پول را میپرستد و با آن ارضا شدہ است ، نہ تنها شرف ندارد ، بلڪہ عین مگس دور شیرینے نیز همیشہ براے خودمطرحے وز وز میڪند و ما ملت باید حواسمان باشد تا ڪارے نڪنیم ڪہ اینها مارا گوش دراز و بلانسبت خر فرض ڪنند
ڪساني ڪہ در روزهاے سخت ما مردم در داخل ایران ، تخمشان هم نبود ڪہ بہ ما چہ میگذرد، دیگر حق ندارند بعد از این همہ سختے ، از خارج و داخل بیایند و براے ما ملت لیدرے و آقایے ڪنند و همچنان پول ما زجر ڪشیدہ ها را بدزدند و بہ ریش ما زجر ڪشیدہ ها بخندند
خوانندہ نوازندہ شاعر فوتبالیست هنرپیشہ وووووووو بے غیرت نمیخواهیم
((مایڪل اسڪافیلد))
🔴عارضم خدمتتون
در خصوص گوگوش و امثال هنرگندان ورزشڪاران و سیاستمداران و تحلیلگران حزب باد ، باید گفت ڪسے ڪہ فقط قدرت و پول را میپرستد و با آن ارضا شدہ است ، نہ تنها شرف ندارد ، بلڪہ عین مگس دور شیرینے نیز همیشہ براے خودمطرحے وز وز میڪند و ما ملت باید حواسمان باشد تا ڪارے نڪنیم ڪہ اینها مارا گوش دراز و بلانسبت خر فرض ڪنند
ڪساني ڪہ در روزهاے سخت ما مردم در داخل ایران ، تخمشان هم نبود ڪہ بہ ما چہ میگذرد، دیگر حق ندارند بعد از این همہ سختے ، از خارج و داخل بیایند و براے ما ملت لیدرے و آقایے ڪنند و همچنان پول ما زجر ڪشیدہ ها را بدزدند و بہ ریش ما زجر ڪشیدہ ها بخندند
خوانندہ نوازندہ شاعر فوتبالیست هنرپیشہ وووووووو بے غیرت نمیخواهیم
((مایڪل اسڪافیلد))
❤81👍13💯3👌1
درود ها ،استاد عزیز، روزگار به کام مان😍❤️
امروز چندین پله صعود کردیم،چند مرحله را که خیلی خیلی سخت بود و منتظر آن بودیم پشت سر گذاشتیم،
عاشقی کردیم،با ایران بانو،با آخرین پر سیمرغ،با نور ،وای چه روزی بود،البته که هنوز اول جشن و پایکوبی ماست،نمیشود عاشق این جشن و این دلدادگی ها نشد ،زمان برای ما از امروز شروع دوباره بود،تاریخ دوباره مینوسد،از ایران ،از سیمرغ ،از نور،
دل در گرو عشق داشتن خیلی هیجان انگیز هست،من عاشق این عشق ابدی هستم،پاینده ایران،نور بر تاریکی پیروز است❤️😍👑🌻
امروز چندین پله صعود کردیم،چند مرحله را که خیلی خیلی سخت بود و منتظر آن بودیم پشت سر گذاشتیم،
عاشقی کردیم،با ایران بانو،با آخرین پر سیمرغ،با نور ،وای چه روزی بود،البته که هنوز اول جشن و پایکوبی ماست،نمیشود عاشق این جشن و این دلدادگی ها نشد ،زمان برای ما از امروز شروع دوباره بود،تاریخ دوباره مینوسد،از ایران ،از سیمرغ ،از نور،
دل در گرو عشق داشتن خیلی هیجان انگیز هست،من عاشق این عشق ابدی هستم،پاینده ایران،نور بر تاریکی پیروز است❤️😍👑🌻
❤81👍4💯2
ایران را با رهبری شاهزاده رضا پهلوی پس میگیریم و با پادشاهی رضا شاه دوم دوباره میسازیم
#همکاری_ملی
#جاوید_شاه
#همکاری_ملی
#جاوید_شاه
❤178🫡23💯7👍2🔥1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
سخنان اعلیحضرت #رضاشاه_دوم درباره قطعيت سقوط جمهوری تروریستی اسلامی در همایش #همکاری_ملی
❤161👍8💯4😍3
در هفته هاى آينده از وبسايت كمپينى رونمايى خواهيم كرد كه همچون شاهـراهـى براى جذب نيروهـا ، ثبت ايده هـا ، گزارش رويدادهـا ، ارائه برنامه هـا ، سازماندهـى مبارزان و گردآورى كمك هـاى مالى خواهد بود من از همه شما دعوت مى كنم كه آماده فعاليت در اين كمپين سراسرى باشيد.
꧂
#همکاری_ملی
#اعتصابات_اعتراضات_سراسری
#بپاخیزیم
#سازماندهی
#زمان_آن_فرا_رسیده
#پادشاه_تو_فریادبزن
#این_اخرین_نبرده_پهلوی_برمیگرده
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤152👏13💯3
درود جناب امانیه
به این وسیله میخواستم سالروز تلخ و جانسوز درگذشت دو بزرگ مرد تکرار نشدنی تاریخ ایران رضا شاه پهلوی و فرزند شایسته و بزرگوارش محمد رضا شاه پهلوی رو خدمت شاهنشاه رضا شاه دوم ، شما جناب امانیه ی بزرگوار و همه ی میهن پرستان ایران سوگوارانه تسلیت بگم .
روح این بزرگواران شاد راهشون پر رهرو و پر از نور باد .
به این وسیله میخواستم سالروز تلخ و جانسوز درگذشت دو بزرگ مرد تکرار نشدنی تاریخ ایران رضا شاه پهلوی و فرزند شایسته و بزرگوارش محمد رضا شاه پهلوی رو خدمت شاهنشاه رضا شاه دوم ، شما جناب امانیه ی بزرگوار و همه ی میهن پرستان ایران سوگوارانه تسلیت بگم .
روح این بزرگواران شاد راهشون پر رهرو و پر از نور باد .
❤95🥰3👏3
جناب امانیه درود بر شما سالروز درگذشت دو ابر مرد تاریخ وایرانساز رضا شاه بزرگ ومحمد رضا شاه پهلوی را تسلیت عرض میکنم
❤87👍6
درود بر شما آقای امانیه عزیز استاد راه روشنگری
ضمن عرض تبریک خدمت شما و همه ایرانیان میهن پرست و پادشاهی خواه
تلاش های بی وفقه شاهنشاه ایران و روشنگری ها و زحمت های شبانه روزی شما آقای امانیه به ثمر نشسته و امروز موج بزرگی از همبستگی ملی شکل گرفت امروز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ایرانیان شکل گرفت به نظرم اونهایی که خودشون رو به خواب زده بودن با دیدن این همه اتحاد و بازتاب جهانی دیگه به خودشون میان و نمی تونن منکر بشن از اول تا آخر به صورت زنده همه رو نگاه کردیم و خونه ما شده بود صحنه اشک همه از خوشحالی اشک شوق می ریختیم و نگاه می کردیم
آقای امانیه عزیز سپاسگزارم از بودنتون افتخار میکنم ایرانیم به امید دیدار شما و شاهنشاه عزیزمان در میدان شهیاد به زودی که بی شک آن روز بزرگترین گرد همایی جهان خواهد بود آباد و آزاد ایران پایدار و مانا سیاوش ایران جاوید شاه جاوید خاندان ایرانساز پهلوی ❤💖❤💖
ضمن عرض تبریک خدمت شما و همه ایرانیان میهن پرست و پادشاهی خواه
تلاش های بی وفقه شاهنشاه ایران و روشنگری ها و زحمت های شبانه روزی شما آقای امانیه به ثمر نشسته و امروز موج بزرگی از همبستگی ملی شکل گرفت امروز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ایرانیان شکل گرفت به نظرم اونهایی که خودشون رو به خواب زده بودن با دیدن این همه اتحاد و بازتاب جهانی دیگه به خودشون میان و نمی تونن منکر بشن از اول تا آخر به صورت زنده همه رو نگاه کردیم و خونه ما شده بود صحنه اشک همه از خوشحالی اشک شوق می ریختیم و نگاه می کردیم
آقای امانیه عزیز سپاسگزارم از بودنتون افتخار میکنم ایرانیم به امید دیدار شما و شاهنشاه عزیزمان در میدان شهیاد به زودی که بی شک آن روز بزرگترین گرد همایی جهان خواهد بود آباد و آزاد ایران پایدار و مانا سیاوش ایران جاوید شاه جاوید خاندان ایرانساز پهلوی ❤💖❤💖
❤79😍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👑 تقدیم با مهر و عشق به شاهمان و سیاوش جان که امروز برایمان روز بسیار ارزشمندی بود .سپاس بیکران از هموطنانمان در کشورهای مختلف که گرد هم آمدند و برای آزادی ایرانمان و تشریف فرمایی شاهمان همراه شدند👑
جاوید شاه 💙
جاوید ایران 💙
مانا سیاوش مرد واقعی 💙
جاوید شاه 💙
جاوید ایران 💙
مانا سیاوش مرد واقعی 💙
❤83👏3🥰1💯1
👑#فوری-مهم | مونیخ
رضاشاه دوم پهلوی:
۱. تا دو هفته دیگر با رونمایی از یک وبسایت جدید کمپین گسترده دیگری ایجاد خواهیم کرد.
۲. تیم موقت اجرایی و تیم خیزش انقلابی تشکیل خواهد شد.
شنبه ۴ مرداد ماه ۲۵۸۴شاهنشاهی
رضاشاه دوم پهلوی:
۱. تا دو هفته دیگر با رونمایی از یک وبسایت جدید کمپین گسترده دیگری ایجاد خواهیم کرد.
۲. تیم موقت اجرایی و تیم خیزش انقلابی تشکیل خواهد شد.
شنبه ۴ مرداد ماه ۲۵۸۴شاهنشاهی
❤166👏29👍7💯3
@hesse_khob
رمیکس جدید شاد شاد باحال
👑💚🤍♥️👑
یاران!
تمامی احزاب ،گروه ها و اقوام
همه شهریار ایران را به عنوان رهبر برگزیدند.
ولی از نظر ما پادشاه هستند.
نتیجه کارمون به ثمر رسید .
ما گروه رستاخیز سیمرغ قبل از گردهمایی جشن گرفتیم
بعدش هم میگیریم
و در ایران هم پایکوبی خواهیم کرد.
تمام گروه های نخودی نیز جلوی پادشاه ایران تعظیم کردند و تسلیم شدند و ما پیروز شدیم .
من سرباز دیده بان
همیشه به شما گفتم و این بار نیز میگویم
نگران نباشید؛ کفش های تان را آماده کنید.
#سیاوش_امانیه
یاران!
تمامی احزاب ،گروه ها و اقوام
همه شهریار ایران را به عنوان رهبر برگزیدند.
ولی از نظر ما پادشاه هستند.
نتیجه کارمون به ثمر رسید .
ما گروه رستاخیز سیمرغ قبل از گردهمایی جشن گرفتیم
بعدش هم میگیریم
و در ایران هم پایکوبی خواهیم کرد.
تمام گروه های نخودی نیز جلوی پادشاه ایران تعظیم کردند و تسلیم شدند و ما پیروز شدیم .
من سرباز دیده بان
همیشه به شما گفتم و این بار نیز میگویم
نگران نباشید؛ کفش های تان را آماده کنید.
#سیاوش_امانیه
❤107👏11💯3