This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تجمع اعتراضی صنعتگران چهاردانگه برای قطعی مکرر برق که باعث نابودی کسب و کار آنها شده است.
👍88🔥7❤4😍3
درود بر سیاوش امانیه داداش بزرگتر و تاج سرم 🫀❤️🫀
بزودی زود همونطور که پادشاهمون بر میگردونیم به وطن و پیکر پاک و نجیب شاهنشاه با احترام بسیار به وطن بر میگردونیم این وطن نسل به نسل به دست شاهزادمون میسپاریم و ملکه آینده عزیزمون
کم کم دارم به آرزوم میرسم که پادشاهمون به ایرانمان برمیگرده
آب میزنیم راه راه
اینکه نگار میرسد
❤️❤️❤️❤️🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
تقدیم از اعماق وجود به شما سیاوش داداش بزرگترم ❤️🫀❤️
بزودی زود همونطور که پادشاهمون بر میگردونیم به وطن و پیکر پاک و نجیب شاهنشاه با احترام بسیار به وطن بر میگردونیم این وطن نسل به نسل به دست شاهزادمون میسپاریم و ملکه آینده عزیزمون
کم کم دارم به آرزوم میرسم که پادشاهمون به ایرانمان برمیگرده
آب میزنیم راه راه
اینکه نگار میرسد
❤️❤️❤️❤️🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
تقدیم از اعماق وجود به شما سیاوش داداش بزرگترم ❤️🫀❤️
❤108🫡9💯3
سردار آزادی و فرمانده آگاهی سرباز ديده بان سیاوش امانیه
تقدیم شما و رستاخیز سیمرغ
این سالها که با آگاهی و خرد جمعی این کانال و سربازان شاه و میهن رو راهنمایی و آگاهی دادی ممنونیم از اینکه هستی کنارمان فرمانده و ما به داشتن فرماندهی وفا دار به شاه و میهن افتخار میکنیم در ایران همیشه از شما تا لحظه آخر عمر و حیاتمان پاسداری و فرمانبرداری خواهیم کرد
سرباز ديده بان از گارد جاویدان 👮♂
تقدیم شما و رستاخیز سیمرغ
این سالها که با آگاهی و خرد جمعی این کانال و سربازان شاه و میهن رو راهنمایی و آگاهی دادی ممنونیم از اینکه هستی کنارمان فرمانده و ما به داشتن فرماندهی وفا دار به شاه و میهن افتخار میکنیم در ایران همیشه از شما تا لحظه آخر عمر و حیاتمان پاسداری و فرمانبرداری خواهیم کرد
سرباز ديده بان از گارد جاویدان 👮♂
❤85👏7👍3💯1
درودبرروح دوابرمردتاریخ سازپهلوی رضاشاه کبیروشاهنشاه اریامهرعزیزمان روحشان شادبادتسلیت به مادرتاج دارورضاشاه دوم پهلوی سوم وشماسیاوش امانیه وملت شریف ایرانم باشدکه ادامه داررهشان باشیم این دوابرمردتاریخ تاابددرروح وذهن مازنده هستن امیدکه مثل این دوابرمرددربرابراهریمنان خاندان پهلوی بایستیم مواظب قانون اساسی وپرچم سه رنگ شیرخورشیدنشان ووارث تاج وتخت رضاشاه دوم باشیم تابددردلمان زنده خواهندبوددرسرزمین شاهان شاه هرگزنمیمیرد👑👑👑🩵🩵🩵❤️❤️❤️❤️🫡🫡🫡
❤72
جناب امانیه درود بر شما ۴و۵ امرداد ماه مصاف با درگذشت دوابر مرد تاریخ رضا شاه بزرگ و محمد رضا شاه پهلوی را به پادشاه قانونی ایران رضا شاه دوم پهلوی سوم و مادر ایران زمین علیا حضرت شهربانو فرح پهلوی و خاندان جلیل سلطنت وشخص شما و ارتشیان ونظامیان ریزشی با کد همکاری ملی qrشاهنشاهی وملت شریف ایران تسلیت عرض میکنم پاینده ایران جاوید شاه
❤74😱1🙏1
درود بر سیاوش امانیه سرباز دیده
سالروز عروج ملکوتی پادشاه ، یک مهین پرست ، پدری دلسوز و مردی تکرار نشدنی بعد از کورش کبیر که جز ایران به چیزی نیایشید و سربلندی ایران برایش آرزو بود و ایرانیان با ناسپاسی پاسخش را دادند.
روحش شاد و یادش گرامی باد.
پنجم مرداد دو هزار و پانصد و هشتاد چهار شاهنشاهی
سالروز درگذشت پدر ایران زمین گرامی باد
سرباز ديده بان از گارد جاویدان 👮♂
سالروز عروج ملکوتی پادشاه ، یک مهین پرست ، پدری دلسوز و مردی تکرار نشدنی بعد از کورش کبیر که جز ایران به چیزی نیایشید و سربلندی ایران برایش آرزو بود و ایرانیان با ناسپاسی پاسخش را دادند.
روحش شاد و یادش گرامی باد.
پنجم مرداد دو هزار و پانصد و هشتاد چهار شاهنشاهی
سالروز درگذشت پدر ایران زمین گرامی باد
سرباز ديده بان از گارد جاویدان 👮♂
❤155👍5🙏3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پرزیدنت ترامپ اعلام کرد که مهلت ۵۰ روزه تعیینشده برای پوتین دیگر اعتباری ندارد
“از رئیسجمهور پوتین ناامید شدهام. بسیار ناامید. آن مهلت ۵۰ روزه رو کاهش میدهم، چون فکر میکنم از حالا میدانم پاسخ او و اتفاقاتی که در پیش ست، چه خواهد بود”
“از رئیسجمهور پوتین ناامید شدهام. بسیار ناامید. آن مهلت ۵۰ روزه رو کاهش میدهم، چون فکر میکنم از حالا میدانم پاسخ او و اتفاقاتی که در پیش ست، چه خواهد بود”
👍140👌14❤6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اعتصاب کارگران پروژه بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی ایرانشهر در اعتراض به عدم پرداخت حقوق
امروز دوشنبه ۶ مرداد ، جمعی از کارگران بلوچ شاغل در پروژه ساخت بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی ایرانشهر که توسط شرکت ساختمانی «وزان» در حال اجراست، به دلیل عدم پرداخت دستمزد سه ماه گذشته خود دست به اعتصاب زدند و با تجمع در محوطه پروژه، نسبت به شرایط سخت معیشتی و بیتوجهی مسئولان اعتراض کردند.
در ویدئویی که از محل تجمع منتشر شده، یکی از کارگران معترض میگوید:
«من کارگر متأهلی هستم با سه فرزند. سه ماه است حقوق نگرفتهام. نمیدانم خرج زن و بچههایم را چطور تأمین کنم. این ساختمان با زحمت ما ساخته شده، اما حقوق ما را نمیدهند.»
کارگر دیگری نیز در این ویدئو اظهار میکند:
«لباسهایم پاره شده، حتی لباس کار هم به ما نمیدهند و پولی هم نداریم که خودمان تهیه کنیم.»
اعتراضات این کارگران در حالی صورت میگیرد که پروژه بیمارستان ایرانشهر یکی از طرحهای عمرانی مهم در جنوب شرق کشور بهشمار میرود. معترضان خواستار رسیدگی فوری به وضعیت پرداخت دستمزدها، تأمین امکانات اولیه کار و پاسخگویی شرکت پیمانکار شدهاند.
امروز دوشنبه ۶ مرداد ، جمعی از کارگران بلوچ شاغل در پروژه ساخت بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی ایرانشهر که توسط شرکت ساختمانی «وزان» در حال اجراست، به دلیل عدم پرداخت دستمزد سه ماه گذشته خود دست به اعتصاب زدند و با تجمع در محوطه پروژه، نسبت به شرایط سخت معیشتی و بیتوجهی مسئولان اعتراض کردند.
در ویدئویی که از محل تجمع منتشر شده، یکی از کارگران معترض میگوید:
«من کارگر متأهلی هستم با سه فرزند. سه ماه است حقوق نگرفتهام. نمیدانم خرج زن و بچههایم را چطور تأمین کنم. این ساختمان با زحمت ما ساخته شده، اما حقوق ما را نمیدهند.»
کارگر دیگری نیز در این ویدئو اظهار میکند:
«لباسهایم پاره شده، حتی لباس کار هم به ما نمیدهند و پولی هم نداریم که خودمان تهیه کنیم.»
اعتراضات این کارگران در حالی صورت میگیرد که پروژه بیمارستان ایرانشهر یکی از طرحهای عمرانی مهم در جنوب شرق کشور بهشمار میرود. معترضان خواستار رسیدگی فوری به وضعیت پرداخت دستمزدها، تأمین امکانات اولیه کار و پاسخگویی شرکت پیمانکار شدهاند.
👍78❤3🥰2👏2😱2💯1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
چه کردید با پدر دل سوز ایران زمین؛
آه…..
لعنت بررخمینی دروغگو دجال
ننگ بر یک مشت چپ بی اصل و نسب که مردم عوام و ساده را گول زدند.
ننگ ابدی بر خائنان ایران.
(مظلوم وطن)🥲
افسوس که از عرش به فرش افتادیم
سکّان وطن به دست دشمن دادیم
شمع خرد درون خود را کُشتیم
هر کس که به شب ستاره شد، را کُشتیم
علی رضا جعفری(آزادی)
آه…..
لعنت بررخمینی دروغگو دجال
ننگ بر یک مشت چپ بی اصل و نسب که مردم عوام و ساده را گول زدند.
ننگ ابدی بر خائنان ایران.
(مظلوم وطن)🥲
افسوس که از عرش به فرش افتادیم
سکّان وطن به دست دشمن دادیم
شمع خرد درون خود را کُشتیم
هر کس که به شب ستاره شد، را کُشتیم
علی رضا جعفری(آزادی)
❤155💯10👌5
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
درود یاران
معجزه ای دیگر در راه است و شما نیز در این معجزه سهیم هستید
برای انجام این معجزه هر شب تکرار میکنم هر شب طبق این دستور العمل پیش میرویم
اول سوت را تهیه کنید
رنگش مهم نیست
دوم اینکه
جایی که قرار میگیرید درفضای آزاد باشد
مثلا بالای پشت بام
یا پارک
یا دور میدان
فقط باید در فضای آزاد باشد
اما
بهترین مکان برای این معجزه، بالای کوه است
هر چه بلند باشد بهتر است
سوم اینکه
قبل ازسوت زدن
باید از ته دل، و با تمرکز بگویند:
این سوت پایانی جمهوری اسلامی هست
چهارم،نوع زدن سوت است
باید و حتما،سوت بلند بزنید و یک نواخت
پنجم اینکه
بعد سوت زدن باید بگویید از کدام شهر،یا استان هستید
ساعت هم
مشخص شده ساعت 11:11 شب هست
دست آخر کلیپ ها را لطفاً برایم ارسال کنید
این معجزه سوت پایان جمهوری اسلامی
و
آغاز،ایرانی نوین در سایه ی پادشاهی است
سرباز دیده بان
سیاوش #سیاوش_امانیه
معجزه ای دیگر در راه است و شما نیز در این معجزه سهیم هستید
برای انجام این معجزه هر شب تکرار میکنم هر شب طبق این دستور العمل پیش میرویم
اول سوت را تهیه کنید
رنگش مهم نیست
دوم اینکه
جایی که قرار میگیرید درفضای آزاد باشد
مثلا بالای پشت بام
یا پارک
یا دور میدان
فقط باید در فضای آزاد باشد
اما
بهترین مکان برای این معجزه، بالای کوه است
هر چه بلند باشد بهتر است
سوم اینکه
قبل ازسوت زدن
باید از ته دل، و با تمرکز بگویند:
این سوت پایانی جمهوری اسلامی هست
چهارم،نوع زدن سوت است
باید و حتما،سوت بلند بزنید و یک نواخت
پنجم اینکه
بعد سوت زدن باید بگویید از کدام شهر،یا استان هستید
ساعت هم
مشخص شده ساعت 11:11 شب هست
دست آخر کلیپ ها را لطفاً برایم ارسال کنید
این معجزه سوت پایان جمهوری اسلامی
و
آغاز،ایرانی نوین در سایه ی پادشاهی است
سرباز دیده بان
سیاوش #سیاوش_امانیه
❤107💯7🔥2😱2👌1