رستاخیز سیمرغ
16.2K subscribers
62.6K photos
95K videos
596 files
5.7K links
هدف رستاخیزسیمرغ نابودی ضحاک در #ایران،برقراری پادشاهی مشروطه خواه و احترام به عقیده جمهوری خواهان وچپ های وطن پرست میباشد
#سیاوش_امانیه

تاریخ تاسیس 13 می 2017

#کانال_رسمی #شاهزاده_رضاپهلوی 👇

@OfficialRezaPahlavi

ارتباط بامدیر @siavash_amanieh
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آتش‌سوزی در خمین؛ گویا یک انبار دچار حریق شده.
۳۰ خرداد
62👍17👏8
🚨سلسله حملات ارتش اسرائیل امروز به جنوب لبنان
👍86👏2611😍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
درود یاران .

شما من را به مرزی رسانده اید که امروز آمده ام تا این حرف ها را به شما بگویم .

​امروز می‌خواهم فیلمی را به شما معرفی کنم که آینهٔ تمام‌نمایِ رفتارهای این روزهای خودِ شماست؛ فیلمِ تکان‌دهنده‌ای که داستانِ یک بیمار روانی به نام «باب» را روایت می‌کند.

باب آن‌قدر به روانپزشک خود وابسته می‌شود که حتی در تعطیلاتِ خانوادگی هم دست از سر او برنمی‌دارد و سایه‌به‌سایه تعقیبش می‌کند؛ کار به جایی می‌رسد که همه به باب علاقه‌مند می‌شوند، اما خودِ دکتر که بارِ این وابستگیِ بیمارگونه را به دوش می‌کشد، کم‌کم به مرز فروپاشیِ کاملِ عصبی می‌رسد!

​حالا حکایتِ رفتارهای شما با من است؛ شما هم با این کارهایتان دارید دقیقاً من را عینِ این فیلم دیوانه می‌کنید!

این را به عنوان یک هشدارِ جدی آویزهٔ گوشتان کنید: همین رفتارهایِ افراطی، بی‌ملاحظه و فرسایشیِ شماست که سبب می‌شود فعالین سیاسیِ دیگر از دست‌تان خسته شوند، بلاکتان کنند یا با شما سرد و بی‌روح رفتار کنند.

هیچ‌کس طاقتِ این حجم از رفتارهایِ خارج از قاعده را ندارد.

​توصیه می‌کنم هر طور شده بروید این فیلم را پیدا کنید، بنشینید با دقت ببینید و در رفتارهای خودتان بازنگری کنید تا بفهمید چه بلایی دارید سرِ آدم‌های پیگیر و دلسوز می‌آورید.


> «من نمی‌خواهم تمرکزم را از دست بدهم؛ کارهای بزرگ و مهمی در دست دارم که می‌خواهم با آن‌ها شوکه‌تان کنم، اما با چرت‌وپرت‌ها و گرفتنِ انرژیِ من نمی‌شود کاری از پیش برد؛ پس به خودتان بیایید و وقتِ من را سرِ چیزهای کوچک و بی‌اهمیت نگیرید!»


#سیاوش_امانیه
👏8730🫡8👌6👎4👍2🥰1😱1
​یاران حرف مهمی با شما دارم .

از همگی شما میخوام چشم‌هایتان را خوب باز کنید تا متوجه شوید نشست G7 یک نشستِ سیاسی نبود، توافق بر سر فرار جمهوری اسلامی بود!

​بیدار شوید و به این بازیِ جدید نگاه کنید. این نشستی که جمهوری اسلامی با گروه G7 داشت، هیچ چیز نبود جز یک معامله برای «خریدنِ وقت».

این‌ها دقیقاً ۶۰ روز زمان خریده‌اند تا با تمام باروبندیل و غنایمی که از این سفره دزدیده‌اند، از کشور فرار کنند.

​سندِ حرف من کجاست؟ سندش همین آگهی‌هایِ انبوهِ فروشِ املاک و صنایع است که این روزها همه‌جا را پر کرده است.

از خودتان بپرسید کدام آدم عاقلی کارخانه‌ای را که دارد برایش پول می‌سازد و سود می‌دهد، ناگهان برای فروش می‌گذارد؟

این کارخانه‌دارها و مالکانِ بزرگ، کسی جز دارودستهٔ آخوندها و الاغ زاده‌ها نیستند؛ همان کسانی که دستشان با جمهوری اسلامی در یک کاسه بود و در این ۴۸ سال، خون شما را در شیشه کردند و سرمایه‌های این مملکت را بلعیدند.

حالا که بو برده‌اند کار تمام است، همه‌چیز را حراج کرده‌اند تا نقد کنند و بگریزند.

​حتی در یکی از این آگهی‌ها به وضوح زده بودند که حاضرند کارخانه، ویلا ،باغ، ماشین و مغازه را یکجا با یک قیمت مناسب بفروشند!

ببینید با چه سرعت و وحشتی در حال فرار و خالی کردنِ پشتِ صحنه هستند.

​در میدانِ واقعی، همه‌چیز دارد عالی و بر اساسِ شمارش معکوس پیش می‌رود.

اسرائیل سرش به کارِ خودش گرم است؛ غزه را شخم زد و حالا نوبت را به لبنان داده است.

ما در مراحلِ آخرِ کار هستیم. جمهوری اسلامی حتی حزب‌الله و لبنان را هم فروخت و پشتشان را خالی کرد؛ چون در این شرایطِ بحرانی، تنها کاری که از دستش برمی‌آمد این بود که دامنِ خودش را بالا بکشد تا غرق نشود.

​حالا در این میان، واکنش شما چیست؟
شما به جای اینکه از این نشانه‌هایِ فروپاشی خوشحال باشید و خودتان را برای قیامِ آخر و گرفتنِ حقتان آماده کنید، چسبیده‌اید به اخبار و داده‌های منفی و روزبه‌روز خودتان را فرسوده‌تر و ناامیدتر می‌کنید!

به خودتان بیایید، نشانه‌ها را ببینید و برای روزِ سرنوشت‌ساز آماده شوید.

من همیشه به شما گفته‌ام که چشم و گوشتان را روی این چرت‌و‌پرت‌ها ببندید؛ این اخبار و تحلیل‌های دروغ فقط برای این است که شما را ناامید و زمین‌گیر کنند.

به جای بازی خوردن در زمین آن‌ها، روی واقعیتِ میدان و فرارِ این‌ها تمرکز کنید.

۵۸ روز دیگر وقت دارید چون ۲ روزش گذشت ‌ .

اگر تمرکز کنید و به خودتان بیایید شاید ما ملت بتوانیم زودتر از این ۵۸ روز کار را تمام کنیم .

فیلم باب را اول ببینید تا حال تان خوب شود .

#سیاوش_امانیه
107👏30👍8👌5👎4💯2🫡1
درودالهی دورت بگردم سیاوش عزیزم شمابهترین دلسوزترین بزرگترین ادمی هستی که تاحالادیدم شمالایق بهترین هاهستی من به نوبه خودم درکت میکنم وبرام قابل ستایش هستید وخداروشکرمیکنم که تواین دنیای به این بزرگی اولین نفری که مث خودم دوستت دارم وبه همه کارت ایمان کامل دارم میبوسمت امیددارم که بزودی زودمیبینمت ادم میخادتاشماوکارهای که انجام دادیدرادرک کندبفهمدوقدردانتان باشدبه نوبه خودم دستت رومیبوسم تااخرین لحظه کنارشاهنشاه وشماهستم .تاابدجاویدشاه 👑👑👑❤️❤️❤️❤️🙏🙏🙏🙏
46
درود برشما جناب امانیه
وااای بر ماااا واااای برماااا که با طرز تفکرهای پوچ وبیهوده مانع ازادی خودمان شده ایم متاسفانه تعداد کثیری از هموطن های ما پراز استرس هستن وقدرت تفکر رو ندارن وباتفکرات وسوال های پوچ انرژی دیگران راهم خنثی میکنن همونطور که بارها شنیده ایم که ی عده بی مغز توقع دارن پادشاه ایران به سوالاتشون تک به تک جواب بده وباهاشون دیدار داشته باشه
واقعا متاسفم برای اینگونه ادمها
واقعا ما به سلامت روان وانرژی شما نیاز داریم چون تنها شما حداقل برای من قابل اعتماد هستین چون هم تحلیل هاتون دقیق هست وهم معجزاتتون روبه کرار دیدم
مراقب خودتون باشین
پاینده ایران
جاوید شااااه
48
وای وای وای جناب امانیه خیلی باحال بود ولقعا بعضیا آدمو دیوونه میکنند ،اگار با یه احمق طرفی یا یه گاو
👍374
درود آقای امانیه عزیز
همانطور که خودتون در صوتی ها گفتید الان رژیم از طریق انرژی حمله می‌کند
به این افراد اهمیت ندهید زیادند و همش از آدم می‌پرسند پس چی شد؟ترامپ هم کاری نکرد من فقط به آنها می‌گویم
جوجه را آخر پاییز می‌شمارند
صبر کنید و ببینید و با آنها اصلا بحث نمی‌کنم زیرا این آدمها دوست دارند که نفهمند و خودشان را به نفهمی می‌زنند و فقط می‌خواهند روح و روان آدم را به هم بریزند زیرا خودشان آرامش روانی ندادند و نمی‌خواهند که ما هم آرامش روان داشته باشیم حسود هستند
جاوید شاه پاینده ایران
من هر روز تمرکز می‌کنم و ایران آباد و آزاد با کودکانی شاد را تصور می‌کنم
صد در صد مطمئن هستم این روزها تمام می‌شوند
41
فقط خواستم بگم

خییییییییییییییلی فوق العاده ی...👏👌
46
اصلا آدم باهوش ودانا همیشه در عذاب خدا بهتون صبر بده

خیلی بامزه ای به خدا یه دونه ای
49
سردار عزیز حرف شما درست است ولی مردم اعصاب ندارد کسی فکر سالم ندارد بیشتر مردم قرص اعصاب میخوریم از دست آقای ترامپ هر روز یک فکر دارد مردم دیوانه شدن از دست این من تلویزیون نگاه نمی‌کنم چون ناراحتی اعصاب دارم من فدای شما بشم ک روز شب کار می‌کنی اعصاب شما را هم خراب کردند وقد را میرم گریه می‌کنم دکتر به پسرم گفته باید مادرتان در بیمارستان بستری بشه چون افسردگی گرفته فدای مهربانی شما برای شما سلامت آرزو دارم خدا میداند یک وقت فکر می‌کنم خود م بکوشم چه خاصیتی دارد این زندگی دیگر تاقت ندارم من شاه دیدم تاقت آخوند ندارم پیر شدم هر روز گفتم امروز میرن یا فردا میرن خدا به شما سلامتی بده ایران را آزاد کنید یک دنیا درور به شما خسته نباشید جاوید شاه ایران زمین سرفراز آقای امانیه سردار ملت ایران به شما ایمان داریم که هستی برای وطن این عکس شما بسیار زیبا هست ولی وطن پرستی شما یک دنیا زیبایی دارد مرگ بر بی وطن
46
درود برشما جناب امانیه عزیز، استاد بزرگ خسته نباشی،من فقط توی این فکر هستم که چرت باید یک مشت آدمهای بی مصرف باید حق این مردم را بدزدند و از سادگی مردم سواستفاده کردند ،جناب امانیه عزیز حرف شما کاملا درسته که باید حقمان را از این مزدوران بگیریم واقعا جای تاسف داره که چرا انسان باید برده باشه انهم به اندازه ی ۴۸ سال !
جاوید شاه ،پاینده ایران
35👏8