دیوید لامی، وزیر خارجه بریتانیا، در گفتوگویی با روزنامه گاردین با اشاره به سطح بالای غنیسازی اورانیوم در ایران تأکید کرد که ادعای جمهوری اسلامی مبنی بر استفاده دانشگاهی از اورانیوم ۶۰ درصدی باورپذیر نیست. او با مقایسه این سطح از غنیسازی با تأسیسات هستهای بریتانیا که هرگز بیش از ۶ درصد فعالیت نمیکنند، هشدار داد که این روند میتواند تهدیدی جدی برای امنیت جهانی و آغازگر رقابت هستهای در خاورمیانه باشد.
دیوید لامی، وزیر خارجه بریتانیا، در گفتوگوی مفصل با گاردین صراحتاً اعلام کرد تهدید هستهای رژیم جمهوری اسلامی واقعی است. او گفت:
«رهبری رژیم جمهوری اسلامی نتوانسته به من توضیح دهد — و با آنها گفتگوهای متعددی داشتهام — چرا به اورانیوم با غلظت ۶۰٪ نیاز دارند. در تأسیسات غنیسازی انگلستان مانند سلَفیلد یا اورنکو در چِشایر، غلظت هرگز بیش از ۶٪ نمیشود. جمهوری اسلامی ادعا میکند مقاصد دانشگاهی دارد، اما من این ادعا را قبول ندارم.»
وی همچنین هشدار داده است که دستیابی رژیم جمهوری اسلامی، به این سطح از غنیسازی ممکن است کشورهای همسایه را ترغیب کند که آنها نیز به دنبال برنامه اتمی بروند، و افزود:
«بسیاری از خوانندگان شما فیلم اپنهایمر را دیدهاند و تأثیر ساخت بمب اتم توسط آمریکا را به خاطر دارند. اگر جمهوری اسلامی به یک کشور هستهای تبدیل شود، ممکن است کشورهای دیگری در منطقه نیز بخواهند بمب بسازند، و ناگهان دنیایی را به فرزندان و نوههایمان تحویل دادهایم که تسلیحات هستهایاش بسیار بیشتر از امروز باشد.»
در مورد مسأله تغییر رژیم در ایران نیز، لامی گفت:
«بگذارید رک بگویم: بسیاری در ایران خواستار تغییر رژیم هستند، اما هیچ تضمینی نیست که جایگزین سپاه پاسداران فعلی وضعیت بهتری داشته باشد، شاید حتی بدتر باشد. تمرکز من روی این است که بریتانیا چه کاری میتواند انجام دهد تا جمهوری اسلامی به قدرت هستهای تبدیل نشود.»
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤81👍18💯5👏2😱1👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
انفجار در کارخانه فولاد آریا اردستان
کارگران مجبور به تخلیه اضطراری مواد ذوب شدند
به دلیل بروز مشکل فنی در یکی از کورههای کارخانه فولاد آریا، کارگران مجبور به تخلیه اضطراری مواد ذوب شدند
کارگران مجبور به تخلیه اضطراری مواد ذوب شدند
به دلیل بروز مشکل فنی در یکی از کورههای کارخانه فولاد آریا، کارگران مجبور به تخلیه اضطراری مواد ذوب شدند
👍83😱11🔥4🫡1
🔴 تجمع رانندگان کامیون در اعتراض به عدم ترخیص کامیونهای وارداتی در مقابل ساختمان وزارت صمت، امروز شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۴
👍76❤8🔥1😱1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فشار بیسابقه بر مردم اسلامآباد غرب با تحمیل قطعی مکرر برق و آب، در کنار موج گرمای طاقت فرسا، زندگی را سخت کرده است.
بر اساس گزارشهای منتشر شده؛ شهروندان این منطقه میگویند شرایط دیگر قابل تحمل نیست؛ نه برق برای خنک کردن خانهها دارند، نه آب برای آشامیدن یا حتی پختوپز. در بسیاری از محلهها، آب لولهکشی برای ساعتها یا حتی روزها قطع شده و ساکنان ناچارند با بطریهای پلاستیکی به دنبال آب بگردند.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥70❤7👍3😱2🥰1😍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فیلم دیگری از انفجار در کارخانه فولاد آریا اردستان
👍83❤5🔥5🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
درود یاران
در طی تمامی سالهایی که برعلیه ضحاک مبارزه کرده ام
هیچوقت بازی اتاق فکر رژیم منحوس آخوندی را نخورده ام
رژیم ضحاک،
با راه انداختن سیرک ،و پخش کلیپ های دلقک گونه اش، سعی بر،برهم زدن تمرکز شما از اهداف و آزادی شما را داشته
و از آنجا که همه ی شما رو شرطی کرده و خوب میداند میتواند به راحتی حواس شما را پرت کند ،شروع به پخش کلیپ های مضحک میکند
روی سخنم با شماست
با شماهایی که بارها و بارها گول اتاق فکر رژیم منحوس آخوندی و ضحاک را میخورید
وقتی کلیپ هایشان را پخش میکنید
به این معناست که وجود دارند
و در اصل با این کار بدون اینکه بخواهید به ضحاک جانی دوباره میدهید
و با این کار خودتان را ضعیف میکنید و به ضحاک قدرت میدهید
اگر بتوانید در ذهنتان دشمن را کوچک کنید،به شما قول شرف میدهم که با چشم بر هم زدنی نابود و از زندگی شما حذف خواهند شد
خیلی از شما ها کلیپ های آنها را پخش کردند اما من این کار رو نکردم
چون در ذهنم کوچک و زیر پاهایم میکردم
پخش نکردم ،چون برای من وجود نداشتند
خودم را قوی و دشمن را ضعیف میدیدم
من کلیپ های رژیم منحوس آخوندی را نه پخش و نه محل نمیدادم
اگر فکر کنید هستند و وجود دارند
قدرت این حکومت شیطانی زیاد میشود
راز این است
در ذهنتان این حرامزدگان،تاریخ را، کوچک و کوچکتر کنید
و قول میدهم سقوطشان را با چشمتان خواهید دید
به هوش باشید
کشور ازهم پاچیده
نیروی انتظامی یا سپاه و بسیج به زور سرکار میروند
بی آبی ،بی برقی، مشکل مختل بودن اینترنت گرانی هم از چشم ،هیچ کس پوشیده نیست
حتی نیروهای خودشان به این حقیقت پی بردند
خوب بدانید که فقط مشتی سیاهی لشکر دور خودشان جمع کرده اند،و میخواهند قدرت پوشالی خود را به مردم نشان دهند و اینگونه مردم را سرگرم کنند
اما این همه ی ماجرا نیست ....
قول این سیاهی لشکر را نخورید
تمامی آنها در حال فرار هستند و دارند تمامی تلاش خود را میکنند تا پناهنده شوند
خانه هایشان را برای فروش گذاشتند
تمامی ملک هایشان را تبدیل به پول و دلار میکنند
حتی کافه تریا را به بهانه ی پلمپ شد، رها کرده اند
دادگاه ها از هم پاچیده
بانک ها پولی ندارند
ادارات نیمه تعطیل و یا از هم پاشیده است
گمرکی در کار نیست
رژیم منحوس آخوندی از هم پاشیده و بوی الرحمانش بلند شده
اگر نکته های منفی، و مشکلات زندگی را نگاه کنید
کلیپ های مسخره و دروغ را ببینید و پخش کنید
فرصتی برای جان دوباره به ضحاک میدهید
و وجود دشمن را قوی و خود را حقیر و ضعیف میکنید
کلید اینجاست
دیدگاهتان را که عوض کنید،دشمن را ضعیف و از هم پاشیده میبینید
اینجاست که انرژی بر میگردد و عوض میشود
و نتیجه این که
با چشم خود میبینید و گوش خوب میشنوید
که
رژیم منحوس آخوندی و ضحاک سقوط کرد
و کار تمام شد
این است قدرت ذهن شما
رژیم را کوچک، نابود و دفن میکند
سوال اینجاست
آیا میخواهید با ذهنتان معجزه کنید و آزادیتان را اول در ذهن و بعد در زندگیتان ببینید؟
سرباز دیده بان
سیاوش #سیاوش_امانیه
در طی تمامی سالهایی که برعلیه ضحاک مبارزه کرده ام
هیچوقت بازی اتاق فکر رژیم منحوس آخوندی را نخورده ام
رژیم ضحاک،
با راه انداختن سیرک ،و پخش کلیپ های دلقک گونه اش، سعی بر،برهم زدن تمرکز شما از اهداف و آزادی شما را داشته
و از آنجا که همه ی شما رو شرطی کرده و خوب میداند میتواند به راحتی حواس شما را پرت کند ،شروع به پخش کلیپ های مضحک میکند
روی سخنم با شماست
با شماهایی که بارها و بارها گول اتاق فکر رژیم منحوس آخوندی و ضحاک را میخورید
وقتی کلیپ هایشان را پخش میکنید
به این معناست که وجود دارند
و در اصل با این کار بدون اینکه بخواهید به ضحاک جانی دوباره میدهید
و با این کار خودتان را ضعیف میکنید و به ضحاک قدرت میدهید
اگر بتوانید در ذهنتان دشمن را کوچک کنید،به شما قول شرف میدهم که با چشم بر هم زدنی نابود و از زندگی شما حذف خواهند شد
خیلی از شما ها کلیپ های آنها را پخش کردند اما من این کار رو نکردم
چون در ذهنم کوچک و زیر پاهایم میکردم
پخش نکردم ،چون برای من وجود نداشتند
خودم را قوی و دشمن را ضعیف میدیدم
من کلیپ های رژیم منحوس آخوندی را نه پخش و نه محل نمیدادم
اگر فکر کنید هستند و وجود دارند
قدرت این حکومت شیطانی زیاد میشود
راز این است
در ذهنتان این حرامزدگان،تاریخ را، کوچک و کوچکتر کنید
و قول میدهم سقوطشان را با چشمتان خواهید دید
به هوش باشید
کشور ازهم پاچیده
نیروی انتظامی یا سپاه و بسیج به زور سرکار میروند
بی آبی ،بی برقی، مشکل مختل بودن اینترنت گرانی هم از چشم ،هیچ کس پوشیده نیست
حتی نیروهای خودشان به این حقیقت پی بردند
خوب بدانید که فقط مشتی سیاهی لشکر دور خودشان جمع کرده اند،و میخواهند قدرت پوشالی خود را به مردم نشان دهند و اینگونه مردم را سرگرم کنند
اما این همه ی ماجرا نیست ....
قول این سیاهی لشکر را نخورید
تمامی آنها در حال فرار هستند و دارند تمامی تلاش خود را میکنند تا پناهنده شوند
خانه هایشان را برای فروش گذاشتند
تمامی ملک هایشان را تبدیل به پول و دلار میکنند
حتی کافه تریا را به بهانه ی پلمپ شد، رها کرده اند
دادگاه ها از هم پاچیده
بانک ها پولی ندارند
ادارات نیمه تعطیل و یا از هم پاشیده است
گمرکی در کار نیست
رژیم منحوس آخوندی از هم پاشیده و بوی الرحمانش بلند شده
اگر نکته های منفی، و مشکلات زندگی را نگاه کنید
کلیپ های مسخره و دروغ را ببینید و پخش کنید
فرصتی برای جان دوباره به ضحاک میدهید
و وجود دشمن را قوی و خود را حقیر و ضعیف میکنید
کلید اینجاست
دیدگاهتان را که عوض کنید،دشمن را ضعیف و از هم پاشیده میبینید
اینجاست که انرژی بر میگردد و عوض میشود
و نتیجه این که
با چشم خود میبینید و گوش خوب میشنوید
که
رژیم منحوس آخوندی و ضحاک سقوط کرد
و کار تمام شد
این است قدرت ذهن شما
رژیم را کوچک، نابود و دفن میکند
سوال اینجاست
آیا میخواهید با ذهنتان معجزه کنید و آزادیتان را اول در ذهن و بعد در زندگیتان ببینید؟
سرباز دیده بان
سیاوش #سیاوش_امانیه
👍108❤25💯5😱1🫡1
درود سیاوش جان سالارمرد خوبی شیرمرد خسته نباشی سیاوش جان معجزه ی ما شما هستی ،و ما مطمئن هستیم که رژیم از هم پاشیده و به سقوط بیش از آنکه فکرش را کنیم نزدیکه و به زودی ایران پادشاهی ما آزاد خواهد شد و پادشاه عزیزمون و علیا حضرت شهبانو فرح پهلوی و خاندان ایرانساز پهلوی و همچنین شما به زودی زود خیلی زود به ایران باز خواهید گشت.جانم فدای شاهم جاویدشاه
❤78👍10😱1💯1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
درود به شما سرباز دیده بان دو جا مورد هدف قرار گرفته یکی مقر بسیج در افسریه که فورن نیروهای مانده منتقل به مقر اصلی در خیابون نبرد شدن
ودومی انتهای دولتخواه که هنوزم دود سیاه داره بیرون میاد اطلاعاتی ازش بیرون نیومده👍
ودومی انتهای دولتخواه که هنوزم دود سیاه داره بیرون میاد اطلاعاتی ازش بیرون نیومده👍
👍132👏20❤5
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
اگه همه دنیا دست به دست هم بدن ،اگه همه کتابهای جذب رو هم بخونی ولی افکارمنفی و باورهای محدود کننده ات رو عوض نکنی نمیتونی جذب خوبی داشته باشی
هیچکسی برات معجزه نمیکنه معجزه فقط در نحوه فکر کردن و باورته اگه تمام روز هم دعا کنی ولی به اجابت دعات شک داشته باشی درست مثه اینه که دونه ای نکاشتی و با التماس و ناله میخوای یه گیاه خوب جوونه بزنه
تصور و تجسم و دعا و تکرار عبار تهای تاکیدی همه وسیله ای هستن برای بالابردن سطح انرژیت
به خودت و قدرتت ایمان بیار دیگه دست از انتظار بکش و اگاهانه باورهاتو انتخاب کن تا عاشقانه به ارزوهات برسی با خودت پیمان ببند که پایبند پیمانت باشی
راز اجابت دعاهات همینه ایمان و باور...
اگه همه دنیا دست به دست هم بدن ،اگه همه کتابهای جذب رو هم بخونی ولی افکارمنفی و باورهای محدود کننده ات رو عوض نکنی نمیتونی جذب خوبی داشته باشی
هیچکسی برات معجزه نمیکنه معجزه فقط در نحوه فکر کردن و باورته اگه تمام روز هم دعا کنی ولی به اجابت دعات شک داشته باشی درست مثه اینه که دونه ای نکاشتی و با التماس و ناله میخوای یه گیاه خوب جوونه بزنه
تصور و تجسم و دعا و تکرار عبار تهای تاکیدی همه وسیله ای هستن برای بالابردن سطح انرژیت
به خودت و قدرتت ایمان بیار دیگه دست از انتظار بکش و اگاهانه باورهاتو انتخاب کن تا عاشقانه به ارزوهات برسی با خودت پیمان ببند که پایبند پیمانت باشی
راز اجابت دعاهات همینه ایمان و باور...
❤94💯13👍3