Azadi | آزادی
351K subscribers
81.8K photos
105K videos
878 files
7.66K links
..تماس با ادمین، ارسال ویدیو و عکس:
@SepehrAzadi1
.

کانالی با هدف استقرار دمکراسی و سکولاریسم در ایران و ایرانی برای همه ایرانیان

کانال دوم تلگرام :
t.me/sepehrazadi6
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در حسینیۀ اعظم زنجان

👈برسد به دست ترامپ تا بفهمد با چه کسانی به توافق رسیده است

@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ساعاتی پس از افشای توافق تهران و واشینگتن بر سر معامله گندم و ذرت در ازای پول‌های بلوکه‌شده، دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا، گفت جمهوری اسلامی با بازرسی هسته‌ای نامحدود موافقت کرده است. این دو تحول، همراه با عقب‌نشینی از دریافت عوارض در تنگه هرمز، عبور از خواسته‌های دو خامنه‌ای است.

گزارشی از مجتبا پورمحسن

@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 ترامپ: ما ایران را بدون بدون نیروی دریایی، بدون نیروی هوایی، بدون توانایی موشکی و بدون توانایی هسته ای ترک می‌کنیم
 
 @SepehrAzadi
مقایسه استایل و پوشش علینقی عالیخانی، وزیر اقتصاد دوران پهلوی، با عبدالناصر همتی، رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی.

در دهه ۴۰ خورشیدی، ایران یکی از باثبات‌ترین دوره‌های اقتصادی تاریخ معاصر خود را تجربه کرد و تورم در برخی سال‌ها به کمتر از یک درصد رسید.

اقتصاد کشور در آن سال‌ها از ثبات نسبی، رشد بالا و افزایش سرمایه‌گذاری برخوردار بود.

@SepehrAzadi
دونالد ترامپ گفت: اگر جمهوری اسلامی منطقی و باهوش عمل کند، مشکلی نخواهیم داشت. در غیر این صورت، مجبور خواهیم شد کار را تمام کنیم؛ کاری که شاید کمتر از یک هفته طول بکشد.
او افزود: فکر می‌کنم آن‌ها کاری را که باید انجام دهند، انجام خواهند داد، زیرا ما می‌خواهیم این اتفاق بیفتد.

@SepehrAzadi
🔴 سنای آمریکا اختیارات جنگی ترامپ علیه ایران رو محدود کرد.

این قطعنامه با ۵۰ رای موافق در برابر ۴۸ رأی مخالف تصویب شد و از این پس ترامپ برای هر حمله مجدد به ایران نیاز به مجوز کنگره دارد.

📌البته ترامپ می‌تواند این مصوبه را وتو کند.

@SepehrAzadi
.
🔴 ترامپ

من ایران را در موقعیتی قرار داده‌ام که در آستانهٔ شکست است؛ آن‌ها آماده‌اند تقریباً هر امتیازی بدهند و برای نخستین بار در چند دهه، به ایالات متحده و رئیس‌جمهورش احترام می‌گذارند. اما درست در همین شرایط، سنای آمریکا رأی‌گیری بی‌موقع و بی‌فایده‌ای دربارهٔ قانون اختیارات جنگی برگزار می‌کند؛ اقدامی که به آنچه من آن را بزرگ‌ترین حامی تروریسم در جهان می‌دانم این پیام را می‌دهد که ایالات متحده با اقدامات من علیه آن‌ها موافق نیست و باید آن را متوقف کنم. به این ترتیب، به دشمن کمک و دلگرمی داده می‌شود.
چهار سناتور جمهوری‌خواه همراه با دموکرات‌ها رأی دادند و ایرانی‌ها از نمایندگان من پرسیدند: «این رأی دقیقاً چه معنایی دارد؟» این سناتورها کار مرا دشوارتر کرده‌اند، اما من به هر حال، به هر شکل ممکن، این مأموریت را به سرانجام خواهم رساند؛ چون همیشه موفق می‌شوم کار را تمام کنم.
— رئیس‌جمهور ترامپ

@SepehrAzadi
🟣مای ساتو گزارشگر ویژه حقوق بشر ملل متحد درباره ایران به همراه ۱۲ گزارشگر دیگر هشدار دادند هرگونه توافقی با رژیم اگر وضعیت حقوق‌بشر در این کشور را نادیده بگیرد اساسا ناقص است و به کشورها فراخوان دادند در این ۶۰روز رژیم را وادار به پاسخگویی در خصوص نقض حقوق‌بشر کنند
@SepehrAzadi
🟣۵۲۲ روز حبس ناعادلانه گذشت

۵۲۲ روز محرومیت از آزادی،
هیچ انسانی نباید سال‌های زندگی‌اش را تاوان بی‌گناهی خود کند.
بی‌عدالتی زمانی خطرناک‌تر می‌شود که عادی جلوه داده شود؛ و سکوت در برابر آن، رنج قربانیان را طولانی‌تر می‌کند.
#بیژن_کاظمی
#BijanKazemi

@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🟣پست جدید ترامپ که مضمونش این است که هیچوقت اجازه نمی دهم جمهوری اسلامی به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.
روسای جمهور پیشین با رژیم ایران مماشات کردند...
@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از فقرو بدبختی به کجا داریم کشیده میشیم

@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دیروز حقوق خدمتم را گرفتم؛ مبلغی که حتی خرج یک هفته زندگی هم نمی‌شه.
ما سربازها شب‌ها گرسنه می‌خوابیم و کسی هم صدایمان را نمی‌شنوه.

امروز آگهی‌های استخدام برای حزب الله لبنان را نگاه می‌کردم و با خودم گفتم:
چطور ممکن است جوانی که برای کشورش خدمت می‌کنه، این‌قدر تحت فشار مالی باشد ولی برای حزب الله اینقدر حقوق میدن؟
واقعاً این وضعیت سزاوار ما نیست. ما هم انسانیم، زندگی داریم، نیاز داریم یکی هست بگه ما سربازا چکار کنیم؟.


@SepehrAzadi
وزیر امور دیاسپورای اسرائیل، آمیخای چیکلی:

زهران ممدانی، نیویورک را به مسجد تبدیل کرد.

ما این را دیدیم.

@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پزشکبان در پاکستان!

پیاز را زرپیچ هم کنی، باز هم همان پیاز است.

@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ارسالی
والله ببینید کار مردم و ما دیگه به کجا کشیده.
امروز تو بقالی خودم تو خرم آباد مچ یه نفر رو گرفتم که داشت ازم جنس میدزدید. خرشو گرفتم و میخواستم ببرمش تحویل کلانتریش بدم، به هزار گریه و خواهش تمنا و التماس افتاد
که ببخشمش و ولش کنم بره، زن و بچه داره و آبرو حیثیتش بر باد میره و آبروش میریزه و گرفتار میشه. ازش پرسیدم تو که میدونی اینو چرا دزدی میکنی؟
گفت یک فتوایی یه آخوندی داده که گفته که دزدی برای امرار معاش مجازه اگه نداره که شکم خودش و زن و بچه اش رو سیر کنه میتونه بر داره و بره و هر وقت داشت بیاره پس بده و این فتوا رو تو جیبش نشونم داد.
دلم به حالش سوخت و جنسها رو ازش گرفتم و ولش کردم بره بنده خدا.
آخه این دیگه چه وضعیه ؟ حکومت نمیتونه بدرد مردم برسه میفرستنشون از بنده های دیگه خدا بدزدن؟
یعنی منم برم از یکی دیگه بدزدم؟ عاقبت چی؟
 
 t.me/sepehrazadi/208704
 
@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مخفیگاه زیرزمینی علی خامنه‌ای
سپاه پاسداران‌، مجموعه‌ای مجهز و مخفی در کوچه مفید تهران برای محافظت از جان او ساخته بود که دو پناهگاه در عمق ۳۰ و ۳۵ متری زمین مجهز به اتاق ضدانفجار داشت.

گزارشی از مجتبا پورمحسن

@SepehrAzadi
«روز هشتم جنگ ۴۰ روزه، اسرائیل یک خانه به‌ظاهر معمولی را در همدان هدف قرار داد. همان موقع بسیج و سپاه همدان فریاد «وای مردم عادی را زدن» سر دادند و موج مظلوم‌نمایی راه افتاد.
حالا معلوم شده ساکن آن خانه یکی از مهره‌های ارشد وزارت اطلاعات و مسئول هک و نفوذ سایبری بوده که در همان حمله به هلاکت رسیده است!»

FBI – Mehdi Farhadi Wanted Poster

@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 وحید اشتری: توانایی گرفتن انتقام رهبر انقلاب را نداریم

انتقام حاج قاسم را هم نگرفتیم؛

مسئولین به شما راستش را نمی‌گویند؛

توانایی رفع محاصره دریایی را نداریم؛ یک بشکه نفت نتوانستیم صادر کنیم در این ایام؛

یک آرمانخواهی شکل گرفته که تصور می کنه ما در قله هستیم؛

توانایی بمباران آمریکا را نداریم؛

@SepehrAzadi