پادشاهی‌خواهان توئیتر
876 subscribers
20.5K photos
9.24K videos
158 files
34.4K links
روشنگری تنها راه نجات بشریت از شر خرافه است.
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
"پادشاهی مشروطه، خودش را به روز کرده و با نیازهای امروزی دنیا هماهنگ کرده، مگر بریتانیا پادشاهی مشروطه نیست؟!
آیا این که بگوییم 'فقط انتخابی' و آن را هم از قالب شروع کنیم و بگوییم 'جمهوری' نوآوری کرده‌ایم؟!
دموکراسی یک روند تکاملی است..."

@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
"طرفداری از پادشاهی در خون مردم است برای این که ۲۵۰۰ سال با آن زندگی کرده‌اند.
همیشه طرفداران سامانه پادشاهی مشروطه در اکثریت قاطع بوده‌اند..."

@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
"اگر ۱۰۰ سال قبل ایران جمهوری شده بود از ایران چی باقی مانده بود؟! اگر در ابتدای قدرت گرفتن رضاشاه او به سمت جمهوری می‌رفت، آیا اصرار در نگه‌داشتن بخش‌هایی از ایران می‌توانست به نتیجه برسد؟ یا در شکل جمهوری، ایران تغییر شکل داده بود؟..."



@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
"تا زمانی که ایران به زیرساخت‌های درست اقتصادی، سیاسی و فرهنگی نرسد، حق انتخاب مردم متزلزل خواهد بود.

نظام پادشاهی از درون قابل اصلاح است و عامل انسجام خواهد بود.

تبلیع می‌کنیم که باید ساختارسازی کنیم ولی برای ساختارسازی یک روش‌‌ کمونیستی در پیش می‌گیریم!..."

@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
"اگر من ۴۲ سال تجربه‌ی غیر موفق سیاسی داشته‌ام، بایستی ساختار سیاسی که به من نسبت داده شده را تخریب کنم و از آن عبور کنم؟!..."


@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
"اگر @PahlaviReza بگوید به جمهوری علاقه‌ دارم و پادشاهی را شکل چوپان بودن می‌بینم، لطمه زدن به ساختاری است که نه تنها عواطف مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد بلکه می‌تواند مسیر تاریخ ایران را تغییر دهد.

ارتکاب چنین اشتباهات و لفاظی‌هایی نمی‌تواند تا بینهایت ادامه پیدا کند!..."


@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
"اگر شما @PahlaviReza امانت‌دار هستی و این امانت برای شما سنگین است، باید امانت را زمین بگذاری نه این که آن را نابود کنی!

پادشاهی ایران محدود به یک سلسله نیست ولی پهلویسم محدود به رضاشاه کبیر و محمدرضا شاه پهلوی است."

@Rtaghizade
۷/۷

Venus 👑

@TwitterMamnoe
کفتارها جشن گرفته اند. غافل از اینکه "وارث رسمی" پادشاهی ایران، تک تک مردم ایران هستند.

ارتشبد

@TwitterMamnoe
حسن شریعتمداری :
"دوران شاه و شیخ تمام شده
42 سال قبل مردم جمهوری را انتخاب کردند و ما پیشرفت کردیم!"
خب اگر پیشرفت کردید چگونه است که
نظام سیاسی برآمده از آن پیشرفت دارد دچار فروپاشی میشود؟
اگر پیشرفت کردید چرا دارید برای براندازی حکومت اقدام میکنید؟

ordinary man

@TwitterMamnoe
در قسمت هایلایت،
فورانِ عقده گشاییِ رذالت آمیزِ یک مردابِ سیاهِ متعفنِ عقده های فروخورده شده ر می توانید ببینید.

Farman gecko

@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به ۲۵ قرن تاریخ و فرهنگ نهاد پادشاهی وفادار ماندیم و هرگز آن را از یاد نبردیم

ــــﮩ٨ﮩخنـــבانـــﮩ٨ﮩــــ

@TwitterMamnoe
ای چشم تو مست خواب و سرمست شراب
صاحبنظران تشنه و وصل تو سراب

مانند تو آدمی در آباد و خراب
باشد که در آیینه توان دید و در آب

رباعیات سعدی

@TwitterMamnoe
مشکل کسانی که از حرف‌های شاهزاده در یک محفل خصوصی ذوق‌مرگ شده‌اند، اینست که فکر می‌کنند مشروطه‌خواهی بر مدار فردمحوری می‌چرخد. در حالی که فراموشی عامدانه دارند که مشروطه‌خواهی،جنبشی که در عصر ناصری شروع و با رضاشاه با تجددخواهی همراه شد، فراتر از پهلوی و ایدئولوژی ۵۷تی آنهاست.

Nahid Ghani

پارلیاپادشاهی که به اراده تک‌چهره‌ها موقوف و وابسته نیست. فرایند انتخاب و جانشینی پادشاه به صراحت در متن قانون مشروطه تبیین شده و مشخصا به هر دلیلی اگر شاهزاده از انجام وظایف قانونی عدول کنند و یا عاجز باشند، با همین ظرفیت فعلی، از اعقاب ذکور رضاشاه، ۴گزینهٔ واجدشرایط حضور دارند!

Manouchehr Bekhradi☼𓃬

@TwitterMamnoe
دوستان پادشاهی خواه من، "من خودم جمهوری خواه هستم" رو با اینور اونور کردن تعریف جمهوری توجیح می کنید؛ رد موروثی بودن پادشاهی رو چگونه هضم می کنید؟
کجای دنیا، کجای تاریخ، یک پادشاهی غیرموروثی بوده؟
به جای ماله کشی بیجا و شعار الکی دادن با قدرت جلوی این انحراف بایستید.
‏پادشاهی خواه واقعی در این شرایط از کیان شاهنشاهی ایران دفاع می کند. جلوی اختراعات بیجا بایستید و از اون چیزی که بهش باور دارید دفاع کنید. چاپلوسی و "در این شرایط حساس کنونی" گفتن رو کنار بذارید.
قبل از اینکه خیلی دیر بشه.

ارتشبد

@TwitterMamnoe
روزی اگر بناست که بر تن کفن کنم
من اَن کفن به تن ز برای وطن کنم
سبز و سفید و سرخ نکوتر بود کفن
تا من برای خاطر میهن به تن کنم
ایران من ، عزیز من، ای سرزمین من
مرگ است بی تو اگر هوس زیستن کنم
روزی که پای عشق وطن در میان بود
تاریخ گفته است که من چه باید کنم
همچون برق حق بر خرمن باطل درافتم
یزدان صفت مبارزه با اهریمن کنم
دشمن اگر پای بدین سرزمین نهد
کاری که کرد نادر لشگر شکن کنم.

@TwitterMamnoe
‏۲۴ مهر ۱۳۵۶
محمدرضا شاه: «ارتجاع سیاه می‌خواهد ملّت را ۲۰۰۰ سال به عقب ببرد.»
۱۲ اسفند ۱۳۵۵
شهبانو: «برخی قدرت‌ها می‌خواهند اوضاع ایران را آشفته کنند.»
۱۴ اسفند ۱۳۵۵
محمدرضا شاه: «بعضی‌ها در غرب خیال می‌کنند وقتی یک حکومت پادشاهی سرنگون شود، آنجا تبدیل به بهشت روی زمین می‌شود.»

lebo

@TwitterMamnoe