This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
درود یاران .
این ویدئو و عکس ها را به امت و فامیل هایی که طرفداران این رژیم خون خوار هستند بفرستید تا چشمهای شان را باز کنند و قصرِ غارتگران را ببینند و بفهمند حرام زاده های تزویر در حال فرارند!
چند روز پیش به شما کارخانههای حراجشده را نشان دادم و گفتم که چطور باروبندیل را بستهاند و در حال فرارند.
حالا امروز نوبت به عمارتهای شیک و قصرهایِ افسانهایِ آنها رسیده است؛
امت ویدئوها را خوب تماشا کنید!
این همان ثروتِ ربودهشده و خونِ مکیدهٔ شماست که در بتن و سنگِ این عمارتها دفن شده است.
به این تناقضِ کثیف نگاه کنید: آخوند و دارودستهٔ غارتگرش چهل و هفت سال به پادشاهیخواهان لقبِ «طاغوت» و «کاخنشین» چسباندند، اما خودشان در پشت صحنه، کثیفترین و مجللترین زندگیهایِ فرعونی را برای خودشان و الاغ زادههایشان ساختند!
آنها امتِ سادهلوح و عرزشیهایِ بیمغز مثل شما را با شعارِ مُستَضعَفپناهی ، گرانی و حجاب سرگرم کردند تا خودشان در این قصرهای رویایی، امپراطوری پنهان راه بیندازند.
امت احمق ! خوب نگاه کنید؛ این عمارتهای میلیاردی تازه آن بخشِ کوچکی است که درونِ خاکِ ایران ساختهاند؛ فکرش را بکنید در کانادا، اروپا و کشورهای حاشیهٔ خلیج فارس چه سرمایهها، هتلها و برجهایی به نامشان است که هنوز رو نشده!
خجالت بکشید! ننگ بر شما که به خاطرِ یک گونی برنج یا یک سهمیهٔ ناچیز، به آیندهٔ خود و بچههایتان خیانت میکنید و پایِ رکابِ این دزدان، سینه میزنید.
آنها داراییِ یک ملت را غارت کردهاند، قصرهایش را برای فروش گذاشتهاند تا با اولین پرواز فرار کنند، و شما هنوز در صفِ جیرهٔ خود ایستادهاید!
کمی شرف و خِرَد به خرج دهید، این نشانههای فروپاشی را ببینید و برای قیامِ آخر دست از حمایتِ این مفسدان بردارید.
یاران یک بار دیگر تکرار می کنم
این ویدئو و عکس ها را برای دوستان ، اقوام و رفقایی که با شما بر سر پسمانده های رژیم بحث دارند بفرستید تا بیدار شوند . هر کسی روش بیدار شدنِ به خصوصی دارد .
شاید این روش آنان را از این تاریکی عقل بیرون بیاورد .
و در آخر ،
به یاد داشته باشید ،
معجزه ، من و تو هستیم .
پاینده ، ایران .
جاوید شاه .
#سیاوش_امانیه
این ویدئو و عکس ها را به امت و فامیل هایی که طرفداران این رژیم خون خوار هستند بفرستید تا چشمهای شان را باز کنند و قصرِ غارتگران را ببینند و بفهمند حرام زاده های تزویر در حال فرارند!
چند روز پیش به شما کارخانههای حراجشده را نشان دادم و گفتم که چطور باروبندیل را بستهاند و در حال فرارند.
حالا امروز نوبت به عمارتهای شیک و قصرهایِ افسانهایِ آنها رسیده است؛
امت ویدئوها را خوب تماشا کنید!
این همان ثروتِ ربودهشده و خونِ مکیدهٔ شماست که در بتن و سنگِ این عمارتها دفن شده است.
به این تناقضِ کثیف نگاه کنید: آخوند و دارودستهٔ غارتگرش چهل و هفت سال به پادشاهیخواهان لقبِ «طاغوت» و «کاخنشین» چسباندند، اما خودشان در پشت صحنه، کثیفترین و مجللترین زندگیهایِ فرعونی را برای خودشان و الاغ زادههایشان ساختند!
آنها امتِ سادهلوح و عرزشیهایِ بیمغز مثل شما را با شعارِ مُستَضعَفپناهی ، گرانی و حجاب سرگرم کردند تا خودشان در این قصرهای رویایی، امپراطوری پنهان راه بیندازند.
امت احمق ! خوب نگاه کنید؛ این عمارتهای میلیاردی تازه آن بخشِ کوچکی است که درونِ خاکِ ایران ساختهاند؛ فکرش را بکنید در کانادا، اروپا و کشورهای حاشیهٔ خلیج فارس چه سرمایهها، هتلها و برجهایی به نامشان است که هنوز رو نشده!
خجالت بکشید! ننگ بر شما که به خاطرِ یک گونی برنج یا یک سهمیهٔ ناچیز، به آیندهٔ خود و بچههایتان خیانت میکنید و پایِ رکابِ این دزدان، سینه میزنید.
آنها داراییِ یک ملت را غارت کردهاند، قصرهایش را برای فروش گذاشتهاند تا با اولین پرواز فرار کنند، و شما هنوز در صفِ جیرهٔ خود ایستادهاید!
کمی شرف و خِرَد به خرج دهید، این نشانههای فروپاشی را ببینید و برای قیامِ آخر دست از حمایتِ این مفسدان بردارید.
یاران یک بار دیگر تکرار می کنم
این ویدئو و عکس ها را برای دوستان ، اقوام و رفقایی که با شما بر سر پسمانده های رژیم بحث دارند بفرستید تا بیدار شوند . هر کسی روش بیدار شدنِ به خصوصی دارد .
شاید این روش آنان را از این تاریکی عقل بیرون بیاورد .
و در آخر ،
به یاد داشته باشید ،
معجزه ، من و تو هستیم .
پاینده ، ایران .
جاوید شاه .
#سیاوش_امانیه
💯63❤31👍11👌3👎1😱1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴ونس: قالیباف تو X تهدید میکرد مذاکره رو ترک میکنیم، اما همون موقع تا صبح نشست با ما پای میز مذاکره و هنوزم تو مذاکرهایم
💯59🥰12🔥5👌3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چه کلاهی گشادی روی سر ملت ایران گذاشتند
👍56❤4🔥3👌3🥰2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یاران، من آدم ایرادگیری نیستم، اما حرفم این است: شما که دارید در این ویدیو آموزش میدهید تا زبان فارسی را پاس بداریم و از واژگان اصیل استفاده کنیم— دستکم یک لباس سفید یا روشن میپوشیدید؛ من درک میکنم که در فضای جمهوری اسلامی به ناچار باید روسری سر کنید، اما ای کاش در پوششتان تغییری میدادید که آن اصالت و فرهنگ ایرانی بودن نمایان شود، نه اینکه با یک دست لباس یکپارچه مشکی ظاهر شوید!»
سیاوش #سیاوش_امانیه
سیاوش #سیاوش_امانیه
👍54❤8👏4💯4👌2
Audio
❤33🫡8💯5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر کسی هر ادمی حتی استاد دانشگاه باشد حتی روانشناس باشد بگوید مسلمان هستم بدان که روانی هستید نه تنها روانی هستید بلکه بیشعور هم هستید
خوب نگاه کنید خودشان با خودشان چکار میکنند. اینها مدعی هستند به دین صلح
چطور و چگونه مسلمانها ثابت کنند که روانی هستند تا توی احمق از اسلام بیایی بیرون ؟
سیاوش #سیاوش_امانیه
خوب نگاه کنید خودشان با خودشان چکار میکنند. اینها مدعی هستند به دین صلح
چطور و چگونه مسلمانها ثابت کنند که روانی هستند تا توی احمق از اسلام بیایی بیرون ؟
سیاوش #سیاوش_امانیه
👍50❤7👌4🔥2👎1