رستاخیز سیمرغ
16.2K subscribers
62.6K photos
95K videos
596 files
5.7K links
هدف رستاخیزسیمرغ نابودی ضحاک در #ایران،برقراری پادشاهی مشروطه خواه و احترام به عقیده جمهوری خواهان وچپ های وطن پرست میباشد
#سیاوش_امانیه

تاریخ تاسیس 13 می 2017

#کانال_رسمی #شاهزاده_رضاپهلوی 👇

@OfficialRezaPahlavi

ارتباط بامدیر @siavash_amanieh
Download Telegram
آدم لذت میبره حرفا و کانال شما و تحلیل های شما رو میشنوه
53👍10😱2👌2
درود بر جناب امانیه عزیز در چند سالی که در کانال رستاخیز سیمرغ بودم به شما ایمان دارم و کارهای که گفتید انجام دادم و نتیجه اش در زندگی دیدم . زحمات زیادی برای ایران و مردمانش جهت آگاهی و شناخت از جهان و تاثیرش بر زندگیمان انجام دادید بدون توقع و هنوز برای آزادی و رفاه و شادی و آبادی وطن و ملتش بی وقفه تلاش مینماید سپاسگزاریم عشقی عشق در قلب مایی . جاوید شاه جاوید شاه درود بر اعلاحضرت سیروس رضا شاه دوم پهلوی سوم 💙💙💙💙💙💙💙
49😱2👌2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
درود بر شما جناب امانيه ي عزيزم♥️
در كانال شما هميشه آگاهيو آرامش 🤍و عشق♥️موج ميزند و ما هم هميشه در كنار شما آرام گام برميداريم و يقين داريم كه دنبال رد پاي شما آمدن ما را به دورازه ي خرد و آگاهي و پيروزي خواهد رساند🥰

سپاس بخاطر تمام انرژي و زماني كه براي ايران و ايراني گذاشتيد و ميگذاريد🙏🏻🙏🏻🙏🏻


#پاينده ايران💚🤍♥️
#جاويدشاه💙👑💙
#بازگشت پهلويسم ☀️
👍6819
درود عرض ادب،شبتون بخیر،اقای امانیه کلیپا واقعااااا عالی بود قشنگ دوروبرمون پر از انرژی منفی هست و با کمک شما همه این انرژی ها شکسته میشه و ایرانی پیروز و اباد و عاری از هر گونه اخوندو ملخکو لچک ب سرو چهره های کریح خواهیم دید،چهره های نورانیو فرشته ی ما شاهزاده عزیزمون وارد ایران خواهند شد،من اهل مدیتشن و این چیزا نبودم واقعیتش ولی از امشب تا روزی ک بتونم ی قطره ب ایران، ایران عزیز کمک کتم تا جان دارم انجام میدمو انرژی های منفی کشور ک شاید نتونم ولی جایی ک زندگی میکنمو از بین میبرم با کمک استادو عزیزی مثل شما❤️اگه اجازه بدین من کلیپارو برا دوستان و اشنایان هم بفرستمو چندین نفرو همراه خودم کنم اونا هم ب کمک کلیپای شما از زندانو حصاری ک اخوندای هزار پدر برامون ساختن رهایی پیدا کننو شاهزاده عزیزمون و مادرمون شهبانو فرح پهلوی و ملکه عزیزمون یاسمینو پرنسسای عزیزترشون رو در ایرانی اباد و ازاد و بدون هیچ اخوندی ببینیم🌹🙏
54👍9👏2
درود بر شما سردار عزیز خسته نباشید سپاسگزارم از شما همیشه پیروز و سربلند هستی ومشبت شما امید هستی ما شرمنده زحمات شب روز شما هر کاری شما بگویید ما با دل جان انجام میدهیم در سلامت باشید برای ملت ایران در این دنیا خراب فقط شما را داریم در پناه خدا باشید برای ما جاوید شاه سرفراز آقای امانیه سردار ملت ایران
👍465👌2
جناب امانیه درود بر شما جمهوری اسلامی برای مردم ایران باتلاقی درست کرده تا تمام مردم توی این باتلاق غرق بشن مثل چهار عنصر آب آتش وخاک واکسیژن رو تخریب کرده وبا تورم بیکاری اعتیاد وهزاران مشکل بوجود آورده تا انرژی مردم از بین بره رفته رفته ومردم را به این شکل اسیر کرده ولی مردم فقط فکر این مشکلات نباشن تا درگیر وباتلاق تمام مشکلات غرق نشن وذهن خودشون رو از تمام این مسائل آزاد کنن وفقط به فکر نجات وآزادی باشن واون کاری که لازم هست انجام بدن
👍4710
وخوشحالم روی ما توی این مدت کار کردین وارتعاشات مثبت روبدست آوردیم برای آزادی
43👍13
درود سیاوش جان خدایی این سالها برای این سرزمین واین مردم که اشک وآه شاهنشاه فقید هنوز که هنوز پشت سرشونه.بینهایت زحمت کشیدی با جان ومال وزندگی و همه چیز جنگیدی ما ملت لیاقت شاهنشاه رو نداشتیم یه سری بی‌ناموس بی پدر و مادر اجنبی ،خائن،وطن فروش ،ملا چپی ومجاهد حرامزاده فاند بگیر هنوز که هنوز از یه سری احمق زیر زمینی برای پیشبرد اهدافشون استفاده می‌کنند، سیاوش جان داداش زحماتتون نتیجه داده اینا قافیه رو باختند ایمان دارم یه سیل ویه موج خروشان همه این بی پدرو ومادر رو با خود خواهد برد ملت وآگاه کردید به قول زنده یاد احمد کسروی ما یه حکومت به آخوندا بدهکاریم باید اتفاق میفتاد تا ملت بفهمند شاهنشاه فقید پدر ایران بود و این ملت یتیم شد وخداروشکر که لااقل فرزند بزرگوارشو برامون حفظ کرده داداش ممنون که هستی تنها چیزی که به من انرژی میده بدون اغراق میگم داشتن مروارید گرانبهایی همچون شماست خداوند راسپاس به خاطر داشتن خانواده پهلوی وتکیه گاهی چون 👍👍👍❤️❤️❤️شما تنهامون نزار😍😍😍
48👍9👏2
سیاوش جان درود بر شما کلیپ هاتون رو دیدم عالی بود از امشب باید اعضای کانال یاد بگیرن مدیتیشن دست جمعی برای ازادی ایران انجام بدیم انرژی بسیار زیادی داره و قطعا بسیار کمک میکنه برای جلو بردن کارای ازادیمون
👍507
درود جناب امانیه عزیز ممنون به خاطر این کلیپها عالین عالی همه رو مو به مو انجام میدم .برای ملتم وکشورم آزادی بیداری آگاهی وآبادی رو خواستارم
👍479
سیاوش عزیز باور کن هروقت از خواب بیدار میشم تلوزیون که روشن میکنم همش باخودم میگم ، الانه که سخنرانی از پادشاهمون پخش زنده میشه، هرروز هرروز، چشم به راه هستم 👑🥹

مرسی که هستی 👑
68👏1
من هرشب انجامش میدم خودتون ک درجریانید و بزارید داخل کانال ک نقشه ی ایران رو تو ذهنشون تصور کنن از قلبشون نور سفید و انرژی خوب پاک و ازادی رفاه شادی بفرستن برای ایران
65👏1
جناب سیاوش من به گفته های شما اعتقاد دارم همه چی انرژی است. نمونه اینکه گاهی وقتی از ته دل به کسی فکر میکنی طرف حتی اگه هزاران کیلوتر از شما دور باشه حس میکنه و انم به شما فکر میکنه من بارها با این روش کاری کردم که طرف مقابلم بعد تمرکز بعدازچنددقیقه بهم زنگ زده و گفته نمیدونم چرا همش تو فکرمی. همه این انرژی را دارن فقط باید با تمرین فعالش کنن
👍53👏75🔥1
این داستان مشهور به ما نشان میده همه چیز انرژی است






یکی از داستان‌های مشهور در حوزه‌ی روانشناسی رفتار حیوانات و تئوری میدان آگاهی جمعی یا به عبارتی "صد میمون" هست.


---

🐒 داستان میمون‌ها و سیب‌زمینی شسته شده:

در دهه ۱۹۵۰، دانشمندان در یکی از جزایر ژاپن (جزیره‌ی کوشیما) به گروهی از میمون‌های ماکاک سیب‌زمینی شیرین خام می‌دادند. یک روز، یک میمون ماده‌ی جوان به نام ایمو کشف کرد که اگر سیب‌زمینی‌ها رو توی آب رودخانه بشوره، شن و خاکش پاک می‌شه و خوردنش راحت‌تره.

او این کار رو ادامه داد، و کم‌کم بقیه‌ی میمون‌های جوان هم ازش یاد گرفتند. اما نکته‌ی جالب اینجاست:

با گذشت زمان، وقتی تعداد مشخصی از میمون‌ها (مثلاً حدود ۱۰۰ میمون) این رفتار رو یاد گرفتند، ناگهان میمون‌هایی در جزایر دیگر که هیچ تماسی با این گروه نداشتند، شروع به شستن سیب‌زمینی‌ها کردند!


---

🌊 چه نتیجه‌ای می‌گیریم؟

انگار آگاهی به‌صورت جمعی منتقل شده بود. بدون تماس فیزیکی، یک "دانش جدید" بین گروه‌های جداگانه پخش شد.

برخی محققان این پدیده رو به نام اثر صدمین میمون (The Hundredth Monkey Effect) می‌شناسند و می‌گن وقتی تعداد مشخصی از موجودات یک چیز رو بفهمند یا انجام بدن، اون آگاهی به‌طور ناخودآگاه بین دیگران هم پخش می‌شه.


---

کاربردش برای انسان‌ها؟

اگه تو تغییر مثبتی توی خودت ایجاد کنی، شاید فکر کنی دیده نمیشه، اما ممکنه همین تغییر روی دیگران هم اثر بذاره – حتی کسانی که نمی‌شناسی!

هر فکر و رفتاری می‌تونه توی "میدان آگاهی جمعی" اثر بذاره. مثل یک نور کوچیک که وقتی زیاد بشه، دنیارو روشن می‌کنه.
👍7921👌7💯4😱2😍1
درود بیکران شب برشماخوش سردارشجاع و بی بدیل ایران آریایی ، این جمله زیبا هدیه به وجود گرانقدرتان  که برای زندگی دوباره مان از هر آنچه که از خوشی دنیا  میتوان نام برد ،گذشتین وبه پای هدف بزرگ و گرانبهای خود که همان آزادی ایران و ایرانیست مردانه ایستادید ،هرآنچه از بدی ها و پلیدیها و یاوه گوی هااز ناحیه ی دشمنان را با تمام وجود دیدین و شنیدین و لمس کردین اما قدمی از قدم پا پس نکشیدین ؛ و محکم و پا برجا قوی تر از هر روز بر سر عهد و پیمان خود برای آزادی و سربلندی ایران عزیز  از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و همچنان پرچمدار سربلند ایرانزمین بوده ، هستید و خواهید بود و به زودی زود پرچم سه رنگ شیر و خورشید نشان را در میدان شهیاد در جمع یاران رستاخیز سیمرغ به اهتزاز در خواهید آورد  آنروز از رگ گردن به ما نزدیک تر است ،شاد وسلامت و سربلند بمانید که ایران همواره مفتخر به داشتن چنین  شیرمردی دلاور دلسوز و فداکار است .جاوید شاه🩵 تا ابد پاینده ایران 🩵 جاوید اعلیحضرت سیروس رضا شاه دوم پهلوی سوم🩵جاودان باد خاندان ایرانساز پهلوی❤️🌹🌹🌹
70👍5😱3👌1
درود به سرباز دیده بان آقای امانیه هموطن شرافتمندو میهن پرستم
ساعتی پیش سه نفر از اعضای کلانتری۱۷۲شهرری طی یورش به منزل یک هموطن باعث درگیری شدند وبا دفاع جانانه این هموطنان ستوان یکم درجا به درک واصل شده واستوار وظیفه ویک سرباز وظیفه که راننده بوده بادجراحات شدید به بیمارستان فیروزگر منتق شدند
وخبر بعدی اینکه نیم ساعت پیش ازجنوب شرق تهران صدای شلیک مداوم پدافند به گوش میرسید وپهنای اینترنت به شدت غیر تصوری کند ودسترسی محدود شده حتا در ارسال پیام وتماس تلفنی گوشیها پشتیانی نمیشوند اگه اینها دلیلش سقوط موشعلی ملعون نیست پس چیه؟پاینده میهن پرستان راستین جاویدشاه دیگه شعار ما نیست خاست ما ویگ مطالبه ملیست وتا محقق نشدن به این قدمی پا پس نخاهیم کشید پیروز وسربلندباشید🩵👑🩵✌️
👏57👍95😍2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
    
#𝐒𝐇𝐀𝐇_𝐑𝐄𝐙𝐀_𝐏𝐀𝐇𝐋𝐀𝐕𝐈 #MIGAwithPahlavi
#KingRezaPahlavi                                                
84👍22👌4👏1