پادشاهی‌خواهان توئیتر
876 subscribers
20.5K photos
9.24K videos
158 files
34.4K links
روشنگری تنها راه نجات بشریت از شر خرافه است.
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ordinary man
به نظر من پرسش کلیدی اینست
این فرایند نفوذ است یا جذب
آیا مشتی کم بضاعت اصلاحاتچی آنقدر جنم و جربزه دارند که تا قلب دستگاه امنیتی ایالات متحده نفوذ کنند؟
همان جریان که صدای رییس جمهور مستقر آمریکا را خفه میکند
سروش و کدیور و حقیقتجو و #سازگارا و خلجی و...
را جذب می‌کند و اندیشکده
و کرسی دانشگاهی و فرصت مطالعاتی و رسانه و تشکیلات حقوق بشری! در اختیار آنها قرار میدهد
به نظر من این یک همکاری دو طرفه است
اصلاح‌طلبان و بخشهای امنیتی جمهوری اسلامی ... با جریانها در قلب واشنگتن در همکاری دو طرفه هستند
این غمنامه از 42 سال قبل آغاز شد
جریانهایی هماهنگ ثبات در

ثبات در منطقه ی ما و حتی آمریکا را هدف گرفته اند

Erfan Q.Fard
بدبختی ما ایرانیان، آن است که در بغل گوش اف بی آی و سی آی ای، رژیم جمهوری اسلامی نفوذ و فعالیت خودش را دارد!
‏دو مُلا بر صدر اطلاعات و امنیت کشور تکیه زده اند که کار و بارشان تروریسم و قتل است نه چیز دیگر!
افکارشان در برابر جهانیان، فکاهی است! https://t.co/9KEfegSTIH


@TwitterMamnoe
‏شگفت انگیزه شاهنشاه چگونه میان اینهمه خائن ایران را پیش می‌برد. بهزاد معزی خلبان پرواز ٢۶ دی ۵٧ سال ۵۴ به سازمان ایرانستیز مجاهدین پیوسته بود! قصد داشت هواپیمای شاهین را در ایران به زمین بکوبد ولی شاه خودش خلبانی کرد. او همان خلبانی‌ست که رجوی و بنی صدر را به پاریس فراری داد https://t.co/WzyePlXji6‌
‏بهزاد معزی به دستور آریامهر هواپیمای شاهین را به ایران برگرداند و شب برگشت از شاه انعام قابل توجهی برای خود و خانواده‌اش دریافت کرد. او درست ۵ روز قبل از ٢۶ دی امسال مرد در حالی که هنوز در کادر سازمان مجاهدین بود. او در کتاب پرواز خاطره‌ها قصد کشتن شاه را بازگو کرده
#جاوید_شاه

@TwitterMamnoe
جشن نوروز رودها:
در این جشن که مصادف با ۱۹ اسفند ماه می‌باشد،مردم به کنار رودها، نهرها و چشمه‌ها رفته بعد از لایروبی و پاکسازی به رقص و پایکوبی می‌پرداختند و مواد خوشبو، گل‌های زیبا و گلاب را به آب می‌ریختند و با این مراسم از رودها بخاطر دوباره جاری شدن قدردانی می‌نمودند.

دکتر زاگرس

@TwitterMamnoe
من هم به کمپین #نه_به_جمهوری_اسلامی که از سوی فعالان و مبارزان مدنی در ایران شکل گرفته پیوسته‌‌ام و از آن حمایت می‌کنم.

با همبستگی پیرامون این کمپین فراحزبی و فراجناحی، می‌توانیم آن را به جنبشی ملی و فراگیر تبدیل کنیم.

@OfficialRezaPahlavi
گر که خواهی روزگارانی نکو
#نه_به_جمهوری_اسلامی بگو

گر که خواهی بهرِ خویشان آبرو
#نه_به_جمهوری_اسلامی بگو

گر نمیخواهی کنی زی با عدو
#نه_به_جمهوری_اسلامی بگو

گر نمیخواهی شود دفن آرزو
#نه_به_جمهوری_اسلامی بگو

تیغِ بُران هست در زیرِ گلو
#نه_به_جمهوری_اسلامی بگو

#جاویدشاه

م.ص.درویش

@TwitterMamnoe
👈
کاباره باکارا - سال ۱۳۵۲
تهران، خیابان پهلوی ( ولیعصر فعلی ) - زیر سینما آتلانتیک ( سینما آفریقا فعلی ) میان کوچه خورشید و کوچه رهبان
تاسیس : ۱۳۴۸
پس از کاباره شکوفه نو، کاباره باکارا یکی از معروف ترین کاباره های تهران در زمان خود بود

اَبیشدَستنبو

@TwitterMamnoe
همیشه از وقت شناسی انگلیسی ها داستان میشنیدم و افسوس می‌خوردم ولی هرگز داستانی از وقت شناسی رضا شاه بزرگ و آریامهر نبود و این قصور اطرافیان ایشان بود. به نقل از وزیر تشریفات، آریامهر بقدری دقیق سر ساعت ٩ بسمت دفتر کارشان میرفتند که میشد ساعت را از صدای پایشان تنظیم کرد
#جاوید_شاه

Sir Morgan Freeman

@TwitterMamnoe
‏دو خائنی که برای اولین بار شاه را در مقابل آخوند کوچک کردند بشناسید
سید حسین نصر نوه شیخ فضل‌الله و رضا قطبی نوه قطب دراویش! هر دو آخوند زاده. سید حسین نصر هنوز در آسودگی در آمریکا از اسلام دفاع می‌کند. نطق تاریخی من صدای انقلاب شما را شنیدم دستپخت این دو نمک نشناس بود
#جاوید_شاه https://t.co/ZU3AlolQSi‌

‌‎وقتی شاه اون نطق رو مطالعه کرد خیلی بهم ریخت و عصبی شد، هیچ کس تا بحال شاه رو عصبانی ندیده بود، متن روکوبید روی میز و گفت چرا باید اینو بخونم من اینهمه زحمت کشیدم برای این مملکت، متاسفانه توی اون شرایط شاهنشاه رو مجبور کردن تا اون نطق رو بخونه
Voodo

@TwitterMamnoe
‏ژاکوبن ها از فرانسه براندازی سامانه‌های پادشاهی را اغاز کردند،بعد روسیه،خاورمیانه مصر،لیبی،عراق،افغانستان و ایران و حالا بدنبال انگلیس هستند! باورش مشکل است ولی هیچوقت چنین تبلیغ منفی گسترده علیه خانواده سلطنتی انگلیس نبوده. شاه گفت ما برویم همه‌ می‌روید. باور نکردند https://t.co/HsuVPqSWvK‌‌‌

@TwitterMamnoe
زنده‌یاد احمد کسروی: اینها تفاله همان تازیانی هستند که ۱۴۰۰سال پیش به ایران حمله و تجاوز کردند!

Roya Taherian

@TwitterMamnoe
🛑 امروز در تاریخ – ۲۱ اسفند ۱۳۴۱، شاهدخت فرحناز پهلوی، نخستین فرزند دختر محمدرضا شاه پهلوی و شهبانو فرح در کاخ سعدآباد تهران به دنیا آمد. او بعد از شاهدخت شهناز و شاهزاده رضا، سومین فرزند پادشاه ایران است.

با عرض تبریک و آرزوی تندرستی برای شاهدخت فرحناز گرامی ❤️

تاریخ در تصویر

@TwitterMamnoe
شاه دوبار ترور شد. سه نخست‌وزیر او هم ترور شدند. ارتجاع سرخ و سیاه، کارگزار این ترورها بودند. اگر آزادی انتخابات وجود می‌داشت دست بالا را که می‌گرفت؟ همین تروریست‌ها! دلیل؟ ببینید از ۵۵ به بعد که فضای باز سیاسی ایجاد شد چه کسانی میاندار شدند؟ شاه دیکتاتور نبود؛ نگهبان آزادی بود.
شاه و دستگاه امنیت باید به نابودی تروریسم و ریشه‌کنی سازمانی آن در ایران ادامه می‌دادند؛ سپس به صورت کنترل‌شده به نیروهایی که رابطه‌ای با تروریسم نداشتند، اجازه ورود به حوزه‌ حکمرانی می‌دادند. ارتجاع را در ایران دست‌کم نگیریم. پیکر بی‌جان احمد کسروی همیشه مقابل چشم‌تان باشد.

خلاصه اینکه این عبارت دیکتاتور برای شاه عبارت بسیار غلطی است همچون عبارت «کودتا»ی ۲۸ مرداد. آریامهر «شاه» بود نه هیچ چیز دیگری.

Alireza Kiani

@TwitterMamnoe
ایران خیلی پیشتر از ژاپن دارالفنون یا دانشگاه مدرن تاسیس کرد اما چرا عقب موندیم؟
پاسخ : امثال این آقا که در تصویر میبینید جزو اولین کسانی بود که توسط رضا شاه فقید با بورسیه دولت در اوج فقر مردم ایران به اروپا اعزام شد و در مدرسه حرفه و فن پاریس در رشته ترمودینامیک و نساجی تحصیل
کرد که علوم جدید به ایران بیاره!بعد از هفت سال که به ایران برگشت کتاب «طهارت در اسلام »رو نوشت!!
اون یکی نورالدین کیانوری دبیر اول حزب توده که در المان تحصیل میکرد در نهایت شد چپ خائن به وطن.
نتیجه:همین چریک های روشنفکر پایه های عقب ماندگی ایران کنونی هستند
#نه_به_جمهوری_اسلامی

﮼هیچ‌

@TwitterMamnoe