This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
درود. یاران
جا دارد از صمیم قلب از یکایک شما هممیهنان عزیزی که با تمام وجود، با صرف وقت، هزینه، و طی کردن مسیرهای طولانی در هوای بارانی، در مونیخ بودید سپاس گزاری کنم.
میدانم که حضور شما تنها یک حضور ساده نبود؛ نماد همدلی، همبستگی و وفاداری بود.
شما با تمام توان سنگتمام گذاشتید، و این حمایت، برای ما مایه دلگرمی و افتخار است.
قدردان یکایک شما هستیم؛
حضور ،صدا و همراهی شما عزیزان فراموشنشدنی بود .
سیاوش #سیاوش_امانیه
جا دارد از صمیم قلب از یکایک شما هممیهنان عزیزی که با تمام وجود، با صرف وقت، هزینه، و طی کردن مسیرهای طولانی در هوای بارانی، در مونیخ بودید سپاس گزاری کنم.
میدانم که حضور شما تنها یک حضور ساده نبود؛ نماد همدلی، همبستگی و وفاداری بود.
شما با تمام توان سنگتمام گذاشتید، و این حمایت، برای ما مایه دلگرمی و افتخار است.
قدردان یکایک شما هستیم؛
حضور ،صدا و همراهی شما عزیزان فراموشنشدنی بود .
سیاوش #سیاوش_امانیه
❤141🫡6👍5👏3💯2👌1
درود برشما بنده از خراسان شمالی تقدیر تشکر میکنم از تمام میهن پرستانی که کنار پادشاه مون بودن جشن بزرگ ما همه باهم میدان شهیاد.جاویدشاه❤❤❤❤❤❤
❤90💯3👏2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این آهنگ را تقدیم میڪنم بہ
اعليحضرت رضا شاہ دوم
شهبانو فرح مادر ایران زمین
داداش سیاوش عزیزم
((مایڪل اسڪافیلد ))
❤️❤️❤️
اعليحضرت رضا شاہ دوم
شهبانو فرح مادر ایران زمین
داداش سیاوش عزیزم
((مایڪل اسڪافیلد ))
❤️❤️❤️
❤124👍7🫡4🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
درود و عرض ارادت خدمت دلاور خستگی ناپذیر و دوست داشتنی و یار و همراه پادشاه عزیزمان جناب سیاوش عزیز🙏🌹
امروز جانانه از شروع کنفرانس مونیخ پای تلویزیون بودم صحنه های زیبای همکاری ملی پادشاهی را نگاه و اشک شوقی بود که از چشمام سرازیر بود
بنده چهار برادرم خلبان دو سرتیپ تمام و دو سرهنگ تمام هوانیروز از بازنشسته های ارتش شاهنشاهی که همراه بنده بعنوان زندانی سیاسی به همکاری ملی پیوستیم
وچه افتخاری بالاتر از این که امروز دوباره همراه داداشام وفاداری خودمان را به یاد دوران خدمت آریامهر و فرزند و یادگار قشنگش سیروس سوم پادشاه ایرانمان ابراز کردیم
در ضمن پدر بنده سرباز دوره رضاشاه بزرگ و عضو ارتش شاهنشاهی بود و همیشه افتخار و وفادار آریامهر بود.
و اشکی که بعد از ۴۷ سال نکبت ج.ا دلریم گذر میکنیم آزادی را زیر سایه پادشاه عزیزمان حس میکنیم و این حس آبادی و آرامش را همراهش میاره ایران
یک ایران جااااویدددد شاااه💙👑💙👑💙
پاینده ایران آریایی
امروز جانانه از شروع کنفرانس مونیخ پای تلویزیون بودم صحنه های زیبای همکاری ملی پادشاهی را نگاه و اشک شوقی بود که از چشمام سرازیر بود
بنده چهار برادرم خلبان دو سرتیپ تمام و دو سرهنگ تمام هوانیروز از بازنشسته های ارتش شاهنشاهی که همراه بنده بعنوان زندانی سیاسی به همکاری ملی پیوستیم
وچه افتخاری بالاتر از این که امروز دوباره همراه داداشام وفاداری خودمان را به یاد دوران خدمت آریامهر و فرزند و یادگار قشنگش سیروس سوم پادشاه ایرانمان ابراز کردیم
در ضمن پدر بنده سرباز دوره رضاشاه بزرگ و عضو ارتش شاهنشاهی بود و همیشه افتخار و وفادار آریامهر بود.
و اشکی که بعد از ۴۷ سال نکبت ج.ا دلریم گذر میکنیم آزادی را زیر سایه پادشاه عزیزمان حس میکنیم و این حس آبادی و آرامش را همراهش میاره ایران
یک ایران جااااویدددد شاااه💙👑💙👑💙
پاینده ایران آریایی
❤123😍6🔥4👏3
Forwarded from Farah Pahlavi - فرح پهلوی
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد درگذشت پادشاه فقید ایران
❤142🫡19🙏4
نسخه کامل سخنرانی شاهزاده رضا پهلوی در همایش همکاری ملی برای نجات…
👑نسخه کامل سخنرانی اعلیحضرت همایونی شاهنشاه رضا پهلوی در همایش همکاری ملی برای نجات ایران
همایش همکاری ملی برای نجات ایران، روز شنبه 4 امرداد 2584 برابر با 26 جولای 2025 با میزبانی شاهنشاه رضاشاه دوم و دهها فعال سیاسی، فرهنگی و هنری در مونیخ آلمان برگزار شد. این همایش با هدفِ گسترش همکاری ملی میان جمع وسیع و متنوعی از ایرانیان برای عبور از جمهوری اسلامی و ارائه نقشه راه برای گذار دموکراتیک و بازسازی کشور برگزار شد.
#MIGA
#MIGAwithPahlavi 🌱🩵
زنده و جاوید باد سلسله پهلوی
#جــــاویــــــــدشـــــــــاه
#نشر_حداکثری
همایش همکاری ملی برای نجات ایران، روز شنبه 4 امرداد 2584 برابر با 26 جولای 2025 با میزبانی شاهنشاه رضاشاه دوم و دهها فعال سیاسی، فرهنگی و هنری در مونیخ آلمان برگزار شد. این همایش با هدفِ گسترش همکاری ملی میان جمع وسیع و متنوعی از ایرانیان برای عبور از جمهوری اسلامی و ارائه نقشه راه برای گذار دموکراتیک و بازسازی کشور برگزار شد.
#MIGA
#MIGAwithPahlavi 🌱🩵
زنده و جاوید باد سلسله پهلوی
#جــــاویــــــــدشـــــــــاه
#نشر_حداکثری
❤117🫡8😱2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
❤196🫡14🙏4😱1
درود فراوان اقاسیاوش عزیز
دلنوشته ای برای اخرین پر سیمرغ رضا شاه دوم پهلوی سوم
ما به شما دل بستیم،به شما که اخرین امید برای احیای تن خسته میهن مان ایران هستید،
میهنی که در طول ۴۶سال سیاه، تشنه قطره ای اب و سیراب از خون جوانان رشیدش شده!اسمانی که هر روزش پر شده از صدای دادخواهی مادران بغض پدران داغدیده که به جای بالیدن به جگرگوشه هاشان سنگ سرد مزارشان را بغل میکنند !اه و افسوس برای ارزوهایی که خیلی زود حتی قبل از اینکه طعم زندگی و عشق را بچشند و چشمان درخشانشان روی خوش زندگی را ببیند مزه مرگ و خون را چشیدند!
ما به شما دلبستیم برای هزاران استعداد و نخبه جوانی که به دلیل بی توجهی و نبود امکانات زندگی و دوستان خانواده خاطرات و ،…در یک چمدان جا دادند و مجبور به جلای وطن شدند!
ما به شما دلبستیم برای اینکه ایران را به رسم پدر و پدر بزرگ بزرگوارتان با جان و دل دوست میدارید !برای اینده برنامه دارید شبانه روز حتی با وجود دوری از میهن به فکر فردای روشن و اعتبار عزت از دست رفنه این سرزمین هستین و تلاش میکنید،
ما بی جهت به شما دل نبیسته ایم چرا که درد ملت و ایران درد مشترک ما و شما بوده و هست و خواهد بود ،از دل شبهای تاریک غم فراغ برادر و خواهر نازنینتان را چشیدید ،چه تهمتها و ناسزاها که نشنیدید و نامردمی ها که ندیدید ولی پای عهدی که با پرچم پاک ایران در حضور پادشاه فقید بستین ایستادین،شما اخرین پر سیمرغ ایران هستین و ما به شما دل بستیم تا دوباره ویرانه ایران را به رسم خاندان پاکتان به گلستانی که در شان ایران و ایرانیست بسازید،ولی این بار با کوله باری از تجربه بر سر عهدی که بستیم هستیم و می مانیم،این بار هیچ قدرتی نمی تواند ملت را از شاه و شاهنشاه را از ما برباید،هستیم بر عهدی که بستیم تا دوباره اب و ابادانی اعتبار و ابرویی که شما به ایران میبخشید را پاس بداریم و درخت سرو گمشده و سربلند سرزمینمان را با شیره جانمان ابیاری و پاسداری کنیم،
ما به شما دلبستیم✌️
پاینده ایران💚🤍❤️👑جاوید رضا شاه دوم پهلوی سوم🙏✌️،
دلنوشته ای برای اخرین پر سیمرغ رضا شاه دوم پهلوی سوم
ما به شما دل بستیم،به شما که اخرین امید برای احیای تن خسته میهن مان ایران هستید،
میهنی که در طول ۴۶سال سیاه، تشنه قطره ای اب و سیراب از خون جوانان رشیدش شده!اسمانی که هر روزش پر شده از صدای دادخواهی مادران بغض پدران داغدیده که به جای بالیدن به جگرگوشه هاشان سنگ سرد مزارشان را بغل میکنند !اه و افسوس برای ارزوهایی که خیلی زود حتی قبل از اینکه طعم زندگی و عشق را بچشند و چشمان درخشانشان روی خوش زندگی را ببیند مزه مرگ و خون را چشیدند!
ما به شما دلبستیم برای هزاران استعداد و نخبه جوانی که به دلیل بی توجهی و نبود امکانات زندگی و دوستان خانواده خاطرات و ،…در یک چمدان جا دادند و مجبور به جلای وطن شدند!
ما به شما دلبستیم برای اینکه ایران را به رسم پدر و پدر بزرگ بزرگوارتان با جان و دل دوست میدارید !برای اینده برنامه دارید شبانه روز حتی با وجود دوری از میهن به فکر فردای روشن و اعتبار عزت از دست رفنه این سرزمین هستین و تلاش میکنید،
ما بی جهت به شما دل نبیسته ایم چرا که درد ملت و ایران درد مشترک ما و شما بوده و هست و خواهد بود ،از دل شبهای تاریک غم فراغ برادر و خواهر نازنینتان را چشیدید ،چه تهمتها و ناسزاها که نشنیدید و نامردمی ها که ندیدید ولی پای عهدی که با پرچم پاک ایران در حضور پادشاه فقید بستین ایستادین،شما اخرین پر سیمرغ ایران هستین و ما به شما دل بستیم تا دوباره ویرانه ایران را به رسم خاندان پاکتان به گلستانی که در شان ایران و ایرانیست بسازید،ولی این بار با کوله باری از تجربه بر سر عهدی که بستیم هستیم و می مانیم،این بار هیچ قدرتی نمی تواند ملت را از شاه و شاهنشاه را از ما برباید،هستیم بر عهدی که بستیم تا دوباره اب و ابادانی اعتبار و ابرویی که شما به ایران میبخشید را پاس بداریم و درخت سرو گمشده و سربلند سرزمینمان را با شیره جانمان ابیاری و پاسداری کنیم،
ما به شما دلبستیم✌️
پاینده ایران💚🤍❤️👑جاوید رضا شاه دوم پهلوی سوم🙏✌️،
❤88👍2👏2🙏2
درودبرشاهنشاه قانونی ایران رضا پهلوی
درود بر سردار سپهبد سرلشکر سرتیپ ایران سیاوش دلیر
من از شهرکرد بام ایران به عنوان یک ایرانی رای خودم را اعلام می کنم شاهنشاه رضا پهلوی رضا شاه دوم پهلوی سوم هست شاهنشاه من است
سرداردلها میهن پرستی ومهربانی را شما به ما آموختی سپاس بابت تمام زحمات بی دریغ شما
واقعا برای شاهنشاه یار وفادار هستی
تنها کانال راستی وصداقت رستاخیز سیمرغ وکانال داداش رضا احمدی فدای هردوی شما
دلاور دیروز خیلی پر انرژی بود
جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه 👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️ پدر ایران منتظر وردتان به میهن هستیم❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹❤️❤️🌹🌹🌹🌹🌹❤️🌹❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹🌹❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹❤️
درود بر سردار سپهبد سرلشکر سرتیپ ایران سیاوش دلیر
من از شهرکرد بام ایران به عنوان یک ایرانی رای خودم را اعلام می کنم شاهنشاه رضا پهلوی رضا شاه دوم پهلوی سوم هست شاهنشاه من است
سرداردلها میهن پرستی ومهربانی را شما به ما آموختی سپاس بابت تمام زحمات بی دریغ شما
واقعا برای شاهنشاه یار وفادار هستی
تنها کانال راستی وصداقت رستاخیز سیمرغ وکانال داداش رضا احمدی فدای هردوی شما
دلاور دیروز خیلی پر انرژی بود
جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه جاویدشاه 👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️👑💎✌️ پدر ایران منتظر وردتان به میهن هستیم❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹❤️❤️🌹🌹🌹🌹🌹❤️🌹❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹🌹❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹❤️
❤75👏7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
درود بر شما سردار عزیز این کل زیبا تقدیم به شما افتخار ایران در این دنیا یک رنگ بودی دنیای انسانیت تا دنیا هست و شما هستی سرفراز باشید
❤79
درود ها ،استاد عزیز، روزگار به کام مان😍❤️
امروز چندین پله صعود کردیم،چند مرحله را که خیلی خیلی سخت بود و منتظر آن بودیم پشت سر گذاشتیم،
عاشقی کردیم،با ایران بانو،با آخرین پر سیمرغ،با نور ،وای چه روزی بود،البته که هنوز اول جشن و پایکوبی ماست،نمیشود عاشق این جشن و این دلدادگی ها نشد ،زمان برای ما از امروز شروع دوباره بود،تاریخ دوباره مینوسد،از ایران ،از سیمرغ ،از نور،
دل در گرو عشق داشتن خیلی هیجان انگیز هست،من عاشق این عشق ابدی هستم،پاینده ایران،نور بر تاریکی پیروز است❤️😍👑🌻
امروز چندین پله صعود کردیم،چند مرحله را که خیلی خیلی سخت بود و منتظر آن بودیم پشت سر گذاشتیم،
عاشقی کردیم،با ایران بانو،با آخرین پر سیمرغ،با نور ،وای چه روزی بود،البته که هنوز اول جشن و پایکوبی ماست،نمیشود عاشق این جشن و این دلدادگی ها نشد ،زمان برای ما از امروز شروع دوباره بود،تاریخ دوباره مینوسد،از ایران ،از سیمرغ ،از نور،
دل در گرو عشق داشتن خیلی هیجان انگیز هست،من عاشق این عشق ابدی هستم،پاینده ایران،نور بر تاریکی پیروز است❤️😍👑🌻
❤74👏4🥰2