امروزم بامداد ۷نفر اعدام شدن.باور نکردینه.
برای ایرانی ها نه سازمان حقوق بشر نه دیده بان سازمان ملل ،نه اتحادیه اروپا و نه امریکا اصن وجود نداره!
#42yearsofmisery
کجایی ای پادشاه خوبان😔
👑رستم پهلوی
@TwitterMamnoe
برای ایرانی ها نه سازمان حقوق بشر نه دیده بان سازمان ملل ،نه اتحادیه اروپا و نه امریکا اصن وجود نداره!
#42yearsofmisery
کجایی ای پادشاه خوبان😔
👑رستم پهلوی
@TwitterMamnoe