پادشاهی‌خواهان توئیتر
876 subscribers
20.5K photos
9.24K videos
158 files
34.4K links
روشنگری تنها راه نجات بشریت از شر خرافه است.
Download Telegram
کنترل انتشار پول در آمریکا نه دست بانک مرکزی بلکه دست بانک هاست. آنها هر چقدر بخواهند دلار دارند. قدرت دست آنهاست و برای پیشرفت باید از آنها اطاعت کرد. آنها می توانند یک وکیل دادگستری را با اهدای یک جایزه نوبل یک شبه مشهور کنند. می توانند یک جریان فکری را با اهدای جوایز و نمایش آنها در رسانه ها در راس قرار دهند. در تاریخ آمریکا دو رئیس جمهور در مقابل اندیشه انحصار انتشار پول توسط بانک ها ایستادند و هر دو ترور شدند. اولی آبراهام لینکلن بود که اقدام به انتشار پول کرد و ترور شد. دومی جان کندی.

-ارسطو با اتکا به دانش سرقت شده از آتشکده های ایرانی راجع به همه چیز می نوشت راجع به پول هم نوشت. ارسطو در اخلاق نیکوماخوسی می نویسد : نومیسما(nomisma) با ریشه ناموس همان مفهوم پول، چون وجودش بر طبیعت استوار نیست و بر پایه ناموس یا قوانین قراردادی است، حکومت می تواند به آن ارزش ببخشد یا آن را کاملا بی ارزش سازد. به نوشته شومپیتر دو نظریه درباره پول امروز در علم اقتصاد رایج است. اولی که به ارسطو بازمیگردد ارزش پول را ناشی از حکومت می داند و ریشه آن را در تاریخ به اقتصاد کاخ محور در سومر و آکد و بابل باز می گرداند. این باور می گوید چون دولت قدرت مالیات گرفتن دارد پول به مثابه یک دفتر حساب بدهی ایجاد می شود. لینکلن و کندی دارای این باور بودند.
-
نظر دوم می گوید فلزات با اتکا با طبیعتشان و نه ناموس یا قرارداد، دارای ارزش هستند. این نظریه ای است که بانک ها پیش از فروپاشی برتون وودز بدان باور داشتند و باور به پشتوانه پول ناشی از چیرگی همین نظریه است. در حکومت های ایران باستان هر دو پول طبیعی و دولتی همزمان در جریان بودند. لوح های باقی مانده از تخت جمشید نشان از وجود پول دولتی و اقتصاد کاخ محور دارند و سکه داریک یا دریک نشان از اقتصاد فلز محور دارند. اقتصاد کاخ محور در نزدیک قدرت سیاسی در جر یان بود و اقتصاد فلز محور در تجارت جهانی در جریان بود این امر بازار را از دولت جدا میکرد در حالی که این دو پدیده با باور دیگر باستانی ایرانیان یعنی چرخه عدالت(1) یکدیگر را تکمیل می کردند و در این کویر شاهکار ها آفریدند.
-
با قدرتگیری جریان ریگان و تاچر بانک ها به قدرت مطلق دست یافتند. پیش از آن قدرت داشتند اما قدرت آنها با قواعد رقابتی مانند آنتی تراست و آنتی کارتل محدود شده بود. با اصلاحات تاچر و ریگان بانک ها که تا پیش از آن به دنبال نظریه پول با پشتوانه و پول طبیعی بودند ناگهان در میدان نظری وارد سکوت شدند. دلیل ساده بود آنها می توانستند هر چقدر که می توانند پول خلق کنند. تا امروز بیش از 617 تریلیون دلار پول خلق کرده اند. دیگر دعوایی با دولت وجود نداشت تا به اتکای آن از پشتوانه طلا یا فلزات قیمتی دفاع کنند. نگاهی به انباشت بدهی های دولت ها پس از روی کار آمدن این جریان شاهد قدرتمندی برای این ادعاست. حالا می توانید بفهمید چرا یک اقتصاد دان میان مایه مانند فریدمن ناگهان جایزه نوبل ضد تورم میگیرد در حالی تورم دهه 70 هیچ ربطی به نظریه های او نداشت. این مسئله را هم می فهمید که چرا در اقتصاد غرب مهندسان، پزشکان و نوآوران صنعتی با فاصله بسیار زیادی درآمدشان از بخش مالی کمتر شده است. دلیل ریخت و پاش ها ، هواپیماهای فرست کلاس، هتل های درجه یکی که کارمندان عالی رتبه مالی به حساب بانک ها از آن استفاده میکنند هم خواهید فهمید. در بحران 2008 افتضاح این مدیران بانکی سرو صدا کرد اما رسانه ها که در کنترل بانک ها هستند با دامن زدن به جریان های موازی و ساخت برنامه های جذاب و هیجانی سریعا روی این بحث کلیدی سرپوش گذاشتند.
-
فساد ابزاری است که بانک ها و موسسات خصوصی بوسیله آن سیاستمداران جهان را کنترل میکنند. آنها تلاش می کنند تا سیاستمداران را در همه جهان فاسد کنند. فساد به این معناست که یک سردار سپاه در ایران مثلا 300 میلیون دلار در گلدمن ساکس یا سیتی گروپ پول داشته باشد. این سردار تا ابد ریشش دست آن موسسه مالی است. آنها پیشتر در کنفرانس رم مناطق اقتصادی جهان را تقسیم بندی کرده بودند. این تقسیم بندی بدون نظرخواهی از مردم و سیاستمداران این کشورها انجام شد. در کنفرانس گفتند که کشوری که انرژی دارد نباید صنعتی شود. بن سلمان به باور آنها جاه طلب است و طرح های خطرناکی برای صنعتی کردن عربستان دارد پس باید مجازات شود. با وجود فساد عظیم و جنایات بیشمار و جنگ هایی که این الیت در جهان ساخته اند هیچگاه کسی به آنها توجه نمی کند. هیچگاه کسی از موسسه راکفلر نمی پرسد. چون بزرگترین هنر شیطان این است که توانست به مردم جهان بقبولاند که وجود ندارد. .... ادامه دارد
-
پانویس
در مقدمه ابن خلدون صفحه 553 تصویر نسبتا کاملی از مفهوم چرخه عدالت در ایران باستان آمده است. بهرام خواب میبیند و موبدان را فرا می خواند موبدان گفتند: پادشاها کشور ارجمندی نیابد جز به دین و فرمانبرداری از خدا و عمل کردن اوامر نواهی شریعت، و این استوار نشود جز به پادشاهی، و پادشاهی ارجمندی نیابد جز به مردان، و مردان نیرو نگیرند جز به مال( زر و سیم) و به مال نتوان راه یافت جز به آبادانی و به آبادانی نتوان رسید جز به داد... برای اطلاعات بیشتر از چرخه عدالت بنگرید به مقاله ترسیم چرخه عدالت در شاهنامه نوشته طاهره عزیزی در تارنمای علوم انسانی

Farhad Ghenatgar

@TwitterMamnoe
این بیشرف با نام ((Isabel Debre)) یک مقاله برای آسوشیتدپرس نوشته که در واشنگتن پست هم منتشر شده و مردم مبارز ایران در سیستان و بلوچستان را ((اوباش)) نامیده ..این حقیر در بخشی از گزارش خود با شناخت حساسیت مخاطب غربی به کلمه((الله اکبر)) برای مخاطب انگلیسی زبان بگونه ای مینویسد تا خیزش مردم ایران را تداعی کننده حرکات اسلامگرایان در ذهن خواننده متن کند آنجا که می‌نویسد:((فیلم ها نشان می داد که این مردان در حالی که با مشت به درهای شیشه ای میکوبند ، دستگاه های تهویه مطبوع را از بین می بردند و مبلمان اداری را به دیوارها میزنند و می شکستند ، فریاد "الله اکبر" سر میدهند)) ...این جرثومه کثیف در گزارشش حرف های محمد هادی مرعشی معاون استاندار رژیم را بازتاب میدهد و هیچگونه بازتابی از سخنان مخالفین و جنایت های رژیم در طول این 42 سال در این مناطق نمیدهد ......کارتلهای مافیایی خبرنگاران و رسانه ها و بیشرف های گلوبالیست ،چپ و دموکرات تمام قد پشت رژیم مطبوعشان هستند‌. اما قطعا با مشت پولادین مردم ایران روزی روبرو خواهند شد

پ ن؛ لینک مقاله کثیف او
https://www.washingtonpost.com/world/middle_east/mob-storms-south-iran-governor-office-after-border-violence/2021/02/23/a3e3cfc2-75f6-11eb-9489-8f7dacd51e75_story.html?outputType=amp#click=https://t.co/2qcxTACWXh


Kamelia Sepehri

@TwitterMamnoe
مملکتی که نادرشاه و رضاشاه داشته نیازی به گاندی و ماندلا و لخ والسا ندارد.
تمام قهرمانان قد و نیم قد غرب و شرق را روی هم بگذاریم، قدشان تا زیر زانوی رضاشاه ما هم نمی رسد.
فقط کاش باهم بودیم و قدر آنچه داریم و از آن ماست را بهتر می دانستیم.

ارتشبد

@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سرود کمتر شنیده‌شده‌ی انقلاب سفید، ۱۳۵۱
به‌مناسبت دهمین سالگرد انقلاب سفید
ساخته‌ی حسن رادمهر
سروده‌ی هدایت‌الله نیرسینا
اجرا در ارکستر اُپرای تهران

[چند جا متن شعر اشتباه در ویدئو آمده، اما چون ویدئو و نویسه‌گردانی خوبی دارد آن را گذاشتم.]

Mohammad Izadi

@TwitterMamnoe
همین تصویر برای شروع یک قیام همگانی کافیست. مادر جان سوگند می خورم این خون بی جواب نخواهد ماند. به شرفم سوگند می خورم هرگز از مبارزه با فرقه تبهکار، دست نخواهم کشید
#سراوان_تنها_نیست

👑Nastaran👑

@TwitterMamnoe
پارتیزان های بلوچ پادشاهی خواه درسپتامبر 1981 میلادی بروی مجله پاری ماچ
#جاویدشاه
#سراوان

Azadeh Khorasani👑

@TwitterMamnoe
او پدر دلسوز ایران بود،نگاه نگرانش به آینده
تاریک ملت ایران و دوران وحشت بزرگ ماند.

#سراوان

protester0101

@TwitterMamnoe
Sir Morgan Freeman
باور کردنی نیست ولی رسانه های چپ غربی جمال خاشقچی را از گور بیرون کشیده و مانند روز اول جنجال را ادامه می‌دهند. این نشون میده اگر اراده به زیر کشیدن ملا در لابی‌های قدرت یه‌هودی و آمریکایی باشه حتی نیاز به آبان٩٨ و خرداد ٨٨ و تابستان ۶٧ نیست، همان جنایتهای ۵٧ کار را تمام می‌کند

Sir Morgan Freeman
اونی که ارپی‌جی دستشه جناب #جمال_خاشقجي ست! ژورنالیست ساده و مظلوم. در کنار برادران سابقا مجاهد و اخیراً تروریست /-:



@TwitterMamnoe
🔴 نامه روحانی منتقد رژیم ایران "محمود امجد" به علمای مفت‌خور در رابطه با کشتار مردم سراوان؛

... متاسفانه در این ایام محنت بار که بر مردم بی پناه ایران میگذرد اخبار تلخی به گوش می رسد که اگر ذره ای انسانیت و غیرت در وجود ما باشد، جا دارد از شنیدن آن جان دهیم و اینجانب درعجبم از کسانی که لباس روحانیت شیعه به تن دارند و در مقابل این مظالم و معاصی آشکار، سکوت اختیار کرده اند و بلکه با قول و فعل خود، تشویق و تأیید می کنند.

آقایان علما ! ... آیا مردم حق ندارند از ما بپرسند این چگونه دین و مذهبی است که جان انسان و ستم بر او این همه بی ارزش است ؟!

ادامه خبر:
https://t.me/ostadamjad/1541

#سراوان_تنها_نیست #IRMassacresBalochs

@TwitterMamnoe
Forwarded from Arashk
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گر منوتو ما بشویم
آزادی پیشکش هیچ زندان بانی نیست.
.
دکلمه :ارشک
#سراوان_تنها_نیست
دی ماه دی ماه شد چون وقتی مشهد به پا خواست، تمام ایران پشت مشهد درآمد.
اگر آبان، #آبان شد، به این دلیل بود که وقتی اهواز به پا خواست، تمام ایران با اهواز قیام کرد.
امروز نیز نباید #سراوان را تنها بگذاریم. تا زمانی که از هم جدا باشیم هیچ اتفاق مثبتی نخواهد افتاد.

ارتشبد

@TwitterMamnoe
تغذیهٔ رایگان در گذشتهٔ نزدیک و امروز...

Saeid

@TwitterMamnoe
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‏درود به همه دوستان عزیز، این آقای مسن اول به عنوان مسافر سوار اتوبوس من میشد ولی از وقتی بهش گفتم ایرانی هستم باهم رفیق شده و هر بار یه خاطره از زمان مسافرت شاهنشاه فقید به آلمان برام تعریف میکنه، اینجا میگه شاهنشاه یک میلیارد دلار به ذوب آهن شهرمون وام داد و در مقابل
هم چهل درصد از سهام رو خرید و با دولت وقت برای ساخت ذوب آهن اصفهان قرارداد بستن ،راجع به علیاحضرت شهبانو و ملکه ثریا ووو روحت شاد پدر مهربان ایران و ایرانی که هنوز پس از نیم قرن مایه مباهات ما هستی

Ali Jahan

‌‎راستی علی آقا جان روت نشد بهش بگی اگر شاه را پایین نکشیده بودن سیاست مدارهای تخمی شما الان آلمان ها داشتن در کشور خود برای کارخانجات ایرانی کارگری می کردند من یک روز به فرانسوی گفتم وام شاه به فرانسه نبود فرانسه از هم پاچیده شده بود خندید و تفره رفت !!
azad

‌‎وقتی به گوشه گوشه ایران سفر میکنیم و سازه ها و مجموعه ها و راه هایی که زمان شاه فقید احداث شده می بینیم فقط با حسرت میگیم روحت شاد شاهنشاه
ایران در سال 57 متوقف شد
برانداز
@TwitterMamnoe
کشورهای غربی درآمدی که از نفت دارند بالاتر از درآمد تمام کشورهای نفتی‌ست که از زیر پاشون میکشند و صادر میکنند. حالا کسری بودجه سال کرونا را از بالا بردن مالیات و قیمت بنزین پر می‌کنند. زمانی اپک عقابی داشت که جلوی این پتیاره گریها را می‌گرفت
#جاوید_شاه

Sir Morgan Freeman

@TwitterMamnoe
فراخوان برای گردهمآیی ایرانیان در شهر کلن المان در ششم ماه مارس
هموطنان بپیوندید و با خواست شاهزاده رضا پهلوی همراه شوید.
متحد در کنار #سراوان برای نجات #ایران
#سراوان_تنها_نیست

Azadeh Khorasani👑

@TwitterMamnoe
یعنی از دیار بلوچستان دوباره قرار هست یعقوب لیث دیگری ظهور کنه؟

دوباره قرار بساط این اسلامگراهای افراطی که ایرانمون اشغال کردن توسط شیرمردان بلوچ جمع بشه؟

#سراوان_تنها_نیست

BOBO

@TwitterMamnoe
معنی جدید اصلاح طلبی و اصلاحات در فرهنگ یک مُلای حیله گر:
۳۷ صفحه نامه چاکرم مخلصم به آخوندی دیکتاتور و خونخواره نوشتن و خود را نوکر باوفا و غلام حلقه به گوش نامیدن!

۵۲۰ سال است جامعه سنتی ایران، گرفتار اختاپوس مذهبی مُلای شیعه، نمایندگان امام زمان جعلی و خیالی، شده است!

Erfan Q.Fard

@TwitterMamnoe