به گزارش کانال ۱۲ اسرائیل هدف اولیه آمریکا در مذاکراتی که قرار است یکشنبه در سوئیس با جمهوری اسلامی آغاز شود، دستیابی به توافقی برای اجازه دادن به بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی جهت بازرسی از سایتهای هستهای ایران است.
در صورت موافقت تهران، بازرسی از تاسیسات اتمی ایران برای نخستین بار از زمان جنگ ۱۲ روزه خواهد بود.
بر اساس این گزارش، در ازای موافقت حکومت ایران با بازگشت بازرسان به این سایتها که احتمالا شامل فردو، نطنز و اصفهان میشود، آمریکا آماده است چندین میلیارد دلار از داراییهای ایران را که در قطر نگهداری میشود آزاد کند.
طبق این گزارش، این منابع قرار است توسط حکومت ایران برای خرید غذا، دارو و دیگر نیازهای انسانی استفاده شود
@SepehrAzadi
در صورت موافقت تهران، بازرسی از تاسیسات اتمی ایران برای نخستین بار از زمان جنگ ۱۲ روزه خواهد بود.
بر اساس این گزارش، در ازای موافقت حکومت ایران با بازگشت بازرسان به این سایتها که احتمالا شامل فردو، نطنز و اصفهان میشود، آمریکا آماده است چندین میلیارد دلار از داراییهای ایران را که در قطر نگهداری میشود آزاد کند.
طبق این گزارش، این منابع قرار است توسط حکومت ایران برای خرید غذا، دارو و دیگر نیازهای انسانی استفاده شود
@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
لوک شرودر، سخنگوی جیدی ونس، با انتشار ویدیوی زیر از سفر ونس از واشنگتن دیسی به مقصد سوئیس برای مذاکرات با پسمانده های رژیم خبر داد.
@SepehrAzadi
@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴ورود پسمانده های رژیم برای مذاکره با آمریکا به سوییس
رسانههای ایران گزارش دادند تیم مذاکره کننده ج.اسلامی به ریاست قالیباف وارد زوریخ، سوئیس، شد. عباس عراقچی، ناصر همتی، علی باقری، کاظم غریب آبادی و اسماعیل بقائی نیز در این تیم حضور دارند.
جیدی ونس، معاون رئیس جمهور آمریکا نیز به سوئیس آمد تا رهبری تیم آمریکایی برای آغاز مذاکرات روز یکشنبه را بر عهده بگیرد.
@SepehrAzadi
رسانههای ایران گزارش دادند تیم مذاکره کننده ج.اسلامی به ریاست قالیباف وارد زوریخ، سوئیس، شد. عباس عراقچی، ناصر همتی، علی باقری، کاظم غریب آبادی و اسماعیل بقائی نیز در این تیم حضور دارند.
جیدی ونس، معاون رئیس جمهور آمریکا نیز به سوئیس آمد تا رهبری تیم آمریکایی برای آغاز مذاکرات روز یکشنبه را بر عهده بگیرد.
@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴واکنش پزشکیان به مداح هتاکی که تهدیدش کرده بود :
بزار فحش بدن؛ هرچی بیشتر توهین کنن ثواب کار من بیشتره، خدا از گناههای من بیشتر کم میگذره.
@SepehrAzadi
بزار فحش بدن؛ هرچی بیشتر توهین کنن ثواب کار من بیشتره، خدا از گناههای من بیشتر کم میگذره.
@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جنایتکارانی كه فرزندان پاک و بی دفاع ايران را در خيابان ها به گلوله بستند و در بیمارستان ها تیر خلاص زدند پول تیر گرفتند در گور های دست جمعی چال کردند به زندان انداختند و بعد از شکنجه و آزار اعدام کردند ... مولايشان حسين بود.
محرم❌ ۱۸-۱۹دی
@SepehrAzadi
محرم❌ ۱۸-۱۹دی
@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کار به جایی رسیده که برای محافظت از گروه های عزاداری محرم تروریست های یگان ویژه را مستقر کرده اند!
@SepehrAzadi
@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سعید لیلاز: ارز گمشده از سال ۹۷ تا به امروز ۲۰۰ میلیارد دلار.
اختلاس سیستم بانکی سالی ۴۰میلیارد دلار!
-خسارت فولاد در جنگ ۳ میلیارد دلار.
@SepehrAzadi
اختلاس سیستم بانکی سالی ۴۰میلیارد دلار!
-خسارت فولاد در جنگ ۳ میلیارد دلار.
@SepehrAzadi
مسعود پزشکیان، رییس دولت گفت: «اگر ما پشتیبانی نمیکردیم، رزمندگان نمیتوانستند بجنگند، ما ۲۰ میلیون بشکه نفتی که به دولت تعلق داشت، به هوافضای سپاه دادیم.»
او افزود: «شما خیال میکنید نیروهای مسلح همینجوری جنگیدند؟ ما ارزی که داشتیم را در اختیار نیروهای مسلح قرار دادیم.»
او با اشاره به امضای تفاهمنامه با آمریکا، گفت: «در شورای عالی امنیت ملی، با حضور فرماندهان سپاه و ارتش و قرارگاه خاتمالانبیا، متحد تصمیم گرفتیم و همه قبول کردند که وارد این راه شویم.»
@SepehrAzadi
او افزود: «شما خیال میکنید نیروهای مسلح همینجوری جنگیدند؟ ما ارزی که داشتیم را در اختیار نیروهای مسلح قرار دادیم.»
او با اشاره به امضای تفاهمنامه با آمریکا، گفت: «در شورای عالی امنیت ملی، با حضور فرماندهان سپاه و ارتش و قرارگاه خاتمالانبیا، متحد تصمیم گرفتیم و همه قبول کردند که وارد این راه شویم.»
@SepehrAzadi
پرزیدنت ترامپ:
ایران باید فوراً جلوی نیروهای نیابتیِ پولگرفتهاش در لبنان را بگیرد و نگذارد دردسر درست کنند.
اگر این کار را نکنند، دوباره ایران را خیلی سخت هدف قرار میدهیم؛ درست مثل هفته گذشته، فقط این بار شدیدتر!
@SepehrAzadi
ایران باید فوراً جلوی نیروهای نیابتیِ پولگرفتهاش در لبنان را بگیرد و نگذارد دردسر درست کنند.
اگر این کار را نکنند، دوباره ایران را خیلی سخت هدف قرار میدهیم؛ درست مثل هفته گذشته، فقط این بار شدیدتر!
@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پرزیدنت ترامپ در واکنش به صحبتهای پزشکیان در مورد اینکه رژیم از حق غنیسازی دست نخواهد کشد، گفت: او بهتر است مراقب حرف زدنش باشد؛ بهتر است رفتارش را درست کند، وگرنه بقیه کشورش را هم تصرف خواهیم کرد.
▫️با زیرنویس فارسی
@SepehrAzadi
▫️با زیرنویس فارسی
@SepehrAzadi
مسعود پزشکیان گفت نگرانی اصلی او این است که دولت نتواند رضایت مردم را جلب کند و نارضایتیها به اعتراضهای خیابانی منجر شود.
پزشکیان گفت: «از آنچه میترسم این است که نتوانیم به مردم به درستی خدمت بدهیم، ناراضی شوند و به خیابان بیایند و اعتراض کنند. آن وقت ابهت ما فرو میریزد.»
👈وقیحتر و بیشرمتر از اینها فقط خودشاناند.
شما که از کشتار مردم ترسی ندارید در تظاهرات بعدی یک میلیون نفر را می کشید. همانطور که در دیماه دست عده ای سپاهی و بسیجی قاتل اسلحه و مسلسل داده و حتی جایزه هم تعیین کردید که اگر مزدوران معترضان را زنده دستگیر کنند 10 میلیون تومان جایزه دریافت می کنند و اگر آنها را بکشند در ازای هر کشته 30 میلیون دریافت می کنند.
اما نگران نباشید: مردم دیگر هیچوقت برای اعتراض نمی آیند. دفعه بعد فقط برای سرنگونی می آیند ولی نه مثل قبل با دست خالی تا سه نفر بسیجی بتوانند هزاران جوان ایرانی را به رگبار گلوله ببندند.
در آنروز دیگر مسعود پزشکیان ها هم با خانواده هایشان در امان نخواهند بود
@SepehrAzadi
پزشکیان گفت: «از آنچه میترسم این است که نتوانیم به مردم به درستی خدمت بدهیم، ناراضی شوند و به خیابان بیایند و اعتراض کنند. آن وقت ابهت ما فرو میریزد.»
👈وقیحتر و بیشرمتر از اینها فقط خودشاناند.
شما که از کشتار مردم ترسی ندارید در تظاهرات بعدی یک میلیون نفر را می کشید. همانطور که در دیماه دست عده ای سپاهی و بسیجی قاتل اسلحه و مسلسل داده و حتی جایزه هم تعیین کردید که اگر مزدوران معترضان را زنده دستگیر کنند 10 میلیون تومان جایزه دریافت می کنند و اگر آنها را بکشند در ازای هر کشته 30 میلیون دریافت می کنند.
اما نگران نباشید: مردم دیگر هیچوقت برای اعتراض نمی آیند. دفعه بعد فقط برای سرنگونی می آیند ولی نه مثل قبل با دست خالی تا سه نفر بسیجی بتوانند هزاران جوان ایرانی را به رگبار گلوله ببندند.
در آنروز دیگر مسعود پزشکیان ها هم با خانواده هایشان در امان نخواهند بود
@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 لبنان را رها کن، فکری به حال ما کن
بازنشستگان و مستمریبگیران تأمین اجتماعی در تجمع اعتراضی خود، بار دیگر صدای اعتراضشان را نسبت به شرایط دشوار معیشتی، حقوقهای ناچیز و بیتوجهی به مطالبات انباشتهشان بلند کردند.
معترضان با سر دادن شعارهایی چون:
«لبنان را رها کن، فکری به حال ما کن»
@SepehrAzadi
بازنشستگان و مستمریبگیران تأمین اجتماعی در تجمع اعتراضی خود، بار دیگر صدای اعتراضشان را نسبت به شرایط دشوار معیشتی، حقوقهای ناچیز و بیتوجهی به مطالبات انباشتهشان بلند کردند.
معترضان با سر دادن شعارهایی چون:
«لبنان را رها کن، فکری به حال ما کن»
@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 به گفته کانال 14 اسرائیل:
نیروهای ارتش اسرائیل مرکز فرماندهی زیرزمینی و ستاد اصلی حزبالله در جنوب لبنان در ارتفاعات علی طاهر را که ایران در جنوب لبنان ساخته بود، تصرف کردهاند،
این مرکز فرماندهی اصلی که بهعنوان عماد 4 شناخته میشد،
بزرگ ترین پایگاه موشکی حزب الله در لبنان نیز محسوب میشود،
گمان میرود صدها عضو حزبالله در داخل این مرکز گرفتار شده باشند.
@SepehrAzadi
نیروهای ارتش اسرائیل مرکز فرماندهی زیرزمینی و ستاد اصلی حزبالله در جنوب لبنان در ارتفاعات علی طاهر را که ایران در جنوب لبنان ساخته بود، تصرف کردهاند،
این مرکز فرماندهی اصلی که بهعنوان عماد 4 شناخته میشد،
بزرگ ترین پایگاه موشکی حزب الله در لبنان نیز محسوب میشود،
گمان میرود صدها عضو حزبالله در داخل این مرکز گرفتار شده باشند.
@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کارزار کشف حقیقت رشت؛ ویدیوی تازهای که ماموران را در حال شلیک مستقیم و هدفمند به مردم نشان میدهد .
ویدیو مربوط به ۱۸ دی ۱۴۰۴ و همزمان با آتشسوزی گسترده بازار و گیرافتادن شهروندان در آن است.
@SepehrAzadi
ویدیو مربوط به ۱۸ دی ۱۴۰۴ و همزمان با آتشسوزی گسترده بازار و گیرافتادن شهروندان در آن است.
@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 مارک لوین از چهرههای شاخص جریان محافظهکار آمریکا:
(در تفاهمنامه) هیچ اشارهای به مردم ایران نشده! آیا ما به مردم ایران نگفتیم کمک در راهه؟! نگفتیم؟!
دروغ گفتیم(جدی نگفتیم)؟!
بس کنید که این رژیم عوض شده! رژیمی که چندماه پیش ۵۰هزار ایرانی را قتلعام کرد و همین حالا اعدام میکند!
@SepehrAzadi
(در تفاهمنامه) هیچ اشارهای به مردم ایران نشده! آیا ما به مردم ایران نگفتیم کمک در راهه؟! نگفتیم؟!
دروغ گفتیم(جدی نگفتیم)؟!
بس کنید که این رژیم عوض شده! رژیمی که چندماه پیش ۵۰هزار ایرانی را قتلعام کرد و همین حالا اعدام میکند!
@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴لیندسی گراهام: ایران توافق نکند، کنترل تنگه هرمز را بهدست میگیریم
سناتور جمهوریخواه: من روز جمعه چهار ساعت و نیم را با رئیسجمهور ترامپ گذراندم. این چیزی است که فکر میکنم بعداً اتفاق خواهد افتاد: اگر این توافق شکست بخورد، رئیسجمهور ترامپ تنگه هرمز را با استفاده از زور تحت کنترل خواهد گرفت.
ما از همه کسانی که از این تنگه عبور میکنند، برای تأمین هزینه این عملیات، عوارض دریافت خواهیم کرد و اگر ایران کنترل ما بر تنگه هرمز را به چالش بکشد، آنها را کاملاً نابود خواهیم کرد.
👈گویا لیندسی گراهام هم نمی خواهد بداند که این توافق فقط به نفع جمهوری اسلامی است و رژیم بخاطر لبنان کمی بازی در می آورد و بزودی انرا نهایی خواهد کرد این توافقنامه بیشتر شبیه توافقنامه شکست آمریکاست
@SepehrAzadi
سناتور جمهوریخواه: من روز جمعه چهار ساعت و نیم را با رئیسجمهور ترامپ گذراندم. این چیزی است که فکر میکنم بعداً اتفاق خواهد افتاد: اگر این توافق شکست بخورد، رئیسجمهور ترامپ تنگه هرمز را با استفاده از زور تحت کنترل خواهد گرفت.
ما از همه کسانی که از این تنگه عبور میکنند، برای تأمین هزینه این عملیات، عوارض دریافت خواهیم کرد و اگر ایران کنترل ما بر تنگه هرمز را به چالش بکشد، آنها را کاملاً نابود خواهیم کرد.
👈گویا لیندسی گراهام هم نمی خواهد بداند که این توافق فقط به نفع جمهوری اسلامی است و رژیم بخاطر لبنان کمی بازی در می آورد و بزودی انرا نهایی خواهد کرد این توافقنامه بیشتر شبیه توافقنامه شکست آمریکاست
@SepehrAzadi
بر اساس گزارش رسانه حکومتی رجا نیوز، در فضای مذاکرات هستهای و تحولات مرتبط با گفتوگوهای احتمالی رژیم ایران و آمریکا، دیدگاهی منتسب به مجتبی خامنهای درباره ورود پرونده هستهای به مذاکرات مطرح شده است. در این گزارش ادعا شده که چنین طرح موضوعی از منظر شرعی و راهبردی مورد نقد قرار گرفته و نسبت به آن تردیدهایی درباره منافع آن در سطح ملی بیان شده است.
همچنین در این گزارش آمده است که بر اساس این دیدگاه، مذاکره با آمریکا نه در شرایط کنونی و نه در آینده، تضمینی برای تأمین منافع کشور ایجاد نمیکند و همچنین مانعی برای تهدیدات احتمالی علیه زیرساختهای رژیم ایران نخواهد بود.
@SepehrAzadi
همچنین در این گزارش آمده است که بر اساس این دیدگاه، مذاکره با آمریکا نه در شرایط کنونی و نه در آینده، تضمینی برای تأمین منافع کشور ایجاد نمیکند و همچنین مانعی برای تهدیدات احتمالی علیه زیرساختهای رژیم ایران نخواهد بود.
@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نتانیاهو:
«سالها به ما میگفتند: “شما نمیتوانید به خاک ایران حمله کنید.”
بله، میتوانید عملیات موساد انجام دهید. ما تعداد زیادی از این عملیاتها انجام دادیم. من بسیاری از آنها را تأیید کردم.
اما میگفتند نمیتوانید ارتش خود را به ایران بفرستید. ما این را تغییر دادیم.
ما خلبانان شجاع خود را بر فراز آسمان ایران فرستادیم.»
@SepehrAzadi
«سالها به ما میگفتند: “شما نمیتوانید به خاک ایران حمله کنید.”
بله، میتوانید عملیات موساد انجام دهید. ما تعداد زیادی از این عملیاتها انجام دادیم. من بسیاری از آنها را تأیید کردم.
اما میگفتند نمیتوانید ارتش خود را به ایران بفرستید. ما این را تغییر دادیم.
ما خلبانان شجاع خود را بر فراز آسمان ایران فرستادیم.»
@SepehrAzadi