پادشاهی‌خواهان توئیتر
876 subscribers
20.5K photos
9.24K videos
158 files
34.4K links
روشنگری تنها راه نجات بشریت از شر خرافه است.
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 #پیمان_نوین و پیام شهریار ایران زمین بسیار روشن است

🔷 کاوه های میهن باید رستاخیز بزرگ ایران زمین را به سرانجام برسانند.

🔷 از نافرمانی های مدنی در هر شکلش بهره ببریم.

🔷 هسته های محلی را شکل دهیم و اعتراضات را بهم پیوند دهیم.

🔷 ایران را به اقتدار و جایگاه خودش برسانیم.

🔷 این نقشه راهی که شاهزاده برای همگان ترسیم کردند، دیگر بهانه ای بجا نمی گذارد!

تا رستاخیز ملی ایرانیان تنها یک ارادهء ملی فاصله است.

#زمان_رستاخیز_است
#اتحاد_نوین #اتحاد_ایرانیان
#جاوید_شاه #بگو_برگرد_شاه

@TwitterMamnoe
🔴 شهریار ایران در حد توان و وقت خود، در کامنتهای پستهای اینستاگرامیشان، پاسخ هم میهنان را جهت آغاز گفتگوی بی واسطه، میدهند.

🔷 آنچه از نقطه نظرات ایشان در مصاحبه ها و کتابهایشان، دریافت نکرده اید، برای شما از لابه لای گفتگوی کامنتی ایشان با هم میهنان، به شکل گلچین، انتخاب کرده و در اختیار شما همراهان میهنپرست خود قرار میدهیم.

#پیمان_نوین #اتحاد_ایرانیان
#جاوید_شاه #بگو_برگرد_شاه

@TwitterMamnoe
Forwarded from @INFORSPARTY
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎋فرمایشات اعلیحضرت سیروس رضا شاه دوم پهلوی سوم

"هیچ قدرتی در برابر اراده‌ ملت نمی تواند بایستد"
@Reza_Ahmadi333
امروز، رضاشاه پهلوی دستور داد که روابط ایران با آمریکا قطع شود
پليس واشنگتن، اتومبيل رئيس هيات دیپلماتیک ايران در واشنگتن را متوقف و با اينكه «غفارجلال علاء(جلال‌السلطنه)» دیپلمات و دارای مصونیّت بود، به او ورقه جريمه داد. وی ورقه جريمه را نگرفت، مأمور پليس او را به ايستگاه
پليس منتقل ميكند و مغاير با مصونيّت ديپلماتيك، چند ساعتی بازداشت ميشود. پليس واشنگتن او را به رانندگي با سرعت غیرمجاز متهم كرده بود.
وزارت امور خارجه ايران در27 بهمن 1314(16 فوريه 1936) گزارش غفار جلال علاء را عينا براي رضاشاه فرستاد. شاه اين عمل را بي احترامي نسبت به ايران

با گذشته تابناک و تمدن اش دانست و دستور قطع روابط و احضار كاركنان سفارت ايران از واشنگتن و اخراج هيأت دیپلماتیک آمريكا از تهران را مي دهد. قطع روابط ازنيمه فروردين 1315 عملي مي شود. حتی همسر انگليسي وزيرمختار عصباني شده و با کيف دستي خود محکم به سر پاسبان می‌زند!
تا 3 سال روابط

دو کشور مختل شد و در اواخر1317 نماينده ويژه روزولت به ايران آمد و از رسما عذرخواهي کرد. علی اکبر دفتری اولین فرستاده رسمی دولت ایران به واشنگتن پس از بازگشایی مجدد سفارت ایران است.تا بهمن 1318 که محمد شايسته به سمت وزيرمختار منصوب و به امریکا فرستاده شد.
عکس بالا:علی اکبر دفتری

Erfan Q.Fard

@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚨 پاسخ کوبنده استاد تقی‌زاده به استمرارطلبان مجاهد شده ایی همچون علی افشاری که به قول خودش یه بچه پنج ساله ای بوده توی قزوین و حالا شده حامی رژیم ملاها یا حامی لچک به سرهای رجوی تروریست!
نابود باد ارتجاع سرخ وسیاه
#بگو_برگرد_شاه
#جاویدشاه

ARIAMEHR

@TwitterMamnoe
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
ترجمه کامل گفتگوی شاهزاده رضا پهلوی با اسراییل هیوم: پایان قطعی رژیم آیت‌الله‌ها نزدیک است

شاهزاده رضا پهلوی در گفت‌وگویی اختصاصی با نشریه اسرائیلی اسرائیل هیوم که امروز یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ منتشر شده تاکید کرده که پایان قطعی رژیم آیت‌الله‌ها نزدیک است و صلح ایران و اسراییل بار دیگر اتفاق خواهد افتاد می‌افتد.
#شاهزاده_رضا_پهلوی
#اسرائیل_هیوم
#تغییر_رژیم
@Unikador

@TwitterMamnoe
وقتی پدرمان حضور داشت و برای ایران و ایرانی عزت و افتخار به ارمغان آورده بود...

اینجا ریاض است. به جایگاه مخصوص آریامهر و پادشاه عربستان در کنار ایشان دقت کنید و سپس نحوه نشستن‌ مترجم پیش پای شاهنشاه... خود گویای همه چیز است.

#بگو_برگرد_شاه
#پاینده_ایران

👑KiM👑

@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوگانه کاذبی برای هموطنان عزیز ایجاد شده که یا باید پادشاهی خواه باشند یا جمهوری خواه.
اگر منظور از پادشاهی، پادشاهی مدرن، یعنی پادشاهی مشروطه ایران باشد در آن صورت جمهوری همان نظام پادشاهی مشروطه است.
#حجت_کلاشی
#بازگشت_ازکژراهه۵۷
#بازگشت_به_مشروطه

دکتر زاگرس

@TwitterMamnoe
ordinary man
#جمهوریخواهان ایرانی فهمیده اند پایان جمهوری اسلامی معادل پایان #انقلاب57 است
بسیاری از #جمهوریخواهان تعلق خاطری به جمهوری تاریکی ندارند
اما حاضرند برای بقا #انقلاب تن به هر خفتی بدهند

Anti Propaganda☼𓃬
«سیاست» جمهوری اسلامی باید تغییر کنه، خودش نه 🙂
اینا از جمهوری اینو میخوان

@TwitterMamnoe
امنیت، اقتدار، مدرنیته و آزادی در یک عکس

پارسا

@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 اگه اینطوری که جعفرزاده و تلویزیون سیمای مزاحمین خلق میگه توی قطعنامه دوحزبی مجلس نمایندگان آمریکا از عنصر منحوسی به نام #مریم_رجوی بعنوان رهبر اپوزیسیون اسم میبره پس باید بر این نمایندگان تف کرد و گفت:
#مریم_رجوی_گه_خورد

@TwitterMamnoe
‏جمهوری اسلامی به نظر می‌رسد پادشاهی‌خواهان مشروطه، به ویژه طرفداران پهلوی، را به عنوان مخالف شماره یک خود شناخته است.
رسانه رسمی امروز شامل ۱۷ مورد حمله است.
جالب است که هدف شماره یک رضا شاه کبیر است، که به عنوان مخالف اصلی رژیم خمینیستی انتخاب شده است.

@AmirTaheri4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 هم میهنانم برای رهایی از ظلم و ستم رژیم اشغالگر باید دوشادوش هم قدم برداریم

🔷 بخاطر ایرانمان دست در دست هم بگذاریم
،برای آینده خود و فرزندانمان کنار هم بایستیم

تا رستاخیز ملی ایرانیان، تنها یک ارادهء ملی فاصله است.

#پیمان_نوین #اتحاد_نوین
#قدرت_مردم #ملت_هوشیار
#جاوید_شاه #اتحاد_ایرانیان

@TwitterMamnoe
‏حتی اگر آمریکا به برجام برگردد، مردم ایران همچنان از فساد، بی‌کفایتی و سرکوب وحشیانه رژیم رنج خواهند برد. اگر رژیم واقعاً به فکر ایرانیان بود، بودجه برای بمب‌های مورد استفاده در کشتن کودکان سوریه‌ای را متوقف و صرف سفره ایرانیان می‌کرد.

King Reza Pahlavi

@TwitterMamnoe
استوری مبارزه بی نقص ایرانی1.jpg
474.9 KB
🔴امروزه در حکومت های دیکتاتوری با وجود تکنولوژی و آگاهی و ارتباطات بهترین روش مبارزه با این حکومت های جنایتکار تا دندان مسلح استفاده کردن از سلاح بی خطر و پر قدرت #نافرمانی_مدنی است که همانند یک تفنگ مجهز به صدا خفه کن میباشد برای حکومت های دیکتاتوری.

🔷هم میهن مبارزه بی نقص تاثیر گذار و بی دردسر که هیچ قدرتی توان مقابله با آن را ندارد #نافرمانی_مدنی اصولی است، با این روش شما تعیین کننده و تعریف کننده تغییر آن حکومت خواهید بود که سبب #اتحاد و #همبستگی خواهد شد.

🔷نمونه های بارز نافرمانی موفق #نه_به_رای #نه_به_آجیل و امسال #نه_به_22بهمن بود.

ما خواستیم ما توانستیم و تغییر این حکومت فقط توسط ما مردم خواهد بود

صفحه 1 از 3

#پیمان_نوین #اتحاد_نوین
#جاوید_شاه #بگو_برگرد_شاه

@Etehade_Nowin
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 به دنبال خواسته های فردی و حداقلی دویدن، مانع دیدار جامعه از دورنمای کشور و ملت میشود

🔷 امروز جامعه به دو بخش بیشتر تقسیم نمیشود: یا سمت ایران یا سمت جمهوری اعدامی

🔷 اگر سمت ایران ایستاده ایم، تمام اعتراضات صنفی را به هم پیوند بزنیم و قیام میلیونی را رقم بزنیم تا زمینه پیوستن قوای نظامی را به خود، آماده کنیم

🔷 خواسته های صنفی کوچک و بخش بخش، در مقابل یک قوم اشغالگر، تنها و تنها وقت کشی و پرداخت تاوانهای جانی و مالی بیش از پیش است
نمونه امروزش، نیشکر هفت تپه.
نه تنها طی بیش از دو سال مطالبه حقوق خود نتیجه ای نگرفتند که در این روزهای اخیر شاهد آتش گرفتن کارخانه هم بودیم

🔷 همه با هم برای ایران بپاخیزیم نه برای حقوق من، فرزند من، خانه من، پول من، که تا سرزمین سوخته شدن به وعده ملایان، یک قدم مانده

🔷 هم میهن عزیزم من و تو شناسه مان با ایران مفهوم پیدا میکند و نه هیچ دیگری

🔷 منتظر ناجی اگر هستی در آیینه بنگر

🔷 و تو سرکوبگر و نظاره گر و خط انحرافی ساز برای جامعه، در مقابل دادگاه تاریخ، به زودی پاسخگو خواهی بود

#پیمان_نوین #اتحاد_نوین
#قدرت_ملت #ملت_هوشیار
#جاوید_شاه #اتحاد_ایرانیان

@TwitterMamno
استوری مبارزه بی نقص ایرانی3.jpg
421.2 KB
🔴امروزه در حکومت های دیکتاتوری با وجود تکنولوژی و آگاهی و ارتباطات بهترین روش مبارزه با این حکومت های جنایتکار تا دندان مسلح استفاده کردن از سلاح بی خطر و پر قدرت #نافرمانی_مدنی است که همانند یک تفنگ مجهز به صدا خفه کن میباشد برای حکومت های دیکتاتوری.

🔷هم میهن مبارزه بی نقص تاثیر گذار و بی دردسر که هیچ قدرتی توان مقابله با آن را ندارد #نافرمانی_مدنی اصولی است، با این روش شما تعیین کننده و تعریف کننده تغییر آن حکومت خواهید بود که سبب #اتحاد و #همبستگی خواهد شد.

🔷نمونه های بارز نافرمانی موفق #نه_به_رای #نه_به_آجیل و امسال #نه_به_22بهمن بود.

ما خواستیم ما توانستیم و تغییر این حکومت فقط توسط ما مردم خواهد بود

صفحه 3 از 3

#پیمان_نوین #اتحاد_نوین
#جاوید_شاه #بگو_برگرد_شاه

@Etehade_Nowin
استوری مبارزه بی نقص ایرانی2.jpg
438 KB
🔴امروزه در حکومت های دیکتاتوری با وجود تکنولوژی و آگاهی و ارتباطات بهترین روش مبارزه با این حکومت های جنایتکار تا دندان مسلح استفاده کردن از سلاح بی خطر و پر قدرت #نافرمانی_مدنی است که همانند یک تفنگ مجهز به صدا خفه کن میباشد برای حکومت های دیکتاتوری.

🔷هم میهن مبارزه بی نقص تاثیر گذار و بی دردسر که هیچ قدرتی توان مقابله با آن را ندارد #نافرمانی_مدنی اصولی است، با این روش شما تعیین کننده و تعریف کننده تغییر آن حکومت خواهید بود که سبب #اتحاد و #همبستگی خواهد شد.

🔷نمونه های بارز نافرمانی موفق #نه_به_رای #نه_به_آجیل و امسال #نه_به_22بهمن بود.

ما خواستیم ما توانستیم و تغییر این حکومت فقط توسط ما مردم خواهد بود

صفحه 2 از 3

#پیمان_نوین #اتحاد_نوین
#جاوید_شاه #بگو_برگرد_شاه

@Etehade_Nowin
استوری مبارزه بی نقص ایرانی3.jpg
421.2 KB
🔴امروزه در حکومت های دیکتاتوری با وجود تکنولوژی و آگاهی و ارتباطات بهترین روش مبارزه با این حکومت های جنایتکار تا دندان مسلح استفاده کردن از سلاح بی خطر و پر قدرت #نافرمانی_مدنی است که همانند یک تفنگ مجهز به صدا خفه کن میباشد برای حکومت های دیکتاتوری.

🔷هم میهن مبارزه بی نقص تاثیر گذار و بی دردسر که هیچ قدرتی توان مقابله با آن را ندارد #نافرمانی_مدنی اصولی است، با این روش شما تعیین کننده و تعریف کننده تغییر آن حکومت خواهید بود که سبب #اتحاد و #همبستگی خواهد شد.

🔷نمونه های بارز نافرمانی موفق #نه_به_رای #نه_به_آجیل و امسال #نه_به_22بهمن بود.

ما خواستیم ما توانستیم و تغییر این حکومت فقط توسط ما مردم خواهد بود

صفحه 3 از 3

#پیمان_نوین #اتحاد_نوین
#جاوید_شاه #بگو_برگرد_شاه

@Etehade_Nowin