درود ها ،استاد عزیز، روزگار به کام مان😍❤️
امروز چندین پله صعود کردیم،چند مرحله را که خیلی خیلی سخت بود و منتظر آن بودیم پشت سر گذاشتیم،
عاشقی کردیم،با ایران بانو،با آخرین پر سیمرغ،با نور ،وای چه روزی بود،البته که هنوز اول جشن و پایکوبی ماست،نمیشود عاشق این جشن و این دلدادگی ها نشد ،زمان برای ما از امروز شروع دوباره بود،تاریخ دوباره مینوسد،از ایران ،از سیمرغ ،از نور،
دل در گرو عشق داشتن خیلی هیجان انگیز هست،من عاشق این عشق ابدی هستم،پاینده ایران،نور بر تاریکی پیروز است❤️😍👑🌻
امروز چندین پله صعود کردیم،چند مرحله را که خیلی خیلی سخت بود و منتظر آن بودیم پشت سر گذاشتیم،
عاشقی کردیم،با ایران بانو،با آخرین پر سیمرغ،با نور ،وای چه روزی بود،البته که هنوز اول جشن و پایکوبی ماست،نمیشود عاشق این جشن و این دلدادگی ها نشد ،زمان برای ما از امروز شروع دوباره بود،تاریخ دوباره مینوسد،از ایران ،از سیمرغ ،از نور،
دل در گرو عشق داشتن خیلی هیجان انگیز هست،من عاشق این عشق ابدی هستم،پاینده ایران،نور بر تاریکی پیروز است❤️😍👑🌻
❤74👏4🥰2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👏72❤9💯3
درود بر آقای امانیه مهربان و میهن پرست دوست داشتنی آقای امانیه اگر شما نبودید هیچ امیدی برای زندگی نداشتیم اینو جدی جدی میگم ب شرافتم قسم شما روح و جسممون زنده کردید مردم ناامید میشدن شما ب مردم امید میدادید انگار همه چیز از قبل میدونستید چ اتفاقاتی قراره بیافته مثل جاوید نام مانوک خدابخشیان همه چیز میدونستید شما و مانوک شطرنج باز قهاری هستید روزی برسه بیاین ایران شما کنار شاهمون خدمت کنید ب ایران اون روز نزدیک
دو کلام با مردم دوست داشتنی حرف دارم دوستان جمهوری اسهالی خیلی ضعیف شده نیروهاش همه ریزش کردن نیروهای سرکوبگرش همه جوجه بسیجی هستن یا بقول خودشون نشت گاز داره کارشون میسازه حالا نوبت ما هست ب خیابان ها بیاییم کار نیمه تمام ، تمام کنیم اول از همه راهبندان کنیم لاستیک آتیش بزنیم تا مردم ب ما بپیوندن بعد ک میلیونی شدیم ارتش بهمون ملحق میشه کارشون تمومه
این آخرین نبرد شاه پهلوی ، استاد امانیه برمیگردن✌️✌️😘👑
دو کلام با مردم دوست داشتنی حرف دارم دوستان جمهوری اسهالی خیلی ضعیف شده نیروهاش همه ریزش کردن نیروهای سرکوبگرش همه جوجه بسیجی هستن یا بقول خودشون نشت گاز داره کارشون میسازه حالا نوبت ما هست ب خیابان ها بیاییم کار نیمه تمام ، تمام کنیم اول از همه راهبندان کنیم لاستیک آتیش بزنیم تا مردم ب ما بپیوندن بعد ک میلیونی شدیم ارتش بهمون ملحق میشه کارشون تمومه
این آخرین نبرد شاه پهلوی ، استاد امانیه برمیگردن✌️✌️😘👑
❤66💯8👍3👌3