✴️طراحی دولت گذار توسط گلوبالیستها
در این رشتو بطور مختصر توضیح میدهم که چرا رژیم ج.ا. اساسا به مرحله فروپاشی رسیده و چگونه در برابر عمل انجام شده قرار گرفته ایم.
ببرِ ایرانی
@TwitterMamnoe
در این رشتو بطور مختصر توضیح میدهم که چرا رژیم ج.ا. اساسا به مرحله فروپاشی رسیده و چگونه در برابر عمل انجام شده قرار گرفته ایم.
ببرِ ایرانی
@TwitterMamnoe
Telegraph
طراحی دولت گذار توسط گلوبالیستها
طراحی دولت گذار توسط گلوبالیستها در این رشتو بطور مختصر توضیح میدهم که چرا رژیم ج.ا. اساسا به مرحله فروپاشی رسیده و چگونه در برابر عمل انجام شده قرار گرفته ایم. ۱. نعمتی به نام ج.ا. برای گلوبالیستها ۲. موقعیت شاهزاده در سه دهه نخست ج.ا. نگاهی به تظاهرات ٨٨،…
«یادی از سعدی افشار»
(به بهانه ممنوع شدن سیاه بازی و حضور حاجی فیروز در معابر تهران)
۳.۱) سعدی افشار استاد نمایش روحوضی و سیاهبازی در سال ۱۳۱۳ در زنجان متولد شد. پدرش در خردسالی او از دنیا رفته بود. او که با مادر خود زندگی میکرد برای اولین بار در ۱۳۳۰ روی صحنه رفت.
۳.۲) سعدی افشار نمایشهای فراوانی در تئاترهای نصر و پارس در خیابان لالهزار تهران اجرا کرد و به شهرت رسید تا جایی که در فیلمهای سینمایی پیش از انقلاب به ایفای نقش پرداخت، هرچند هیچگاه تئاتر نصر را رها نکرد. سعدی افشار پس از یک دوره بیماری در فروردین ۱۳۹۲ درگذشت.
۳.۳) مرحوم سعدی افشار اگر امروز زنده بود احتمالاً از سوی اراذل و اوباش اصلاحطلب شورای شهر و شهرداری تهران، نژادپرست خطاب میشد!
📻 رادیو تبریز
@TwitterMamnoe
(به بهانه ممنوع شدن سیاه بازی و حضور حاجی فیروز در معابر تهران)
۳.۱) سعدی افشار استاد نمایش روحوضی و سیاهبازی در سال ۱۳۱۳ در زنجان متولد شد. پدرش در خردسالی او از دنیا رفته بود. او که با مادر خود زندگی میکرد برای اولین بار در ۱۳۳۰ روی صحنه رفت.
۳.۲) سعدی افشار نمایشهای فراوانی در تئاترهای نصر و پارس در خیابان لالهزار تهران اجرا کرد و به شهرت رسید تا جایی که در فیلمهای سینمایی پیش از انقلاب به ایفای نقش پرداخت، هرچند هیچگاه تئاتر نصر را رها نکرد. سعدی افشار پس از یک دوره بیماری در فروردین ۱۳۹۲ درگذشت.
۳.۳) مرحوم سعدی افشار اگر امروز زنده بود احتمالاً از سوی اراذل و اوباش اصلاحطلب شورای شهر و شهرداری تهران، نژادپرست خطاب میشد!
📻 رادیو تبریز
@TwitterMamnoe
وقتی دلقک ها سیاستمدار میشوند !
این دلقک بی مزه چنان بیسواد است که نمیداند مشروطه میراثی ملی و متعلق به تمام ملت ایران است !
#سالومه_گوه_خورد
#جاویدشاه
میراث مشروطه متعلق به فرد نیست و همانگونه که بیش از یک قرن پیش بر دوش میهن پرستان استوار شد همچنان استوار خواهد ماند.
#تشکیلات_بزرگ_ملی
#بازگشت_به_مشروطه
بردیا
جون به جونت کنند تربیت شده زیر دست تفکر چپول ها هستید. یادمه تو لایوت داشتی برنامه ازدواج پسر پادشاه انگلیس هری و با مگان با اون تجمل و ماشینها و کلاه ها با چه ذوقی میدیدی و تعریف میکردی ولی به خودمان که میرسه یک لمپن میشی و به این تاریخ توهین میکنی. آنقدر تباه تربیت شدی.بی هویت
Goli dar goldan
@TwitterMamnoe
این دلقک بی مزه چنان بیسواد است که نمیداند مشروطه میراثی ملی و متعلق به تمام ملت ایران است !
#سالومه_گوه_خورد
#جاویدشاه
میراث مشروطه متعلق به فرد نیست و همانگونه که بیش از یک قرن پیش بر دوش میهن پرستان استوار شد همچنان استوار خواهد ماند.
#تشکیلات_بزرگ_ملی
#بازگشت_به_مشروطه
بردیا
جون به جونت کنند تربیت شده زیر دست تفکر چپول ها هستید. یادمه تو لایوت داشتی برنامه ازدواج پسر پادشاه انگلیس هری و با مگان با اون تجمل و ماشینها و کلاه ها با چه ذوقی میدیدی و تعریف میکردی ولی به خودمان که میرسه یک لمپن میشی و به این تاریخ توهین میکنی. آنقدر تباه تربیت شدی.بی هویت
Goli dar goldan
@TwitterMamnoe
خ. س. سیدنیا دارای چه وزنی در رسانه هستند که باید جدی بگیریمشون؟ نسخه منوتوی ج. کامبیز حسینی. مجریانی که حس جان استوارت بهشون دست داده.
ایشون پارسال ستوده را به عنوان سین هفتم-هشتم سفره هفت سین معرفی کرده بود.تعجب نداره که مشروطهخواهان را مسخره کنند از عوارض ویروس اصلاحطلبیست.
Nahid Ghani
@TwitterMamnoe
ایشون پارسال ستوده را به عنوان سین هفتم-هشتم سفره هفت سین معرفی کرده بود.تعجب نداره که مشروطهخواهان را مسخره کنند از عوارض ویروس اصلاحطلبیست.
Nahid Ghani
@TwitterMamnoe
سورپرایز پرزیدنت نیکسون برای مردم آمریکا
"ما امروز شما را اینجا دعوت کردیم، نه به دلیل دوست قدیمی یا به عنوان رهبر ترقی خواه کشورتان، بلکه به عنوان یک سیاستمدار درجه اول در سطح دنیا" - پرزدیت نیکسون به شاهشناه آریامهر، ۱۹۷۳
ببرِ ایرانی
@TwitterMamnoe
"ما امروز شما را اینجا دعوت کردیم، نه به دلیل دوست قدیمی یا به عنوان رهبر ترقی خواه کشورتان، بلکه به عنوان یک سیاستمدار درجه اول در سطح دنیا" - پرزدیت نیکسون به شاهشناه آریامهر، ۱۹۷۳
ببرِ ایرانی
@TwitterMamnoe
برخی در دفاع از #نرگس_محمدی و #نسرین_ستوده به ذکر فضایل و تمجید از شخصیت آنها مشغولند. اشتباه گرفتهاند!مشکل ما با ایشان شخصی نیست، ایراد به روش آنهاست.
جنبش نوپای براندازی آنجایی شروع شد، که متقاعد شدیم نسخهی قدرتمند کردن جامعهی مدنی برای عقب زدن حکومت نه عملی است و نه مطلوب.
ما یاد گرفتیم به محض آنکه حلقههای فعالیت مدنی قوی و موثر بشوند، با قوای قهریه منحل میشوند، و پس اگر هستند، یعنی چالشی به حساب نمیآیند. دیدیم که طبقهی متوسط -به عنوان حامل اصلی حرکت- به عمد به جرگهی فقرا رانده شد و لاغر شد. ایدهای که محمل اجرا ندارد، چطور قرار است محقق شود؟
سالیان گذشته آموختیم کسانی که با ژست برتری اخلاقی (moral superiority) به خیال خودشان به ما درس مبارزهی خشونت پرهیز میدادند، چطور در پیچهای تاریخی جا زدند و خودشان به ابزار برچسبزنی و سرکوب بدل شدند. دیدیم که نهایتاً از نظر آنها «ما از آخوندا بدتریم»، غیر عادی و تخریبگریم.
ما دیدهایم که حضور زیادی پررنگِ این فعالان مدنی و ولع سیریناپذیر رسانهها به انعکاس هرچه پیرامون آنهاست، چطور میتواند زندانیان غیرخودی را خاموش کند و مقدمات قتل آنها را فراهم کند. #نوید_افکاری را وقتی کشتند که تریبونها توسط نایاکی و شاخههای حقوقبشری اروپا در تسخیر ستوده بود.
همین آموختههاست که ما را شیرفهم کرده مبارزهی ما و این فعالان مدنی نه تنها از یک جنس نیست، که گاه در تقابل با هم قرار میگیرد و این برای ما که روی زانوهای لرزان خود ایستادهایم و هیچ حامی قدرتمند در حاکمیت، رسانه و جهان نداریم، میتواند بهای سنگینی داشته باشد.
همین غریزهی ارگانیک یک جنبش برای بقاست که باعث میشود بخواهد خودش را پالایش کند و کسانی را که از دایرهی اصولش بیرون میافتند، کنار بگذارد.
شک ندارم که در موعد پیروزی، مادران داغدار خودشان رأی به عفو عمومی خواهند داد، اما تا آن زمان، عطش پیروزی به رانهی خشم هم نیاز دارد.
پ.ن: همانطور که دیدید میشود این فعالان مدنی را بدون ارجاع به خط و ربط سیاسی آنها و دوری و نزدیکی به کانونهای قدرت هم نقد کرد. لذا خواهشمندم کسانی که ما را به توهم توطئه متهم میکنند، با این استدلال آشنا کنید.
Anti Propaganda☼𓃬
@TwitterMamnoe
جنبش نوپای براندازی آنجایی شروع شد، که متقاعد شدیم نسخهی قدرتمند کردن جامعهی مدنی برای عقب زدن حکومت نه عملی است و نه مطلوب.
ما یاد گرفتیم به محض آنکه حلقههای فعالیت مدنی قوی و موثر بشوند، با قوای قهریه منحل میشوند، و پس اگر هستند، یعنی چالشی به حساب نمیآیند. دیدیم که طبقهی متوسط -به عنوان حامل اصلی حرکت- به عمد به جرگهی فقرا رانده شد و لاغر شد. ایدهای که محمل اجرا ندارد، چطور قرار است محقق شود؟
سالیان گذشته آموختیم کسانی که با ژست برتری اخلاقی (moral superiority) به خیال خودشان به ما درس مبارزهی خشونت پرهیز میدادند، چطور در پیچهای تاریخی جا زدند و خودشان به ابزار برچسبزنی و سرکوب بدل شدند. دیدیم که نهایتاً از نظر آنها «ما از آخوندا بدتریم»، غیر عادی و تخریبگریم.
ما دیدهایم که حضور زیادی پررنگِ این فعالان مدنی و ولع سیریناپذیر رسانهها به انعکاس هرچه پیرامون آنهاست، چطور میتواند زندانیان غیرخودی را خاموش کند و مقدمات قتل آنها را فراهم کند. #نوید_افکاری را وقتی کشتند که تریبونها توسط نایاکی و شاخههای حقوقبشری اروپا در تسخیر ستوده بود.
همین آموختههاست که ما را شیرفهم کرده مبارزهی ما و این فعالان مدنی نه تنها از یک جنس نیست، که گاه در تقابل با هم قرار میگیرد و این برای ما که روی زانوهای لرزان خود ایستادهایم و هیچ حامی قدرتمند در حاکمیت، رسانه و جهان نداریم، میتواند بهای سنگینی داشته باشد.
همین غریزهی ارگانیک یک جنبش برای بقاست که باعث میشود بخواهد خودش را پالایش کند و کسانی را که از دایرهی اصولش بیرون میافتند، کنار بگذارد.
شک ندارم که در موعد پیروزی، مادران داغدار خودشان رأی به عفو عمومی خواهند داد، اما تا آن زمان، عطش پیروزی به رانهی خشم هم نیاز دارد.
پ.ن: همانطور که دیدید میشود این فعالان مدنی را بدون ارجاع به خط و ربط سیاسی آنها و دوری و نزدیکی به کانونهای قدرت هم نقد کرد. لذا خواهشمندم کسانی که ما را به توهم توطئه متهم میکنند، با این استدلال آشنا کنید.
Anti Propaganda☼𓃬
@TwitterMamnoe
👍1
به نام نامی اعلیحضرت رضا شاه بزرگ و اعلیحضرت محمدرضا شاه پهلوی آریامهر و همه بزرگان و دلیران جان باخته جنبش مشروطه خانه جهانی مشروطه را می گشاییم
ما مشروطه خواهان، ایرانیانی هستیم که دست در دست یکدیگر، برای آزادی و برابری و رفاه و امنیت و سربلندی کهن میهن خود ایران و ملت ایران میجنگیم. سوی ما، سوی جنبش مشروطه پدر بزرگانمان است زیرا که بر ما آشکار است آنچه را که پدر بزرگانمان توانستند به انجام برسانند، امروز ما نیز میتوانیم در به انجام رساندن آن پیروز شویم
پدربزرگان ما، ایران را از دیکتاتوری مطلق قاجار رها ساختند. پدربزرگان ما برای ایران قانون اساسی مدرنی نوشتند که نخستین قانون اساسی در خاورمیانه بود. قانون اساسی مشروطه در آن قدرت در دست مردم است و سه قوه مجریه و قانونگزاری و دادوری از یکدیگر جدا و مستقل هستند و منشور انسانی و حقوق بشر در آن رعایت شده است. پایههایی بنا گزاردند که رضا شاه بزرگ بتواند ایران نوین را بنیاد نهد و محمدرضا شاه پهلوی آریامهر جامعه ایران را با انقلاب شاه وملت به جامعه مدرن دگرگون سازد. آریامهر ۸۰ درسد مردم ایران را که رعیت بودند به کشاورزان آزاد و مالک دگرگون ساخت، آریامهر از نیمی از جمعیت ایران یعنی بانوان ایرانی، شهروندانی با حقوق برابر با مردان در زمینههای اجتماعی سیاسی و اقتصادی ساخت. آریامهر ثروتهای روی زمینی و زیر زمینی ایران را با ملی کردن به دست مردم ایران داد که بیگانگان دیگر نتوانند داراییهای ملت و سرزمین ایران را به یغما برند، آریامهر با یاری جوانان ایران، بیسوادی را از ایران برکند و سپاه سرفراز دانش، دختران و پسران ایران را به دورترین روستاهای کشور فرستاد تا هم میهنانشان را از تاریکی بیسوادی بیرون آورند. در سال ۲۵۳۷ شاهنشاهی با تزویر تروریستها و اسلامیستها این پیشرفتها ناتمام ماند و ایرانیان را دوباره به روزهای تاریک قاجاریان بازگرداندند
فقر و تهیدستی و بیکاری گریبان مردم ایران را گرفته است و گرسنگی و درماندگی همراهان روزانه مردم ایران گردیدهاند. چگونه پدر بزرگان ما توانستند دیکتاتوری قاجاریان، بیگانگانی که بر ایران سلطه یافته بودند را ریشه کن سازند؟ با نگاهی به تاریخ میبینیم که جنبش مشروطه تنها یک رهبر نداشت که همه دنباله روی یک راه گشا گردند، بلکه از سراسر کشور رهبرانی به پا خاستند و با پشتیبانی و همکاری توانستند مشروطه یا دمکراسی و حقوق بشر را در ایران نهادینه کنند. از شمال محمد ولی خان سپهسالار تنکابنی با ارتشش، از شمال غربی ستارخان و باقرخان با مجاهدین و فداییان، از غرب سردار اسعد بختیاری از مرکز جهانگیر خان صوراسرافیل و یپرم خان داویدیان، ملک المتکلمین و بسیاری بزرگ مردان دیگر. این مردان همه کوششهای خود را به یکدیگر پیوند دادند و توانستند سیلی خروشان راه بیاندازند و دیکتاتوری قاجار را از جای برکنند. در پایان توانستند پایههای دیکتاتوری قاجار که در اسلام نهفته بود را نابود سازند و سردسته اسلامیستها، شیخ فضل الله نوری را اعدام نمایند
سمبل این مبارزه خانه مشروطه درتبریز بود، ما این سمبل را برمیگزینیم و خانه جهانی مشروطه را بنیاد مینهیم و ایرانیان را که امروز پراکنده در سراسر جهان هستند فرا میخوانیم ، خود در هر کجا که هستید خانه مشروطه را بنیاد کنید و به خانه جهانی مشروطه بپیوندید. در هر ایرانی، رهبری نهفته است، کسانی که به مشروطه باور دارند را گرد یکدیگر بیاورید. جنبش مشروطه را بخوانیم و بیاموزیم که مشروطهخواهان چگونه جنگیدند و آن را سرمشق فعالیتهای خود کنیم
هدف ما بازگرداندن قانون اساسی مشروطه به اعتبار خویش است تا دوباره به شاهراهی که در سال ۲۵۳۷ شاهنشاهی بودیم بازگردیم و رفاه و آسایش و امنیت و سرفرازی خود را بازیابیم
با سپاس از بانو لیلا شیروانی و اجرای زیبای می خوام برم کوه
Mashrouteh
https://khaneh.mashruteh.org/khaneh/intl/main_fa.php
ما مشروطه خواهان، ایرانیانی هستیم که دست در دست یکدیگر، برای آزادی و برابری و رفاه و امنیت و سربلندی کهن میهن خود ایران و ملت ایران میجنگیم. سوی ما، سوی جنبش مشروطه پدر بزرگانمان است زیرا که بر ما آشکار است آنچه را که پدر بزرگانمان توانستند به انجام برسانند، امروز ما نیز میتوانیم در به انجام رساندن آن پیروز شویم
پدربزرگان ما، ایران را از دیکتاتوری مطلق قاجار رها ساختند. پدربزرگان ما برای ایران قانون اساسی مدرنی نوشتند که نخستین قانون اساسی در خاورمیانه بود. قانون اساسی مشروطه در آن قدرت در دست مردم است و سه قوه مجریه و قانونگزاری و دادوری از یکدیگر جدا و مستقل هستند و منشور انسانی و حقوق بشر در آن رعایت شده است. پایههایی بنا گزاردند که رضا شاه بزرگ بتواند ایران نوین را بنیاد نهد و محمدرضا شاه پهلوی آریامهر جامعه ایران را با انقلاب شاه وملت به جامعه مدرن دگرگون سازد. آریامهر ۸۰ درسد مردم ایران را که رعیت بودند به کشاورزان آزاد و مالک دگرگون ساخت، آریامهر از نیمی از جمعیت ایران یعنی بانوان ایرانی، شهروندانی با حقوق برابر با مردان در زمینههای اجتماعی سیاسی و اقتصادی ساخت. آریامهر ثروتهای روی زمینی و زیر زمینی ایران را با ملی کردن به دست مردم ایران داد که بیگانگان دیگر نتوانند داراییهای ملت و سرزمین ایران را به یغما برند، آریامهر با یاری جوانان ایران، بیسوادی را از ایران برکند و سپاه سرفراز دانش، دختران و پسران ایران را به دورترین روستاهای کشور فرستاد تا هم میهنانشان را از تاریکی بیسوادی بیرون آورند. در سال ۲۵۳۷ شاهنشاهی با تزویر تروریستها و اسلامیستها این پیشرفتها ناتمام ماند و ایرانیان را دوباره به روزهای تاریک قاجاریان بازگرداندند
فقر و تهیدستی و بیکاری گریبان مردم ایران را گرفته است و گرسنگی و درماندگی همراهان روزانه مردم ایران گردیدهاند. چگونه پدر بزرگان ما توانستند دیکتاتوری قاجاریان، بیگانگانی که بر ایران سلطه یافته بودند را ریشه کن سازند؟ با نگاهی به تاریخ میبینیم که جنبش مشروطه تنها یک رهبر نداشت که همه دنباله روی یک راه گشا گردند، بلکه از سراسر کشور رهبرانی به پا خاستند و با پشتیبانی و همکاری توانستند مشروطه یا دمکراسی و حقوق بشر را در ایران نهادینه کنند. از شمال محمد ولی خان سپهسالار تنکابنی با ارتشش، از شمال غربی ستارخان و باقرخان با مجاهدین و فداییان، از غرب سردار اسعد بختیاری از مرکز جهانگیر خان صوراسرافیل و یپرم خان داویدیان، ملک المتکلمین و بسیاری بزرگ مردان دیگر. این مردان همه کوششهای خود را به یکدیگر پیوند دادند و توانستند سیلی خروشان راه بیاندازند و دیکتاتوری قاجار را از جای برکنند. در پایان توانستند پایههای دیکتاتوری قاجار که در اسلام نهفته بود را نابود سازند و سردسته اسلامیستها، شیخ فضل الله نوری را اعدام نمایند
سمبل این مبارزه خانه مشروطه درتبریز بود، ما این سمبل را برمیگزینیم و خانه جهانی مشروطه را بنیاد مینهیم و ایرانیان را که امروز پراکنده در سراسر جهان هستند فرا میخوانیم ، خود در هر کجا که هستید خانه مشروطه را بنیاد کنید و به خانه جهانی مشروطه بپیوندید. در هر ایرانی، رهبری نهفته است، کسانی که به مشروطه باور دارند را گرد یکدیگر بیاورید. جنبش مشروطه را بخوانیم و بیاموزیم که مشروطهخواهان چگونه جنگیدند و آن را سرمشق فعالیتهای خود کنیم
هدف ما بازگرداندن قانون اساسی مشروطه به اعتبار خویش است تا دوباره به شاهراهی که در سال ۲۵۳۷ شاهنشاهی بودیم بازگردیم و رفاه و آسایش و امنیت و سرفرازی خود را بازیابیم
با سپاس از بانو لیلا شیروانی و اجرای زیبای می خوام برم کوه
Mashrouteh
https://khaneh.mashruteh.org/khaneh/intl/main_fa.php
Telegram
attach 📎
شاهزاده و وارث تاج و تخت بلژیک.
همچون دیگر شهروندان کشور دوران نظامی را طی میکند و هیچگونه برتری وجود ندارد.
@TwitterMamnoe
همچون دیگر شهروندان کشور دوران نظامی را طی میکند و هیچگونه برتری وجود ندارد.
@TwitterMamnoe
Forwarded from ملی گرایان مردم گرا
یک نفر یه جمله رو انداخته وسط بقیه هم اصلا نمیدونن مفهوم جمله چیه هی تکرار میکنم: جمله این هست: «وارد بازی های اعلی حضرت نشویم. » ، یکی میتونه این جمله رو معنی کنه؟ کدوم بازی؟ کی وارد بازی شده؟ کجا داره بازی صورت میگیره؟ برای چی باید بازی صورت بگیره؟ این بازی تا کی ادامه داره؟
احتمالا بسیاری از کسانی که جمله بالا رو هی تکرار میکنن جواب این سوالات رو نمیدونن و در طی لااقل ٢٠ سال گذشته فقط همینطور این جمله رو تکرار میکنن و احتمالا تکرار این جمله تا از دست رفتن کل کشور، آمدن جمهوری دوم با مثلث معصومه قمی کلا، شیرین عبادی و نسرین ستوده، فدرالیسم و سپس تجزیه ایران هم ادامه خواهد داشت.
این رو باید به صورت قاطع بگم ما نه تنها وارد بازی اعلی حضرت! بلکه وارد بازی هیچ شخص و گروهی نمیشویم، یک زمان انسان به یک نفر ایمان داره و با تمام وجود حمایت میکنه، مثل خود من که سالهاست پشتیبان اعلی حضرت! بودم و کارنامه ام مشخص هست ولی گویا سکوت کردن و هر کاری رو توجیه کردن، روز به روز کار رو بدتر کرد تا جایی که معصومه قمی بیاد در صدای آمریکا همه رو تحقیر کنه و به ریش همه بخنده. اگر شما نمیتوانید یک اعتراض ساده به سخنانی انجام دهید که برای بسیاری که در این راه زحمت کشیده اند و خون و جان و مال و زندگی را از دست داده اند سنگین بوده پس چطور میخواهید بر اساس شایسته سالاری نظام پادشاهی ایران را شکل دهید؟
در کل مبارزه با آخوند ادامه خواهد داشت این راه را تا رسیدن به پیروزی ادامه می دهیم.
@Mellig
احتمالا بسیاری از کسانی که جمله بالا رو هی تکرار میکنن جواب این سوالات رو نمیدونن و در طی لااقل ٢٠ سال گذشته فقط همینطور این جمله رو تکرار میکنن و احتمالا تکرار این جمله تا از دست رفتن کل کشور، آمدن جمهوری دوم با مثلث معصومه قمی کلا، شیرین عبادی و نسرین ستوده، فدرالیسم و سپس تجزیه ایران هم ادامه خواهد داشت.
این رو باید به صورت قاطع بگم ما نه تنها وارد بازی اعلی حضرت! بلکه وارد بازی هیچ شخص و گروهی نمیشویم، یک زمان انسان به یک نفر ایمان داره و با تمام وجود حمایت میکنه، مثل خود من که سالهاست پشتیبان اعلی حضرت! بودم و کارنامه ام مشخص هست ولی گویا سکوت کردن و هر کاری رو توجیه کردن، روز به روز کار رو بدتر کرد تا جایی که معصومه قمی بیاد در صدای آمریکا همه رو تحقیر کنه و به ریش همه بخنده. اگر شما نمیتوانید یک اعتراض ساده به سخنانی انجام دهید که برای بسیاری که در این راه زحمت کشیده اند و خون و جان و مال و زندگی را از دست داده اند سنگین بوده پس چطور میخواهید بر اساس شایسته سالاری نظام پادشاهی ایران را شکل دهید؟
در کل مبارزه با آخوند ادامه خواهد داشت این راه را تا رسیدن به پیروزی ادامه می دهیم.
@Mellig
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
معصومه قمی: یکی از خصوصیات مثبت آقای پهلوی چیست؟
یاسمین پهلوی: ایشان یک فمنیست بیشتر از هر فمنیستی هستند
@TwitterMamnoe
یاسمین پهلوی: ایشان یک فمنیست بیشتر از هر فمنیستی هستند
@TwitterMamnoe
سال ۱۳۷۵،پزشک جوانی و مدیر یک شبکه بهداشتی درمانی در یک شهرستان کوچک بودم،وقتی روی شاخصهای ایران ۱۴۰۰ کار می کردیم با کوهی از امید آینده ای روشن برای بچه هایمان متصور بودیم،حالا اما،دست از جهان شسته تنها رسالتم را فرستادن بچه هام به خارج با قید اینکه برای مردن من هم بر نگردید شده
Ramin Radfar
@TwitterMamnoe
Ramin Radfar
@TwitterMamnoe
شاهزاده عزیز همان کسانی که همزمان بایکوت کردن تان از اعتبار خاندان پهلوی برای خودشان مخاطب جذب کردند؛امروز با تمسخر به هوادارانتان می خندند.
امیدوارم بر سوگندی که ۴۰ سال پیش خوردید بمانید.
@PahlaviReza
Bhzad
@TwitterMamnoe
امیدوارم بر سوگندی که ۴۰ سال پیش خوردید بمانید.
@PahlaviReza
Bhzad
@TwitterMamnoe
پدرم، افسر ساواک و از افرادی که خمینی را در سال چهل و دو دستگیر کرد، امشب در گذشت. یادش گرامی. (عکس: پدر و مادرم)
Sheema Kalbasi
@TwitterMamnoe
Sheema Kalbasi
@TwitterMamnoe
روزی که #ملت_ایران از شعر و شاعری دل بکنند
و بر حقایق قابل اندازه گیری تمرکز کنند
روز نجات ملت ایران است
#بازگشت_به_مشروطه
ordinary man
@TwitterMamnoe
و بر حقایق قابل اندازه گیری تمرکز کنند
روز نجات ملت ایران است
#بازگشت_به_مشروطه
ordinary man
@TwitterMamnoe