رستاخیز سیمرغ
16.2K subscribers
62.6K photos
95K videos
596 files
5.7K links
هدف رستاخیزسیمرغ نابودی ضحاک در #ایران،برقراری پادشاهی مشروطه خواه و احترام به عقیده جمهوری خواهان وچپ های وطن پرست میباشد
#سیاوش_امانیه

تاریخ تاسیس 13 می 2017

#کانال_رسمی #شاهزاده_رضاپهلوی 👇

@OfficialRezaPahlavi

ارتباط بامدیر @siavash_amanieh
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از تک‌تک شما مبارزان درخواست می‌شود ویدئو را به تمام ادمین‌های کانال‌های تلگرامی مبارز و همچنین تمامی پیج‌های اینستاگرامی و توئیتری(ایکس) مبارز و هنرمندان و ورزشکاران میهن‌پرست ارسال نمایید با سپاس فراوان🌹

خلاصه و چکیده می‌گویم
اگر آزادی می‌خواهید راه حلش حمایت جانانه از اعلیحضرت رضاشاه‌دوم است

اگر رفاه و آسایش و امنیت می‌خواهید راه حلش حمایت از اعلیحضرت رضاشاه‌دوم است

اگر آینده شغلی و شغل مناسب می‌خواهید راه حل مشخصه حمایت از اعلیحضرت رضاشاه‌دوم

اگر صلح با تمامی جهان و موفقیت‌های گسترده ایران و ایرانی در جهان می‌خواهید راه حل اعلیحضرت رضاشاه‌دوم است
و صدها اگرهای دیگر
نیروهای مسلح فرصت را از دست ندهید QR کد را تنها از روی کانال تلویزیونی اینترنشنال اسکن کنید و به #همکاری_ملی بپیوندید

هم‌میهنان در داخل و خارج از کشور همه جوره شاه‌ زنده و عزیزمان را صدا و حمایت کنید

پاینده ایران و ملت بزرگ ایران
زنده و جاودان باد سلسله پر افتخار و ایرانساز پهلوی
#MIGAwithPahlavi
#KingRezaPahlavi

#رضاشاه_دوم
#ولیعهد_نور_پهلوی
#همکاری_ملی #قیام_نهایی
#این_آخرین_نبرده_پهلوی_برمیگرده
#ما_ملت_کبیریم_ایران_را_پس_میگیریم
123👍11💯4🔥3😱1
درود فراوان خدمت سرباز دیده بان هموطن عزیز ومیهن پرستم خبر مهمی که ساعتی قبل بدستم رسید نظرتون رو جلب میکنم در کلانتری ثلاث باباجانی که بخش مرکزی در قروه ونورآباد محسوب میشه گویا امروز جلسه مهمی توسط یگان عقیدتی سیاسی وفرماندهی تدارک دیده شده بود وهنوز جلسه به نیمه نرسیده که انفجار در قسمت انبار مهمات صورت میگیره واینجورکه ریاست واحد عقیدتی ما از اهالی همونجاست زنگ زده بود تعداد کشته شده ها خیلی بالا گزارش شده وتعداد زیادی نیز سرباز وظیفه که در حال استراحت در خابگاه بودند کشته میشوند قابل توجه سربازان وظیفه در باقیه یگانهای حکومتی🎺🎺🎺🎺🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔این اخرین هشدار را جدی بگیرید وفورن محل خدمت خود را ترک وبه خانه وکاشانه خودبازگردیدحکومت ضد ایرانی ملاها دست به کشتار خودیها زده برای مرعوب کردن جو جامعه واینکه خودش را موجه جلوه دهد بیش از این حماقت نکنید شاید نفربعدی تو ویا همخدمتی و دوست تو باشد این حکومت ضد ایران وایرانیست واز کشتن جوانان ما هیچ هراسی به دل راه نمیدهد این آخرین هشدار فقط به سربازان ودرجه داران وظیفه میباشد تکلیف پرسنل کادر توسط شاهنشاه قانونیه ایران روشن شده وحکومت هرجا ریزش بیشتر احساس میکنه انتقام میگیره📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣آرزو میکنم این پیام بتواند جان چند جوان در حال خدمت را نجات دهد از هموطنانی که دل در گرو آین آب وخاک دارند درخاست نشر حداکثری داریم پاینده ایران جاویدشاه💙
75👍6👌6💯1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
درود یاران

یاران یادتان باشد که معجزه من و. تو هستیم ؛ من کاری به مردم و یا اینکه آیا در کانال عضو هستند و یا نیستند ندارم .

یا کانال های سیاسی و یا مبارزه با جمهوری اسلامی
برای من سرباز هیچ اهمیتی ندارند همکاری کنند و یا نکنند.
مگر در حماسه پاسارگاد حمایت کردن یا انقلاب مهسا ؟!
یا بقیه کارها!
اصلا رویشان حساب نکردم و نمی کنم ولی روی شما حساب کردم که در کانال هستی .
از چه میترسی؟
جمهوری اسلامی سقوط کرده و کشور پاشیده شده ؛
منتظر کلیپهای سوت شما هستم.
#سیاوش_امانیه
90👏9👍4💯4🔥1😱1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
درود یاران
معجزه ای دیگر در راه است و شما نیز در این معجزه سهیم هستید

برای انجام این معجزه هر شب تکرار میکنم هر شب طبق این دستور العمل پیش می‌رویم

اول سوت را تهیه کنید
رنگش مهم نیست

دوم اینکه
جایی که قرار می‌گیرید درفضای آزاد باشد
مثلا بالای پشت بام
یا پارک
یا دور میدان
فقط باید در فضای آزاد باشد
اما
بهترین مکان برای این معجزه، بالای کوه است
هر چه بلند باشد بهتر است

سوم اینکه
قبل ازسوت زدن
باید از ته دل، و با تمرکز بگویند:
این سوت پایانی جمهوری اسلامی هست

چهارم،نوع زدن سوت است
باید و حتما،سوت بلند بزنید و یک نواخت

پنجم اینکه
بعد سوت زدن باید بگویید از کدام شهر،یا استان هستید
ساعت هم
مشخص شده ساعت 11:11 شب هست
‌دست آخر کلیپ ها را لطفاً برایم ارسال کنید

این معجزه سوت پایان جمهوری اسلامی
و
آغاز،ایرانی نوین در سایه ی پادشاهی است

سرباز دیده بان
سیاوش #سیاوش_امانیه
71💯6👍4😱2🫡2🔥1
long_referee_whistle [saednews.com]
saednews.com
امشب ساعت 11:11

یاران امشب شب اخر سوت زدن هست و دیگه احتیاجی نیست و از. همه شما های که شرکت کردید. سپاسگذارم

سوت خودتان را.باخود داشته باشید. و برای جمع شدن میدان شهیاد استفاده میکنیم

#سیاوش_امانیه
100👍9🔥4👏4🙏3😱1😍1
80🔥3
تهران
58👍3🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سوت پایان جمهوری اسلامی از چهارمحال وبختیاری
76👍6💯3🔥1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
جاوید شاه پاینده ایران


درود ،از مشهد ساعت 11،11دقیقه
74👍8
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مشهد،تا پای جان با خاندان پر افتخار پهلوی
88👍7🔥2