میدونید چرا از ۴۲ سال پیش بما بلوچ ها گفتند؛
اشرار،قاچاقچی،تروریست،آدم کش و...؟ و بسیاری هم باور کردند!
برای درکش کافیست این تصویر را زوم کنید و ببینید که ما در همان ابتدا به جمهوری اسلامی در سال ۵۷ نه گفتیم و فریاد زدیم " #نه_به_جمهوری_مجهول"
#SaveJavidDehghan
Farzin kadkhodaei
@TwitterMamnoe
اشرار،قاچاقچی،تروریست،آدم کش و...؟ و بسیاری هم باور کردند!
برای درکش کافیست این تصویر را زوم کنید و ببینید که ما در همان ابتدا به جمهوری اسلامی در سال ۵۷ نه گفتیم و فریاد زدیم " #نه_به_جمهوری_مجهول"
#SaveJavidDehghan
Farzin kadkhodaei
@TwitterMamnoe