Forwarded from Reza Pahlavi | رضا پهلوی
دفترچه مدیریت دوران اضطرار.pdf
2.6 MB
«پروژه شکوفایی ایران»، بخش پنجم از استراتژی پنجگانه برای باز پس گرفتن ایران و بازسازی آن است. این پروژه به دست متخصصان و تحت نظارت من و تیم همراهم در حال انجام است، و اینک دفترچه مدیریت دوران اضطرارِ آن (۱۰۰ تا ۱۸۰ روز نخست) منتشر شده است.
@OfficialRezaPahlavi
@OfficialRezaPahlavi
❤111👍9🫡4👌2💯2😱1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
درود ملت ایران
شما تمام صحبت های شهریار ایران گوش کردید بر سه اصل پایبند بوده :
۱.حفظ تمامیت ارضی کشور
۲.سکولاریسم یا همان جدایی دین از سیاست
۳.حق ملت برای تعیین شکل حکومت دموکراتیک
همه تون هم شنیدید
هیچ ترسی هم از مصاحبه کردن چه داخلی چه خارجی نداشته خودتون هم دیدید
مریم رجوی اینه فقط و فقط یه نمایش
به دنیا میگه بیایید به من قدرت بدید
بعدش من ایران براتون قطعه قطعه میکنم
تجزیه میکنم به عنوان خودمختاری
بعدش هم شعار میدن جانم فدای ایران
همیشه خودشون برا خودشون قانون وضع میکنن
خودشون برا خودشون کف میزنن و یک اسلام جدید درست کردن که مردها باید. زنشون را طلاق بدهند
و هیچ وقت هم جرأت ندارن با یه خبرنگار مستقل مصاحبه کنن
وحتی هیچ جا جرات ندارند بدون اجازه بیرون بروند
یاران مثل همیشه گفتم که اصلا نگران نباشید دنیا به شما و. شعار. شما احترام گذاشت و جاوید شاه را رسما تایید کرده
و. همیشه گفتم که مسلمانها روانی هستند و گیج
سیاوش #سیاوش_امانیه
شما تمام صحبت های شهریار ایران گوش کردید بر سه اصل پایبند بوده :
۱.حفظ تمامیت ارضی کشور
۲.سکولاریسم یا همان جدایی دین از سیاست
۳.حق ملت برای تعیین شکل حکومت دموکراتیک
همه تون هم شنیدید
هیچ ترسی هم از مصاحبه کردن چه داخلی چه خارجی نداشته خودتون هم دیدید
مریم رجوی اینه فقط و فقط یه نمایش
به دنیا میگه بیایید به من قدرت بدید
بعدش من ایران براتون قطعه قطعه میکنم
تجزیه میکنم به عنوان خودمختاری
بعدش هم شعار میدن جانم فدای ایران
همیشه خودشون برا خودشون قانون وضع میکنن
خودشون برا خودشون کف میزنن و یک اسلام جدید درست کردن که مردها باید. زنشون را طلاق بدهند
و هیچ وقت هم جرأت ندارن با یه خبرنگار مستقل مصاحبه کنن
وحتی هیچ جا جرات ندارند بدون اجازه بیرون بروند
یاران مثل همیشه گفتم که اصلا نگران نباشید دنیا به شما و. شعار. شما احترام گذاشت و جاوید شاه را رسما تایید کرده
و. همیشه گفتم که مسلمانها روانی هستند و گیج
سیاوش #سیاوش_امانیه
👍156❤27🔥8💯8👌2😱1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما نیازی به قوانین مندرآوردی و دفترچه اضطرار و فیلان نداریم وقتی تکلیف اینجا روشن شده.
در دوره گذار برمیگردیم به قوانین مدنی که در زمان آریامهر در کشور اجرا میشده.
در دوره گذار برمیگردیم به قوانین مدنی که در زمان آریامهر در کشور اجرا میشده.
👍267❤41🫡21👏12💯9🥰2🙏2🔥1👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خوب نگاه بکنی ننه لچک رجبی ماند و حوضش همه و همه مجاهدین زنده همینند که می بینید بقیه سقط شدند و این میکروب کثیف سیاسی روزی خشک خواهد شد و به زباله دان تاریخ خواهد افتاد و شرم تاریخ بر این روانپریشان و حسودان که می خواستند جای شاه و شهبانو فرح را بگیرند نه عرضه نه لیاقت و صلاحیت داشتند
گلبانو
گلبانو
👏144👍20💯19🔥13❤9👌3
درود بر سیاوش امانیه سرباز دیده بان
درود بر شاهنشاه قانونی ایران شاهزاده رضاپهلویی
درود بر مردم شریف و فهیم ایران آریایی
فرمانده دانا و توانای ایران سیاوش امانیه سرباز دیده بان ..چند کلمه ای سخن یک کشاورز رو به گوش تمامی مبارزان ایران آریایی برسانید ..ما نه اهل جمهوری هستیم نه اهل اسهالی ...من و ما سربازان شاه و میهن به فرماندهی سرباز ديده بان سیاوش امانیه فقط یک نظام رو قبول داریم و زمانی پای صندوق خواهیم آمد که نظام بر حق پادشاهی پارلمانی پهلوی باشه وسلام نامه تمام اگه تمامی یاران این رو قبول دارند این پیام رو لایک بالا بزارند
ایران فقط با نام پهلوی پا به عرصه ی دنیا و جهان خواهد گذاشت ولاغیر هر حکومتی دیگر غیر از پهلوی و پادشاهی باشه بدونید که میخواهند نو دیگر جمهوری اسهالی رو پیاده کنند پس نظام بر حق پادشاهی پارلمانی پهلوی ولا غیر ای مردم منه کشاورز فهمیدم چه خبر هستش حالا شما که همه اهل تحصیل و درک و شعور بالا هستید عزیزان فقط پدر تاجدارمان شاهنشاه قانونی ایران شاهزاده رضاپهلویی ایران رو دوباره خواهد ساخت
سرباز ديده بان از گارد جاویدان 👮♂
درود بر شاهنشاه قانونی ایران شاهزاده رضاپهلویی
درود بر مردم شریف و فهیم ایران آریایی
فرمانده دانا و توانای ایران سیاوش امانیه سرباز دیده بان ..چند کلمه ای سخن یک کشاورز رو به گوش تمامی مبارزان ایران آریایی برسانید ..ما نه اهل جمهوری هستیم نه اهل اسهالی ...من و ما سربازان شاه و میهن به فرماندهی سرباز ديده بان سیاوش امانیه فقط یک نظام رو قبول داریم و زمانی پای صندوق خواهیم آمد که نظام بر حق پادشاهی پارلمانی پهلوی باشه وسلام نامه تمام اگه تمامی یاران این رو قبول دارند این پیام رو لایک بالا بزارند
ایران فقط با نام پهلوی پا به عرصه ی دنیا و جهان خواهد گذاشت ولاغیر هر حکومتی دیگر غیر از پهلوی و پادشاهی باشه بدونید که میخواهند نو دیگر جمهوری اسهالی رو پیاده کنند پس نظام بر حق پادشاهی پارلمانی پهلوی ولا غیر ای مردم منه کشاورز فهمیدم چه خبر هستش حالا شما که همه اهل تحصیل و درک و شعور بالا هستید عزیزان فقط پدر تاجدارمان شاهنشاه قانونی ایران شاهزاده رضاپهلویی ایران رو دوباره خواهد ساخت
سرباز ديده بان از گارد جاویدان 👮♂
🫡88❤34👏15👍3😍3👌2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔸اینها همان هایی هستند که رسانه کثیف چپ به عنوان بازی با احساسات مردم دنیا استفاده میکند،،پس غزه گرسنه است؟قحطی ست؟
🔺و اما تصاویر اصلی را هم تماشا کنید که وضع شان از مردم ایران هم به مراتب بهتر است
🔻حرام زاده تا را بشناسید
🔺و اما تصاویر اصلی را هم تماشا کنید که وضع شان از مردم ایران هم به مراتب بهتر است
🔻حرام زاده تا را بشناسید
👍140💯12❤7🔥5😱2🫡1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتے وسط مصاحبہ ڪاترین شڪدم پیام میدہ میگہ خونہ مون خالیہ بیا بلد نیستم وضو بگیرم
🤣🤣🤣
اینم وضعیت مسئولانہ رژیم ، فڪ ڪنم یارو الزایمر دارہ
🤣🤣🤣
اینم وضعیت مسئولانہ رژیم ، فڪ ڪنم یارو الزایمر دارہ
👍114👌12🔥8😱3😍2❤1🫡1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸🇷🇺
🔴 مدودف در مورد هستهای صحبت میکرد، وقتی در مورد هستهای صحبت میکنید، ما باید آماده باشیم.
⭕️ما کاملاً آمادهایم.
🔴 مدودف در مورد هستهای صحبت میکرد، وقتی در مورد هستهای صحبت میکنید، ما باید آماده باشیم.
⭕️ما کاملاً آمادهایم.
❤152👍34🥰3😱3👌3
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
یاران
هر. کسی و به شکلی از اسلام بیرون میاید.
فقط مغزهای ضیعف و. نخودی و مریض روانی زمان میبره تا متوجه شود که اسلام دین شیطان پرسی هست
#سیاوش_امانیه
هر. کسی و به شکلی از اسلام بیرون میاید.
فقط مغزهای ضیعف و. نخودی و مریض روانی زمان میبره تا متوجه شود که اسلام دین شیطان پرسی هست
#سیاوش_امانیه
👍117👏16❤7💯6👌3🥰2
درود آقای امانیه.
کسی در این 47 سال جرات نداشته از مریم رجوی سوال کند که اگر مردم رئیس جمهوری نخواستند چی. ولی از رضا شاه دوم صد میلیون کلیپ و مصاحبه این سوال رو پرسیدن (که اگر مردم پادشاه نخوان چی). تمام دانشمندان چپ اعم از فرج سرکوهی و حسن داعی و هوشنگ امیر احمدی و تقی رحمانی و نرگس محمدی و نمیدونم بقیه آشغالهای چپ که اسم آشغالشون رو هم نمیدونم اگر همین یک سوال رو جواب بدن من از فردا رضا پهلوی رو ول میکنم میرم طرفدار مجاهدین میشم.
من عین روز برام روشنه که جوابی ندارند و فقط گوه مفت از دموکراسی می خورند ولی شاهزاده اینقدر جرات داشته بگه اگر مردم رای دادند که جمهوری میخوان ، منم بعد از دوران گذار ول میکنم میرم و مردم جمهوری رو ادامه بدن. پس این نشون میده که چقدر این مرد از خودش مطمئنه و چقدر مجاهدین ، مصدقی ها ، چپی ها و تجزیه طلبها و فمنیستها و بقیه شاخه های چپ از رای مردم می ترسند.
مورد بعدی ک ما 50 تا پادشاهی خواه زیر 30 و زیر 20 سال و حتی یکی دو تا 15 ساله اومدن پشت تریبون همایش مونیخ و اشخاص کاملا حقیقی با اسم و مشخصات حقیقی.
(مثلا عرشیا برادر ابوالفضل از کشته شده های 1401 با 17 یا 15 سال سن اومد گفت من پادشاهی خواه هستم)
ما 17 یا 20 ساله نخواستیم! شما 5 تا مجاهد زیر 50 سال در ایران به من معرفی کنید که همه بشناسنشون 🤣
کسی در این 47 سال جرات نداشته از مریم رجوی سوال کند که اگر مردم رئیس جمهوری نخواستند چی. ولی از رضا شاه دوم صد میلیون کلیپ و مصاحبه این سوال رو پرسیدن (که اگر مردم پادشاه نخوان چی). تمام دانشمندان چپ اعم از فرج سرکوهی و حسن داعی و هوشنگ امیر احمدی و تقی رحمانی و نرگس محمدی و نمیدونم بقیه آشغالهای چپ که اسم آشغالشون رو هم نمیدونم اگر همین یک سوال رو جواب بدن من از فردا رضا پهلوی رو ول میکنم میرم طرفدار مجاهدین میشم.
من عین روز برام روشنه که جوابی ندارند و فقط گوه مفت از دموکراسی می خورند ولی شاهزاده اینقدر جرات داشته بگه اگر مردم رای دادند که جمهوری میخوان ، منم بعد از دوران گذار ول میکنم میرم و مردم جمهوری رو ادامه بدن. پس این نشون میده که چقدر این مرد از خودش مطمئنه و چقدر مجاهدین ، مصدقی ها ، چپی ها و تجزیه طلبها و فمنیستها و بقیه شاخه های چپ از رای مردم می ترسند.
مورد بعدی ک ما 50 تا پادشاهی خواه زیر 30 و زیر 20 سال و حتی یکی دو تا 15 ساله اومدن پشت تریبون همایش مونیخ و اشخاص کاملا حقیقی با اسم و مشخصات حقیقی.
(مثلا عرشیا برادر ابوالفضل از کشته شده های 1401 با 17 یا 15 سال سن اومد گفت من پادشاهی خواه هستم)
ما 17 یا 20 ساله نخواستیم! شما 5 تا مجاهد زیر 50 سال در ایران به من معرفی کنید که همه بشناسنشون 🤣
❤95👌20👍3🔥1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
درود بر یاران
این فقط یک نمونه از ثروت ایران است که تازه امروز زبان به اعتراف گشودند
این ثروت در کشورهایی مثل
آلمان
فرانسه
روسیه
قطر
آمریکا و
سوئیس
نیز هست که قانونا باید پس بدن ،خودشون هم میدونن .
به غیر از این ها همین مزدور های حکومتی و حرامزده هاشون حتی اگر ثروتی از مردم ایران را به نام اقوام کرده باشن همه اش مصادره خواهد شد و به خزانه ملت برخواهد گشت .
فقط فکر کنید وقتی تمام این پول ها برگرده شماملت به چه ثروت هنگفتی دست خواهید یافت
حتی خود ضحاک هم گفته بود وقتی ما دیگر نیستیم وضع ملت ایران از همه مردم جهان بهتر خواهد شد
سیاوش #سیاوش_امانیه
این فقط یک نمونه از ثروت ایران است که تازه امروز زبان به اعتراف گشودند
این ثروت در کشورهایی مثل
آلمان
فرانسه
روسیه
قطر
آمریکا و
سوئیس
نیز هست که قانونا باید پس بدن ،خودشون هم میدونن .
به غیر از این ها همین مزدور های حکومتی و حرامزده هاشون حتی اگر ثروتی از مردم ایران را به نام اقوام کرده باشن همه اش مصادره خواهد شد و به خزانه ملت برخواهد گشت .
فقط فکر کنید وقتی تمام این پول ها برگرده شماملت به چه ثروت هنگفتی دست خواهید یافت
حتی خود ضحاک هم گفته بود وقتی ما دیگر نیستیم وضع ملت ایران از همه مردم جهان بهتر خواهد شد
سیاوش #سیاوش_امانیه
👍147❤16🔥5👌5🥰2👏2💯2