سیاوش جان
🔴عارضم خدمتتون
در خصوص گوگوش و امثال هنرگندان ورزشڪاران و سیاستمداران و تحلیلگران حزب باد ، باید گفت ڪسے ڪہ فقط قدرت و پول را میپرستد و با آن ارضا شدہ است ، نہ تنها شرف ندارد ، بلڪہ عین مگس دور شیرینے نیز همیشہ براے خودمطرحے وز وز میڪند و ما ملت باید حواسمان باشد تا ڪارے نڪنیم ڪہ اینها مارا گوش دراز و بلانسبت خر فرض ڪنند
ڪساني ڪہ در روزهاے سخت ما مردم در داخل ایران ، تخمشان هم نبود ڪہ بہ ما چہ میگذرد، دیگر حق ندارند بعد از این همہ سختے ، از خارج و داخل بیایند و براے ما ملت لیدرے و آقایے ڪنند و همچنان پول ما زجر ڪشیدہ ها را بدزدند و بہ ریش ما زجر ڪشیدہ ها بخندند
خوانندہ نوازندہ شاعر فوتبالیست هنرپیشہ وووووووو بے غیرت نمیخواهیم
((مایڪل اسڪافیلد))
🔴عارضم خدمتتون
در خصوص گوگوش و امثال هنرگندان ورزشڪاران و سیاستمداران و تحلیلگران حزب باد ، باید گفت ڪسے ڪہ فقط قدرت و پول را میپرستد و با آن ارضا شدہ است ، نہ تنها شرف ندارد ، بلڪہ عین مگس دور شیرینے نیز همیشہ براے خودمطرحے وز وز میڪند و ما ملت باید حواسمان باشد تا ڪارے نڪنیم ڪہ اینها مارا گوش دراز و بلانسبت خر فرض ڪنند
ڪساني ڪہ در روزهاے سخت ما مردم در داخل ایران ، تخمشان هم نبود ڪہ بہ ما چہ میگذرد، دیگر حق ندارند بعد از این همہ سختے ، از خارج و داخل بیایند و براے ما ملت لیدرے و آقایے ڪنند و همچنان پول ما زجر ڪشیدہ ها را بدزدند و بہ ریش ما زجر ڪشیدہ ها بخندند
خوانندہ نوازندہ شاعر فوتبالیست هنرپیشہ وووووووو بے غیرت نمیخواهیم
((مایڪل اسڪافیلد))
❤81👍13💯3👌1
درود ها ،استاد عزیز، روزگار به کام مان😍❤️
امروز چندین پله صعود کردیم،چند مرحله را که خیلی خیلی سخت بود و منتظر آن بودیم پشت سر گذاشتیم،
عاشقی کردیم،با ایران بانو،با آخرین پر سیمرغ،با نور ،وای چه روزی بود،البته که هنوز اول جشن و پایکوبی ماست،نمیشود عاشق این جشن و این دلدادگی ها نشد ،زمان برای ما از امروز شروع دوباره بود،تاریخ دوباره مینوسد،از ایران ،از سیمرغ ،از نور،
دل در گرو عشق داشتن خیلی هیجان انگیز هست،من عاشق این عشق ابدی هستم،پاینده ایران،نور بر تاریکی پیروز است❤️😍👑🌻
امروز چندین پله صعود کردیم،چند مرحله را که خیلی خیلی سخت بود و منتظر آن بودیم پشت سر گذاشتیم،
عاشقی کردیم،با ایران بانو،با آخرین پر سیمرغ،با نور ،وای چه روزی بود،البته که هنوز اول جشن و پایکوبی ماست،نمیشود عاشق این جشن و این دلدادگی ها نشد ،زمان برای ما از امروز شروع دوباره بود،تاریخ دوباره مینوسد،از ایران ،از سیمرغ ،از نور،
دل در گرو عشق داشتن خیلی هیجان انگیز هست،من عاشق این عشق ابدی هستم،پاینده ایران،نور بر تاریکی پیروز است❤️😍👑🌻
❤81👍4💯2
ایران را با رهبری شاهزاده رضا پهلوی پس میگیریم و با پادشاهی رضا شاه دوم دوباره میسازیم
#همکاری_ملی
#جاوید_شاه
#همکاری_ملی
#جاوید_شاه
❤178🫡23💯7👍2🔥1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
سخنان اعلیحضرت #رضاشاه_دوم درباره قطعيت سقوط جمهوری تروریستی اسلامی در همایش #همکاری_ملی
❤161👍8💯4😍3
در هفته هاى آينده از وبسايت كمپينى رونمايى خواهيم كرد كه همچون شاهـراهـى براى جذب نيروهـا ، ثبت ايده هـا ، گزارش رويدادهـا ، ارائه برنامه هـا ، سازماندهـى مبارزان و گردآورى كمك هـاى مالى خواهد بود من از همه شما دعوت مى كنم كه آماده فعاليت در اين كمپين سراسرى باشيد.
꧂
#همکاری_ملی
#اعتصابات_اعتراضات_سراسری
#بپاخیزیم
#سازماندهی
#زمان_آن_فرا_رسیده
#پادشاه_تو_فریادبزن
#این_اخرین_نبرده_پهلوی_برمیگرده
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤152👏13💯3
درود جناب امانیه
به این وسیله میخواستم سالروز تلخ و جانسوز درگذشت دو بزرگ مرد تکرار نشدنی تاریخ ایران رضا شاه پهلوی و فرزند شایسته و بزرگوارش محمد رضا شاه پهلوی رو خدمت شاهنشاه رضا شاه دوم ، شما جناب امانیه ی بزرگوار و همه ی میهن پرستان ایران سوگوارانه تسلیت بگم .
روح این بزرگواران شاد راهشون پر رهرو و پر از نور باد .
به این وسیله میخواستم سالروز تلخ و جانسوز درگذشت دو بزرگ مرد تکرار نشدنی تاریخ ایران رضا شاه پهلوی و فرزند شایسته و بزرگوارش محمد رضا شاه پهلوی رو خدمت شاهنشاه رضا شاه دوم ، شما جناب امانیه ی بزرگوار و همه ی میهن پرستان ایران سوگوارانه تسلیت بگم .
روح این بزرگواران شاد راهشون پر رهرو و پر از نور باد .
❤95🥰3👏3
جناب امانیه درود بر شما سالروز درگذشت دو ابر مرد تاریخ وایرانساز رضا شاه بزرگ ومحمد رضا شاه پهلوی را تسلیت عرض میکنم
❤87👍6
درود بر شما آقای امانیه عزیز استاد راه روشنگری
ضمن عرض تبریک خدمت شما و همه ایرانیان میهن پرست و پادشاهی خواه
تلاش های بی وفقه شاهنشاه ایران و روشنگری ها و زحمت های شبانه روزی شما آقای امانیه به ثمر نشسته و امروز موج بزرگی از همبستگی ملی شکل گرفت امروز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ایرانیان شکل گرفت به نظرم اونهایی که خودشون رو به خواب زده بودن با دیدن این همه اتحاد و بازتاب جهانی دیگه به خودشون میان و نمی تونن منکر بشن از اول تا آخر به صورت زنده همه رو نگاه کردیم و خونه ما شده بود صحنه اشک همه از خوشحالی اشک شوق می ریختیم و نگاه می کردیم
آقای امانیه عزیز سپاسگزارم از بودنتون افتخار میکنم ایرانیم به امید دیدار شما و شاهنشاه عزیزمان در میدان شهیاد به زودی که بی شک آن روز بزرگترین گرد همایی جهان خواهد بود آباد و آزاد ایران پایدار و مانا سیاوش ایران جاوید شاه جاوید خاندان ایرانساز پهلوی ❤💖❤💖
ضمن عرض تبریک خدمت شما و همه ایرانیان میهن پرست و پادشاهی خواه
تلاش های بی وفقه شاهنشاه ایران و روشنگری ها و زحمت های شبانه روزی شما آقای امانیه به ثمر نشسته و امروز موج بزرگی از همبستگی ملی شکل گرفت امروز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ایرانیان شکل گرفت به نظرم اونهایی که خودشون رو به خواب زده بودن با دیدن این همه اتحاد و بازتاب جهانی دیگه به خودشون میان و نمی تونن منکر بشن از اول تا آخر به صورت زنده همه رو نگاه کردیم و خونه ما شده بود صحنه اشک همه از خوشحالی اشک شوق می ریختیم و نگاه می کردیم
آقای امانیه عزیز سپاسگزارم از بودنتون افتخار میکنم ایرانیم به امید دیدار شما و شاهنشاه عزیزمان در میدان شهیاد به زودی که بی شک آن روز بزرگترین گرد همایی جهان خواهد بود آباد و آزاد ایران پایدار و مانا سیاوش ایران جاوید شاه جاوید خاندان ایرانساز پهلوی ❤💖❤💖
❤79😍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👑 تقدیم با مهر و عشق به شاهمان و سیاوش جان که امروز برایمان روز بسیار ارزشمندی بود .سپاس بیکران از هموطنانمان در کشورهای مختلف که گرد هم آمدند و برای آزادی ایرانمان و تشریف فرمایی شاهمان همراه شدند👑
جاوید شاه 💙
جاوید ایران 💙
مانا سیاوش مرد واقعی 💙
جاوید شاه 💙
جاوید ایران 💙
مانا سیاوش مرد واقعی 💙
❤83👏3🥰1💯1
👑#فوری-مهم | مونیخ
رضاشاه دوم پهلوی:
۱. تا دو هفته دیگر با رونمایی از یک وبسایت جدید کمپین گسترده دیگری ایجاد خواهیم کرد.
۲. تیم موقت اجرایی و تیم خیزش انقلابی تشکیل خواهد شد.
شنبه ۴ مرداد ماه ۲۵۸۴شاهنشاهی
رضاشاه دوم پهلوی:
۱. تا دو هفته دیگر با رونمایی از یک وبسایت جدید کمپین گسترده دیگری ایجاد خواهیم کرد.
۲. تیم موقت اجرایی و تیم خیزش انقلابی تشکیل خواهد شد.
شنبه ۴ مرداد ماه ۲۵۸۴شاهنشاهی
❤166👏29👍7💯3
@hesse_khob
رمیکس جدید شاد شاد باحال
👑💚🤍♥️👑
یاران!
تمامی احزاب ،گروه ها و اقوام
همه شهریار ایران را به عنوان رهبر برگزیدند.
ولی از نظر ما پادشاه هستند.
نتیجه کارمون به ثمر رسید .
ما گروه رستاخیز سیمرغ قبل از گردهمایی جشن گرفتیم
بعدش هم میگیریم
و در ایران هم پایکوبی خواهیم کرد.
تمام گروه های نخودی نیز جلوی پادشاه ایران تعظیم کردند و تسلیم شدند و ما پیروز شدیم .
من سرباز دیده بان
همیشه به شما گفتم و این بار نیز میگویم
نگران نباشید؛ کفش های تان را آماده کنید.
#سیاوش_امانیه
یاران!
تمامی احزاب ،گروه ها و اقوام
همه شهریار ایران را به عنوان رهبر برگزیدند.
ولی از نظر ما پادشاه هستند.
نتیجه کارمون به ثمر رسید .
ما گروه رستاخیز سیمرغ قبل از گردهمایی جشن گرفتیم
بعدش هم میگیریم
و در ایران هم پایکوبی خواهیم کرد.
تمام گروه های نخودی نیز جلوی پادشاه ایران تعظیم کردند و تسلیم شدند و ما پیروز شدیم .
من سرباز دیده بان
همیشه به شما گفتم و این بار نیز میگویم
نگران نباشید؛ کفش های تان را آماده کنید.
#سیاوش_امانیه
❤107👏11💯3
🥰152👏22❤12😍7👍3😱1
👤درود وسپاس بیکران به سیاوش مهربونم.خسته نباشید.من هنوز در شوک این حماسه ای هستم که هم میهنان گرامی ما در خارج از کشور ساختند، حقیقتا هیچ کلمه ای پیدا نمیکنم که بتوانم ذره ای از شما تشکر کنم، از طرف ملت تحت ستم ایران در داخل کشور دست تک تک شما را میبوسم، شما مثل کوه پشت ما ایستاده اید و دلمان پر از نور و افتخار است، من نمی دانستم اینهمه نخبه داریم، من نمی دانستم اینهمه شما باشرفید، سالهاست دهان آنهایی که می گفتند خارج نشینان ها کنار گود نشسته اند میگویند لنگش کن را خاک می گرفتم اما نمی دانستم شما فراتر از کوه و فراتر از یک برادر خوب پشت مردممان ایستاده اید و صدای ما بی صدایان شده اند.
هرچه بخواهم بیشتر بنویسم کلمه کم می اورم، آرزوی دیدن روزی را دارم که در تهران با گل منتظر بازگشت شما باشیم، چه بگویم از،شرافت شما.... کم آوردم واقعا کم آوردم...
آخرین میخ را شما باشرف ها بر تابوت جمهوری اسلامی زدید. جمهوری اسلامی خون بهترین بچه های مردم ریخته و باید برود، دلمان روشن شد با حمایت شما ایمان داریم میهن عزیزتر از جانمان را پس میگیریم.
به وجود شما افتخار میکنیم.تاابدجاویدشاه.پاینده ایران پادشاهی💞🌹🌹💞
هرچه بخواهم بیشتر بنویسم کلمه کم می اورم، آرزوی دیدن روزی را دارم که در تهران با گل منتظر بازگشت شما باشیم، چه بگویم از،شرافت شما.... کم آوردم واقعا کم آوردم...
آخرین میخ را شما باشرف ها بر تابوت جمهوری اسلامی زدید. جمهوری اسلامی خون بهترین بچه های مردم ریخته و باید برود، دلمان روشن شد با حمایت شما ایمان داریم میهن عزیزتر از جانمان را پس میگیریم.
به وجود شما افتخار میکنیم.تاابدجاویدشاه.پاینده ایران پادشاهی💞🌹🌹💞
❤82👌8💯2
🔰1100 فعال سیاسی و مدنی و رسانهای
6000 هزار خانواده های دادخواه
💥تعدادی از افسران سابق ارتش ایران
و 113 تا از احزاب دو شاخه چپ و راست
با اعلیحضرت #شاهنشاه_رضاشاه_دوم پیمان بستند و ایشان را رهبر دوران گذار کردند
#پاینده_ایران
#جاوید_شاه
#همکاری_ملی
6000 هزار خانواده های دادخواه
💥تعدادی از افسران سابق ارتش ایران
و 113 تا از احزاب دو شاخه چپ و راست
با اعلیحضرت #شاهنشاه_رضاشاه_دوم پیمان بستند و ایشان را رهبر دوران گذار کردند
#پاینده_ایران
#جاوید_شاه
#همکاری_ملی
🫡129❤40👍12👏7💯2