رستاخیز سیمرغ
16.2K subscribers
62.6K photos
95K videos
596 files
5.7K links
هدف رستاخیزسیمرغ نابودی ضحاک در #ایران،برقراری پادشاهی مشروطه خواه و احترام به عقیده جمهوری خواهان وچپ های وطن پرست میباشد
#سیاوش_امانیه

تاریخ تاسیس 13 می 2017

#کانال_رسمی #شاهزاده_رضاپهلوی 👇

@OfficialRezaPahlavi

ارتباط بامدیر @siavash_amanieh
Download Telegram
👍332
ای بی وطن جاوید شاه ای دوشمنان جاوید شاه ای مزدوران بیگانه جاوید شاه ای مشرکان بیگانه جاوید شاه کسانی ک خیانت کردند جایی در ایران ندارید باز جاوید شاه ما ملت ایران شما را به خاک سپردیم آن هم خاک بیگانه باز جاوید شاه به کوری چشم شما کشور ما باز آباد میشه شما در خجالت و ناکامی باز جاوید شاه ای بی وطن ما کشور داریم تو چطور بی وطن آواره که هیج غلطی نمی‌تونید بکنید ننگ بر شما دزدان سر زمین شرمتان باد همه باید سرباز و فدایی شاه باشیم بی حرف و حدیث جاوید شاه مرک بر دوشمنان ایران زمین
👍574💯3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
درود بر عمو سیاوش عزیز سرباز دوست داشتنی بعد از انقلاب ملی ۲۵۸۴ که در ایران شکل گرفت و ایران آزاد شد و خاندان عزیز پهلوی به خاک ایران بازگشتند
باید هر آخوند هست از رو خاک کشور عزیزمان ایران محو شون کنیم چون این ها کسانی هستند که ۴۶سال هست ایران و ایرانی رو به خاک سیاه نشوندن باید بلاهایی بر سر آخوند ها بیارم که یادشون نره ودرتاریخ ایران هم ثبت بشه


ویک تشکر ویژه هم ازت کنم عمو سیاوش که دست هر چی آدم امثال قاسمی نژاد و اعتمادی را رو کردی واقعن بزرگ مرد هستی ممنونم که دست هرچی خاعن رو رو کردی ممنونم سپاسگزارم از تلاش های شبانه روزی شما قشنگم❤️😘🌷🌹
95👍22👌5👏4💯3🥰1😍1
🔥94👌24💯143
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اول شهریورماه، روز بزرگداشت ابوعلی سینا (پورسینا) است؛ پزشک، فیلسوف و متفکری که آثار او قرن‌ها در ایران و جهان منبع دانش بوده است. این روز در ایران به نام «روز پزشک» نیز شناخته می‌شود. ابن‌ سینا در سال ۹۸۰ میلادی (۳۵۹ هجری قمری) در بخارا زاده شد. مهم‌ترین اثرش «قانون در طب» قرن‌ها کتاب مرجع پزشکی در جهان بود.

#پهلوی_امید_ملت
#جاوید_شاه
.
135👍12🫡5🔥2🙏1
به نظرتون اسیر هم داشتیم ؟؟

بخدا که از این رژیم منحوس بعید نیست😂😂
👏121👍12😱11😍5💯42
🔴ای مردم غیرتمند مشهد🔴
شما که سال های مختلفی در مقابل ظلم فریاد زدید و ایرانی بودنتون رو نشون دادید، شما که در هر اعتراضی پشت هم میهناتون بودید، شما که در تاریک‌ترین شب‌ها، صدای حق شدید — چطور شده که امروز باید قطعی‌های مکرر برق،بی آبی، اقتصاد نابود، و بی‌عدالتی رو تحمل کنین و دم نزنین؟!!

مگه ما همون مردمی نیستیم که یه روز نمی‌ذاشتیم کسی حقمون رو لگد کنه؟ مگه بچه مشهد باخت می داد؟
الان داریم با روزی چند ساعت بی‌برقی و هزار تا فشار اقتصادی «عادت» می‌کنیم!
اما بدونیم:
«عادت کردن به ظلم» یعنی مرگ ،یعنی نابودی آینده ،اونم وقتی تمام دنیا دست به دست هم داده که ما به آزادی برسیم.
«سکوت کردن» یعنی تأییدِ ستمگر ،یعنی تایید نجاسته یک آخوند پیر که تو سوراخ موشه.

🛑 وقتشه از خودمون بپرسیم:
مشهدی با اون همه سابقه‌ی ایستادگی، الان باید مظلوم بمونه و بسازه؟ نه!
غیرت مشهدی یعنی ما باید شروع کنیم اعتراضات رو ، از ما باید استارت بخوره و اینقدر ایستادگی بکنیم رو اعتراض که شهرهای دیگم بزنن بیرون و به غیرتشون بر بخوره.

📢 از امروز، سکوت تمومه.
حق گرفتنیه، نه دادنی!
برقو می‌بُرن، صدامونو نه!
مشهد، وقتشه بلندبشی و نادرشاه درونت رو بیدار کنی و غیرتت رو نشون بدی.
وقتشه از یه‌جا شروع کنیم...

✌🏼مکان:احمد آباد-سه راه راهنمایی
زمان:۶عصر-شنبه-یکشنبه-دوشنبه-سه شنبه✊🏼

ایرانی داد بزن حقتو فریاد بزن✌️
👏11410👍8💯3🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💎از قلب ایران ، تهران

پیامی برای شاهنشاه رضا پهلوی

درود بر شرفتان

چو یک مرد جنگی
چو یک دشت مَرد

🫡✌️👑✌️❤️😍👏🏻👏🏻

#نشر_حداکثری

#ما_جمهوری_نمیخوایم_ما_شاهمنو_میخوایم
#این_اخرین_نبرده_شاه_داره_برمیگرده
#جانم_فدای_شاهم
#یک_پرچم_یک_ملت_یک_پادشاه
#KingRezaPahlavi
136🫡15👏8👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
درود بر ملت همیشه جاوید ایران اتحاد
من به عنوان یک سرباز جنگ دیده از خانوادهای شهدا ،ازادگان و جانبازان و زندانیان سیاسی و کلیه داغدیده گان  بعد از حکومت شاهنشاهی ایران با عظمت قبل از این نظام ویرانگر و ضد ایران و ایرانی درخواست دارم به همکاری ملی تاریخی با قدرت ولیعهد قانونی ایران را حمایت و بعد از پیروزی ایران با رای گیری ازاد پایه ریزان ایران دموکراسی و نوین باشید. خداوند ایران نگهدارتان.  #شاهزاده_رضا_پهلوی #اتحاد_مردمی #رضا_شاه_دوم 
118👍16💯7👏1
درود بر شما سرباز حقیقی شاه🥰لذت بردم از خوندن نوشته های شما
خسته نباشید میگم بهتون اقای امانیه حقیقتن که ۴۶ سال روزگار سخت و پرچالشی داشتید،
میدونیم که در این ۴۶ سال چه شرایط سخت و دشواری رو پادشاه ما گذراندن به ایران قسم درک میکنیم و برای بازگشتشون از جان میگذریم
به امید آزادی ایران و بازگشت شاه و شما سربازان حقیقی شاه قانونی ایران
تا ابد جاوید رضا شاه دوم💙👑💙
👍807💯4
درود بر سیاوش امانیه و تشکر از زحماتی که برای ما می کشی. هرچند پیام همه را پخش کنی جر پیام های من 😭 ولی باز هم من باید از زحماتت تشکر کنم ❤️🙏
👍56😍3
درود به شرفت جناب سیاوش امانیه شاه به میهن خویش بر خواهد گشت انهم با شکوه و عظمت و افتخار پذیرای بازگشت باشکوه رضا شاه دوم پهلوی سوم هستیم به زودی زود وهموطنان عزیزمان در خارج وداخل ایران دست در دست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد ای شاه ایران برگرد به ایران
تا ابد جاوید شاه پاینده مردم شریف ایران پادشاهی پارلمانی.
همه به خیابان بازمیگردیم.
جاوید شاااااااااااااااااااااااااه.👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌼🌼👮 درود بر فرمانده دلیر سیاوش امانیه عزیز .
57👍8🫡1
درود برسیاوش عزیز. به اهورامزدا قسم من میدونستم همه اینا نقشه شما هست و خیالم راحت بود وقتی این دفترچه اومد بیرون و افرادی که در نشت حضور داشتن دوستانم خیلی ناراحت بودن حالا من نتونستم مثل شما زیبا براشون توضیح بدم ولی فقط بهشون گفتم که نگران نباشید اینا همش نقشه گارد شاهنشاهیه. شما فقط طرفدار شاه باشید ما از پشت پرده خبر نداریم ولی اطمینان دارم که میهن پرستان واقعی پشت شاه هستن و رضا شاه دوم و تیمش خودشون میدونن چکار میکنن و لزومی نداره همه چیزو برای ما توضیح بدن چون دوستان میخواستن به شما پیام بدن که جریان چیه .
راستی اینم اضاف کنم که میدونستم همانگونه که اسمائیلون و مسیح و ...‌ کیش و مات کردین اینا هم کیش و مات هستن . من خودم به هیچ خدایی اطمینان ندارم و از خود تعریف نباشه پایبند هیچ کسی نیستم منظورم اینه که حرفهای هیچ کسی رو قبول ندارم تا خودم بررسی نکنم ولی شما هرچی بگید حتی اگر به نظرم اشتباه باشه باز قبول میکنم چون واسه من ثابت شده ای .
👍593👏3💯1
امانیه عزیزم بخدا کاری کردم تو محله تا منو که می‌بینند جاویدشاه 3بار باید بگند چونکه شغلم آزاد می‌شناسد اکثر قول دادن انشا الا اعلیحصرت عزیزم تشریف آوردند پول بدن برای دادن شربت وشیرین من سوادی ندارم تبلیغات وشعارنویس رابرای بفرستم دورود قبل شلوغ ودر گیری پسرهمسایه پاشوباتیر زدن به امید دیدار هرچه س
55👏10👌3😍1
درود.هزاران درودبه شرفت.اینجانب به چشمم اعتمادنداشتم ولی به سعیدسکوئی باورداشتم.دست مریزاد که برگ خائنین به پادشاه وایران وایرانی رابرملامی سازی.آدم دیگربه کی اطمینان بکند.جاویدشاه
👍61💯43