This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یاران
مشکل که فهمیدید ،راه حل را هم بهتون نشون دادم .
معجزه من و تو هستیم
از همین الان شروع کنید
وقت کمه
موفق باشید
#سیاوش_امانیه
مشکل که فهمیدید ،راه حل را هم بهتون نشون دادم .
معجزه من و تو هستیم
از همین الان شروع کنید
وقت کمه
موفق باشید
#سیاوش_امانیه
❤83👍15🫡3😱2👏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یاران
دلیل اینکه این همه سال تاکید کردم به چرت و پرت های آخوند گوش نکنید دلیلش این بود.
سیاوش #سیاوش_امانیه
دلیل اینکه این همه سال تاکید کردم به چرت و پرت های آخوند گوش نکنید دلیلش این بود.
سیاوش #سیاوش_امانیه
👍88❤4😱3🫡3👏1
درود بر شما و خاندان بزرگ پهلوی جناب امانیه تو گروه ذکر کنید که مردم میتوانند از طریق لمس و راه رفتن و حرف زدن و ارتباط گرفتن با طبیعت آب و باد کوه خصوصا تمام گیاهان و حیوانات به انرژی بالایی دست پیدا کنند
👍60❤9
آقای امانیه فقط شما تنهامون نزارید فداتون بشم ما باهم دیگر پیروزخواهیم شد فدات بشم خدا قوت
🙏50❤5👍3😱2
فرمانده سیاووش همین که از پشت ما مردم در بند ضحاک در امدی و حمایت بی دریغ فرمودین ما ممنون شما و خاندان شما هستیم باشد که در ایران ازاد میزبان شما و خانواده باشم درود و سپاس
👍49❤7
درود جناب امانیه میخوام حرف دلمو بزنم.
من دارم لحظه شماری میکنم برای ورود علیحضرت و خاندان ایرانساز و نجیب زادگان پهلوی و شما و آقای رضا احمدی و تمام اون افرادی که جانن و مالن همه چیزشونو برای بازگشت پادشاهی گذاشتن.
من به عنوان جوانی که در این کشور به این رژیم به اجباااااار خدمت سربازی کردم و کارت پایان خدمتم به هیییییچ دردم نخورد همین جا اعلام میکنم با افتخار تمام حاضرم در ارتش شاهنشاهی دوسال خدمت کنم اما این بار نه به اجبار بلکه به افتخار.من آرزوم به ارتش شاهنشاهی خدمت کنم .
تمام قد پشت پادشاه نجیب زاده خودمان هستیم.
#ایران_بدون_پهلوی_یعنی_سرای_اجنبی
#ایران_شده_آماده_تشریف_بیار_شاهزاده
#جاوید_شاه
#من_ساواکی_هستم
#kingrezapahlavi
من دارم لحظه شماری میکنم برای ورود علیحضرت و خاندان ایرانساز و نجیب زادگان پهلوی و شما و آقای رضا احمدی و تمام اون افرادی که جانن و مالن همه چیزشونو برای بازگشت پادشاهی گذاشتن.
من به عنوان جوانی که در این کشور به این رژیم به اجباااااار خدمت سربازی کردم و کارت پایان خدمتم به هیییییچ دردم نخورد همین جا اعلام میکنم با افتخار تمام حاضرم در ارتش شاهنشاهی دوسال خدمت کنم اما این بار نه به اجبار بلکه به افتخار.من آرزوم به ارتش شاهنشاهی خدمت کنم .
تمام قد پشت پادشاه نجیب زاده خودمان هستیم.
#ایران_بدون_پهلوی_یعنی_سرای_اجنبی
#ایران_شده_آماده_تشریف_بیار_شاهزاده
#جاوید_شاه
#من_ساواکی_هستم
#kingrezapahlavi
👍55❤14🫡3😱1
درود بر جناب امانیه عزیز در چند سالی که در کانال رستاخیز سیمرغ بودم به شما ایمان دارم و کارهای که گفتید انجام دادم و نتیجه اش در زندگی دیدم . زحمات زیادی برای ایران و مردمانش جهت آگاهی و شناخت از جهان و تاثیرش بر زندگیمان انجام دادید بدون توقع و هنوز برای آزادی و رفاه و شادی و آبادی وطن و ملتش بی وقفه تلاش مینماید سپاسگزاریم عشقی عشق در قلب مایی . جاوید شاه جاوید شاه درود بر اعلاحضرت سیروس رضا شاه دوم پهلوی سوم 💙💙💙💙💙💙💙
❤49😱2👌2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
درود بر شما جناب امانيه ي عزيزم♥️
در كانال شما هميشه آگاهي✨و آرامش 🤍و عشق♥️موج ميزند و ما هم هميشه در كنار شما آرام گام برميداريم و يقين داريم كه دنبال رد پاي شما آمدن ما را به دورازه ي خرد و آگاهي و پيروزي خواهد رساند🥰
سپاس بخاطر تمام انرژي و زماني كه براي ايران و ايراني گذاشتيد و ميگذاريد🙏🏻🙏🏻🙏🏻
#پاينده ايران✨💚🤍♥️✨
#جاويدشاه✨💙👑💙✨
#بازگشت پهلويسم ✨☀️✨
در كانال شما هميشه آگاهي✨و آرامش 🤍و عشق♥️موج ميزند و ما هم هميشه در كنار شما آرام گام برميداريم و يقين داريم كه دنبال رد پاي شما آمدن ما را به دورازه ي خرد و آگاهي و پيروزي خواهد رساند🥰
سپاس بخاطر تمام انرژي و زماني كه براي ايران و ايراني گذاشتيد و ميگذاريد🙏🏻🙏🏻🙏🏻
#پاينده ايران✨💚🤍♥️✨
#جاويدشاه✨💙👑💙✨
#بازگشت پهلويسم ✨☀️✨
👍68❤19
درود عرض ادب،شبتون بخیر،اقای امانیه کلیپا واقعااااا عالی بود قشنگ دوروبرمون پر از انرژی منفی هست و با کمک شما همه این انرژی ها شکسته میشه و ایرانی پیروز و اباد و عاری از هر گونه اخوندو ملخکو لچک ب سرو چهره های کریح خواهیم دید،چهره های نورانیو فرشته ی ما شاهزاده عزیزمون وارد ایران خواهند شد،من اهل مدیتشن و این چیزا نبودم واقعیتش ولی از امشب تا روزی ک بتونم ی قطره ب ایران، ایران عزیز کمک کتم تا جان دارم انجام میدمو انرژی های منفی کشور ک شاید نتونم ولی جایی ک زندگی میکنمو از بین میبرم با کمک استادو عزیزی مثل شما❤️اگه اجازه بدین من کلیپارو برا دوستان و اشنایان هم بفرستمو چندین نفرو همراه خودم کنم اونا هم ب کمک کلیپای شما از زندانو حصاری ک اخوندای هزار پدر برامون ساختن رهایی پیدا کننو شاهزاده عزیزمون و مادرمون شهبانو فرح پهلوی و ملکه عزیزمون یاسمینو پرنسسای عزیزترشون رو در ایرانی اباد و ازاد و بدون هیچ اخوندی ببینیم🌹🙏
❤54👍9👏2
درود بر شما سردار عزیز خسته نباشید سپاسگزارم از شما همیشه پیروز و سربلند هستی ومشبت شما امید هستی ما شرمنده زحمات شب روز شما هر کاری شما بگویید ما با دل جان انجام میدهیم در سلامت باشید برای ملت ایران در این دنیا خراب فقط شما را داریم در پناه خدا باشید برای ما جاوید شاه سرفراز آقای امانیه سردار ملت ایران
👍46❤5👌2
جناب امانیه درود بر شما جمهوری اسلامی برای مردم ایران باتلاقی درست کرده تا تمام مردم توی این باتلاق غرق بشن مثل چهار عنصر آب آتش وخاک واکسیژن رو تخریب کرده وبا تورم بیکاری اعتیاد وهزاران مشکل بوجود آورده تا انرژی مردم از بین بره رفته رفته ومردم را به این شکل اسیر کرده ولی مردم فقط فکر این مشکلات نباشن تا درگیر وباتلاق تمام مشکلات غرق نشن وذهن خودشون رو از تمام این مسائل آزاد کنن وفقط به فکر نجات وآزادی باشن واون کاری که لازم هست انجام بدن
👍47❤10
وخوشحالم روی ما توی این مدت کار کردین وارتعاشات مثبت روبدست آوردیم برای آزادی
❤43👍13
درود سیاوش جان خدایی این سالها برای این سرزمین واین مردم که اشک وآه شاهنشاه فقید هنوز که هنوز پشت سرشونه.بینهایت زحمت کشیدی با جان ومال وزندگی و همه چیز جنگیدی ما ملت لیاقت شاهنشاه رو نداشتیم یه سری بیناموس بی پدر و مادر اجنبی ،خائن،وطن فروش ،ملا چپی ومجاهد حرامزاده فاند بگیر هنوز که هنوز از یه سری احمق زیر زمینی برای پیشبرد اهدافشون استفاده میکنند، سیاوش جان داداش زحماتتون نتیجه داده اینا قافیه رو باختند ایمان دارم یه سیل ویه موج خروشان همه این بی پدرو ومادر رو با خود خواهد برد ملت وآگاه کردید به قول زنده یاد احمد کسروی ما یه حکومت به آخوندا بدهکاریم باید اتفاق میفتاد تا ملت بفهمند شاهنشاه فقید پدر ایران بود و این ملت یتیم شد وخداروشکر که لااقل فرزند بزرگوارشو برامون حفظ کرده داداش ممنون که هستی تنها چیزی که به من انرژی میده بدون اغراق میگم داشتن مروارید گرانبهایی همچون شماست خداوند راسپاس به خاطر داشتن خانواده پهلوی وتکیه گاهی چون 👍👍👍❤️❤️❤️شما تنهامون نزار😍😍😍
❤48👍9👏2
سیاوش جان درود بر شما کلیپ هاتون رو دیدم عالی بود از امشب باید اعضای کانال یاد بگیرن مدیتیشن دست جمعی برای ازادی ایران انجام بدیم انرژی بسیار زیادی داره و قطعا بسیار کمک میکنه برای جلو بردن کارای ازادیمون
👍50❤7
درود جناب امانیه عزیز ممنون به خاطر این کلیپها عالین عالی همه رو مو به مو انجام میدم .برای ملتم وکشورم آزادی بیداری آگاهی وآبادی رو خواستارم
👍47❤9
سیاوش عزیز باور کن هروقت از خواب بیدار میشم تلوزیون که روشن میکنم همش باخودم میگم ، الانه که سخنرانی از پادشاهمون پخش زنده میشه، هرروز هرروز، چشم به راه هستم 👑🥹
مرسی که هستی 👑
مرسی که هستی 👑
❤68👏1
من هرشب انجامش میدم خودتون ک درجریانید و بزارید داخل کانال ک نقشه ی ایران رو تو ذهنشون تصور کنن از قلبشون نور سفید و انرژی خوب پاک و ازادی رفاه شادی بفرستن برای ایران
❤65👏1