پادشاهی‌خواهان توئیتر
876 subscribers
20.5K photos
9.24K videos
158 files
34.4K links
روشنگری تنها راه نجات بشریت از شر خرافه است.
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 #شاهزاده_رضا_پهلوی

🔷 ما در طول قرن‌ها یک کشور متنوع و قلمروی با اقوام گوناگون با ادیان متعدد بوده‌ایم؛ به عنوان نمونه فارس و کرد و عرب و مسیحی و مسلمان و آذری و یهودی و… در صلح با همدیگر زندگی می‌کردند تا اینکه خمینی آمد.

🔷 وقتی ما ۲۵۰۰ سال در تاریخ خود به گذشته نگاه می‌کنیم به #کوروش_بزرگ می‌رسیم که اساس حقوق بشر را در کتیبه‌اش بنیان گذاشت. این طنز تاریخ است که حقوق بشر در ایران امروز به شدت پایمال می‌شود.

🔷 #کوروش به همه مردمان آزادی داد تا با عقاید خودشان زندگی کنند. به همین دلیل او در نزد ما هنوز و همواره محبوب و مردمی است.

🔷 این در طبیعت مردم ماست که به جلو قدم بردارند در حالی که این رژیم آنها را وادار می‌کند به عقب بروند! من همه شهروندان را فرا می‌خوانم مسئولیت خود را در این امر خطیر هر کسی هر طوری که می‌تواند بر عهده بگیرد تا بیش از این فرصت‌ها را از دست ندهیم.

#پیمان_نوین #اتحاد_نوین
#قدرت_مردم #ملت_هوشیار
#جاوید_شاه #اتحاد_ایرانیان

@TwitterMamnoe
قهرمانان واقعی "حماسه سیاهکل" روستاییان دلاوری بودند که تروریستهای بچه‌شهری و فدائیان استالین را دستگیر و تحویل زحمتکشان پاسگاه پلیس دادند.

Saeed Ghasseminejad

@TwitterMamnoe
درمیان دشمنانِ «پهلوی» حتی یک انسان شریف سراغ دارید؟ #جاویدشاه

Kay-Khosro

@TwitterMamnoe
🔴بامداد ۲۱ بهمن ماه همافران نیروی هوایی دَرِ یک اسلحه خانه مخفی پادگان فرح آباد را شکستند و همه اسلحه‌ها را میان شورشیان تقسیم کردند، و از آنها خواستند که در کشتن افسران گارد شاهنشاهی، به افسران نیروی هوایی که درون پادگان با افسران لشکر گارد می‌جنگیدند بشتابند.

در ساعت ۹ و چهل و پنج دقیقه افراد مسلح خود را به بام‌های خانه‌های پیرامون پادگان رساندند و از روی پشت بام‌ها سربازان گارد را به گلوله بستند دقیقا همانگونه که در ۱۷ شهریور ماه در میدان بسیار کوچک ژاله کردند، تروریست‌های فلسطینی از بام خانه‌های پیرامون میدانک ژاله، مردم را به

گلوله بستند . هلیکوپترهای نظامی بر فراز پادگان فرح آباد پرواز می‌کردند ولی تیراندازی نکردند. هم چنین ۱۰ کامیون از لشکر گارد برای کمک به افسران گارد شاهنشاهی در انتظار دستور بودند ولی تا پایان سقوط پادگان دستوری دریافت نکردند. تروریست‌های همدست همافران و افسران نیروی هوایی،
با کیسه‌های شنی پیرامون پادگان فرح آباد سنگر بندی کردند. سدای انفجارهای پی در پی از درون پادگان به گوش می‌رسید. سرانجام پادگان فرح آباد سقوط کرد و اسلحه خانه به دست تروریست‌ها افتاد. شورشیان مسلسل‌ها را روی خودروها خود برنشاندند و به سوی دیگر محله‌های تهران به راه افتادند.
۲۱ بهمن ماه ۲۵۳۷ گروه بی شماری از روستاییان پیرامون رضاییه به هواداری از شاهنشاه ایران و قانون اساسی مشروطه دست به تظاهرات گسترده‌ای زدند. این تظاهرکنندگان برآن بودند که به شهر رضاییه وارد شوند ولی ماموران نظامی از ورود آنها به شهر جلوگیری کردند. در درازای انقلاب اسلامی و


تظاهراتی که در شهرها از سوی اسلامیون و چریک فدایی و مجاهد و دیگر گروهک‌های تروریستی ریز و درشت انجام می‌شد، پیوسته روستاییان به هواداری شاهنشاه ایران و قانون اساسی مشروطه کوشش کردند در شهرها


تظاهرات بکنند که از سوی تروریست‌ها سرکوب شدند و در روزنامه‌ها از آنان به عنوان چماقداران نامبرده شد.

۲۱ بهمن ماه ۲۵۳۷ شاپور بختیار نخست وزیر پس از سقوط پادگان فرح آباد به مجلس شورای ملی رفت و از نمایندگان برای تصویب دو لایحه قانون انحلال


سازمان اطلاعات و امنیت کشور و لایحه محاکمه و مجازات نخست وزیران و وزیران پیشین دو لایحه فاجعه بار به ویژه انحلال ساواک که درهای کشور را به روی تروریست‌های فلسطینی گشود، سپاسگزاری کرد.

ولر

@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 مبارزین شجاع بدون هیچ حمایتی، چه مادی چه رسانه ای، با جانهای بر کف دست نهاده شان، بر علیه ضحاک مبارزه میکنند.

🔷 این دلیران کاوه های بی ادعایی هستند که برای بازگرداندن فریدون به سرزمینشان، تا پای جان ایستاده اند.

🔷 تو هم میتوانی یک کاوه بی ادعا و بی نشان باشی.

🔷 تنها سلاح مبارزین دلیر،عشق به میهن و باورمندی به هدفشان که بازپسگیری ایران و رساندنش به شکوه پیشینش و دوباره به دست آوردن غرور و سربلندی ملی ایرانیان است.

🔷 تو هم کاوه وار به جنگ تحقیر و ظلم بپاخیز هم میهنم.

ما پیروزیم
چون بیشماریم


❇️ تا رستاخیز ملی بر علیه ضحاک زمانه، تنها یک ارادهء ملی فاصله است.

#پیمان_نوین #اتحاد_نوین
#قدرت_مردم #ملت_هوشیار
#جاوید_شاه #اتحاد_ایرانیان

@Etehade_Nowin
‏کثیف ترین شارلاتانها کسانی هستند که میگویند :
اگر تجربه امروز را داشتم در ‎#انقلاب مشارکت نمیکردم
ولی الان ‎#جمهوریخواهم!
خب نانجیب اگر در ‎#انقلاب مشارکت نمیکردی
الان حکومت ‎#پادشاهی بود
و برای استقرار ‎#جمهوری باز هم باید ‎#انقلاب میکردی

ordinary man

@TwitterMamnoe
🔴 آیا میدانستید:

فروهر در ۲۶ دی ماه ۱۳۵۷ و همزمان با خروج شاه از ایران، برای ملاقات با خمینی عازم پاریس شد و ۱۶ روز بعد با پرواز انقلاب “شورش” به کشور بازگشت.

جرج

@TwitterMamnoe
#نیما_قاسمی را آزاد کنید!

Mohammad Izadi

‏به گفته دوستانشان، امروز افراد ناشناس به خانه دکتر ‎@Nima_Gh1980 وارد شده و او را ربودند. https://t.co/OYnv8TX98e

@TwitterMamnoe
سپهبد ضیاالدین فرسیو
رییس دادرسی ارتش؛ بامداد روز هجده فروردین ماه پنجاه خورشیدی توسط سه تن از چریک های فدایی خلق که با مسلسل و کوکتل مولوتف به خودروی سرلشکر فرسیو یورش بردند و سرلشکر را به مسلسل بستند ، ترور شد. سپهبد فرسیو ساعت یک بامداد روز یکشنبه بیست و دو فروردین ماه
پس از نود ساعت تلاش پزشکان ، در بیمارستان ژاندارمری جان باخت. چهارده گلوله به بدن سپهبد فرسیو شلیک شد که شش گلوله به شکم و سینه سرلشکر فرسیو رییس دادرسی ارتش خورده بود، این گلوله ها از مسلسل ربوده شده از پاسبان کلانتری قلهک بود. در شامگاه چهارده فروردین ماه پنج تن از چریکهای فدایی خلق به کلانتری قلهک یورش بردند و سرپاسبان عباس پارسی کشته و مسلسل وی را دزدیدند
عباس مفتاحی، حمید اشرف، جواد سالحی، محمد صفاری آشتیانی، امیر پرویز پویان، احمد زیبرم، رحمت "محمد" پیرو نذیری، منوچهر شهابی پور، اسکندر صادقی نژاد شجاعی کسانی بودند که درکشتن پاسبان
کلانتری

و این ترور شرکت داشتند. قاتلان سپهبد فرسیو پس ماندههای سه گروه جنگل و احمدزاده و جزنی،همان تروریستهایی بودند که به پاسگاه ژاندارمری سیاهکل حمله بردند و

ــــﮩ٨ﮩخنـــבانـــﮩ٨ﮩــــ

@TwitterMamnoe
‏وقتی باران کوثری که به گفته فرج‌الله سلحشور بین‌ بازیگران مرد مثل توپ فوتبال دست به دست میشد در فیلمی به نام «بی همه چیز» با بودجه 10میلیاردتومانی چهره‌ی زنان روستایی در قبل از انقلاب رو به این شکل زشت/ چرک/ کثیف و عقب مانده درمیاره صدای هیچ‌یک از این مدافعان حقوق زن بلند نمیشه!

behtarin1760

@TwitterMamnoe
🔴 رونمایی آمنه‌سادات ذبیح‌پور (همکار رسانه‌ای #بازجوخبرنگار )، از پیام خواهر مسیح علینژاد به علی رضوانی !

@TwitterMamnoe
🔴 پاسخ‌های دندان‌شکن إبی به مزدوران بی بی سی؛

به مسعود بهنودِ انگلیسیِ قجریِ اسلامی، مزدور صادراتی #فرقه_تبهکار نوشتم:
ملت ایران شما و امثال شما را به دست عدالت خواهند سپرد.
او در جواب نوشت؛ وعده اعدام ميدهی؟
خودتان تصور کنید او چه جنایتهایی کرده که سزای خود از عدالت را فقط اعدام می‌داند!
مگر چه جنایتهایی کردی مسعود بهنود؟

Ebi Fans

@TwitterMamnoe
🔴 جمله معروف"بی بی سی فارسی شعبه دوم 2030 در لندن" به روایت تصویر؛

پ.ن: اگه BBC همان 2030 در قالب لندنی آن است، پس امثال مسعودبهنود هم همان بازجوخبرنگارهای صادراتی رژیم در بی بی سی فارسی هستند.

#علی_رضوانی
#مسعودبهنود
#بازجوخبرنگار

@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 شهریار ایران همچون همخونهای خود با ما سخن میگویند چرا که پادشاهان راستین ایرانی، بر این باورند که هر ایرانی، یک شاه است.

🔷 برای همین شهریاران راستین ایران زمین را تا قبل از حمله اعراب، شاه شاهان یا شاهنشاه مینامیدند.
و شاهنشاه آریامهر هم این نام را بعد چهارده قرن، زنده کردند.

🔷 پادشاه ایران زمین به رسیدن ما به فاز براندازی اشاره کرده اند.

🔷 مبارزات امروز شما، مبارزان گمنام و نامداری را تا رسیدن به این مرحله، از دست داده است و بر تک تک ما واجب است که امانت آنان که همانا نجات ایران و ایرانی از چنگال اهریمن است را، به سرمنزل مقصود برسانیم.

🔷 هر کدام ما یک کاوه برای بازگرداندن فریدون به خاک پاک ایران هستیم.

🔷 فراموش نکنید خونهای به ناحق ریخته شده زیادی در انتظار خونخواهی آنان از ضحاک زمانه، از سوی ما هستند.

تا رستاخیز ملی ایرانیان، تنها یک اراده ملی فاصله است.

#پیمان_نوین #اتحاد_نوین
#قدرت_مردم #ملت_هوشیار
#جاوید_شاه #اتحاد_ایرانیان

@TwitterMamnoe

👑 🖤 فَرين (Farin)
۴۲ سال زمان کافی بود که شعار پوچ مرگ بر شاه به #بگو_برگرد_شاه تغییر کند
نسلی هستیم که از کلیت و تمامیت انقلابتان بیزاریم..
#از_شما_بیزاریم

@TwitterMamnoe
امشب شاهد مهد کودک الله اکبر بودیم
حتی بسیجیان هم جرات گفتن آن را نداشتند تا ماهیت ضد ایرانی خود را پنهان نگه دارند خودشان هم میدانند ج.ا رفتنیست از فردای بعد ج.ا میترسند،
جای ترس در همراهی با رژیمی که جز حقارت دست اوردی نداشته به ملت بپیوندید
#بگو_برگرد_شاه
#جاویدشاه

رادان

@TwitterMamnoe