پادشاهی‌خواهان توئیتر
878 subscribers
20.5K photos
9.24K videos
158 files
34.4K links
روشنگری تنها راه نجات بشریت از شر خرافه است.
Download Telegram
.F14 نیروی هوایی شاهنشاهی ایران بر فراز برج شهیاد.F14 تامکت های

@TwitterMamnoe
مواضع شاه تا جایی که دیده‌ام و می‌دانم در قبال مسئله اعراب و اسرائیل بسیار درست و خردمندانه بود. یعنی هم منافع ملّی ایران را در نظر داشت، هم به همسایگی با اعراب توجّه داشت، هم اسرائیل‌ستیز و یهودستیز نبود. اگر شاه و انور سادات تکثیر می‌شدند، خاورمیانه الان همان شرق رؤیایی بود.

Babak Mina

@TwitterMamnoe
جایزه صلح نوبل حق مسلم محمد رضا شاه بود و هست(اگر چه دیگر به درگذشته اهدا نمی شود ولی در این مورد باید استثنا قائل شد). شاه یکبار کاندید نوبل شده بود. ساده ترین دلیلش ثبات خاورمیانه تا زمان کودتای۵۷ و همینطور نقش شاه در صلح اعراب و اسرائیل بود که کردیتش به رذل اعظم کارتر رسید.

محکستان

@TwitterMamnoe
تاریخ در تصویر

تصویر نخستین جنگنده اف-۱۶ فایتینگ فالکن نیروی هوایی شاهنشاهی ایران در خدمت ارتش اسرائیل !

تصویری که مشاهده می کنید مربوط به نخستین جنگنده اف-۱۶ فایتینگ فالکن سفارشی نیروی هوایی شاهنشاهی ارتش ایران است که قرار بود با شماره رجیستر ۰۳۰۸-۷۸ تحویل و در اختیار ایران قرار بگیره اما به دلیل وقوع "شورش ویرانگر و خانمان برانداز اسلامیون" این قرارداد بطور یکجانبه از سوی جمهوری اسلامی فسخ شد.

کلیه اف-۱۶ های سفارشی ایران از بلاک ۵ و بلاک ۱۰ بودند که نخستین سری قابل تحویل بلافاصله پس از لغو یکجانبه قرارداد از سوی ایران، در اختیار نیروی هوایی اسرائیل قرار گرفت.

تعداد دیگری از هواپیماهای مورد معامله ضمن ارتقاء و نصب تجهیزات نیروی هوایی ارتش آمریکا در اختیار آن ها قرار گرفت و تعداد اندکی نیز در سال ۱۹۸۳ به نیروی هوایی پاکستان واگذار شد.

براساس برنامه قرار بود این هواپیماها به تدریج جایگزین جنگنده های قدیمی تر اف-۵ تایگر و فریدام فایتر موجود در نیروی هوایی شاهنشاهی باشند.

ناگفته نماند کلیه پول این قرارداد توسط شاه فقید به آمریکا پرداخت شده بود!

پرواز تا بی نهایت

@TwitterMamnoe
۱۰۰ روز دولت بایدن:
امریکا: افزایش انفجاری قاچاق مواد مخدر و اعضای بدن از مرزها, تورم ۴.۵%, سقوط بازارسهام. افزایش چشمگیر قیمت دارو, افزایش بیکاری
جهان: ده برابر شدن حمله حوثی های یمن و طالبان. بازگشت داعش. جنگ اسراییل. تقویت ج ا و اخوان المسلمین.

روشنگر نسل سوخته

@TwitterMamnoe
یکنفر به استاد دانشگاه توضیح دهد که
رابطه ایران با کردستان
رابطه بریتانیا با اسکاتلند نیست
رابطه انگلیس با بیرمنگهام و منچستر است
الحاق اسکاتلند به بریتانیا پس از سالها خونریزی و با معاهده اتفاق افتاد
چطور یکی از شما اوباش بی وطن جرات ندارد از جدایی منچستر از انگلیس سخن بگوید؟

ordinary man

@TwitterMamnoe
👍1
من عمیقا از این‌ همه خطرات که هویت ملی و میراثهای فرهنگی و معنوی ایرانیان را تهدید می‌کند، در رنج و نگران هستم زیرا حفظ معنویت و هویت ایرانی از هر چیز دیگر مهمتر است. می‌دانم که اخیرا در ایران شعار داده‌اند: مرگ بر...

ما که گفتیم مرگ بر شاه!
می‌دانم که من در رسیدن به آرمان‌های خود بیش از حد شتاب کرده‌ام ولی فراموش نکنیم که بحران کنونی ناشی از مداخله عوامل خارجی است، که پیشرفت و ترقی ایران مصالحشان را به خطر انداخته بود.
اکنون که دور از وطن بسر می‌برم، پیوسته...

در اندیشه ایران هستم. به آنهایی فکر می‌کنم که تا دم آخر به پرچم خود و به پادشاه خود وفادار ماندند و سربلند و شجاع در مقابل جوخه‌های آتش جلادان ایستادند.
(شاهنشاه آریامهر، پاسخ به تاریخ)

Farhood 𓃬☼

@TwitterMamnoe
‏من برای رای دادن به بایدن آمریکایی میشم. درانتخابات رژیم با انگشت جوهری دم سفارت ایرانی می شم. زمان کتک خوردن حماس حقوق بشری بدون مرز می شم. زمان کشتن مردم سوریه استراتژیست میشم. زمان کشتن مردم ایران کر و کور میشم. بله من یک شترگاو پلنگ هرجاییم

روشنگر نسل سوخته

@TwitterMamnoe
⚘ سالروز انحصار چاپ اسکناس در ايران

۲۳ ارديبهشت‌ماه ۱۳۰۹ خورشیدی حق انتشار اسکناس با تلاش‌های رضاشاه بزرگ از بانک شاهنشاهی وابسته به انگليس، به ‌بانک ملی ايران واگذار شد...

#رضاشاه_روحت_شاد
#پاینده_ایران

kim

@TwitterMamnoe
تنها نیاز ایران اشغالی.

تحمل شقاوت کاری خارجیان و مملکت فروشی پست فطرتان ..........داخلی برای من صعب و دشوار بود.. زمامداران نالایق قهرمانیهای سربازان وطن را فدای صد دینار منفعت خود نموده اند.


#رضاشاه_روحت_شاد

@TwitterMamnoe
.🛑 ۲۴ اردیبهشت سالروز تأسیس کارخانه ایران ناسیونال
.
در سال ۱۳۴۹ برادران خیامی تصمیم گرفتند سالگرد تولد یا در اصل آغاز مونتاژ پیکان را جشن بگیرند. دو برادر قصد داشتند برای جشن تولد چهارسالگی پیکان آهنگی ساخته و آن‌را در جشن با گروه کُر اجرا کنند. آن‌ها برای این کار به آهنگ‌ساز مشهور و حرفه‌ای یعنی انوشیروان روحانی مراجعه کردند. سپس ترانه‌ای هم توسط مرحوم پرویز خطیبی سروده شد و انوشیروان روحانی آهنگ را ساخته و ضبط نمود و روی ترانه گذاشت. بدین ترتیب آهنگ معروف «تولد، تولد تولدت مبارک» که تا به امروز در جشن تولدها استفاده می‌شود، برای اولین بار برای تولد پیکان ساخته شد. سرانجام جشن تولد چهارسالگی پیکان برگزار شد. در این جشن کیکی بزرگ با چهار شمع روی آن ساخته شده و یک پیکان دولوکس مدل ۱۳۴۹ در میان آن قرار گرفته بود. آهنگ مذکور هم برای اولین بار در این مراسم با گروه کر اجرا گردید.
در سوی دیگر پس از افزایش تولید پیکان در اوایل دههٔ ۵۰ شمسی و استقبال زیاد از آن، موجب شده بود که پیکان‌های فروخته شده به‌مرور با ایرادات و خراب‌هایی مواجه شوند و مالکین برای رفع نقص به کارخانه مراجعه کنند. رفته‌رفته به جهت افزایش فروش پیکان، مراجعات خریداران هم بیشتر می‌شد به همین دلیل برادران خیامی تصمیم گرفتند بخش مجزایی را جهت تعمیرات و خدمات پس از فروش پیکان ایجاد کنند. بدین ترتیب تکه زمینی خریداری کرده، تعمیرگاه‌ها را در آن تأسیس نموده و تجهیزات موردنیاز را در آن نصب کردند. بدین ترتیب اولین تعمیرگاه مجاز و خدمات پس از فروش ایران‌ناسیونال برای پیکان تأسیس شد. بعدها این نمایندگی‌ها افزایش یافت و در دیگر نقاط تهران هم تأسیس شد.
همچنین دو برادر قصد داشتند به‌مرور قطعات بیشتری از پیکان را در ایران تولید کرده و وابستگی به شرکت مادر را کاهش دهند. به همین دلیل کارگاه‌هایی جهت تولید قطعات تأسیس شده بود و برادران خیامی قصد داشتند تا سال ۱۳۵۹-۱۳۶۰ کلیهٔ قطعات پیکان را در ایران تولید کنند که البته این امر با وقوع انقلاب محقق نشد. در سوی دیگر به دلیل افزایش تیراژ پیکان، دو برادر تصمیم گرفتند جهت افزایش هرچه بیشتر تولیدات و فعالیت‌های شرکت، بخش اتوبوس و مینی‌بوس سازی را از بخش سواری سازی جدا کنند. بدین ترتیب زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار در روبروی کارخانه خریداری کرده و تصمیم گرفته شد که خط تولید اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها در همان کارخانهٔ قبلی بماند و خط تولید پیکان به کارخانهٔ جدید انتقال پیدا کند. سرانجام کارخانهٔ دوم آماده شد و تولیدات ایران‌ناسیونال افزایش یافت به‌گونه‌ای که در سال ۱۳۵۳ تولید پیکان به ۴۷ هزار دستگاه در سال رسید .

تاریخ در تصویر


@TwitterMamnoe
#Shah is a kind of magic word with the #Iranian people.
King of kings (Shahanshah) Aryamehr Mohammad Reza #Pahlavi

Kian Wilson

@TwitterMamnoe
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
اهرم کنترل قدرت پادشاه کجاست

پاسخ به سوالات پیرامون سیستم پادشاهی واختیارات پادشاه


- مهدی میرقادری ودکتر شاهین نژاد

@TwitterMamnoe
۱۶ روز گذشت اما همچنان سکوت کرده و به رسمیت نمیشناسه

.

ــــﮩ٨ﮩخنـــבانـــﮩ٨ﮩــــ


@TwitterMamnoe
کاخ مرمر در تصرف اوباش کمیته چی: مجاهدین خلق و عقده ای های دهاتی

Pejvak92

@TwitterMamnoe