This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
بانو گیلا گاملیل در ادامهپشتیبانیهایش از #انقلاب_شیروخورشید #مردم_ایران، با تگ کردن #رضاشاه_دوم، توفان جدید مارک لوین رو در صفحه توییترش به اشتراک گذاشت.
🔹 ترجمه: (در تفاهمنامه) هیچ اشارهای به مردم ایران نشده! آیا ما به مردم ایران نگفتیم کمک در راه است؟! نگفتیم؟! دروغ گفتیم(جدی نگفتیم)؟! بس کنید که این رژیم عوض شده! رژیمی که چندماه پیش ۵۰هزار ایرانی را قتلعام کرد و همین حالا اعدام میکند!
بانو گیلا گاملیل در ادامهپشتیبانیهایش از #انقلاب_شیروخورشید #مردم_ایران، با تگ کردن #رضاشاه_دوم، توفان جدید مارک لوین رو در صفحه توییترش به اشتراک گذاشت.
🔹 ترجمه: (در تفاهمنامه) هیچ اشارهای به مردم ایران نشده! آیا ما به مردم ایران نگفتیم کمک در راه است؟! نگفتیم؟! دروغ گفتیم(جدی نگفتیم)؟! بس کنید که این رژیم عوض شده! رژیمی که چندماه پیش ۵۰هزار ایرانی را قتلعام کرد و همین حالا اعدام میکند!
❤100👌10👍9👏3
استاد امانیه هرچه گفتین همان شد...واقعا من سر تعظیم فرود میارم پیشتون ..دزدهای اسلام..دارن بانکهارو هم خالی میکنند یعنی پول ملت ایرانو..شما هشدارش داده بودین که طلا بخرید و پولهاتون بکشین بیرون..الان پولهای مردم دارن میدزدند با مثلا حمله سایبری و هزاران دروغ😜😃🤣
👍69👌7👎2💯1🫡1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇮🇷🇺🇸💢پرزیدنت ترامپ درباره جمهوري اسلامي ایران:
آنها مشکل گرسنگی دارند. آنها مشکل غذا دارند. آنها مشکل دارو دارند.
تورم آنها ۳۰۰ درصد است. آنها مشکلات زیادی دارند.
آنها مشکل گرسنگی دارند. آنها مشکل غذا دارند. آنها مشکل دارو دارند.
تورم آنها ۳۰۰ درصد است. آنها مشکلات زیادی دارند.
👍74👎10🔥2🥰2💯2❤1😱1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴پزشکیان: بحث موشکی در تفاهمنامه نیست و هیچوقت وجود نخواهد داشت
اگر موشکهای ما نبود اسرائیل و آمریکا ایران را مثل غزه شخم میزدند
اگر موشکهای ما نبود اسرائیل و آمریکا ایران را مثل غزه شخم میزدند
😍42🔥10👎4❤2
مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا، گفت: «نمیتوان درگیریها در منطقه را پایان داد، در حالی که نیروهای نیابتی جمهوری اسلامی همچنان در حال شلیک موشک هستند.»
او همچنین تاکید کرد: «هیچ کشوری اجازه ندارد در یک آبراه بینالمللی عوارض یا هزینه عبور وضع کند و این موضوع بر اساس قوانین بینالمللی ممنوع است.»
روبیو افزود واشینگتن قصد دارد بهطور مستقیم با دولت لبنان وارد گفتوگو شود.
او همچنین تاکید کرد: «هیچ کشوری اجازه ندارد در یک آبراه بینالمللی عوارض یا هزینه عبور وضع کند و این موضوع بر اساس قوانین بینالمللی ممنوع است.»
روبیو افزود واشینگتن قصد دارد بهطور مستقیم با دولت لبنان وارد گفتوگو شود.
👏63❤5👍4💯1
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، در مصاحبه ای با شبکه سیان بی سی به وضعیت شکننده حکومت جمهوری اسلامی اشاره کرد و فروپاشی آن را اجتناب ناپذیر اما از نظر زمانی غیر قابل پیش بینی دانست.
وی با مقایسه شرایط کنونی ایران با وقایع تاريخي غير منتظره ای نظیر سقوط دیوار برلین و تحولات رومانی، تأکید کرد که شکاف های عمیق و پنهانی در زیر لایه های این نظام در حال گسترش است. نتانیاهو با بیان اینکه حکومت ایران در حال حاضر به شدت ضعیف شده است، تصریح کرد که اسرائیل همچنان بر موضع خود مبنی بر کمک به مردم ایران برای سرنگونی این رژیم پافشاری می کند؛ هر چند زمان دقیق وقوع این اتفاق در کنترل یا انتخاب آنها نخواهد بود و به روند گسترش این شکافهای داخلی بستگی دارد.
🔈 | קול העם האיראני🔊
وی با مقایسه شرایط کنونی ایران با وقایع تاريخي غير منتظره ای نظیر سقوط دیوار برلین و تحولات رومانی، تأکید کرد که شکاف های عمیق و پنهانی در زیر لایه های این نظام در حال گسترش است. نتانیاهو با بیان اینکه حکومت ایران در حال حاضر به شدت ضعیف شده است، تصریح کرد که اسرائیل همچنان بر موضع خود مبنی بر کمک به مردم ایران برای سرنگونی این رژیم پافشاری می کند؛ هر چند زمان دقیق وقوع این اتفاق در کنترل یا انتخاب آنها نخواهد بود و به روند گسترش این شکافهای داخلی بستگی دارد.
🔈 | קול העם האיראני🔊
❤82👏15👍1👎1🥰1
🔴 #خبر_فوری
حملات سایبری علیه سیستم بانکی ایران ادامه دارد،
بخش بزرگی از دستگاههای خودپرداز،
اپلیکیشنهای بانکداری اینترنتی و دستگاههای کارت خوان در سراسر ایران از دسترس خارج شدهاند.
#خبر_فوری
پرداخت با کارت در جایگاه های سوخت نیز متوقف شده است،
سخنگوی صنف جایگاههای سوخت کشور:
با وجود اختلالات بانکی گسترده،
احتمال پرداخت موفق الکترونیکی بهای سوخت در جایگاهها پایین است،
تا اطلاع ثانوی با پول نقد به جایگاه های سوخت مراجعه کنید.
اسم دزدیهاشون رو گذاشتن، هک
حملات سایبری علیه سیستم بانکی ایران ادامه دارد،
بخش بزرگی از دستگاههای خودپرداز،
اپلیکیشنهای بانکداری اینترنتی و دستگاههای کارت خوان در سراسر ایران از دسترس خارج شدهاند.
#خبر_فوری
پرداخت با کارت در جایگاه های سوخت نیز متوقف شده است،
سخنگوی صنف جایگاههای سوخت کشور:
با وجود اختلالات بانکی گسترده،
احتمال پرداخت موفق الکترونیکی بهای سوخت در جایگاهها پایین است،
تا اطلاع ثانوی با پول نقد به جایگاه های سوخت مراجعه کنید.
اسم دزدیهاشون رو گذاشتن، هک
👍67❤5💯2🥰1
🚨گفته شده انفجار امروز در بیروت برای یک انبار فیبرنوری بود.
🔸فیبرنوری که حزب الله برای پهپادهایش استفاده میکند.
🔸فیبرنوری که حزب الله برای پهپادهایش استفاده میکند.
👍73👏16❤3🔥2
رویترز:
برخلاف ادعای سپاه درباره بسته شدن تنگه هرمز، دادهها نشون میده تردد کشتیها همچنان در جریانه و کشتیرانی در وضعیت عادی قرار داره.
برخلاف ادعای سپاه درباره بسته شدن تنگه هرمز، دادهها نشون میده تردد کشتیها همچنان در جریانه و کشتیرانی در وضعیت عادی قرار داره.
👍55❤4
Audio
❤35👏8🔥1💯1
ما فقط چشم بیدار شما رو باورداریم ممنون وتشکر که همه ی وقت وزندگی ورویاهات برای ما وایران هست
نمیدونم چطور تشکر کنم آخه ما خیلی په په بودیم ودرحالیکه ۴۷ سال در کنار افعی های جمهوری اسلامی بودیم احساس خطر نکردیم والان که اونها رو شناختیم نمیدانیم که چطور باید زندگی رو سامان بدیم.
یک ستاره آسمان ایران شمایید که در دل زندان جمهوری اسلامی میدرخشید وما امید را زندگی میکنیم با صدای شما ورهنمودهای شما
نمیدونم چطور تشکر کنم آخه ما خیلی په په بودیم ودرحالیکه ۴۷ سال در کنار افعی های جمهوری اسلامی بودیم احساس خطر نکردیم والان که اونها رو شناختیم نمیدانیم که چطور باید زندگی رو سامان بدیم.
یک ستاره آسمان ایران شمایید که در دل زندان جمهوری اسلامی میدرخشید وما امید را زندگی میکنیم با صدای شما ورهنمودهای شما
👍39❤1👎1
درود برشما جناب امانیه عزیز، استاد بزرگ خسته نباشید، یک حرفی دارم باید با شما در میان بذارم ،حدود ۵ سال پیش یک وام برای ساخت و ساز مسکن معمولی برای خودم که سرپناهی داشته باشم خواستم از بنیاد مسکن بگیرم که تا پارسال هروز میرفتم بانک بخاطر که ضامن نداشتم وام بهم ندادن ،حالا که میبینم با خون فرزندان ایران و پول نفت مردم ما که اینهمه خونه و باغ ویلاهای شیک ساختند واقعا جای تاسف داره ،من از خیر وام خودم گذشتم اما یه مشت افراد مفت خور وقتی که کارشون به آخر خط رسیده و بخاطر فرار تمام مال و اموالشان رو دوباره به خود مردم میفروشند واقعا جای تاسف داره ،سیاوش جان من فقط یک حرف بیشتر نمیزنم اینه که باورکن هرچه داریم از پهلوی داریم من بجز شهریار ایرانزمین و شما به هیچ چیزی فکر نمیکنم و راه میهن پرستی در قلبم میجوشد، امیدوارم مردم عزیزمان هرچه زودتر به آزادی و شکوفایی خودشان برسند و همه باهم یاد جاویدنامان عزیز را با افتخار برپا میکنیم تا هیچ مزدوری قدرت انتخاب نداشته باشد،جاوید شاه ،پاینده ایران ❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹
❤28👍8👎1
وای سیاوش جان یعنی جدی دم ترامپ گرم عجب نقطه ضعفی از رژیم گرفته ، هر موقع پرویی کردن رژیم جمهوری اسلامی فقر و گشنگی ملت ایران بکوبونید تو صورتشون اگه بدونید به چه حقارتی افتادن تو اینستا همه پست گذاشتن مسخرشون میکنند میگن خامنه ای با ذرت چص فیل فروختن همون پاپ کورن 🤣🤣🤣🤣یا شعر ساختن میگن ذرت و جو اوردیم ،خامنه ای بردیم 😂😂😂🤣 بسیجی ها از حقارت لال شدن خوب دهن گشادشون بستید هر وقت پرویی کردن فقر مردم و بی کفایتی مسئولین جمهوری اسلامی در اداره کشور ببرید زیر سوال ابرو شون ببرید که شدن مسخره عالم و ادم 😂😂😂😂😂دمتون گرم خوب نقطه ضعف گرفتید ریدید به هیکل و سرتا پای نظام خیلی حقیر شدن تو دنیا . نمیتونن هم انکار کنند که ملت ایران فقیرن چون ۱۸ و ۱۹ دی مردم بخاطر فقر و مشکل معیشتی ریختن خیابون اعتراض کردن . منم کلی فیلم و مستند از فقر و زباله گردی ملت ایران براتون میفرستم تا بفهمند اخوند به درد مملکت داری نمیخوره کل دنیا باید متوجه بشن و بفهمند اخوند هر جای دنیا باشه یعنی فقر و ویرانی ..... دم ترامپ گرم خوب تحقیر کرد رژیم بی کفایت ،اخوند چه به مملکت داری اخوند مفتخور باید بره گله بچرونه ... ۱۸ و ۱۹ دی خودش یه رفراندوم بود ملت میلیونی اومدن بیرون و یه نه بزرگ به جمهوری اسهالی گفتن از ترسشون صدای مردم خاموش کردن اما ما پر قدرت ادامه داریم تا جمهوری اسلامی تو دنیا خار و زلیل نکنیم دست بر نمیداریم باید همه بدونن این تروریست های اسلامی حقیر پست جایی تو دنیا ندارن ...✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️
👍38👌7❤4