درود بر استاد عزیزم هزاران آفرین بر شما فرمانده مهربون و دلسوز سیاوش جان من 25 سال پیش خیلی خیلی به علی حسین حسن محمد اعتقاد داشتم و خیلی تو مراسم مسخره شون شرکت میکردم چون پدر مادرم منو اینجوری بار آورده بودن اگه نماز نمیخواندم پدرم دعوام میکرد تو کافری مگه منم از ترس پدرم به اجبار میخوندم نه از علاقه هیچ دوست نداشتم صبح ها بیدار بشم برای نماز میگفتم یعنی چی بشه هر روز حرف های تکراری میزنیم به چه درد خدا میخوره هیچ وقت نشد من نماز خوندنی حواسم پرت نشه همیشه سر نماز به همه چی فکر میکردم جز نماز برام مسخره می اومد 😂 ولی شکر خدا الان 8 ساله که با شما آشنا شدم و از راهنمایی تون از شر نماز و قرآن و دین نجس مسلمان بودن رها شدم دارم آزادانه زندگی میکنم ولی بچه هام از اول اجبار نکردم نماز بخونید آزاد گذاشتم خودشون انتخاب کنن خدا یا شکرت که با آقا سیاوش گل آشنا شدم منو نجاتم داد از خرافات مسخره توی خونه ام نه جانماز هست نه قرآن از شر این دین کثیف نجس رها شدم زنده باد دین انسانیت زنده باد شاه ایرانم زنده باد سیاوش عشق منتظرت هستیم در میدان شیاد تا ابد جاوید شاه پاینده ایران 👑👑👑👑❤️❤️❤️❤️❤️👌👌👌👌✌️✌️✌️✌️✌️👑👑👑👑🙏🙏🙏🌺🌺🌺🌺🌺 هیچ وقت جمهوری اسهالی را قبول نداشتم الان 15 ساله کانال ایران نگاه نمیکنم مرگ بر خامنه ای کثیف لعنت بر خمینی حرامزاده😡😡😡🤮🤮🤮
👍40❤4👏3
🔔هرفکری ...انرژی است.
هرفکری... مانند خودش را جذب می کند.
هرفکری...بر سلامتی شما تاثیر می گذارد.
هرفکری...دارای قدرت است.
هرفکری... مهم است.
هرفکری...مغناطیسی است.
هرفکری ..خلق می کند.
هرفکری... به شما باز خواهد گشت
پس درست فکر کردن را بیاموزیم.
❤️❤️وقتی تست کرذن به کسی سرطانی بگم این دعوا خوب میشوی و قرضی که فقط شکر بود دادن بهش و چون اعتقاد به این قرض کرده بود مغز خودش همان دعوا زا درست کرد و سرطان را خوب کرد بدنت و قورت مغز همه کار. انجام میدهد
هرفکری... مانند خودش را جذب می کند.
هرفکری...بر سلامتی شما تاثیر می گذارد.
هرفکری...دارای قدرت است.
هرفکری... مهم است.
هرفکری...مغناطیسی است.
هرفکری ..خلق می کند.
هرفکری... به شما باز خواهد گشت
پس درست فکر کردن را بیاموزیم.
❤️❤️وقتی تست کرذن به کسی سرطانی بگم این دعوا خوب میشوی و قرضی که فقط شکر بود دادن بهش و چون اعتقاد به این قرض کرده بود مغز خودش همان دعوا زا درست کرد و سرطان را خوب کرد بدنت و قورت مغز همه کار. انجام میدهد
👍49❤8👏5
تنهایی انجام دادم
هیچ وقت عقب نشینی نکنید
دنیا اینده خودت را میسازی
بیداری مثبت
مبارزه تمام نشده
تسلیم شدن انتخاب نیست
جلوی طوفان ایستادن
انقدر عقب نشین
زمان سختی هست
بهترین انتقام ، انتقام نگرفتن هست
روزهای سخت مرد و زن را قوی بار میاره
سیاوش #سیاوش_امانیه
هیچ وقت عقب نشینی نکنید
دنیا اینده خودت را میسازی
بیداری مثبت
مبارزه تمام نشده
تسلیم شدن انتخاب نیست
جلوی طوفان ایستادن
انقدر عقب نشین
زمان سختی هست
بهترین انتقام ، انتقام نگرفتن هست
روزهای سخت مرد و زن را قوی بار میاره
سیاوش #سیاوش_امانیه
👍48❤14😱1
ظرف درونتان را خالی کنید
جایگزین کردن باورهای صحیح نیازمند تهی بودن است،
زمانیکه وجودتان پر از نفرت، کینه و رنجش است جایی برای افکار مثبت باقی نمی ماند و ذهن مقاومت زیادی در برابر این افکار نشان میدهد،
زمانیکه به خاطرات بد می اندیشید یعنی دارید افکار منفی تان را تقویت می کنید و ظرف وجودتان همچنان جایی برای افکار مثبت نخواهد داشت.
بنابراین وجودتان را از چیزهای منفی خالی کنید.
رنجش ها و کینه ها را رها کنید.
به معنای واقعی توکل کنید.
خاطرات بد را تکرار نکنید.
خودتان را ببخشید.
ناسپاسی نکنید.
هرگز گله و شکایت نکنید.
دست از کنترل دیگران بردارید.💞💞
جایگزین کردن باورهای صحیح نیازمند تهی بودن است،
زمانیکه وجودتان پر از نفرت، کینه و رنجش است جایی برای افکار مثبت باقی نمی ماند و ذهن مقاومت زیادی در برابر این افکار نشان میدهد،
زمانیکه به خاطرات بد می اندیشید یعنی دارید افکار منفی تان را تقویت می کنید و ظرف وجودتان همچنان جایی برای افکار مثبت نخواهد داشت.
بنابراین وجودتان را از چیزهای منفی خالی کنید.
رنجش ها و کینه ها را رها کنید.
به معنای واقعی توکل کنید.
خاطرات بد را تکرار نکنید.
خودتان را ببخشید.
ناسپاسی نکنید.
هرگز گله و شکایت نکنید.
دست از کنترل دیگران بردارید.💞💞
👍64❤10😱1
بادرود ارادت. جناب سیاوش گرانقدر عزیز. شما واقعا شاهکار کردید عسلام به توالت انداختند و سیفون هم حسابی کشیدید اولین باری پاره کردن تازی نامه شمارو دیدم خیلی انرژی گرفتم سعی کردم هرچی از این مسایل در خانه داشتم دور از چشم همسرم ( بچه مشهد بود و زیاد دینی بود)گاها یک کتاب بیرون میبردم و پاره یا آتش به سطل زباله می انداختم کلا من با مسائل دینی زیاد رابطه نداشتم ولی بی حرمتی هم نمیکردم نماز و روزه هم اهلش نبودم ماهواره هم نداشتم تلگرام هم نبود گاهی منزل بستگان کانالی میدیدم بعدا دیش تشکیلات وصل کردم و تلگرام وصل شدم برنامه پارس اسراییل با جناب پهلوان احمدی آشنا شدم و به تلگرامش وصل شدم وجنابعالی معرفی کردند و تاکنون بسیار. بسیار شما عزیزان یاد گرفتم امیدم به پادشاهی خیلی خیلی بیشتر شد چون اکثرا کانالها برانداز نیستن دروغگو ونمایشگر هستند ... امیدوارم شاگرد خوبی باشم و در جشن پیروزی ایران در میدان شهیاد آریامهر شاهنشاه رضا شاه و علیاحضرت شهبانو فرح پهلوی و خاندان عزیزپهلوی ❤️❤️❤️ را بهمراه شما نازنین ببینیم و سپاسگزاری کنیم خیلی خیلی خدمت بزرگی به ایران ایرانی شما کردید ✌️❤️❤️❤️.
❤38👏5😱1
سیاوش جاااان درود یک ایران سپاس از اینکه جانانه هستید در کنار ما پر قدرت پر انرژی همچون کوه استوار ایستاده اید شما عشقید عشق امروز روز شادی و سرور است تمام اتفاقهای خوب مال ماست بزودی دنیا از لوث وجود ناپاکی ها پاک وصاف میشه بزودی ایران عزیزمان آزاد میشه و شاهنشاه ایران با قدرت بر تخت شاهی جلوس خواهند کرد واین به دست پر توان شما عزیز دل انجام گرفت مرحبااااااا دلاور.
👍41🥰4❤2
فراخوان مردم تهران و نازیآباد
همشهریان!
بیبرقیهای مکرر، کمآبی بیرحمانه و گرانیهای افسارگسیخته هر روز زندگی ما رو سختتر و بیمعناتر کردهاند. این شرایط تحملناپذیر است و ما نمیپذیریم که حق زندگی شرافتمندانه از ما گرفته شود.
ما از تمام مردم تهران و نازیآباد میخواهیم جمعه ساعت ۶ عصر در میدان بهمن نازیآباد گرد هم بیایند و صدای اعتراض قوی خود را به گوش همه برسانند.
مکان: میدان بهمن، نازیآباد
زمان: جمعه، ساعت ۶ عصر
با حضور قوی و متحد، نشان میدهیم که دیگر بس است! ما خواستار تغییریم و تا رسیدن به حقمان عقب نمینشینیم.
جاوید شاه!
با ما ملت کبیر ایران، پس میگیریم!
همشهریان!
بیبرقیهای مکرر، کمآبی بیرحمانه و گرانیهای افسارگسیخته هر روز زندگی ما رو سختتر و بیمعناتر کردهاند. این شرایط تحملناپذیر است و ما نمیپذیریم که حق زندگی شرافتمندانه از ما گرفته شود.
ما از تمام مردم تهران و نازیآباد میخواهیم جمعه ساعت ۶ عصر در میدان بهمن نازیآباد گرد هم بیایند و صدای اعتراض قوی خود را به گوش همه برسانند.
مکان: میدان بهمن، نازیآباد
زمان: جمعه، ساعت ۶ عصر
با حضور قوی و متحد، نشان میدهیم که دیگر بس است! ما خواستار تغییریم و تا رسیدن به حقمان عقب نمینشینیم.
جاوید شاه!
با ما ملت کبیر ایران، پس میگیریم!
👍77❤8👏8💯3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سیاوش جاااان شما یک سرباز واقعی هستید.
🫡62💯14👏9❤3👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔤🔖📍 جمعه تون🌷
📍🔄🔤 قشنگ و شـاد
🔤🔖📍 دستهاتون پرگل🌷
📍🔄🔤 شادیاتون پاینده
🔤🔖📍 زندگیتون عاشقانه🌷
📍🔄🔤 و خنده ارزانی چشماتون
🔤🔖📍درود بر اقا سیاوش عزیز
📍🔄🔤 و دوستان پادشاه خواه بخیر و شادی🌷
📍🔄🔤 قشنگ و شـاد
🔤🔖📍 دستهاتون پرگل🌷
📍🔄🔤 شادیاتون پاینده
🔤🔖📍 زندگیتون عاشقانه🌷
📍🔄🔤 و خنده ارزانی چشماتون
🔤🔖📍درود بر اقا سیاوش عزیز
📍🔄🔤 و دوستان پادشاه خواه بخیر و شادی🌷
🥰45👍7😍3❤2
سیاوش جان هر چی در مورد مبارزه شما با جهل وجنون این حکومت چسلامی بگم کم گفتم شما همه رو به بیداری بزرگ رسوندید گویی طرح کیو که بیداری بزرگ مردم امریکا بود در مورد ایران بود که شما حرفه ای اون رو برای ملت ایران پیاده کردین ناز شصتت مرحبا دلاور بتاز که تاریخ ایران وجهان مدیون شماست.
❤43👏8👍2
درود فراوان جناب امانیه عزیز..به جان عزیزم از ته دل میگم....100هزارتا آخوند تلف بشن یه دونه شما دوست عزیز سردرد نگیرید....هرچی اونا ملت رو گمراه و تن لش شارلاتان مثل خودشون بار آوردن ولی به جایش شما به مردم آگاهی میدین مسیر نور و روشنایی نشونشون میدین....ای کاش روزی برسه ملت تصویر شما رو تی تلویزیون ملی ببین واگاه شن....😘😘❤️
👍48❤7
جناب امانیه درود بر شما دیروز سوار تاکسی شدم وبه راننده ومسافران اصل کثافت قرآن را گفتم واز توی داشبورت ماشین یک قرآن کوچک بود در آوردم وخودم میدونستم توی داشبورت قرآن هست ودر آوردم وپاره کردم و ریخمشون توی خیابون
👍45🫡6👏4❤2😱2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از. اسلام این الاغها بیرون میاید
👍64🔥6❤1