درود
25سال پیش در خرافات غوطهور بودم
الان نزدیک 14پونزده سالی هست که خرافات رو از خودم و خونواده م دور کردم ولی از موقعی که با شما آشنا شدم متوجه شدم اسلام و مذهب چه کثافتی بوده و هست که نمیذاره آدما رشد کنن...
از موقعی که اون کلیپ 100طبقه رو دیدم مطمئن شدم راه رو درست دارم میرم...
و تلاش کردم و انگیزه ای شد که با دیگران هم صحبت کنم که مذهب و اسلام و خدا و حسین و محمدوووو
همشون خرافات و چرتو پرتن
کسانی هم که دارن تبلیغ اسلام و خدا و ووومیکنن بخاطر منافعشون هست که مردم رو خرررررکنن و سواری بگیرن
25سال پیش در خرافات غوطهور بودم
الان نزدیک 14پونزده سالی هست که خرافات رو از خودم و خونواده م دور کردم ولی از موقعی که با شما آشنا شدم متوجه شدم اسلام و مذهب چه کثافتی بوده و هست که نمیذاره آدما رشد کنن...
از موقعی که اون کلیپ 100طبقه رو دیدم مطمئن شدم راه رو درست دارم میرم...
و تلاش کردم و انگیزه ای شد که با دیگران هم صحبت کنم که مذهب و اسلام و خدا و حسین و محمدوووو
همشون خرافات و چرتو پرتن
کسانی هم که دارن تبلیغ اسلام و خدا و ووومیکنن بخاطر منافعشون هست که مردم رو خرررررکنن و سواری بگیرن
👍61💯3
درود بر شما سیاوش عزیزم ۲۵ سال پیش ذوب در مذهب بودم البته از وقتی خودمو شناختم ضد اخوندو این نظام بودم چون پدر بزرگم مذهبی بود ولی طرفدار آریامهر که هیچ وقت از اخوندا خوشش نمی اومد ولی من نزدیک ۵ساله از خرافه پرستی و دین و مذهب رها شدم اونم فقط و فقط باعثش تو بودی از وقتی عضو کانال شدم یک سال با خودم جنگیدم تا به حرفهای شما رسیدم و کلا اسلام و دین و علی سگ کش و محمد بچه باز رو همه رو ریختم تو فاضلاب و راحت شدم واقعا خیلی هم با خونواده جنگیدم سر این که خدارو شکر چن نفرشونو تونستم بیدارکنم مخصوصا پسرای خودمو که از بچگی نزاشتم سمت خرافه پرستی برن که مثل حودم سی سال عمرشون تلف نشه تا آزاد و رها بار بیان بدوراز اسلام کثیف
👍53❤2
درودبرسردار ایران داداش سیاوش
داداش فرمودی ۲۵ سال پیش کجا بودی
من در قر زمین به دنبال روزه نماز وقرآن کثافت
نذری درست کردن وظلم کردن به خودم وبچه هایم بودم برای تازیان
با جرأت می گوییم چند سال هست که با کانال انسان ساز رستاخیز سیمرغ وبا خود شما آشنا شدم
الان به طبقه بالای زمین حتی با شجاعت می گوییم چند طبقه هم از زمین بالاتر رفتم
که این نوید آزادی وبیداری را مدیون شخص شما می دانم داداش سپاس
من امروز آزاد ورها ازبند جهل خرافات نماز روزه وقرآن نجس هستم
وبه زودی میهن خود را نیز از این آشغالها آزاد می کنیم
درودبر پدر ومادری که این چنین فرزندی دلاوری را پرورش دادند وشما باعث آزادی ملیون ها نفر شدید
هزاران درودبر شما داداش گرامی
به شرفم سوگند من آزادی را مدیون شما هستم
جاویدشاه پاینده ایران
دلاور میدان شهیاد در کنار شاهنشاه می بینم شما را
ااااااااامممممم یییییییی رررررررر. کککککککک. بببببب. ییییییی. رررررر. ااااا. ییییی. رررررر. اااااااااا. ننننننننن.
خسته نباشی پاینده ایران❤️🌹🍀🌺❤️🌹🍀🌺❤️🌹🍀🌺❤️🌹🍀🌺❤️🌹🍀🌺❤️🌹🍀🌺❤️🌹🍀🌺❤️🌹🍀🌺❤️🌹🍀🌺❤️🌹🍀🌺❤️🌹🍀🌺❤️🌹🍀🌺❤️🌹🍀🔑❤️🌹🍀🌺❤️🌹🍀🌺❤️🌹🍀🌺🌹🍀🍀🌺❤️🍀🍀🌺🌹🍀🌺🌺🌹🍀🌺🌺❤️🍀🌺🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️
داداش فرمودی ۲۵ سال پیش کجا بودی
من در قر زمین به دنبال روزه نماز وقرآن کثافت
نذری درست کردن وظلم کردن به خودم وبچه هایم بودم برای تازیان
با جرأت می گوییم چند سال هست که با کانال انسان ساز رستاخیز سیمرغ وبا خود شما آشنا شدم
الان به طبقه بالای زمین حتی با شجاعت می گوییم چند طبقه هم از زمین بالاتر رفتم
که این نوید آزادی وبیداری را مدیون شخص شما می دانم داداش سپاس
من امروز آزاد ورها ازبند جهل خرافات نماز روزه وقرآن نجس هستم
وبه زودی میهن خود را نیز از این آشغالها آزاد می کنیم
درودبر پدر ومادری که این چنین فرزندی دلاوری را پرورش دادند وشما باعث آزادی ملیون ها نفر شدید
هزاران درودبر شما داداش گرامی
به شرفم سوگند من آزادی را مدیون شما هستم
جاویدشاه پاینده ایران
دلاور میدان شهیاد در کنار شاهنشاه می بینم شما را
ااااااااامممممم یییییییی رررررررر. کککککککک. بببببب. ییییییی. رررررر. ااااا. ییییی. رررررر. اااااااااا. ننننننننن.
خسته نباشی پاینده ایران❤️🌹🍀🌺❤️🌹🍀🌺❤️🌹🍀🌺❤️🌹🍀🌺❤️🌹🍀🌺❤️🌹🍀🌺❤️🌹🍀🌺❤️🌹🍀🌺❤️🌹🍀🌺❤️🌹🍀🌺❤️🌹🍀🌺❤️🌹🍀🌺❤️🌹🍀🔑❤️🌹🍀🌺❤️🌹🍀🌺❤️🌹🍀🌺🌹🍀🍀🌺❤️🍀🍀🌺🌹🍀🌺🌺🌹🍀🌺🌺❤️🍀🌺🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔑✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️
👍46❤4🔥1
با درود و احترام خدمت استاد
جناب امانیه ۷سال پیش سال اولی بود که این کلیپتون رو دیدم با خودم میگفتم خدایا چرا امانیه اینجوری میکنه😬😬😬
چون آخه هنوز ته دلم قرآنو باور داشتم😏
ولی حالا به درجهای رسیدم که فهمیدم همش آشغاله همش چرت و مزخرفه به جان پدر مادرم
خودم وقتی ی قرآن میبینم پاره پاره میکنم 😂😂😂
و به بقیه هم میگم حالا دیدین نمردم؟ دیدین میمون نشدم😂
دیدین همش کس شعر بود😏😏😏😏
جناب امانیه ۷سال پیش سال اولی بود که این کلیپتون رو دیدم با خودم میگفتم خدایا چرا امانیه اینجوری میکنه😬😬😬
چون آخه هنوز ته دلم قرآنو باور داشتم😏
ولی حالا به درجهای رسیدم که فهمیدم همش آشغاله همش چرت و مزخرفه به جان پدر مادرم
خودم وقتی ی قرآن میبینم پاره پاره میکنم 😂😂😂
و به بقیه هم میگم حالا دیدین نمردم؟ دیدین میمون نشدم😂
دیدین همش کس شعر بود😏😏😏😏
👍53❤1👌1
درو بر شما آقای امانیه عزیز استاد راه روشنگری
از سال ۹۶ خانوادگی با کانال شما آشنا شدیم قبل از آن اسلام و قبول داشتم ولی جمهوری اسلامی رو از اول قبول نداشتیم و از ۱۰ سال پیش تا الان تلویزیون جمهوری اسلامی رو نگاه نکردیم آقای امانیه بزرگوار شما خودتان را سرباز دیده بان و دیگران شما را فرمانده می نامند ولی من شما را استاد راه روشنگری میدانم چون نه تنها من بلکه بسیاری را امثال من راه درست و روشن را نشان دادید و از جهل و تاریکی رهانیدید و جرقه روشنی که شما زدید به سرعت در کل ایرانمان شعله ور شد و بیدار شدیم و فهمیدیم که اسلام و جمهوری اسلامی سر و ته یک کثافتند یک ایران سپاسگزارم از شما استاد راه روشنگری راهتان همیشگی وجودتان پایدار و مانا 🙏🙏🙏
آزاد و آگاه ایرانمان
جاوید شاه تا ابد ❤️❤️❤️
از سال ۹۶ خانوادگی با کانال شما آشنا شدیم قبل از آن اسلام و قبول داشتم ولی جمهوری اسلامی رو از اول قبول نداشتیم و از ۱۰ سال پیش تا الان تلویزیون جمهوری اسلامی رو نگاه نکردیم آقای امانیه بزرگوار شما خودتان را سرباز دیده بان و دیگران شما را فرمانده می نامند ولی من شما را استاد راه روشنگری میدانم چون نه تنها من بلکه بسیاری را امثال من راه درست و روشن را نشان دادید و از جهل و تاریکی رهانیدید و جرقه روشنی که شما زدید به سرعت در کل ایرانمان شعله ور شد و بیدار شدیم و فهمیدیم که اسلام و جمهوری اسلامی سر و ته یک کثافتند یک ایران سپاسگزارم از شما استاد راه روشنگری راهتان همیشگی وجودتان پایدار و مانا 🙏🙏🙏
آزاد و آگاه ایرانمان
جاوید شاه تا ابد ❤️❤️❤️
👍45❤2👌1
درود جناب امانیه گرامی . من متولد ۱۹۹۹ میلادی هستم میشه همون اواخر ۷۷ ۷۸ شمسی تقریبن ۲۶ سالم هست و واقعیتش خوشی تو زندگیم ندیدم همش هی تو کلمون کردن توی این ۱۲ سال تحصیلی از آمادگی بگیر تا پیش دانشگاهی همش با این کوصشرای نماز ، روزه ، دینی ، عربی و ... سعی داشتن شست و شوی مغزی کنن ما رو البته موفق هم شدن تا حدودی بنده یه مدتی واقعن باورم شده بود که نه اینا واقعن نماینده ها و فرستاده های خدا روی زمینن اما از وقتی با رستاخیز سیمرغ و شما آشنا شدم زندگیم کاملن دگرگون شد و صفحه جدیدی تو زندگیم باز کردم حتا باعث و بانی این شدم که با کلیپ های کائناتی شما که اوایل در ۵ جلسه فشرده ضبط و ارائه کرده بودید پدر و مادرم هم هشیار و آگاه کنم و با افتخار اعلام میکنم الان تقریبن ۷ یا ۸ سالی هست که آتئیست شدیم و از دین مزخرف اسلام و قوانین و شریعت آشغالش بیرون اومدیم . قرآن هرچی داشتیم انداختیم بیرون روابطمون هم با بیشتر آشغال ها و خر حزب اللهی های دور و برمون قطع کردیم تا انرژی منفی شونو از بین ببریم تا حدودی خلاصه که به خیلی از آرزو هام نرسیدم تو زندگی اما آشنایی با شخصیت والایی مثل شما برای من و خانوادم باعث افتخار بود . از خدا و کائنات برای شما و تمام وطن پرستان آرزوی تندرستی دارم . پاینده ایران ، جاوید شاه
👍43❤5👌2
درودجناب امانیه عزیزشبتون اهورایی🙏🙏❤🌺
من ۲۵سال پیش ترک تحصیل کردم چون تومدرسه ماروطاغوتی میدونستن دلیلشم این بودکه پدرمون دستگاه ویدویوداشت بیشترفیلمای زمان آریامهرعزیز وبرامون میذاشت ومابافرهنگ پهلوی بزرگ شدیم ازسالی که باکانال شماآشناشدم کلاخرافاتوریختم دورقرآنشونوچنددوربامعنی خوندم بعدبقول حضرت حافظ که میگه
زاهداررندی حافظ نبردفهم چه سود
دیوبگریزد ازآن قوم که قرآن خوانند
وفهمیدم که جزریاکاری وفریب مردم وخالی کردن جیب به نفع کاسبان دین هیچ چیزمفیدی نداره
پاینده ایران جاویدشاه رضاپهلوی👑👑👑🌹🌹❤❤🙏
من ۲۵سال پیش ترک تحصیل کردم چون تومدرسه ماروطاغوتی میدونستن دلیلشم این بودکه پدرمون دستگاه ویدویوداشت بیشترفیلمای زمان آریامهرعزیز وبرامون میذاشت ومابافرهنگ پهلوی بزرگ شدیم ازسالی که باکانال شماآشناشدم کلاخرافاتوریختم دورقرآنشونوچنددوربامعنی خوندم بعدبقول حضرت حافظ که میگه
زاهداررندی حافظ نبردفهم چه سود
دیوبگریزد ازآن قوم که قرآن خوانند
وفهمیدم که جزریاکاری وفریب مردم وخالی کردن جیب به نفع کاسبان دین هیچ چیزمفیدی نداره
پاینده ایران جاویدشاه رضاپهلوی👑👑👑🌹🌹❤❤🙏
❤36👍9👌1
درود بر سیاوش عزیز. ۲۵ سال پیش من هم پادشاهی خواه بودم و مخالف جمهوری اسلامی ولی فکر میکردم اسلام خوب است و محمد و علی رو قبول داشتم اما ۱۴ سال پیش فهمیدم ما ایرانیها هر چی میکشیم اول از اسلام و محمد و علی و حسین است بعد از جمهوری اسلامی بنابراین اول کاری که سال ۹۰ انجام دادم قران را از خانه بیرون بردم و سوزاندمش
❤30👍7👏2🥰1
درود استاد عزیز .۲۵سال پیش من دانشجو بودم که واقعا گیج در یک فضایی که اساتید به ما میگفتن جامعه و اقتصاد به مرور زمان داره به سمت نابودی و ویرانی میرود بیکاری شروع این فاجعه هست که همین اتفاق افتاد اما در پس این اتفاقات یک چیز نظرم رو جلب کرد که در قرآن چه نوشته شده که ما باید آن را از شیوخ وطلبه یاد بگیریم نه غیر. این بود که دوسه سالی رو به حفظ قرآن در خانه پرداختم ک به واقع هیچی از آن نفهمیدم چون برای سوالاتم ،جوابی نیافتم.وقتی با کانال شما آشنا شدم که دیدم شما با تفسیر قرآن استاد فولادوند رو مطرح کردید که مطالعه عمیق در مورد آن داشتید اینجا بود که من گمشده خودم رو در کانال شما یافتم بدون هیچگونه اغراق و از شما خیلی خیلی چیزها رو یاد گرفتم که این خود یک کلاس درس بود با استادی دقیق و ژرف بین خیلی خوشحالم که با کانال رستاخیز به موقع آشنا شدم وار تاریکی قلبی نجات یافتم خدارو شاکرم واز شما استاد عزیز و گرانقدر بینهایت سپاسگزارم مدیون روشنگری های شما در طول زندگی و تربیت فرزندانم هستم دوستت دارم استاد. در قلب ما ایرانیان جای داری همیشه پیروز و موفق باشی ،❤️❤️❤️❤️🙏🙏🙏🙏
👍38❤5
درودبرمردبزرگ قهرمان بیداری .
درودبه شرفت مرداریایی.
سپاس گذاریم ازاینکه بودی وهستی.
مردبزرگ اریایی .بندازخانواده پهلوی پرست بدنیاامدم ازدوران بچگی عاشق پهلوی بودیم وهسیتم .
البته اززمانی که باشمااشناشدم بهترین معلم تاریخ .وطن پرستی .سربازوظیفه.
ازشمایادگرفتم.
بیش ازیک دهه میباشددرکانال رستاخیزسیمرغ حتی یکروزغیبت نداشتم .
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
از تلاش وزحمات شماقدردان هستم .
من سربازتاخون دررگهایم جاریست سربازشمامیمانم .
تاابدجاویدشاه
درودبه شرفت مرداریایی.
سپاس گذاریم ازاینکه بودی وهستی.
مردبزرگ اریایی .بندازخانواده پهلوی پرست بدنیاامدم ازدوران بچگی عاشق پهلوی بودیم وهسیتم .
البته اززمانی که باشمااشناشدم بهترین معلم تاریخ .وطن پرستی .سربازوظیفه.
ازشمایادگرفتم.
بیش ازیک دهه میباشددرکانال رستاخیزسیمرغ حتی یکروزغیبت نداشتم .
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
از تلاش وزحمات شماقدردان هستم .
من سربازتاخون دررگهایم جاریست سربازشمامیمانم .
تاابدجاویدشاه
❤35👍6
درود و عرض ادب خدمت جناب سیاوش عزیز و سردار دلها
من ٢۵ سال پیش ١٠ سال داشتم اما با اینکه تو خانواده مذهبی بودم گوش به این چرندیات نمیدادم تا زمان خدمت
چون تو سپاه بودم درگیر شدم اما بعد از خدمت بکلی اسلام و دین گذاشتم کنار
ولی از چند سال پیش که اتفاقی با شما آشنا شدم زندگیم بکلی تغیر کرد و بکلی وطن پرست و میهن دوست تر شدم
الان شما بگی روزه من یکی میگم روزه
من ٢۵ سال پیش ١٠ سال داشتم اما با اینکه تو خانواده مذهبی بودم گوش به این چرندیات نمیدادم تا زمان خدمت
چون تو سپاه بودم درگیر شدم اما بعد از خدمت بکلی اسلام و دین گذاشتم کنار
ولی از چند سال پیش که اتفاقی با شما آشنا شدم زندگیم بکلی تغیر کرد و بکلی وطن پرست و میهن دوست تر شدم
الان شما بگی روزه من یکی میگم روزه
❤32👍7
بکلی همه چی برام تغیر کرد و با تمام وجود از شما سپاس گذارم
سیاوش شما روحی دیگر از جنسی وطنپرست درمن دمیدی
الان سرباز وطن و گوش بفرمان شما و شاه شاهان مون هستم
من پیشمرگه شاه هستم
من فقط شاهمو میخوام و تمام
سیاوش شما روحی دیگر از جنسی وطنپرست درمن دمیدی
الان سرباز وطن و گوش بفرمان شما و شاه شاهان مون هستم
من پیشمرگه شاه هستم
من فقط شاهمو میخوام و تمام
❤33👍8
داداش منم وقتی کلیپ از موزیک لذت ببر رو میزاری جون تازه ای میگیرم انگار مستقیم به یه منبع انرژی و اعتماد و اطمینان وصل میشم
ازت بابت تمام افکار و صحبتها و راهنماییها تشکر میکنم
جاوید شاه پاینده ایران
مرگ بر سه فاسد ملا چپی مجاهد
تا آخرین قطره خون در راه وطن ایستاده ام
ازت بابت تمام افکار و صحبتها و راهنماییها تشکر میکنم
جاوید شاه پاینده ایران
مرگ بر سه فاسد ملا چپی مجاهد
تا آخرین قطره خون در راه وطن ایستاده ام
👍32❤7
درودبرشماجنابامانیه
بچهبودمشاهمونرودوستداشتم۷سالمکهبودخمینیحرومزادهروفحشمیدادم.تا۲۰سالگیهمازآخوندهابدمنیامد.
۲۵سالپیشمشروبمیخوردم
بعدچندسالبلانصبتخر،ازخربدترشدموهیئتمیرفتموسالی۲بارمیرفتمکربلااونجاازاینهیئتیهاوکرهآخوندهاچیزهائیدیدمکهتوخراباتوزندانهمندیدهبودملواطکاریکوچکترینکارشونبودحتیتوکربلا.
ولیاز۱۰سالپیشتوکانالشماوتحقیقدرکانالهاییوتیوببهدرجهایرسیدمکهحتیخانوادهامتعجبکردند.دیگهدیناسلامروقبولندارمکهبماندمیدانمکهتنهاعاملعقبماندگیبشریتهمیندینهایساختگیهست.کلندینهااختراعشدنبرایاستعمارانسانهاوزندگیدینداران
سپاسگزارمازلطفشماوروشنگریهایشما.
لحظهشماریمیکنمکهپادشاهمونرودرایرانعزیزببینیموتاجگذاریشاهنشاهرضاشاهدوموپهلویسومراشاهدباشیم.👑👑👑👑🌹🌹🌹🌹🌹❤❤❤❤❤فرداروزخوبیدرپیشداریم.
بچهبودمشاهمونرودوستداشتم۷سالمکهبودخمینیحرومزادهروفحشمیدادم.تا۲۰سالگیهمازآخوندهابدمنیامد.
۲۵سالپیشمشروبمیخوردم
بعدچندسالبلانصبتخر،ازخربدترشدموهیئتمیرفتموسالی۲بارمیرفتمکربلااونجاازاینهیئتیهاوکرهآخوندهاچیزهائیدیدمکهتوخراباتوزندانهمندیدهبودملواطکاریکوچکترینکارشونبودحتیتوکربلا.
ولیاز۱۰سالپیشتوکانالشماوتحقیقدرکانالهاییوتیوببهدرجهایرسیدمکهحتیخانوادهامتعجبکردند.دیگهدیناسلامروقبولندارمکهبماندمیدانمکهتنهاعاملعقبماندگیبشریتهمیندینهایساختگیهست.کلندینهااختراعشدنبرایاستعمارانسانهاوزندگیدینداران
سپاسگزارمازلطفشماوروشنگریهایشما.
لحظهشماریمیکنمکهپادشاهمونرودرایرانعزیزببینیموتاجگذاریشاهنشاهرضاشاهدوموپهلویسومراشاهدباشیم.👑👑👑👑🌹🌹🌹🌹🌹❤❤❤❤❤فرداروزخوبیدرپیشداریم.
❤32👍11
🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵
درود بیکران بر شهریار دلها پادشاه سرزمین اهورائی
درود بر وطن پرستان نیک پندار و نیک گفتار و نیک کردار
درود بر سیاوش زمان عقاب تیزبین ایران آریایی وشیر بیشه ایرانزمین پگاهتان نیک روز و روزگار به کامتان 💐
مفتخرم در بهترین ساعت و دقایق امروز
آدینه
8/8/2025
درحضور بزرگواران صمیمی؛ یاران رستاخیز سیمرغ بگویم که همه ما جویندگان راه حق و حقیقت و متنفر از ظلم و بیداد ضحاک زمان به دنبال یافتن راه روشن ، پا در مسیری گذاشتیم که از بی راهه های آن هیچ نمی دانستیم ، وچه بسا ممکن بود که با سردرگمی در یافتن راه راست و درست که ما را به مقصد نهایی برساند به دام فریبکاران و گرگ صفتان به ورطه تباهی و نابودی برویم ...
اما از آنجا که قلبمان خالصانه در پی کشف حقیقت و برای رهایی از بیداد زمانه می تپید ، کائنات
مشعل دار راه حقیقت راکه یکی از پاک ترین وصادق ترین مردان روزگارمی باشد را برای هدایتمان برگزید
راه حق و حقیقت... مسیری طولانی و پراز فراز و نشیب که خود سالیان سال قبل تر پادر آن گذاشته بود و یکه وتنها با ددمنشان نقاب بر چهره به مبارزه پرداخت وهمچنان این پیکار تا پاک شدن این لکه ننگین تاریخ ادامه خواهد داشت ،برای کسی که تولد دوباره خودمان را مدیونش هستیم ، برای یار وفادار و جان فدای اعلیحضرت سیروس رضا شاه دوم پهلوی سوم سیاوش زمان جناب سیاوش امانیه بهترین ها را آرزومندم ، به امید دیدار در میدان شهیاد و برپایی جشن بزرگ و تاریخی🙏 پیروزی حق و حقیقت بر باطل واهریمن زمان
#تا_ابد_جاوید_شاه
🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵
درود بیکران بر شهریار دلها پادشاه سرزمین اهورائی
درود بر وطن پرستان نیک پندار و نیک گفتار و نیک کردار
درود بر سیاوش زمان عقاب تیزبین ایران آریایی وشیر بیشه ایرانزمین پگاهتان نیک روز و روزگار به کامتان 💐
مفتخرم در بهترین ساعت و دقایق امروز
آدینه
8/8/2025
درحضور بزرگواران صمیمی؛ یاران رستاخیز سیمرغ بگویم که همه ما جویندگان راه حق و حقیقت و متنفر از ظلم و بیداد ضحاک زمان به دنبال یافتن راه روشن ، پا در مسیری گذاشتیم که از بی راهه های آن هیچ نمی دانستیم ، وچه بسا ممکن بود که با سردرگمی در یافتن راه راست و درست که ما را به مقصد نهایی برساند به دام فریبکاران و گرگ صفتان به ورطه تباهی و نابودی برویم ...
اما از آنجا که قلبمان خالصانه در پی کشف حقیقت و برای رهایی از بیداد زمانه می تپید ، کائنات
مشعل دار راه حقیقت راکه یکی از پاک ترین وصادق ترین مردان روزگارمی باشد را برای هدایتمان برگزید
راه حق و حقیقت... مسیری طولانی و پراز فراز و نشیب که خود سالیان سال قبل تر پادر آن گذاشته بود و یکه وتنها با ددمنشان نقاب بر چهره به مبارزه پرداخت وهمچنان این پیکار تا پاک شدن این لکه ننگین تاریخ ادامه خواهد داشت ،برای کسی که تولد دوباره خودمان را مدیونش هستیم ، برای یار وفادار و جان فدای اعلیحضرت سیروس رضا شاه دوم پهلوی سوم سیاوش زمان جناب سیاوش امانیه بهترین ها را آرزومندم ، به امید دیدار در میدان شهیاد و برپایی جشن بزرگ و تاریخی🙏 پیروزی حق و حقیقت بر باطل واهریمن زمان
#تا_ابد_جاوید_شاه
🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵
❤53👏5
.درود بر استاد عزیز سیاوش گرامی بیست پنج سال پیش من در اوج گمراهی بودم البته اون موقع با شما نبودم فکر کنم شاید ده سال یا کمتر میشه با شما آشنا شدم از همون وقت سوالاتی در ذهنم در مورد اسلام بود ولی جرات بیانشو نداشتم نماز هم میخوندم از وقتی با شما آشنا شدم آگاه شدم دیگه نماز هم نخوندم قرآن که اصلا نخوندم ولی شما مارو با واقعیت دین اسلام آشنا کردین با تاریخ کشورمان با پادشاه عزیز اعلاحضرت رضا شاه دوم شما مارو از زیر زمین به طبقه خیلی بالاتر راهنمایی کردین میدانم شما چقدر خون جگر خوردیم تا امثال. ما بیدار بشویم کاری که کردین واقعا شاهکار بود شما به ما ثابت کردین اگر از ته دل چیزی و بخواهیم حتما دست یافتنیه با یک تشکر کاری که کردین با یک تشکر خشک خالی اصل مطلب و ادا نمیکنه همیشه دست بوس شما استاد گرامی هستم قدردان زحمات شما هستم همیشه سلامتی شما را از خدای کاعنات خواهانم زنده سربلند باشین جاوید شاه پاینده ایران به امید دیدار. در همین نزدیکی جاوید شاه
👍39❤4👏2